Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

Zdravo, mam "vprašanje", na katerega naj prosim odgovore bivši lastniki, lastniki in vsi tisti, ki ste se odločili, da ga v bljižnji prihodnosti priženete v svojo štalco...ZX10R namreč..., brez vseh ostalih, ki imajo kolega, ki ima bratranca...,...,...

1. kako se vam obnese

2. je l.2004 res tako neuporaben za civilno vožnjo (občasno)

3. morebitni problemi z njim (predvsem 2004 in 2006)

4. kaj pravi, če sploh kaj pravi sopotnik med, verjamem, zelo redko vožnjo z njim

5. in nenazadnje, zakaj prav ZX10R in ne kaj drugega

Prosim za konkretne odgovore (da vidim, če prav ciljam)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, mam "vprašanje", na katerega naj prosim odgovore bivši lastniki, lastniki in vsi tisti, ki ste se odločili, da ga v bljižnji prihodnosti priženete v svojo štalco...ZX10R namreč..., brez vseh ostalih, ki imajo kolega, ki ima bratranca...,...,...

1. kako se vam obnese

2. je l.2004 res tako neuporaben za civilno vožnjo (občasno)

3. morebitni problemi z njim (predvsem 2004 in 2006)

4. kaj pravi, če sploh kaj pravi sopotnik med, verjamem, zelo redko vožnjo z njim

5. in nenazadnje, zakaj prav ZX10R in ne kaj drugega

Prosim za konkretne odgovore (da vidim, če prav ciljam)

Lp

1. i love it -ko sem prvič peljal prijateljevega sem že isti dan gledal oglase :P moč in okretnost me vedno znova impresionira

2. mogoče neuporaben za civilno vožnjo, ker ti ne pusti vozit počasi :evilgrin: a še vedno me manj utrudi kot moja prejšnja Aprilia Falco, ki bi naj bil sport-touring. No to je bilo bolj zaradi razlike med mirnim tekom 4valjnega motorja in vibriranja V2.

3. moj ima preko 30.000 km pa nobenega problema, vse tiptop -sicer sem prevozil jaz z njim kake 4.000km, prejšnji lastnik pa tudi pravi da ni menjal nič razen potrošnega materiala

4. nevem, sedež za sopotnika je sicer po merah še največji med 1000ss motorji a ga ne uporabljam

5. zato, ker so imele R1 2004 prenapihnjene cene in mi zdaj ni nič žal :OK:

LP D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. i love it -ko sem prvič peljal prijateljevega sem že isti dan gledal oglase :P moč in okretnost me vedno znova impresionira

2. mogoče neuporaben za civilno vožnjo, ker ti ne pusti vozit počasi :evilgrin: a še vedno me manj utrudi kot moja prejšnja Aprilia Falco, ki bi naj bil sport-touring. No to je bilo bolj zaradi razlike med mirnim tekom 4valjnega motorja in vibriranja V2.

3. moj ima preko 30.000 km pa nobenega problema, vse tiptop -sicer sem prevozil jaz z njim kake 4.000km, prejšnji lastnik pa tudi pravi da ni menjal nič razen potrošnega materiala

4. nevem, sedež za sopotnika je sicer po merah še največji med 1000ss motorji a ga ne uporabljam

5. zato, ker so imele R1 2004 prenapihnjene cene in mi zdaj ni nič žal :OK:

LP D

Ga voziš po pisti, ali ga imaš tko za civil rabo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10-ke nimam jo pa že vsa leta sanjam in spremljam in varčujem. vsi ki imajo 2004 pravijo da je OBVEZNO treba gor dat stabilizator krmila pa je zadeva rešena. za kake težave nisem slišal razen v ameriki so na enem forumu nekateri jamrali da jim pokajo okvirji ampak verjetno zaradi tega ker ti tipi ne vozijo ampak predvsem pozirajo z vožnjo po zadnji in sprednji in naj bi bilo to od sunkovitih spuščanj motorja. sicer pa so isto jamrali nekateri za gikserje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10-ke nimam jo pa že vsa leta sanjam in spremljam in varčujem. vsi ki imajo 2004 pravijo da je OBVEZNO treba gor dat stabilizator krmila pa je zadeva rešena. za kake težave nisem slišal razen v ameriki so na enem forumu nekateri jamrali da jim pokajo okvirji ampak verjetno zaradi tega ker ti tipi ne vozijo ampak predvsem pozirajo z vožnjo po zadnji in sprednji in naj bi bilo to od sunkovitih spuščanj motorja. sicer pa so isto jamrali nekateri za gikserje.

