jskrablin Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 (popravljeno) pred 53 minutami, Snecer pravi: S polaganjem do tačke, da brusiš, zmanjšuješ stabilnost in si bližje zdrsu. To seveda niti pod razno ni res. Razen če si mnenja, da vzmetenje na motorju ne deluje in ni sposobno kompenzirati minimalne sile z (zložljive) tačke, ki z indikatorjem nagiba (tisti šrauf, ki je spodaj not pošravfan) podrsa po tleh. S tem, da takrat zadnja guma še ni na robu, sprednja pa sploh ne. Krmila med vožnjo ne izpuščam, po enem kolesu se pa vozim samo na MX progi/enduro poligonu z EXC-jem. Nekdo drug bo moral še malo v OŠ, da se mu kaj osnove fizike okoli sil in vektorjev razloži. pred 53 minutami, Snecer pravi: Če ti gre tačka po tleh v okviru omejitev, je nekaj narobe s tehniko vožnje ali nastavitvami motorja. Tečaj in posvet z mehanikom. A grema enkrat pogledat situacijo v živo? Pa boš lahko na terenu ocenil, kaj je narobe, Popravljeno Julij 20, 2016. Popravil jskrablin MMF in maus 2
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Vsi me nekam vabijo, samo še čakam, da bodo lepega dne na hofu Glede fizike pa ne vem, kaj ti ni jasno. Bolj ko nagneš, bližje si zdrsu (to je sicer bolj matematika). Vožnja po kolenu ni za civilno cesto. @Cufa njo vprašaj ziher je od nekod prepisala https://schnuy.wordpress.com/2007/05/29/24-mitov-motociklizma/ Citiraj Vožnja na koleno je hitrejša od klasične. Ne drži. Drgnenje kolena ob asfalt ne bo nikogar prelevilo v hitrejšega voznika. Prenašanje mase in težišča s presedanjem v sedlu bo motociklistu sicer omogočilo hitrejšo vožnjo skozi zavoj, a čohanje asfalta s kolenom za boljši rezultat ne bo potrebno. Kaj hitro se lahko namreč zgodi, da vas bo med drajsanjem po kolenu po zunanji strani zavoja prehitel star maček, ki svojega sedala kljub nagibu ne bo premaknil niti za centimeter. »Kolenčkanje« je na dirkališčih pred davnimi leti uvedel legendarni Kenny Roberts starejši – zgolj zato, ker je v zavoju lahko s kolenom rahlo potipal koliko »lufta« ima na razpolago do največjega možnega naklona, kjer bo prišlo do zdrsa pnevmatike. Takšna ali drugačna uporaba drsnikov na civilnih cestah je torej popolnoma nepotrebna, saj so ekstremni nakloni in visenje z motocikla nevarni, ker omejujejo možnost popravljanja napak in izogibanja oviram (teh pa je na slovenskih cestah več kot preveč). Po naših izkušnjah voznike »čohanje« tudi upočasnjuje, saj večinoma svoja kolena konkretno drgnejo ob asfalt, da hrusta in se iskri kot le kaj, namesto cesti, pa se posvečajo svojemu ultra kul izgledu. ne maček, ampak miš (maus) LOL luxsa in maus 2
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 48 minutami, Snecer pravi: potem si dvosledno vozilo samo na ovinkih enosledno vozilo s pripomočkom na ovinkih luxsa in Zivnorc 2
jskrablin Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 10 minutami, Snecer pravi: Vožnja po kolenu ni za civilno cesto. Ne vozim na koleno. Ponavadi se tudi s presedanjem ne trudim Rit pa koleno z motorja tiščijo v 99% primerih taki, ki mislijo da so... kaj pa vem, kaj mislijo. Nazadnje ko sem se za eno tako skupino peljal sem se fino narežal poleg
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 fajn se je mal presedat jskrablin in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 2 urami, Snecer pravi: "Izbiro" vožnje so nam predpisali. Če tega ne razumeš, nisi za cesto. Za dirkaške užitke se preseli na kakšno dirkališče ipd. Na civilni cesti pa imamo pravilo, ki so za vse enaka. Objestna vožnja ni dovoljena. Z normalno vožnjo ne moreš tako uničiti gum. lahko, lahko do 90km/h porabim vse konje, pol pa na mrtvo zaviram maus, TakeALookAround in C eagle 3
C eagle Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Čaki,jst ne sledim več. A pol sem dvosledno, enosledno vozilo? Ah, nič, bom kr izginu.... brezsledno... Ps: po Snecerjevo bi se moral pokonc ku prekla vozit.... Kako pa gre motor pokonc v ovinek? Aja, ne gre, ker konča v malinah.... Nwm... my 2 ¢… TakeALookAround in maus 2
Borutt Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 3 minutami, C eagle pravi: Čaki,jst ne sledim več. A pol sem dvosledno, enosledno vozilo? Ah, nič, bom kr izginu.... brezsledno... Ps: po Snecerjevo bi se moral pokonc ku prekla vozit.... Kako pa gre motor pokonc v ovinek? Aja, ne gre, ker konča v malinah.... Nwm... my 2 ¢… Še enkrat preberi.
