Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Pravkar, XTR pravi:

Tisti kiksi so me zmotili...  Več rešitev je za eliminiranje štrajfnov, če te res motijo. :D   Verjetno bo najlažje z menjavo sport gum za touring. Lahko pa tudi zakompliciramo z nastavitvami vzmetenja, tlaki (po praznih gre zlahka do roba), tehniko vožnje, šmirgl papirjem... analizo konstrukcije "perfektnega" motorja (lahko kar v Versys temi). :) Dolgoročno pa pomaga tudi kakšen tečaj varne vožnje... :P 

Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? 

 

 

morda zaradi oblike ni temu tako

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, XTR pravi:

Tisti kiksi so me zmotili... zakaj ravno v Mitas temi? 

 Več rešitev je za eliminiranje štrajfnov, če te res motijo. :D   Verjetno bo najlažje z menjavo sport gum za touring. Lahko pa tudi zakompliciramo z nastavitvami vzmetenja, tlaki (po praznih gre zlahka do roba), tehniko vožnje, šmirgl papirjem... analizo konstrukcije "perfektnega" motorja (lahko kar v Versys temi). :) Dolgoročno pa pomaga tudi kakšen tečaj varne vožnje... :P 

Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? 

 

 

če bi si @thetruetheory montiral npr. dunlop roadsmart, bi hitreje in lažje prihajal do roba, ker je bolj "ploščata"

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, XTR pravi:

 

Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? 

 

 

nisem poznavalec mi je pa všeč padanje ToFa v ovinek (lepo se preklada). Ampak tudi SF+ mam do roba. Na SF+ lahko več moči spravim na zadnjo gumo (solo vožnja) recimo temu večja kontaktna površina v mojem stilu vožnje.

V bistvu moj strah kaka bo ToF v nagibu se je hitro razblinil. To je bila glavna zamera nad večino ST pnevmatik. Filing v ovinku.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, XTR pravi:

LS-lagano sportski 

LT-lagano turistički

S-sportski

T-turistički

N-nikakršn

KK-ko kura 

Enega si pozabil :) 

Mislim ( ali nisam siguran ) da ti ovdje nedostaje jos koja grupa: 

 

Sn - Snecer

SSn - Super Snecer

SnRAC - Snecer Racing  na AutoCesti

PL - Polz ( Helix pomatia) 

P16 - 16 godina na 50/125ccm

P18 . 18 godina na 48 konja motoru

 

pa tek onda svi ostali ..... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maxxa pravi:

a se @kronik in @sesir mogoče poznata, družita? :D

osobno ne poznajem nikoga sa ovog foruma - a bilo bi mi drago upoznati ekipu i popiti koju rundu pica nakon dobre voznje.

Pa makar to bio i Snecer. :OK::OK:

Popravljeno . Popravil kronik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajd niso lih razlicne gume, ampak dimenzije.

Je pa podobna logika med ST in SS gumo.

24AF8539-9763-43A4-86D0-C0944984BFF2.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, kronik pravi:

osobno ne poznajem nikoga sa ovog foruma - a bilo bi mi drago upoznati ekipu i popiti koju rundu pica nakon dobre voznje 

Bereš sesrijeve objave? jih razumes? jaz velikokrat obupam brati, predem naštudiram, kaj je hotel napisati. vendar nisem mislila, ce ga poznas s slovnicnega vidika, ampak iz vsebinskega :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

REZ

prosim izključite osebno obračunavanje, čveka naj se o gumi/gumah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, ukica pravi:

Ajd niso lih razlicne gume, ampak dimenzije.

Je pa podobna logika med ST in SS gumo.

24AF8539-9763-43A4-86D0-C0944984BFF2.jpeg

Vozim zame idealno dimenzijo 180/55 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, XTR pravi:

Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? 

 

Iskreno ne bih ti znao reci koja ide lakse do ruba. Idu obje gume lako. Pitanje je povjerenja u gumu. 

Isto kao i kod s.xa - ili vjerujes gumi ili ne! :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ukica pravi:

Ajd niso lih razlicne gume, ampak dimenzije.

Je pa podobna logika med ST in SS gumo.

24AF8539-9763-43A4-86D0-C0944984BFF2.jpeg

190/50 je bila kar muka na SXu. OK pretiravam, ampak je rabil moped malo več energije in posiljevanja v nagib.

190/55 je igrača, pa še mal višji moped in je nagibanje večji užitek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

če bi si @thetruetheory montiral npr. dunlop roadsmart, bi hitreje in lažje prihajal do roba, ker je bolj "ploščata"

Hotel sem montirati Touring Force pa dimenzij v začetku marca še ni bilo....  Ostale pnevmatike pa niti nisem gledal razen Continenental cenovne verzije, ker sem mnenja, da raje vsako leto en komplet novih SF+ naročim za 140€ kot pa, da imam komplet gum za 300€ 3 leta... ? 