Montirat stabilizator in dobre gume pa je ;)

Moj je doživel že nešteto sunkovitih spuščanj prvega kolesa pa nobenega pokanja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni 10-ka 06 najeda živce :wub:

Me pa zanima zakaj imajo ene spodnji del oklepa zelen druge pa črn, oboje 06 letnik :hmm:

Ali je to naknadno samo pihnjeno v zeleno :hmm:

Lp, Gregor

PS: še slikice

post-3339-1196617590_thumb.jpg

post-3339-1196617600.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

original je spodnja plastika črna, na drugi sliki je kasneje pihnjen v zeleno (zdi pa se mi spodnja ninja kompletno špricana naknadno v zeleno, ker je malo drugačna zelena in to ne samo zaradi svetlobe pa tudi nalepke manjkajo, najbrž podrsan in kasneje komplet šprican v zeleno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... za kake težave nisem slišal razen v ameriki so na enem forumu nekateri jamrali da jim pokajo okvirji ampak verjetno zaradi tega ker ti tipi ne vozijo ampak predvsem pozirajo z vožnjo po zadnji in sprednji in naj bi bilo to od sunkovitih spuščanj motorja...

...

Moj je doživel že nešteto sunkovitih spuščanj prvega kolesa pa nobenega pokanja!

Mogoče res Ameri nabijajo, ampak naj en uporabnik foruma napiše, kaj je on delal, da mu je počil okvir. Kolikor vem to ni nilo zaradi poziranja in tudi kakšne nesreče ne. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ninje :krneki: :krneki: :krneki:

06 letnik z arrow je dooost lepsi kot dva lonca...

Vmes se je nasla najlepsa ninja, mean green pure superbike machine

post-3618-1196682080_thumb.jpg

post-3618-1196682131_thumb.jpg

post-3618-1196682156_thumb.jpg

post-3618-1196682212_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modelljahr 2008

Hubraum 998 cm³

Bohrung x Hub 76,0 x 55,0 mm

Verdichtungsverhältnis 12,9:1

Ventil-/Einlasssystem DOHC, 16 Ventile

Maximale Leistung 138,3 kW (188 PS) bei 12.500/min

Maximale Leistung mit RAM Air 147,1 kW (200 PS) bei 12.500/min

Maximales Drehmoment 113 Nm (11,5 mkp) bei 8.700/min

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modelljahr 2008

Hubraum 998 cm³

Bohrung x Hub 76,0 x 55,0 mm

Verdichtungsverhältnis 12,9:1

Ventil-/Einlasssystem DOHC, 16 Ventile

Maximale Leistung 138,3 kW (188 PS) bei 12.500/min

Maximale Leistung mit RAM Air 147,1 kW (200 PS) bei 12.500/min

Maximales Drehmoment 113 Nm (11,5 mkp) bei 8.700/min

Kawasaki je mejnik za 1000 ss spet potisnil precej višje, pa še traction control ima. Komaj čakam na prve vzporedne teste 2008 tisočakov :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki je mejnik za 1000 ss spet potisnil precej višje, pa še traction control ima. Komaj čakam na prve vzporedne teste 2008 tisočakov :kva2:

Ja in? Naslednji tisočak ga bo pač spet. Ena & ista zgodba....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Špegle :headbang: obvezno stran

+

avzpuh je grd - potrebna menjava

+

Nosilc za tablico fuj - odstranitev

+

ko je vse to postorjeno oblimat luči in via pista :)

Ne resnično teh par stvari me moti na tem motorju; s temi spremembami pa bo definitivno najlepši 1000 kubični korejc...aja pardon japonc :evilgrin:

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v živo sploh ni napačna če si zamisliš na njej akrapota. maska ni tako lepa kot pri 2006, je pa rit toliko bolj. kompromis je da vzameš 2008 in namontiraš masko 2006 :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pa čedalje manj všeč.. 10ka 04 mi pa še vedno ostaja najlepši motor med japonci.

aha, al pa desetka 04 z 08 ritjo in akrapotom :naughty:

sorry ampak 08 rit je ubersexy :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidva kombinirata 04/06/08 modele, medtem je pa MCN napisal za model 06...

Slightly more user friendly than the psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05

mislim, da ni več dileme katero 10ko izbrati :grim

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!