AiroH Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 (popravljeno) sam oblika pa avspuh meni osebno, ogabno.... :BUA: isto k nova Zx6R, same shit different cc Res pa da ta raketa leti ne... :yes: Popravljeno Marec 31, 2009. Popravil AiroH
rsvmille Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Motor ma 7000km in deluje odlično,danes ker je blo tako vreme sem jo mal sproval menjalnik deluje odlično,no vse deluje odlično res da sem mel prej rsvmille tako da se ve ;) Jst ne vem al tisti števec "laže" al ta zadeva tako gre,nevem če sem jo odpru čez 8 tisoč,sam brez stabilizatorja krmila je neobladljiva ;)
Kawl Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Defenitivno ta bolj gre. Števec pa pri japoncih precej bolj laže kot pri Aprili. Aprilia ima enega najbol natančih števcev, tudi pri višjih hitrostih.
Kawl Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 (popravljeno) Čimprej kupi stabilizator Se strinjam :) Ko ti enkrat pri 180kmh kolo uzame loh sam molš da bo kolo lepo dol padu :) Popravljeno April 1, 2009. Popravil Kawl
rsvmille Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Se strinjam :) Ko ti enkrat pri 180kmh kolo uzame loh sam molš da bo kolo lepo dol padu :) Ja to sem danes doživel pr nekje taki hitrosti,pr apriliji tega nikol :) In kje se kaj da dobit ta stabilizator za to zverinico,po kaki ugodnih cenah al je bolše da pogledam v italiji,ker sem lih blizu?
EAST Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 (popravljeno) Ja to sem danes doživel pr nekje taki hitrosti,pr apriliji tega nikol :) In kje se kaj da dobit ta stabilizator za to zverinico,po kaki ugodnih cenah al je bolše da pogledam v italiji,ker sem lih blizu? Osebno bi kupil stabilizator višje klase, saj varčevat pri taki stvari je res brez pomena, v tem primeru ga pač ne daš gor, drugače pa ne vem, ebay ipd. Se pa da tudi brez stabilizatorja peljat, samo "mehke roke" je treba met, saj tudi stabilizator ni čudežen, še vedno bodo prisotni shimmy-ji, ipd., je pa res da manj pogosto. Pa počasi haha, no mogoče še spredaj en zob manj, ko se ga malo navadiš, pol bo pa res šel oz. šla. Popravljeno April 1, 2009. Popravil EAST
sesir Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 In kje se kaj da dobit ta stabilizator za to zverinico,po kaki ugodnih cenahal je bolše da pogledam v italiji,ker sem lih blizu? Prijatelj je imel prvo ohlins,potem WP in je bil WP malo boljši!Stabilizator znaš najdit poceni v kateri trgovini v italiji,kjer je ostal na zalogi.Ker drugače te pride z nosilci in matico med 400-500eu.Je pa na tem motorju res nujen.Sem ga vozil tud brez,pa :whistle: Pa počasi haha, no mogoče še spredaj en zob manj, ko se ga malo navadiš, pol bo pa res šel oz. šla. Se kr fino pozna.Sicer sem se z original zlo mal peljat.Če pa daš verigo za glid daljšo pa se menda tud pozna na ciklistiki :whistle: Motor je pa napram R1 bolj brutalen!
FlamE#7 Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 jst mam enga elnsa na letniku 04 k smo ga kupil je bil enih 600€ u slo.. 05 modeli imajo še vse poštiman (kolesa, alternatorji, okvir ) ja kere pa nimajo.. k mam 04?
simonsi Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 (popravljeno) pri 04 je alternator dost delikaten. Če ti začne žvižgat hitro na servis, preden ga raznese. Čeprav se to redko zgodi, ampak možnost pa je. Popravljeno April 9, 2009. Popravil simonsi
RSV Mille Objavljeno April 10, 2009 Opozori Objavljeno April 10, 2009 meni je največje težave delal menjalnik na '04, model 05 ma baje to že pošlihtano (alternator in menjalnik).
johan Objavljeno April 10, 2009 Opozori Objavljeno April 10, 2009 Hm,jaz nisem imel nobenih od prej naštetih težav-hib z mojo 10-ko.Pa je bla 2004.Če pa koga zanima imam še stabilizator krmila-ugodno prodam.