Glede roba na pnevmatikah je bila to bolj moja provokacija kot karkoli drugega. Sem bolj kot ne začetnik na odprti kategoriji in tega se ne sramujem, moti pa me obnašanje nekaterih "profijev" na cesti.?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, thetruetheory pravi:

Hotel sem montirati Touring Force pa dimenzij v začetku marca še ni bilo....  Ostale pnevmatike pa niti nisem gledal razen Continenental cenovne verzije, ker sem mnenja, da raje vsako leto en komplet novih SF+ naročim za 140€ kot pa, da imam komplet gum za 300€ 3 leta... ? 

Glede roba na pnevmatikah je bila to bolj moja provokacija kot karkoli drugega. Sem bolj kot ne začetnik na odprti kategoriji in tega se ne sramujem, moti pa me obnašanje nekaterih "profijev" na cesti.?

obnašanje profijev ali začetnikov je problem in zato so ustvarjene druge teme.

Blagor takim, ki ne skurite veliko gum saj si lahko privoščite SF+ in jo imate celo sezono, ostali žal posegamo po kompromisih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snečer pravi:

pri meni je rob na gumi že 10 let enak

lej tudi pri meni so bili robovi še za vsaj 3000km. Žal je guma po raznoraznih tripih umrla po sredini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

34 minutes ago, XTR said:

Tisti kiksi so me zmotili... zakaj ravno v Mitas temi? 

 Več rešitev je za eliminiranje štrajfnov, če te res motijo. :D   Verjetno bo najlažje z menjavo sport gum za touring. Lahko pa tudi zakompliciramo z nastavitvami vzmetenja, tlaki (po praznih gre zlahka do roba), tehniko vožnje, šmirgl papirjem... analizo konstrukcije "perfektnega" motorja (lahko kar v Versys temi). :) Dolgoročno pa pomaga tudi kakšen tečaj varne vožnje... :P 

Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? 

 

 

Pismo, ne vem ce....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, ukica said:

Ajd niso lih razlicne gume, ampak dimenzije.

Je pa podobna logika med ST in SS gumo.

24AF8539-9763-43A4-86D0-C0944984BFF2.jpeg

 Tule bi dodal da vecina te razlike nastane tudi ali predvsem zaradi platisca. Vem da ima Duke platisce, katero ima raje 150 kot 160 (obe homologirani). Gume postajajo malenkost sirse zadnje case (pri istih napisanih dimenzijah) in ozje platisce na Duku 160 gumo "potegne malo navznoter" in je oblika se bolj ekstremna kot tule roznata, zato je precej tezko priti do roba - stopalka se zacne dotikati ceste ko guma se ni na robu. Tega problema ni bilo z original gumo, ki pa je bila dizajnirana okoli 2000. leta. Odnos  dimenzija gume in platisca je najbolj odgovoren za lazje ali tezje doseganje roba, ne pa sama sirina gume. In pa seveda tudi za obcutek v voznji.  160/55 ali 180/55 imata  priblizno enako parabolo na odgovarjajocem platiscu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, jvalant said:

Pismo, ne vem ce....

Hehe, ker zbegano gledas: Sem dal gor ToF in naredil blizu tisoc kilometrov. Sploh ni lahko priti do roba in tudi parabola gume izgleda ZELO podobno kot SF+, z globoko "potegnjenimi" robovi, izgleda skoraj kot kaksna prva guma. Ni kar tako enostavno priti do roba... KTM990SM in 180/55 zadnja v obeh primerih.

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je pa valda znano da 180/55 dunlop ni ista kot 180/55 mitas?

Dunlop pa res siroko gumo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ukica pravi:

Ja to je pa valda znano da 180/55 dunlop ni ista kot 180/55 mitas?

Dunlop pa res siroko gumo..

bridgestone bt16 ali S20 je vsaj na pogled ožja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SF+ je drzal tudi bp na XRu na Sardiniji. Frend pravi da je zadovoljen, pa je hitrejsi voznik kot jaz.3CF645E2-5329-44FF-949B-BE36912CA578.thumb.jpeg.d5820e2f24976ae15e6d40aa579795a0.jpeg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DAMI34 pravi:

190/50 je bila kar muka na SXu. OK pretiravam, ampak je rabil moped malo več energije in posiljevanja v nagib.

190/55 je igrača, pa še mal višji moped in je nagibanje večji užitek.

Imaš v homologaciji obe dimenzije? Večina jih nima.

V splošnem velja, da guma, ki gre v ovinek lažje, je manj stabilna na ravnini in obratno.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, bikez pravi:

Imaš v homologaciji obe dimenzije? Večina jih nima.

V splošnem velja, da guma, ki gre v ovinek lažje, je manj stabilna na ravnini in obratno.

ne, dva različna mopeda. tudi 180/55 se lepše premetuje kot 190/50

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!