Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

Prva je nebistven podatek za ToF, bo pa zlahka 7-9. Večinoma delam po 9 z njo. Obraba vsaj pri meni v dvoje je manjša kot solo ali kot bi jo stalno drajsal po jadranki.

Meni boljša, boljši boki, malce trša sredica, zgradba trdota podobna, oblika tofa bolj okrogla, Gt je bolj položna.

Dela, dela, do Pakle suverena.

Da pa reces, da je Mitas boljsa kot Pirelli, potem si pa veliko slabsi motorist, kot mislis, da si. Ker gume še zdalec ne izkoristiš. Al si pa res placan, da hvalis Mitas brezmejno.

Objavljeno
pred 5 minutami, kronik pravi:

OK naviknuo si se vec na tu bol.To stanje u kojem se nalazis traje to kod tebe vec neko vrijeme jeli tako? 

 

Bullshit prosipas sam ovuda. A sada lijepo pronadji dio gdje pise tocno da ide tesko u zavoj! 
Prije ces pronaci da pise kako je potrebno malo vise snage...... ali razumijem ja tebe. treba znati razumijeti procitano. nije to svima lako.

tu gor navajajo da gre tof težje v ovinek, pri divji in objestni vožnji se najbrž to. ne opazi, pri vožnji z občutkom pa se zazna vsaka zadeva

Objavljeno
pred 8 minutami, kronik pravi:

OK naviknuo si se vec na tu bol.To stanje u kojem se nalazis traje to kod tebe vec neko vrijeme jeli tako? 

 

Bullshit prosipas sam ovuda. A sada lijepo pronadji dio gdje pise tocno da ide tesko u zavoj! 
Prije ces pronaci da pise kako je potrebno malo vise snage...... ali razumijem ja tebe. treba znati razumijeti procitano. nije to svima lako.

Tebi najteže. Ne razumeš kaj si napisal.?? Za mene je više snage isto ko težko.?

 

Objavljeno
pred 10 minutami, perry pravi:

Da pa reces, da je Mitas boljsa kot Pirelli, potem si pa veliko slabsi motorist, kot mislis, da si. Ker gume še zdalec ne izkoristiš. Al si pa res placan, da hvalis Mitas brezmejno.

 

pred 2 minutami, hajamoto pravi:

Tebi najteže. Ne razumeš kaj si napisal.?? Za mene je više snage isto ko težko.?

 

To sta je za tebe isto je razumnim ljudims razlicito. Nemas se potrebe vise sramotiti.

Objavljeno
pred 7 minutami, Snečer pravi:

tu gor navajajo da gre tof težje v ovinek, pri divji in objestni vožnji se najbrž to. ne opazi, pri vožnji z občutkom pa se zazna vsaka zadeva

Najbolj se opazi v ovinkih pri hitri vožnji, ko motor ne gre v ovinek tako kot bi moral in če slediš nekoga, ki ima takšno znanje motoriranja kot ga imaš sam, ga boš v ovinkih zelo težko sledil. Sem imel občutek, da ne bom zvozil, zato sem ST gume odpikal. Po ravnini in pri počasni vožnji je vseeno, lahko voziš tudi Tigar ali Obeličevo. 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 5 minutami, Snečer pravi:

jugoslovansko bomo pisali? :)

Mi smo mel v osnovni šoli srbo-hrvaščino. Vi jugoslovanščino?

Objavljeno
pred 3 minutami, kronik pravi:

 

To sta je za tebe isto je razumnim ljudims razlicito. Nemas se potrebe vise sramotiti.

Ne razumem. Različno ni isto sploh razumnim. Laž pa vredanje je pa sramota. PIKA. 

Objavljeno
pred 1 minuto, bikez pravi:

Mi smo mel v osnovni šoli srbo-hrvaščino. Vi jugoslovanščino?

Ja sam imao i ruski i engleski!! 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, kronik pravi:

Ja sam imao i ruski!! 

Sem mislil, da ste imeli slovenščino

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
pred 1 minuto, hajamoto pravi:

Ne razumem. Različno ni isto sploh razumnim. Laž pa vredanje je pa sramota. PIKA. 

Onda procitaj napisano sa razumijevanjem i nece biti problema. 

 

A ako je nesto potrebno pojasniti vrlo rado cu ti pomoci. I preko poruka odredjene konverzacijske intime radi. 

