Nearrain Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Da bi policija to na kraju nesrece gledala je to redkost. Zavarovalniski cenilci in izvedenci pa to gledajo 100%. Zivnorc in maus 2
Borutt Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Kupite Mitas, pa boste imeli mir . maus, builder, DAMI34 in 1 other 4
maus Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 pred 1 minuto, Borutt pravi: Kupite Mitas, pa boste imeli mir . DAMI34 in Zivnorc 2
Jure Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, maus pravi: a štekaš, če se bohnedaj kaj zgodi in imaš kasko ... al pa tut če ne ... ko ugotavljajo nesrečo in ugotovijo, da guma ni uporabljena s navodili proizvajalca ... zavarovalnica takoj reče ... nema ništa para .... policija pa napiše, da so bile gume, ker so bile uporabljene napačno ... avtomatično si kriv Če pride do nesreče in smer gume postane sporna, bo o tem najverjetneje odločalo sodišče. Če imaš vsaj pol sposobno obrambo nikakor ne boš avtomatično kriv samo zato ker je bila guma kontra obrnjena. Potrebno je ugotoviti vzročno zvezo med narobe obrnjeno pnevmatiko in nastalo škodno posledico. V zvezi s tem se predlaga izvedenca, ki bo povedal ali je dejstvo, da je bila guma kontra obrnjena kakorkoli prispevalo k nastanku prometne nesreče. Če imaš srečo in dobiš izvedenca, ki je dejansko dober in ve kaj počne, je zelo verjetno, da bo v primeru suhe ceste (drugo je vožnja po dežju ko je smer kanalov pomembna) ugotovil, da guma ni imela nič manj oprijema samo zato ker se je vrtela v nasprotno smer. Posledično montaža gume na ugotovitev odgovornosti ne bo vplivala. Citiraj vedno preverim, če je guma pravilno nataknjena na motorju ..... na avtu enkrat nism in so zajebal To pa ne vem če bi ti čisto verjel Ko sem nabavil tvojo FZ-1, se lotil njene predelave in v zvezi s tem objavil sliko na Motosvetu je bila ena izmed prvih zadev, ki jo je opazil eden izmed forumašov to, da je prva guma narobe obrnjena . Jaz do takrat prvega kolesa nisem niti taknil še, ampak je taka prišla k meni Je pa res, da menda ni bila obrnjena zgolj pnevmatika ampak je bila kar komplet feltna zmontirana kontra gor . Nekje mora biti še fotka, ki to dokazuje Popravek, feltna je bila prav obrnjena, samo guma je narobe (smrekca pri tem modelu je pri prvem kolesu obrnjena kontra, če je puščica prav). Dokaz: Popravljeno Julij 26, 2016. Popravil Jure maus, Cartman, jskrablin in 5 others 8
Kmet2 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 pred 2 urami, Nearrain pravi: Da bi policija to na kraju nesrece gledala je to redkost. Zavarovalniski cenilci in izvedenci pa to gledajo 100%. Vrjetno res ,samo padel sem v življenju 2x konkretno in se tudi konkretno zlomil ,nikoli ni nobeden spraševal ničesar od motorja ali da bi moral podajat kakšne informacije razen prometne od motorja pa še to samo policaju, ko sem podajal zahtevek za odškodnino. Zivnorc 1
Snečer Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 tisto je samo priporočena smer, sicer vožnja vzvratno ne bi bila dovoljena Zivnorc 1
Igi Pop Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 pred 43 minutami, Kmet2 pravi: Vrjetno res ,samo padel sem v življenju 2x konkretno in se tudi konkretno zlomil ,nikoli ni nobeden spraševal ničesar od motorja ali da bi moral podajat kakšne informacije razen prometne od motorja pa še to samo policaju, ko sem podajal zahtevek za odškodnino. Ker niso vedeli, da jih lahko narobe obrneš. Še Borutt je samo debelo gledal. Sedaj smo jim izdali foro in bojo intenzivno pregledovali puščice na gumi. Kmet2 in Zivnorc 2
