Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
Just now, DAMI34 said:

kolk Mitask si zvozil ,da si lahko pameten? To je isto vprašanje, kot ga ti men o Grobniku postavljaš.

Samo en slab, slab par. 

in?

Poanta tvojega zmedenega vprasanja mi ni jasna? Kam meris?

Objavljeno
pred 1 minuto, Jure pravi:

Vem vem, sem prebral, ni bilo mišljeno neposredno kot kontriranje tvoji izjavi (saj si lepo napisal, da se strinjaš da je za pisto treba imeti poštimano vzmetenje in gume), bolj kot dodatna obrazložitev zakaj Mitaske po mojem mnenju niso ravno pistaška pnevmatika (tako kot cel spekter gum tega ranga ostalih proizvajalcev ne) :)

absolutno se strinjam, tako kot sportsmart niso, pa se da kak krog odpeljat

Pravkar, Nearrain pravi:

Samo en slab, slab par. 

in?

Poanta tvojega zmedenega vprasanja mi ni jasna? Kam meris?

brezveze, pejd raj pokemone lovit :P

 

Objavljeno

Primerjalni test na Grobniku kjer so sodelovale :

Metzeler M7

Dunlop Sportsmart2

Pirelli Rosso 3

Bridgestone S21

Mitas SF+

Je bil že narejen 6. in 7. junija 2016

Prenekateri pametnjakovič bi bil razočaran, če bi povedal katere gume so naredile ta bolši čas...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
2 minutes ago, DAMI34 said:

kolk Mitask si zvozil ,da si lahko pameten? To je isto vprašanje, kot ga ti men o Grobniku postavljaš.

Vem pa da so SF in SF+ po Grobniku vozili testni vozniki in začuda preživeli :P

AAAAaaaaa  ...to je to.....ce velik Mitask zvozis ti s tem IQ raste.  :smoke:

Zdej mi je jasno zakaj take stresas, k da si vesoljno pamet pojedel.

 

Just now, Profi said:

Primerjalni test na Grobniku kjer so sodelovale :

Metzeler M7

Dunlop Sportsmart2

Pirelli Rosso 3

Bridgestone S21

Mitas SF+

Je bil že narejen 6. in 7. junija 2016

Prenekateri pametnjakovič bi bil razočaran, če bi povedal katere gume so naredile ta bolši čas...

debata, ce se ne motim tece na temo pregrevanja . . . popravi me, ce se motim

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

kolk Mitask si zvozil ,da si lahko pameten? To je isto vprašanje, kot ga ti men o Grobniku postavljaš.

Vem pa da so SF in SF+ po Grobniku vozili testni vozniki in začuda preživeli :P

 

Drugače pa se skoraj vsako pnevmatiko praviloma stestira tudi na pisti, tudi takšno ki temu ni namenjena, velikokrat tja najdejo pot celo kakšne ST gume. Je pa seveda odvisno kakšen tempo se z njimi odpelje in še bolj kot to, kako dolgo se z njo na pisti vztraja. Par krogov ni načeloma problem za nobeno gumo. Malce več krogov je včasih že težava, če je pa to kombinirano še z visokimi poletnimi temperaturami in grobim asfaltom kot ga ima Grobnik, je lahko pa hitro pizdarija, če ne greš gum malo ohladit po par krogih. Večkrat videno, enkrat tudi tako, da sem se komaj izognil kolegu, ki ga je praktično brez opozorila odrezalo ven iz Rešega ovinka.. Poletje, na motoru Pilot Power, malo preveč krogov zaporedoma gor in je bila veselica. Guma pa potem ko se je enkrat ohladila čisto plavo-vijolična z neko čudno gladko glazuro čez tekalno površino. Nikoli prej videl kaj takega. Očitno bilo preveč.

Objavljeno
Pravkar, Profi pravi:

Primerjalni test na Grobniku kjer so sodelovale :

Metzeler M7

Dunlop Sportsmart2

Pirelli Rosso 3

Bridgestone S21

Mitas SF+

Je bil že narejen 6. in 7. junija 2016

Prenekateri pametnjakovič bi bil razočaran, če bi povedal katere gume so naredile ta bolši čas...

ni poanta v času, poanta je kdo in s katerimi gumami je letel ven, ter katere so nevarne, da s pretiravanjem končaš v malinah.

SF+ ni guma za pisto, se pa lahko z njo zapelješ tudi po grobniku, seveda je pa ne smeš precenjevat.

pred 3 minutami, Nearrain pravi:

AAAAaaaaa  ...to je to.....ce velik Mitask zvozis ti s tem IQ raste.  :smoke:

Zdej mi je jasno zakaj take stresas, k da si vesoljno pamet pojedel.

 

a nisi še nč ujel, pa zdej tule slabo voljo stresaš? :D

 

Objavljeno (popravljeno)
7 minutes ago, DAMI34 said:

absolutno se strinjam, tako kot sportsmart niso, pa se da kak krog odpeljat

brezveze, pejd raj pokemone lovit :P

 

tale " DA SE"  je ena izmed tvojih cvetk... seveda se da

tako kot tvoja izjava, da se s Cont TA in Mitaskam par kilometrov po makedamu...seveda se da...da se tud z slick gumami, samo niso temu namenjene in s tistimi katere so temu namenjene, al pisti, al makedemu se bi malo drugace peljal.

