Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
post-20589-0-99711600-1296208643_thumb.jpgEvo še ena slikca. Popravljeno . Popravil KUŠČAR
Objavljeno

men se tud defenitivno zdi lepše takole :evilgrin:

post-24727-0-54398600-1296212199_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

sam sem ga dobi zraven ob nakupu gratis....sicer pa kakor komu paše, meni izpuha pod sedežem nista všeč. Če bi bilo narejeno tako kot ima r1 bi bilo super...Zadek je brez ipuhov pod sedežem prav lep. Drugače pa 1x stehtajte original izpuha + krivine ter potem samo enega, ki ga daš na stran razlika v teži je zelo zelo očitna...

Popravljeno . Popravil aselak
Objavljeno (popravljeno)

stvar okusa pač. In seveda tudi cene. 1 izpuh je cenejši kot 2.

Popravljeno . Popravil aselak
Objavljeno

Meni je pri ZX-10R tudi bolj všeč en ror pri strani :) Kot praviš, stvar okusa.

Objavljeno (popravljeno)

pa še glas ma tale mass tak da...akrapo slip on 2 pod ritjo sta prisluhnimo tišini proti mojemu...vem ker je imel kolega isto ninjo ampak z akrapoti.

Popravljeno . Popravil aselak
Objavljeno

kawa takoj boljše zgleda če ima izpuh na stran!

sam jst bi takoj zašvasal še en izpuh na drugo stran!

Objavljeno

Meni je pri ZX-10R tudi bolj všeč en ror pri strani :) Kot praviš, stvar okusa.

Jep...men je najlepši gp pro model sam ga za moj model ni....

Objavljeno (popravljeno)

a dobr dela tvoja desetka :)

dostkrat se mi zlušta po moji bivši, ko se s tem hlodom od yamahe lomim čez ovinke :D

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

evo tkole nekak:

[cimg3572.jpg]

Huda je ta motor s topovi ob strani! :yea2:

Predvidevam,da je kupljen v prlekiji...

Objavljeno

a dobr dela tvoja desetka :)

dostkrat se mi zlušta po moji bivši, ko se s tem hlodom od yamahe lomim čez ovinke :D

A je to letel name?meni dela ko šus paga nic ne sparam.

Objavljeno

Huda je ta motor s topovi ob strani! :yea2:

Predvidevam,da je kupljen v prlekiji...

Ne ni bil kupljen v prlekiji...dalec od tam;)

Objavljeno

A je to letel name?meni dela ko šus paga nic ne sparam.

ne, na sesirja :)

hm, glede šparanja pa no comment :D

Objavljeno

ne, na sesirja :)

hm, glede šparanja pa no comment :D

Nekaj smrdi po provokaciji;)

Objavljeno

a dobr dela tvoja desetka :)

dostkrat se mi zlušta po moji bivši, ko se s tem hlodom od yamahe lomim čez ovinke :D

Dela super...je komplet v karbonu :) Še enkrat hvala...

Objavljeno

u, mora pa hudo zgledat B)

malenkost, samo da si zrihtal :)

Objavljeno

A ma mogoče kdo kakšno informacijo za dele 07letnik, ogledalo-levo in ročko za sklopko.

Objavljeno (popravljeno)

rocka za sklopko sem naročil pri carman motosport je prisla 17e(original). Glede ogledala ti svetujem ebay.

Popravljeno . Popravil aselak
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

evo opis 10tke l.11

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Kawasaki/Kawasaki-ZX-10R-2011-current/

Kawasaki’s ZX-10R evokes thoughts of rip-roaring power and handling best suited to race circuits. While that may have been the case of the original 2004 model, subsequent models have been diluted to the point where ZX-10R is regarded as a decent on the road superbike but not quite in touch with the competition of the latest Blade, techno-laden R1 and BMW’s S1000RR.

The 2011 Kawasaki ZX-10R is the bike to change this. It is the first of the Japanese bikes to come out fighting against the storming BMW and, based on MCN’s first ride (at Qatar’s Losail circuit), the Kawasaki’s superb blend of handling, braking, usable power and decent suspension will make it a better road bike than the BMW. As for track use? At 198kg fully gassed, the ZX-10R has the best power to weight ratio, and it isn’t as intense to ride as the BMW and so will suit a lot more riders. Good one, Kawasaki.

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo.

Nekaj bi vprašal,če mi kdo lahko pomaga,namreč mam ZX10R 2005l

Ma 15.000km prevoženih kupljena od prvega lastnika.

Motor dela normalno sam nikoli je ne poslušam brez čelade,te dni

ko se jo prižigal sem opazu da ko dam na mestu mal več gasa nekje od 3000 vrt.

gor nek šum na min.pa ne, ve kdo kaj bi to blo???

Neki sem bral da so bli mal problemi z ležaji od alternatorja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!