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 pred 3 urami, Borutt pravi: Kupite Mitas, pa boste imeli mir . globoka pred eno uro, Kmet2 pravi: Vrjetno res ,samo padel sem v življenju 2x konkretno in se tudi konkretno zlomil ,nikoli ni nobeden spraševal ničesar od motorja ali da bi moral podajat kakšne informacije razen prometne od motorja pa še to samo policaju, ko sem podajal zahtevek za odškodnino. v tvojem primeru ne (v mojmu tudi niso), ob morebitnih smrtnih žrtvah, visokih tožbah itd, bi pa mogoče prišlo lahko do tega. Vendar, tako kot pravi Jure, nekdo bi moral dokazati vzročno povezavo med narobe obrnjeno gumo in posledico. Zivnorc in Kmet2 2
Sorty Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Danes se je na Grobniku vozu nekdo z R6-ko ljubljanske tablice in na motorju Mitas.. Ker je bilo konkretno vroče in je možakar predolgo vztrajal na pisti, mu je po moji oceni vzelo prvo gumo in motor je totalka. Torej ne ga srat kupte si race gume za na pisto ker ti je lahko pošteno žal če greš zaradi neprimernih gum po tleh. (seveda pa je tu vprašljiv še eden faktor - tisti ki obrača gas) Zivnorc, maus, ukica in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 (popravljeno) pred 4 minutami, Sorty pravi: Danes se je na Grobniku vozu nekdo z R6-ko ljubljanske tablice in na motorju Mitas.. Ker je bilo konkretno vroče in je možakar predolgo vztrajal na pisti, mu je po moji oceni vzelo prvo gumo in motor je totalka. Torej ne ga srat kupte si race gume za na pisto ker ti je lahko pošteno žal če greš zaradi neprimernih gum po tleh. (seveda pa je tu vprašljiv še eden faktor - tisti ki obrača gas) ampak, če predolgo vztrajaš, a ni isti problem potem na vseh gumah? Se pa strinjam, če greš na pisto, mej moped pripravljen za pisto (vzmetenje gume itd) . Da bom pa v strahu k je nekdo legel na grobniku pa nisem niti najmanj, dokler jo lahko v dvoje žgem od Rijeke do Paklenice v +35C z dvemi pavzami Senj in Karlobag, ne vidim neke panike. Sem pa pred leti z enakim stilom (pa tudi čez 30C je bilo) pregrel roadsmart1 (zadnjo) da je začel moped plest kot bi bila prazna. Popravljeno Julij 26, 2016. Popravil DAMI34 Zivnorc 1
Nearrain Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Just now, DAMI34 said: ampak, če predolgo vztrajaš, a ni isti problem potem na vseh gumah? NI Cartman 1
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Pravkar, Nearrain pravi: NI sm vedu, da boš prvi....beseda predolgo pomeni, da si z bilokatero gumo pač predolgo na pisti in je nisi ocenil, torej nobena guma ne zdrži "predolgo". Zdržijo lahko samo več krogov kot Mitas
Nearrain Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Just now, DAMI34 said: sm vedu, da boš prvi....beseda predolgo pomeni, da si z bilokatero gumo pač predolgo na pisti in je nisi ocenil, torej nobena guma ne zdrži "predolgo". Zdržijo lahko samo več krogov kot Mitas Spet klobasas o zadevah o katerih pojma nimas Ne vadi se zdej na "predolgo" nekaj. Si preudaren, varen voznik...tebi bi na Jadranki tud plasticne gume s pomocjo KTRFRCPRC drzale dovolj dolgo, pa ce se poleg tvoje se psicka nalozis glede na tvojo voznjo.
