Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Čisto ja, oziroma ga je mehanik.

mojemu ni blo pomoči....

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zivjo (sumniki bodo mankali - gsm)

vprasanje za vse tiste k ste meli oz imate zx10r letnik 2004:

Zvizgajoc zvok v motorju, ki s casom postaja vse glasnejsi je od cesa? Imam zamenjane polozke na altenatorju, pa tud takrat na hitro je Tomaz iz Elise omenu da to ni od tega, nism ga pa spraseval od cesa je, ker se ni tako fajn zvizgalo. Zdej pa postaja to cedalje glasneje in me kr malo skrbi, tk da bi vprasal tiste ki jim je zmlelo magnet, ce je pred tem tud zvizgalo v masini in po tem vec ni, ali je zvizganje ostalo oz ga sploh nikoli ni blo?

Hvala za odgovore, bom pa tud ju3 poklical v Eliso, da vidm kaj bo Tomaz reku.

LP in srecno...

Objavljeno

Žvižga pa od zobnika alternatorja, ki sta gnana od košare sklopke. V bistvu sta dva zobnika na alternatorju, en je večji, pogonski, drugi je pa manjši in "vzmeten", ne bi vedel točno zakaj, ampak verjetno z razlogom. Tako da ima malo zamaka glede na glavni zobnik in se je tudi treba malo pomatrat, da oba lepo sedeta. Pa to žvižganje samo po sebi ni nek indikator stanja alternatorja.

men skoz isto žvižga, zdej po menjavi podložk kvečjemu manj in še malo tišje dela vse skupaj.

Pa verjetno da so že pravilno skupaj dali, ker ni ravno vseeno, kako to noter zbašeš. Jaz sem moral na dveh distančnih podložkah še malo zgladit robove, ki so ostali od izdelave, drugače ni prave zračnosti ko sestaviš, pozneje ko se pa malo obrabi, je pa prevelika.

Pri katerih obratih se pa najbolj sliši, a je skoz isto?

Objavljeno

Pri katerih obratih se pa najbolj sliši, a je skoz isto?

Najhuje je pri cca 6000 rpm, če se spusti gas, da motor bremza...drgač je pa skoraj neslišno oz v višjih obratih se sploh ne sliši.

Objavljeno

Ko berem te poste,sm kr vesel da sm ga še prav cajt prodal-če se morm skoz nekej sekirat, pa poslušat mašino,če enkrat poje tako,drugič že drgač... :wallbash: ...pa da pol ne spim zarad tega,pa se vozim pod majhnimi obrati zarad strahu,da bo razgnalo mašino...rajš motorja sploh nimam. V glavnem, '04 10-ke tud za polovično ceno ne bi hotel več met :surrender:

Objavljeno

Men se pa zdi da ni tolk hudo, razen če seveda delaš z motorjem ko svinja z mehom. Sem malo prebiral tuje forume in je kar nekaj desetk šlo čez 100000km, brez večjih okvar.

Objavljeno

Sem malo prebiral tuje forume in je kar nekaj desetk šlo čez 100000km, brez večjih okvar.

Iz tvojih ust v božje uhlje:)

Objavljeno

10-ka 04 zakon moped :OK:

sicer offtopic ampak tudi 06 se pelje pošrek:)

Objavljeno

Men se pa zdi da ni tolk hudo, razen če seveda delaš z motorjem ko svinja z mehom. Sem malo prebiral tuje forume in je kar nekaj desetk šlo čez 100000km, brez večjih okvar.

stoposto :grim

Iz tvojih ust v božje uhlje:)

direkt! :grim

10-ka 04 zakon moped :OK:

to je to! :grim

:beer2::OK:

Objavljeno

No, jaz sem zdaj prodal mojo ninđo 04. Jo bom kar mal pogrešal, ker tazga motorja verjetno še nekaj časa ne bom mel. Mam pa zdej r1 l.02, ki je dost bolj kultiviran moped in tut večji razlog, da sem sploh menjal, ker kwak ni ravno mišljen za touring. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Tudi R1 verjetno ni mišljena za touring :rolleyes:

Verjamem pa, da je bolj primerna od 04 desetke :) Je občutna razlika v moči napram zdejšnji R1? R1 sem vozil, medtem ko Ninje nisem.. Zdej bom tudi jaz počasi prodajal Gixxerja, pa se nekaj kaže ena ugodna varianta dobit desetko 2004.. Sicer sem nameraval kaj novejšega, sam če bo ugodno..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Tudi R1 verjetno ni mišljena za touring :rolleyes:

Verjamem pa, da je bolj primerna od 04 desetke :) Je občutna razlika v moči napram zdejšnji R1? R1 sem vozil, medtem ko Ninje nisem.. Zdej bom tudi jaz počasi prodajal Gixxerja, pa se nekaj kaže ena ugodna varianta dobit desetko 2004.. Sicer sem nameraval kaj novejšega, sam če bo ugodno..

S superbike lenkerco je v bistvu zelo dober sport tourer. :grim

Jest imam še uno r1 s 150km in vbrizgom, ki deluje perfektno, brez cukanja in lukenj v moči, pa moč linearno narašča do blokade. R1 04 pa naprej ima pa baje večino moči v zgornjih obratih.

V nizkih in srednjih obratih sta tam tam, ko se pa pri r1 neha, pa ninđa šele podivja.

Je pa zanimivo, da r1 s prvo skoz na zadnjem ali počez do 100kmh, verjetno ker ima dost krajšo prvo prestavo. Kwaka je blo treba kadar še mal s sklopko podrezat pri nižjih brzinah v prvi.

Se pa kwak odlično pelje, kot po tračnicah, neodvisno od nagiba in hitrosti pa še okreten in peresno lahek je. R1 je pa mal bolj lesena, občutek večje mase, pa v ovinku je treba mal bolj pazit, da gre tja kamor hočeš.

Škoda ker nisi prej povedal, sem svojo res ugodno prodal, pa vse je blo zrihtano.

Objavljeno

Why?? Saj gre za neposredno primerjavo desetke z R1..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No, Tom Sykes je v začetku avgusta že lahko "pomeril" novo 10-ko 2011 na Kawini pisti Autopolis:

Popravljeno . Popravil Red
Objavljeno (popravljeno)

Tale je bil mišljen :

Popravljeno . Popravil Red
Objavljeno

Tale je bil mišljen :

tale žvau je že u malem hudem

Objavljeno

Končno spet huda desetka po 04/05 :D Me prav zanima kakšna bo street legal z lučmi, upam da ne bodo dali kakšnih čudnih lamp gor..

Objavljeno

kawasaki je do sedaj VEDNO imel akrapoviča, kaj pa je sedaj to :blink:

Objavljeno

kawasaki je do sedaj VEDNO imel akrapoviča, kaj pa je sedaj to :blink:

Ja Leo Vince a ne znaš brat ! :D:P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!