Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

sam oblika pa avspuh meni osebno, ogabno.... :BUA: isto k nova Zx6R, same shit different cc

Res pa da ta raketa leti ne... :yes:

Popravljeno . Popravil AiroH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ma 7000km in deluje odlično,danes ker je blo tako vreme

sem jo mal sproval menjalnik deluje odlično,no vse deluje odlično

res da sem mel prej rsvmille tako da se ve ;)

Jst ne vem al tisti števec "laže" al ta zadeva tako gre,nevem

če sem jo odpru čez 8 tisoč,sam brez stabilizatorja krmila

je neobladljiva ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Defenitivno ta bolj gre. Števec pa pri japoncih precej bolj laže kot pri Aprili. Aprilia ima enega najbol natančih števcev, tudi pri višjih hitrostih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čimprej kupi stabilizator

Se strinjam :) Ko ti enkrat pri 180kmh kolo uzame loh sam molš da bo kolo lepo dol padu :)

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam :) Ko ti enkrat pri 180kmh kolo uzame loh sam molš da bo kolo lepo dol padu :)

Ja to sem danes doživel pr nekje taki hitrosti,pr apriliji tega nikol :)

In kje se kaj da dobit ta stabilizator za to zverinico,po kaki ugodnih cenah

al je bolše da pogledam v italiji,ker sem lih blizu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to sem danes doživel pr nekje taki hitrosti,pr apriliji tega nikol :)

In kje se kaj da dobit ta stabilizator za to zverinico,po kaki ugodnih cenah

al je bolše da pogledam v italiji,ker sem lih blizu?

Osebno bi kupil stabilizator višje klase, saj varčevat pri taki stvari je res brez pomena, v tem primeru ga pač ne daš gor, drugače pa ne vem, ebay ipd. Se pa da tudi brez stabilizatorja peljat, samo "mehke roke" je treba met, saj tudi stabilizator ni čudežen, še vedno bodo prisotni shimmy-ji, ipd., je pa res da manj pogosto. Pa počasi haha, no mogoče še spredaj en zob manj, ko se ga malo navadiš, pol bo pa res šel oz. šla.

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje se kaj da dobit ta stabilizator za to zverinico,po kaki ugodnih cenah

al je bolše da pogledam v italiji,ker sem lih blizu?

Prijatelj je imel prvo ohlins,potem WP in je bil WP malo boljši!Stabilizator znaš najdit poceni v kateri trgovini v italiji,kjer je ostal na zalogi.Ker drugače te pride z nosilci in matico med 400-500eu.Je pa na tem motorju res nujen.Sem ga vozil tud brez,pa :whistle:

Pa počasi haha, no mogoče še spredaj en zob manj, ko se ga malo navadiš, pol bo pa res šel oz. šla.

Se kr fino pozna.Sicer sem se z original zlo mal peljat.Če pa daš verigo za glid daljšo pa se menda tud pozna na ciklistiki :whistle:

Motor je pa napram R1 bolj brutalen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jst mam enga elnsa na letniku 04 k smo ga kupil je bil enih 600€ u slo..

05 modeli imajo še vse poštiman (kolesa, alternatorji, okvir :whistle: )

ja kere pa nimajo.. k mam 04?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri 04 je alternator dost delikaten. Če ti začne žvižgat hitro na servis, preden ga raznese. :whistle:

Čeprav se to redko zgodi, ampak možnost pa je.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je največje težave delal menjalnik na '04, model 05 ma baje to že pošlihtano (alternator in menjalnik).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm,jaz nisem imel nobenih od prej naštetih težav-hib z mojo 10-ko.Pa je bla 2004.Če pa koga zanima imam še stabilizator krmila-ugodno prodam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo imel težave z alternatorjem na 04 pa kako je rešil?

Pa če bi se dalo kaj pod garancijo uredit na motorju izven garancije, ker je to tovarniška napaka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo imel težave z alternatorjem na 04 pa kako je rešil?

Pa če bi se dalo kaj pod garancijo uredit na motorju izven garancije, ker je to tovarniška napaka?

Že na skoraj novem se je malo slišal alternator(na vseh testih so govorili-pisali,da je glasen agregat!)

Čisto enostavno-kupiš drugegaga in menjaš!

Alternator tovarniška napaka?Kdo ti je pa to pravljico povedal?

Gešteli pri 04 so bili nekaj...Potem pa so kolk vem vse zamenjali.Zato jih je tudi dost v Slo.brez tiste nalepke na geštelu!

Prijatelj je imel in 04 in 05!Ne on,ne jz ni-sem opazil kakršnekoli razlike med motorjema,niti o glasnosti agregata!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alternator tovarniška napaka?Kdo ti je pa to pravljico povedal?

...

pri 04 je alternator dost delikaten. Če ti začne žvižgat hitro na servis, preden ga raznese. :whistle:

Čeprav se to redko zgodi, ampak možnost pa je.

Ni glih rekel, da je 'tovarniška napaka', ampak implicitno ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto enostavno-kupiš drugegaga in menjaš!

Sploh ni enostavno. Kompleten alternator pride okrog 1700eur. Un zobnik ki žvižga in dela probleme pa okrog 450eur. Potem je pa še en problem če kupiš rabljen alternator. Pogonski zobnik alternatorja mora biti prave tolerance napram zobniku sklopke ki ga poganja. :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater, kot da so zlati ti kosi.. Torej je bolje ponajt letnik 05, ki teh težav nima, če se kupuje desetko, dat tistih 300€ za motor več in je :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al pa alternator vn, pa zmeri ko prideš iz (krajše) furce polnit akumulator :)

Za daljše furce zna bit pa problem, eni vem da na Grobniku to že prakticirajo eni pa se bojo.

Boljš kot zobnike poberat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj glede sprednje feltne. Naj bi se zamenjale na vseh motorjih, ampak kako naj vem da ima zamenjano feltno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ti deli od kawasakija so itaq svinjsko dragi...

ponavad je tko...kar se tiče mehanike ter zunanjega izgleda (beri najbolj vidne komponente) je vse 5x precenjeno. Kar je očem skrito, so cene še nekako normalne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ti deli od kawasakija so itaq svinjsko dragi...

ponavad je tko...kar se tiče mehanike ter zunanjega izgleda (beri najbolj vidne komponente) je vse 5x precenjeno. Kar je očem skrito, so cene še nekako normalne.

No, saj ne sam od kawasakija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sem malo narobe napisal!Menjale so se popolnoma vse sprednje felgne v garanciji in nič druga!

Alternator ima prijatelj že 30.000km in ni problemov.Drugemu znancu pa se je "razletel" (mislim 25,000km)in mu je posledično crknila mašina!

Cena alternatorja je bila od 25,000sit do 35,000sit kak za koga :whistle::whistle:

Tako,da globoko dvomim,da imaš ti prave podatke o ceni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi pa kar verjel...

http://www.mrcycles.com/fiche_select.asp

Tle so parts katalogi za praktično vse japonce, ter zraven še spletna trgovina, tako da so tudi cene pripisane.. Je precej draga zadeva tala Kawa altenator, s tem da je čez lužo to kar ceneje kot pri nas.. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugemu znancu pa se je "razletel" (mislim 25,000km)in mu je posledično crknila mašina!

Kako to misliš da mu je crknila mašina?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm,jaz nisem imel nobenih od prej naštetih težav-hib z mojo 10-ko.Pa je bla 2004.Če pa koga zanima imam še stabilizator krmila-ugodno prodam.

Poglej PM. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!