Pervy Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 andrej in jama pa nebi vidva rajši o enduri razmišljala :evilgrin: ? BenX 1
jama1100 Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Niti slučajno kajti obstaja toliko asfaltiranih cest po naši domovini prav primernih za naše motorje z katerimi ne kolenčkamo in vozimo160+.Probaj se še kje drugje peljati kot po ridah,Mariji Reki,Golici ali pa Rakitni.
Pervy Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Niti slučajno kajti obstaja toliko asfaltiranih cest po naši domovini prav primernih za naše motorje z katerimi ne kolenčkamo in vozimo160+.Probaj se še kje drugje peljati kot po ridah,Mariji Reki,Golici ali pa Rakitni. ah ne skrbi za mene, se peljem povsod in z različnimi motorji. včasih bi lahko tudi gobe nabiral pa jih ne poznam dobro zato opazujem rože. veš da od idrije preko brega na žiri rastejo ene take vijolčne rože??? PS: nekoč ko bom velik in bogat in bo v garaži naked streetfighter, cestak za pisto, manjši hard enduro in ktm adventure ali kaj podobnega bo potem prostor našel še en HD v bober stilu ali kaj od samurai choppers, ki so mi ful všeč
vulcan Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Dejansko ni problem cesta in motor ampak motorist. Če s iekstrem se tudi z R1 odpraviš na pot okoli sveta in se voziš po cestah ne glede na njihovo podlago. Jaz sem imel prvi motor VN 800 Classic, pa sem se prav tako vozil skoraj vsepovsod, ampak sem predvsem zaradi dejanske večje uporabnosti odločil potem za nakup Varaderota. Ampak želja po podobnem motorju kot sem ga imel je ostala, zato sem sedaj, ko se ne odpravljamo več z motorjem na dopust presedlal nazaj na touring motor HD Road King in mi ni niti malo žal, ker vem, da me bo pripeljal vsepovsod kamor bom hotel. Majesty in thumper 1 1
Greeny Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Mene pa naprimer zanima kaj naj bi po vašem mnenju kupil, ker mam sedaj H-D -ja in recimo, da bi si zaželel drug mopedek. Mogoče Hondo, ker ma 4taktni mlinček not, Suzuki, ker ......, Kawa mogoče ........ me zanima kaj priporočate, samo ne se spet skregat. thumper 1
Pervy Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Mene pa naprimer zanima kaj naj bi po vašem mnenju kupil, ker mam sedaj H-D -ja in recimo, da bi si zaželel drug mopedek. Mogoče Hondo, ker ma 4taktni mlinček not, Suzuki, ker ......, Kawa mogoče ........ me zanima kaj priporočate, samo ne se spet skregat. ti to resno al provociraš??? :evilgrin: pomoje z yamaho FZ6 ne moreš zgrešit, vsi pravijo da je daleč najboljši motor potovalnik, lep, ma dušo, močen za znoret, hiter pa ko rossijeva M1 :evilgrin: hilton, dotem in halls 3
sesir Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Mene pa naprimer zanima kaj naj bi po vašem mnenju kupil, ker mam sedaj H-D -ja in recimo, da bi si zaželel drug mopedek. Mogoče Hondo, ker ma 4taktni mlinček not, Suzuki, ker ......, Kawa mogoče ........ me zanima kaj priporočate, samo ne se spet skregat. VN2000 ali mogoče V-rod-žal spet HD Me prav zanima kako je za peljat...no čez dober mesec bom že vedel,ker bosta dva res lepa naprodaj pa še trije drugi...
Greeny Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 ... :evilgrin: ... Noiser69 in pajkica 1 1
Big Py Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Mene pa naprimer zanima kaj naj bi po vašem mnenju kupil, ker mam sedaj H-D -ja in recimo, da bi si zaželel drug mopedek. Mogoče Hondo, ker ma 4taktni mlinček not, Suzuki, ker ......, Kawa mogoče ........ me zanima kaj priporočate, samo ne se spet skregat. Še en HD, recimo Iron.
Greeny Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 ti to resno al provociraš??? :evilgrin: pomoje z yamaho FZ6 ne moreš zgrešit, vsi pravijo da je daleč najboljši motor potovalnik, lep, ma dušo, močen za znoret, hiter pa ko rossijeva M1 :evilgrin: Pervy zdej sem na 1600 ccm, da bi šel na 650 al pa 600? Fazer, TDM? Ostajam zaenkrat kar an svojmu.