simonsi Objavljeno April 13, 2009 Opozori Objavljeno April 13, 2009 A je kdo imel težave z alternatorjem na 04 pa kako je rešil? Pa če bi se dalo kaj pod garancijo uredit na motorju izven garancije, ker je to tovarniška napaka?
sesir Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 A je kdo imel težave z alternatorjem na 04 pa kako je rešil?Pa če bi se dalo kaj pod garancijo uredit na motorju izven garancije, ker je to tovarniška napaka? Že na skoraj novem se je malo slišal alternator(na vseh testih so govorili-pisali,da je glasen agregat!) Čisto enostavno-kupiš drugegaga in menjaš! Alternator tovarniška napaka?Kdo ti je pa to pravljico povedal? Gešteli pri 04 so bili nekaj...Potem pa so kolk vem vse zamenjali.Zato jih je tudi dost v Slo.brez tiste nalepke na geštelu! Prijatelj je imel in 04 in 05!Ne on,ne jz ni-sem opazil kakršnekoli razlike med motorjema,niti o glasnosti agregata!
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Alternator tovarniška napaka?Kdo ti je pa to pravljico povedal? ... pri 04 je alternator dost delikaten. Če ti začne žvižgat hitro na servis, preden ga raznese. Čeprav se to redko zgodi, ampak možnost pa je. Ni glih rekel, da je 'tovarniška napaka', ampak implicitno ...
simonsi Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Čisto enostavno-kupiš drugegaga in menjaš! Sploh ni enostavno. Kompleten alternator pride okrog 1700eur. Un zobnik ki žvižga in dela probleme pa okrog 450eur. Potem je pa še en problem če kupiš rabljen alternator. Pogonski zobnik alternatorja mora biti prave tolerance napram zobniku sklopke ki ga poganja. :wacko:
Jure Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Mater, kot da so zlati ti kosi.. Torej je bolje ponajt letnik 05, ki teh težav nima, če se kupuje desetko, dat tistih 300€ za motor več in je
T Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Al pa alternator vn, pa zmeri ko prideš iz (krajše) furce polnit akumulator Za daljše furce zna bit pa problem, eni vem da na Grobniku to že prakticirajo eni pa se bojo. Boljš kot zobnike poberat
simonsi Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Pa še nekaj glede sprednje feltne. Naj bi se zamenjale na vseh motorjih, ampak kako naj vem da ima zamenjano feltno?
axilon Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 ma ti deli od kawasakija so itaq svinjsko dragi... ponavad je tko...kar se tiče mehanike ter zunanjega izgleda (beri najbolj vidne komponente) je vse 5x precenjeno. Kar je očem skrito, so cene še nekako normalne.
EAST Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 ma ti deli od kawasakija so itaq svinjsko dragi...ponavad je tko...kar se tiče mehanike ter zunanjega izgleda (beri najbolj vidne komponente) je vse 5x precenjeno. Kar je očem skrito, so cene še nekako normalne. No, saj ne sam od kawasakija.
sesir Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Prej sem malo narobe napisal!Menjale so se popolnoma vse sprednje felgne v garanciji in nič druga! Alternator ima prijatelj že 30.000km in ni problemov.Drugemu znancu pa se je "razletel" (mislim 25,000km)in mu je posledično crknila mašina! Cena alternatorja je bila od 25,000sit do 35,000sit kak za koga Tako,da globoko dvomim,da imaš ti prave podatke o ceni!
Jure Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Jaz bi pa kar verjel... http://www.mrcycles.com/fiche_select.asp Tle so parts katalogi za praktično vse japonce, ter zraven še spletna trgovina, tako da so tudi cene pripisane.. Je precej draga zadeva tala Kawa altenator, s tem da je čez lužo to kar ceneje kot pri nas.. :hmm:
axilon Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 a je možno naročit tud v slovenijo?
simonsi Objavljeno April 14, 2009 Opozori Objavljeno April 14, 2009 Drugemu znancu pa se je "razletel" (mislim 25,000km)in mu je posledično crknila mašina! Kako to misliš da mu je crknila mašina?
simonsi Objavljeno April 15, 2009 Opozori Objavljeno April 15, 2009 Hm,jaz nisem imel nobenih od prej naštetih težav-hib z mojo 10-ko.Pa je bla 2004.Če pa koga zanima imam še stabilizator krmila-ugodno prodam. Poglej PM.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se