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 4 minutami, C eagle pravi: Čaki,jst ne sledim več. A pol sem dvosledno, enosledno vozilo? Ah, nič, bom kr izginu.... brezsledno... Ps: po Snecerjevo bi se moral pokonc ku prekla vozit.... Kako pa gre motor pokonc v ovinek? Aja, ne gre, ker konča v malinah.... Nwm... my 2 ¢… z driftom
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 3 minutami, Snecer pravi: z driftom driftaš zgrožen sem samo ne vem, kako z mitaskam driftaš, če pa tok limajo ... zjd sm pa res mau zmeden luxsa in Igi Pop 2
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Po zalivki greš. Igi Pop, luxsa, ukica in 1 other 4
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Pravkar, Snecer pravi: Po zalivki greš. conti sport attack na zalivkah ne drifta ... luxsa 1
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Pravkar, maus pravi: conti sport attack na zalivkah ne drifta ... Naslov teme je?
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 (popravljeno) da se mi skrati vreme vernikom samo povem, da connti sport attack ne drifta po zalivkah, kot snećiju na mitaskah s katerimi dela po 24.000 km a zdj štekaš... lupčki od mitasa pred 1 uro, Snecer pravi: potem si dvosledno vozilo to je tut zelo blizu naslova teme Popravljeno Julij 20, 2016. Popravil maus pikolo, luxsa, DAMI34 in 1 other 4
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 1 minuto, maus pravi: da se mi skrati vreme vernikom samo povem, da connti sport attack ne drifta po zalivkah, kot snećiju na mitaskah s katerimi dela po 24.000 km a zdj štekaš... lupčki od mitasa Dunlopka je tudi driftala. Ti pa si malo nastavi vzmetenje, da ti bo bolj pritiskalo na podlago Al pa obuj Mitaske, na tvoji trasi je dovolj gume za oprijem.
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Pravkar, Snecer pravi: Dunlopka je tudi driftala. Ti pa si malo nastavi vzmetenje, da ti bo bolj pritiskalo na podlago Al pa obuj Mitaske, na tvoji trasi je dovolj gume za oprijem. govoril sem za conti ne pa za dunlopko ti lahko samo sanjaš o vzmetenju, ki ga imam na ninđi tut če bi meu mitaske, bi jih do roba zvozu .. tko k sm tut plastične obilićevo tam okoli leta 1982 ukica in luxsa 2
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Jaz ti pa govorim, da si zgrešil temo 1x sem že menjal komplet vzmetenje za nemškega, bo spet treba? Gori sem ti tehniko opisal, pa ne rabiš vozit do roba.
DAMI34 Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 (popravljeno) Nočm tehnike "pussi štrajf", hočm pobrušeno gumo od roba do roba, pa četudi sam 4000km Rob itak ostaja, pa še zastonj je, torej tvoja tehnika je iz trte izvita. ps. testne Mitas se peljejo zlo kul. Neke blazne razlike ni opazit, mogoče je prva za odtenek bolj toga, zadnjo mi je pa malce manj svaljkalo (upam da je bolj trša) pa sem jo gnal v dvoje po plominki za ubit Popravljeno Julij 20, 2016. Popravil DAMI34 Kmet2, luxsa, TakeALookAround in 1 other 4
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 (popravljeno) pred 2 minutami, Snecer pravi: Jaz ti pa govorim, da si zgrešil temo 1x sem že menjal komplet vzmetenje za nemškega, bo spet treba? Gori sem ti tehniko opisal, pa ne rabiš vozit do roba. ko si govoril o dvoslednih vozilih si bil v srcu teme, kajne zamenjava ali nastavitev vzmetenja ni eno in isto ... Popravljeno Julij 20, 2016. Popravil maus Kmet2 in TakeALookAround 2
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Pravkar, Snecer pravi: Mitas drsniki? maš ... kok pa zdržijo DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 21 minutami, maus pravi: maš ... kok pa zdržijo čirka 4.500km maus in luxsa 2
Borutt Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Da še jaz izkusim to ljubav. Zaenkrat še držijo in gredo skoraj same v nagib. Cene ne bom napisal, da se ne bo kdo spomnil neke nalepke za popust. maus 1
XTR Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 11 hours ago, Snecer said: Quote (3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu. Generalna določba za objestnost v točki 3. Ne vem no, speljujem zmerno, zaviram tudi, sicer preveč sredina gume trpi, pa ni mi užitek nažigat naravnost. Vozim tako, da ne zmanjšujem stabilnosti vozila. Krmila ne spuščam, iz ovinka pa rad konkretno privijem gas, vseeno pa ne toliko, da bi vozil po enem kolesu, kot je v tvoji definiciji. Po tem lahko sklepam da nisem objesten. Kaj delam narobe, da mi zadnjo gumo pobere v 5k kilometrih?
TakeALookAround Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Vozi tko kot bi s kolesom, vse, nagib, tempo, pa bo.... maus 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se