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 (popravljeno) pred 2 minutami, Nearrain pravi: Spet klobasas o zadevah o katerih pojma nimas Ne vadi se zdej na "predolgo" nekaj. Si preudaren, varen voznik...tebi bi na Jadranki tud plasticne gume s pomocjo KTRFRCPRC drzale dovolj dolgo, pa ce se poleg tvoje se psicka nalozis glede na tvojo voznjo. uf sori, profijem se klanjam..... Deca ne stavte gor mitas, ker če predolgo po grobniku voziš nas profiči opozarjajo, da lahko gremo u maline ps....abs sam abs je bil na mopedu. Popravljeno Julij 26, 2016. Popravil DAMI34
Nearrain Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Just now, DAMI34 said: uf sori, profijem se klanjam..... Deca ne stavte gor mitas, ker če predolgo po grobniku vizš nas profiči opozarjajo, da lahko gremo u maline ne sprenevedaj se, ker si pozabil "editirat" se par stvari v tvojem prejsnjem umotvoru.
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Pravkar, Nearrain pravi: ne sprenevedaj se, ker si pozabil "editirat" se par stvari v tvojem prejsnjem umotvoru. sam še en queščn, a je kdo kdaj s kakimi drugimi gumami na grobniku legel, ker je predolgo vztrajal na pisti?
Nearrain Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Just now, DAMI34 said: sam še en queščn, a je kdo kdaj s kakimi drugimi gumami na grobniku legel, ker je predolgo vztrajal na pisti? haha ...ker drekac si ti lej glede na to, da si kao "TESTNI" pilot Mitasovih moto pneumatik bos to valjda preveril sam. Najbolj objektiven test je vzporeden test. To bi ti kot ekspert verjetno moral vedeti. PS: komaj cakam, da bom bral/gledal (ce bos video posnel) tvoj "Mitas SF VS rest of the avaible track day moto tyres shootout" ...pa da bo test pravi, ugasni elektroniko, da bos res nasel/izkusil limit pneumatik
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 pred 2 minutami, Nearrain pravi: haha ...ker drekac si ti lej glede na to, da si kao "TESTNI" pilot Mitasovih moto pneumatik bos to valjda preveril sam. Najbolj objektiven test je vzporeden test. To bi ti kot ekspert verjetno moral vedeti. PS: komaj cakam, da bom bral/gledal (ce bos video posnel) tvoj "Mitas SF VS rest of the avaible track day moto tyres shootout" ...pa da bo test pravi, ugasni elektroniko, da bos res nasel/izkusil limit pneumatik drekač sem ker ne znaš odgovoriti. Bdw z grafičnim oblikovalcom po izobrazbi pa imam bore malo 1. vozim samo testne gume za cestno rabo, ter merim globino dezena, ne sikaj ne žali brez potrebe 2. ne vem, kaj je pomemben vzporedni test, če je nekdo legel, ker je preceni/lpregrel/prevozil preveč krogov z gumo, tudi ne vem zakaj bi v tem primeru govorili da je guma nevarna 3. na postavljeno vprašanje nisi dal konkretnega odgovora, si pa drekal 4. jaz limitov pnevmatike ne iščem, niti nisem rejser kot ti, sem le malce počasnejši...ne pa tok, da če se mi utrga, da bi se te na cesti bal
Nearrain Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Just now, DAMI34 said: drekač sem ker ne znaš odgovoriti. Bdw z grafičnim oblikovalcom po izobrazbi pa imam bore malo 1. vozim samo testne gume za cestno rabo, ter merim globino dezena, ne sikaj ne žali brez potrebe 2. ne vem, kaj je pomemben vzporedni test, če je nekdo legel, ker je preceni/lpregrel/prevozil preveč krogov z gumo, tudi ne vem zakaj bi v tem primeru govorili da je guma nevarna 3. na postavljeno vprašanje nisi dal konkretnega odgovora, si pa drekal 4. jaz limitov pnevmatike ne iščem, niti nisem rejser kot ti, sem le malce počasnejši...ne pa tok, da če se mi utrga, da bi se te na cesti bal si se pa vzburil. ti bom z enim kratkim vprasanjem odgovoril... kolikokrat si se vozil po dirkaliscu? ... s katerimikoli gumami Ce ne bo pritrdilnega odgovora se raje vzdrzi komentiranja, ker potem zal nisi ravno kompetenten... clovek je namrec sel po tleh na Grobniku 5 minutes ago, DAMI34 said: 4. jaz limitov pnevmatike ne iščem, niti nisem rejser kot ti, sem le malce počasnejši...ne pa tok, da če se mi utrga, da bi se te na cesti bal bal?