daria Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Mene pa naprimer zanima kaj naj bi po vašem mnenju kupil, ker mam sedaj H-D -ja in recimo, da bi si zaželel drug mopedek. Mogoče Hondo, ker ma 4taktni mlinček not, Suzuki, ker ......, Kawa mogoče ........ me zanima kaj priporočate, samo ne se spet skregat. greeny, če res hočeš mopedek, si kupi Kawo ali Yamahco ... je pa huuudo, če en HD prešalta (a je to sploh možno?! na kakšnega lepega, divjega ducatija. Greeny 1
maus Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 greeny, če res hočeš mopedek, si NE Kawo AMPAK Yamahco ... je pa huuudo, če en HD prešalta (a je to sploh možno?! na kakšnega lepega, divjega ducatija. Mogoče mi bo daria še všeč ratala Greeny, a si kj premišljeval o FZ 1 Greeny 1
Greeny Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Mogoče mi bo daria še všeč ratala Greeny, a si kj premišljeval o FZ 1 Maus, veš kako je z mano. Mam neverjetno srečo v življenju, da vse kar je men všeč, je neverjetno drago Mal ogledujem D Streetfighter-ja........ 18 pa en drobiž hočjo za S izvedbo, normalan pa tam okol 15 Takle mamo za takle dnar ...............
thumper Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 ti to resno al provociraš??? :evilgrin: pomoje z yamaho FZ6 ne moreš zgrešit, vsi pravijo da je daleč najboljši motor potovalnik, lep, ma dušo, močen za znoret, hiter pa ko rossijeva M1 :evilgrin: vse ostalo že... samo s tole dušo si pa mimo usekal... prav v petek sem govoril z enim ( za šankom da ne bo pomote ) , ki je lepo povedal , da je enemu to dušo spustila ... po generalki... ob enem starem hropastem monster-ju... ne duše pa nimajo ti motorji .... vsaj pomoje ne ... daria 1
Pervy Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 vse ostalo že... samo s tole dušo si pa mimo usekal... prav v petek sem govoril z enim ( za šankom da ne bo pomote ) , ki je lepo povedal , da je enemu to dušo spustila ... po generalki... ob enem starem hropastem monster-ju... ne duše pa nimajo ti motorji .... vsaj pomoje ne ... malo ampak: moj post je totalno sarkastičen in samo povzetek tega kar nekateri vozniki FZ6 razglašajo tu na forumu in v živo. mogoče je tvoj kolega izjema, ampak ko poslušaš druge voznike FZ6 dobiš občutek da so vsi ostali motorji razen FZ6 nepotrebni ker ima FZ6 največ moči, je najhitrejši, najbolj udoben za potovanja, ima največ "duše", je najlepši itd. skratka obstaja samo FZ6 in dolgo nič drugega. v principu je sploh čudno da rossi ne vozi kar fz6 na gp-ju. :evilgrin: thumper, ciciban in Majesty 3
thumper Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 malo ampak: moj post je totalno sarkastičen in samo povzetek tega kar nekateri vozniki FZ6 razglašajo tu na forumu in v živo. mogoče je tvoj kolega izjema, ampak ko poslušaš druge voznike FZ6 dobiš občutek da so vsi ostali motorji razen FZ6 nepotrebni ker ima FZ6 največ moči, je najhitrejši, najbolj udoben za potovanja, ima največ "duše", je najlepši itd. skratka obstaja samo FZ6 in dolgo nič drugega. v principu je sploh čudno da rossi ne vozi kar fz6 na gp-ju. :evilgrin: je res ... samo je HD-jevec greeny sam to sprožil,tako da je lahko pol oproščenega. .. ni mi pa jasno ,zakaj se ne spomnijo pri HD ( saj verjetno nočejo zaradi cen in imidža nažalost ) nazaj delat 750 ccm kot v starih časih ... v stilu dirt trac-a za na cesto... :naughty:
Pervy Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 ni mi pa jasno ,zakaj se ne spomnijo pri HD ( saj verjetno nočejo zaradi cen in imidža nažalost ) nazaj delat 750 ccm kot v starih časih ... v stilu dirt trac-a za na cesto... :naughty: zato ker že za 883 sportsterja harlijaši pravijo da je samo za ženske, torej bi bil 750 za otroke? če pa sem malo zloben, pa verjetno zato ker pri harliju ne poznajo drugega materiala kot težek pleh in ne znajo naredit motor z manj kot 400 kilami to pa 750 ccm ne potegne :evilgrin: halls in trebor 2
thumper Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 saj tisti za dirt track pa ni imel 400 kil ,no.. pa tudi poskočni so bili..še kar...