 

A sramota je i nekome stavljati krive rijeci u „usta“ . PIKA 

pred 1 minuto, bikez pravi:

Sem mislil, da ste imeli slovenščino

I slovenscino tukaj 

Objavljeno
pred 25 minutami, bikez pravi:

Najbolj se opazi v ovinkih pri hitri vožnji, ko motor ne gre v ovinek tako kot bi moral in če slediš nekoga, ki ima takšno znanje motoriranja kot ga imaš sam, ga boš v ovinkih zelo težko sledil. Sem imel občutek, da ne bom zvozil, zato sem ST gume odpikal. Po ravnini in pri počasni vožnji je vseeno, lahko voziš tudi Tigar ali Obeličevo. 

meni ni vseeno, razlike pa občutno zaznam že pri turistični vožnji, torej kako pade, udobje, vodljivost

jugo gum pa ne bi imel

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

meni ni vseeno, razlike pa občutno zaznam že pri turistični vožnji, torej kako pade, udobje, vodljivost

jugo gum pa ne bi imel

Probaj Michelin Pilot Power 2CT. Guma poceni, SS guma, na cestaku sem z njo naredil še vedno 8kkm, pa nisem šparal, tudi iz semaforja ne.

Objavljeno

Saj je napisal, da gre tezje, ne tezko. Tezje se ne pomeni tezko.

Objavljeno
pred 22 minutami, DinDiin pravi:

Saj je napisal, da gre tezje, ne tezko. Tezje se ne pomeni tezko.

pomeni pa slabše

Objavljeno

Ovinke je treba vježbat :whistle:.

In tudi če voziš po omejitvah, te zna kakšen lepo presenetiti. Lahko izgleda še tako lep in nedolžen, pa te že samo malo čuden naklon ali minimalna napaka na asfaltu, kar hitro potegne v maline. Predvsem, če zmrzneš in namesto, da bi motor dol vrgel, poskušaš bremzat.. In če ne zaupaš sebi, motorju in gumam, greš pa pa :blush:

Po ravnem zna vozit vsak, ki je opravil izpit. Nekateri pa tudi to ne :eek:

Objavljeno

Če voziš smo ene in iste ovinke, potem te nova cesta lahko preseneti. Treba je vježbat na kvaliteti, ne kvantiteti.

A tako pa spet ni kot pišeš, da bi pri normalni vožnji in izkušnjah že z minimalno napako letel ven. Poleg tega, če uporabljaš navigacijo, pokaže tudi ovinek, kar koristna zadeva, sploh po kakšnih zavitih cestah, ko se serpentina dovolj hitro ne vidi.

Sploh pa bi rad videl mojstra, ki vozi po omejitvah 90 serpentine. Vedno je treba vožnjo prilagodit vsem dejavnikom.

Še enkrat, če se normalno voziš, praktično ni nobenih presenečenj.

 

Objavljeno
pred 43 minutami, Snečer pravi:

pomeni pa slabše

to ne pomeni nic! 

 

to znaci samo ono sto sam napisao - potrebno je samo malo vise snage. 

Objavljeno
pred 29 minutami, kronik pravi:

to ne pomeni nic! 

 

to znaci samo ono sto sam napisao - potrebno je samo malo vise snage. 

torej močnejši motor? z več moči

  • Zmeden 2
Objavljeno
pred 35 minutami, kronik pravi:

to ne pomeni nic! 

 

to znaci samo ono sto sam napisao - potrebno je samo malo vise snage. 

Ni za ženske in dekleta? ?

Objavljeno
pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Ovinke je treba vježbat :whistle:.

In tudi če voziš po omejitvah, te zna kakšen lepo presenetiti. Lahko izgleda še tako lep in nedolžen, pa te že samo malo čuden naklon ali minimalna napaka na asfaltu, kar hitro potegne v maline. Predvsem, če zmrzneš in namesto, da bi motor dol vrgel, poskušaš bremzat.. In če ne zaupaš sebi, motorju in gumam, greš pa pa :blush:

Po ravnem zna vozit vsak, ki je opravil izpit. Nekateri pa tudi to ne :eek:

Glede na vreme, bi bilo boljše, če bi dala en nasvet, kaj naj deci skuhamo svojim ženam, da ne 

bodo cev dan sitne. ????

 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 21 minutami, Snečer pravi:

torej močnejši motor? z več moči

Kakve veze ima snaga motora sa okretnošću gume? 

Objavljeno
pred 14 minutami, kronik pravi:

Kakve veze ima snaga motora sa okretnošću gume? 

o neki snagi pišeš, kdo bi te razumel

Objavljeno

Dobro ti razumeš ,samo dolgčas ti je ?.

  • Haha 3
Objavljeno
pred 13 urami, hajamoto pravi:

Koliko so ti plačali za to reklamo.?????

men so bajto na Gorenjskem podarili, Kroniku pa nov motor. V bistvu pa vsak ki podpiše, da bo gumo hvalil, dobi ob montaži liziko :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!