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Pravkar, Nearrain pravi: si se pa vzburil. ti bom z enim kratkim vprasanjem odgovoril... kolikokrat si se vozil po dirkaliscu? ... s katerimikoli gumami Ce ne bo pritrdilnega odgovora se raje vzdrzi komentiranja, ker potem zal nisi ravno kompetenten... clovek je namrec sel po tleh na Grobniku Ni potrebe da bi se peljal po Grobniku, da bi vedel, da je nekdo precenil moped/pnevmatike/zavore ki jih vozi in zato legel. Pa kaj misliš, da se res tako grozno razlikuje vožnja po grobniku, da navaden smrtnik ne bi o tem nič vedel? Dirkanje je iskanje limitov, padec je preseg teh limitov, simpl ko keks. Če pozorno prebereš, kar sem prvič citiral, boš celo ugotovil da nisem nič zgrešil, če počasi moraš brat, pa zanemarit kdo je pisal, pa ti bo celo jasno, kaj sem hotel povedati, al moram ponovno citirati moj post?
Jure Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 (popravljeno) pred 35 minutami, DAMI34 pravi: ampak, če predolgo vztrajaš, a ni isti problem potem na vseh gumah? Načeloma ne.. Tekmovalnih pnevmatik praviloma ne boš pregrel na tak način kot je mogoče pregreti cestne pnevmatike (pa naj bodo Mitas al pa katerekoli druge cestne) in boš lahko krožil po pisti z njimi: a) dokler ti ne zmanjka sape in omagaš b ) dokler na gumi ne zmanjka mesa Popravljeno Julij 26, 2016. Popravil Jure Cartman, notranc, Nearrain in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Pravkar, Jure pravi: Načeloma ne.. Tekmovalne pnevmatike načeloma ne boš pregrel tako kot lahko pregreješ cestne (pa naj bodo Mitas al pa katerekoli druge cestne) in boš lahko krožil po pisti z njimi: a) dokler ti ne zmanjka sape in omagaš b ) dokler na gumi ne zmanjka mesa b. torej, če predolgo vztrajaš ležeš Ampak, prebrat je potrebno vse kar sem napisal, ne sam en stavek Sicer pa tut v motoGP kdaj mišelin zajeba, a ne
Nearrain Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 1 minute ago, DAMI34 said: l. Pa kaj misliš, da se res tako grozno razlikuje vožnja po grobniku, da navaden smrtnik ne bi o tem nič vedel? Za razliko od tebe VEM in ne MISLIM tako kot ti. A bo zdej slo?
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 Pravkar, Nearrain pravi: kolk Mitask si zvozil ,da si lahko pameten? To je isto vprašanje, kot ga ti men o Grobniku postavljaš. Vem pa da so SF in SF+ po Grobniku vozili testni vozniki in začuda preživeli
Jure Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 pred 2 minutami, DAMI34 pravi: Ampak, prebrat je potrebno vse kar sem napisal, ne sam en stavek Vem vem, sem prebral, ni bilo mišljeno neposredno kot kontriranje tvoji izjavi (saj si lepo napisal, da se strinjaš da je za pisto treba imeti poštimano vzmetenje in gume), bolj kot dodatna obrazložitev zakaj Mitaske po mojem mnenju niso ravno pistaška pnevmatika (tako kot cel spekter gum tega ranga ostalih proizvajalcev ne) igc1, Zivnorc, notranc in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se