Greeny Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 DOOOOOOOOOOOOOOOOST, Tolele je stran za H-D šimfat ne pa se o ostali plastiki zgovarjat kje sem ostal aja, tist k hoče mojo drek pumpo sprobat ni problema ampak jest bom pa njegov motor neglede na količino plastike in umetne mase, ki je gor natlačena Mojga se da vsaj reciklirat u kej druzga. Pa tud sam zarjavi brez, da bi se kej preveč matral se pravi, da se v svoji življenski dobi razgrajuje + potem, ko ga na odpad zavlečem Vaša plastika pa onesnažuje okolje :naughty: :evilgrin: ewo, po defoltu sem na ekologijo naravnan zato vozim H-D :lol1: Steen, halls in thumper 3
Guest GixxerPilot Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 zato ker že za 883 sportsterja harlijaši pravijo da je samo za ženske, torej bi bil 750 za otroke? če pa sem malo zloben, pa verjetno zato ker pri harliju ne poznajo drugega materiala kot težek pleh in ne znajo naredit motor z manj kot 400 kilami to pa 750 ccm ne potegne :evilgrin: Eh, saj je pri amer. avtih isto. Niso še dojeli da čimvečje še ni mujno najboljše (krasn primer Mazda RX8). Saj niti ne vejo da obstajajo kubature pod 2000ccm za avto (za bike pa 880 ccm), s tem pa da ne znajo izkoristit mašine ki ima manj kot 3000 ccm. Primerjaš Pontiac Solstice - že od zasnove namenjen kot športn avto (2400cc, bencin, pa samo 140 KM) z BMW E 525 tds (2500cc, DIZL, pa 180 KM...) pa je vse jasno (ne, nimam BMW-ja in tudi nisem njihov privrženec, da bi jih hvalu prek vse druge). Lol, še fotrov 10 let star C-merđo ki je naret kot praktičn avto ma pri isti kubaturi več konjov ko pa Pontiac... Če pa primerjaš katerikoli amer. avto z RX8 te pa tak vsi pogrnejo na polni črti. Sorry, vem da je zato pa zdaj grem s te teme. Back on-topic: Greeny, s Hondo definitivno ne boš mogu zgrešit, pa povrh vsega boš te ugotovu kaj je PRAVI, KVALITETNI motor ne pa tisto amijevsko kljuse. :evilgrin: darkie in thumper 1 1
sesir Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Eh, saj je pri amer. avtih isto. Niso še dojeli da čimvečje še ni mujno najboljše (krasn primer Mazda RX8).Če pa primerjaš katerikoli amer. avto z RX8 te pa tak vsi pogrnejo na polni črti. Sorry, vem da je zato pa zdaj grem s te teme. Back on-topic: Greeny, s Hondo definitivno ne boš mogu zgrešit, pa povrh vsega boš te ugotovu kaj je PRAVI, KVALITETNI motor ne pa tisto amijevsko kljuse. :evilgrin: Glede nato kar pišeš o mazdi me ne čudi,da pišeš tudi druge bedarije Rx8 je v dveh meni poznanih primerih pila 1 liter olja na 1500km in bencina povprečno 16,5L/100km.Kaj ti koristi mala kubatura,če je strošek na 100km še večji :evilgrin: Seveda pa ob tem veliko manjši užitek!
Guest GixxerPilot Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Glede nato kar pišeš o mazdi me ne čudi,da pišeš tudi druge bedarije Rx8 je v dveh meni poznanih primerih pila 1 liter olja na 1500km in bencina povprečno 16,5L/100km.Kaj ti koristi mala kubatura,če je strošek na 100km še večji :evilgrin: Seveda pa ob tem veliko manjši užitek! :topic: Meh, jas sem govoru o tem koliko moči dobi pri koliko kubikih ne pa o porabi pa o tem da Američani ne znajo delat male kubature in niti srednje ne znajo izkoristit, ker to sploh ni bla tema. Če pa bi govoru o pitju olja pa bencina... tam se pa s tabo povsem strinjam. Sošolec na faxu jo je mel pa jo je hitro šau prodat ravno zaradi tega. Btw., o ameriških avtih govorim iz izkušenj: Chrysler LeBaron, 2501ccm pa 100 KM, pred prodajo pa 14 litrov porabe (drugače pa fantastično lep, udoben in varen avto - vsaj meni). Chrysler Neon, 2000ccm, 134 KM, poraba 10 litrov. Oba jasno bencinca pa automatika. darkie 1
jama1100 Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 A se kle pogovarjamo o enih štirikolesnih škatlah al pa o čistokrvnem klumpu od motorja,he he,da naredim mal veselja plastičarjem in ostalim lastnikom visoko tehnološkega klumpa? Greeny in trebor 2
trojan69 Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Pojav velikih kubatur v zda je narekoval/pa ga verjetno še vedno predvsem nizkooktanski bencin. Zdej je pa to pač preratl v nacionalno mitologijo-kaj nardi američana-150 kil pa požrešna mašina -mal pretiravam
Guest GixxerPilot Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Pojav velikih kubatur v zda je narekoval/pa ga verjetno še vedno predvsem nizkooktanski bencin. Zdej je pa to pač preratl v nacionalno mitologijo-kaj nardi američana-150 kil pa požrešna mašina -mal pretiravam To pa ni tako slaba teorija. Nea Amiji uporabljajo največ do 89 oktanov? Lani sem se z nekaj njimi menu in ko sem omenu da uporablam za motor 100 oktanov so bli vsi presenečeni kak dosti.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se