Agree?

da se...jao ... da se tud po golih feltnah 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno
Pravkar, Nearrain pravi:

tale " DA SE"  je ena izmed cvetk... seveda se da

tako kot tvoja da se s Cont TA in Mitaskam par kilometrov po makedamu...seveda se da...da se tud z slick gumami, samo niso tem namenjene in s tistimi katere so namenjene, al pisti, al makedemu se bi malo drugace peljal.

Agree?

da se...jao 

jaooo, pa seaj si povedal, kar sem jaz prvič povedal, mej za pisto tist kar je za pisto...na pa smo 2 strani brezveze klobasal. 

Če hočeš bit pameten, bodi, ne morš pa bit še bolj pameten kot si, ne bo ti uspel.

Objavljeno
pred 4 minutami, Profi pravi:

Primerjalni test na Grobniku kjer so sodelovale :

Metzeler M7

Dunlop Sportsmart2

Pirelli Rosso 3

Bridgestone S21

Mitas SF+

Je bil že narejen 6. in 7. junija 2016

Prenekateri pametnjakovič bi bil razočaran, če bi povedal katere gume so naredile ta bolši čas...

Jaz nisem emocionalno vezan na nobenega izmed naštetih modelov (zadovoljen uporabnik Dunlopovih pnevmatik, ki imajo v imenu v takšni ali drugačni kombinaciji besedo GP :P ), tako da mi je praktično vseeno katere izmed naštetih so naredile najboljši čas :D Se priporočam za rezultate!

Glede na to, da je Sava v času razvoja Mitask secirala GP Racerke in GPjke, bi skoraj moral navijati za Mitas :D

Objavljeno
pred 6 minutami, Jure pravi:

 

Drugače pa se skoraj vsako pnevmatiko praviloma stestira tudi na pisti, tudi takšno ki temu ni namenjena, velikokrat tja najdejo pot celo kakšne ST gume. Je pa seveda odvisno kakšen tempo se z njimi odpelje in še bolj kot to, kako dolgo se z njo na pisti vztraja. Par krogov ni načeloma problem za nobeno gumo. Malce več krogov je včasih že težava, če je pa to kombinirano še z visokimi poletnimi temperaturami in grobim asfaltom kot ga ima Grobnik, je lahko pa hitro pizdarija, če ne greš gum malo ohladit po par krogih. Večkrat videno, enkrat tudi tako, da sem se komaj izognil kolegu, ki ga je praktično brez opozorila odrezalo ven iz Rešega ovinka.. Poletje, na motoru Pilot Power, malo preveč krogov zaporedoma gor in je bila veselica. Guma pa potem ko se je enkrat ohladila čisto plavo-vijolična z neko čudno gladko glazuro čez tekalno površino. Nikoli prej videl kaj takega. Očitno bilo preveč.

torej načeloma, lahko na grobniku pregreješ pri visokih temperaturah in pretiravanju samo Mitas ali še kako gumo? (za PP si pravkar potrdi)

Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

jaooo, pa seaj si povedal, kar sem jaz prvič povedal, mej za pisto tist kar je za pisto...na pa smo 2 strani brezveze klobasal. 

Če hočeš bit pameten, bodi, ne morš pa bit še bolj pameten kot si, ne bo ti uspel.

Dragec, ciklas se  :smoke:

Rezime storije je, da se da . . . dokler se ne pregreje.  

Objavljeno
Pravkar, Nearrain pravi:

Dragec, ciklas se  :smoke:

Rezime storije je, da se da . . . dokler se ne pregreje.  

lovju :004

Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

lovju :004

:inlove:

 

Objavljeno
pred 4 urami, Jure pravi:

Popravek, feltna je bila prav obrnjena, samo guma je narobe (smrekca pri tem modelu je pri prvem kolesu obrnjena kontra, če je puščica prav).

 

:eek:

možno... menjal so mi jo na uradnem servisu :P ...

sj rečem .. načeloma pogledam ... bolj pozoren sem ratal pred cca 3 leti, ker sem bil sveto prepročan, da vulkanizerji vedo kaj delajo ... očitno ne vedo ...

če ne veš, se vseeno lahko po kolenu peleš, če pa veš, pa ne gre :P

 

pred 39 minutami, Profi pravi:

Primerjalni test na Grobniku kjer so sodelovale :

Metzeler M7

Dunlop Sportsmart2

Pirelli Rosso 3

Bridgestone S21

Mitas SF+

Je bil že narejen 6. in 7. junija 2016

Prenekateri pametnjakovič bi bil razočaran, če bi povedal katere gume so naredile ta bolši čas...

Contija niso upal zravn dat :O

 

pred 4 urami, Jure pravi:

Popravek, feltna je bila prav obrnjena, samo guma je narobe (smrekca pri tem modelu je pri prvem kolesu obrnjena kontra, če je puščica prav).

 

sem šel preverjat stare slikce ... res je .. se posipam s pepelom .. očitno takrat nisem pogledal ... bom pa sigurno, ko ti bom ninđo prodaju :P

pa mitaske ti bom gor dau :jezik:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

torej načeloma, lahko na grobniku pregreješ pri visokih temperaturah in pretiravanju samo Mitas ali še kako gumo? (za PP si pravkar potrdi)

Saj sem napisal že v enem izmed prejšnjih postov, da verjetno velja to za gume vseh proizvajalcev takšnega ranga (torej navadne cestne športne pnevmatike), ne samo za Mitas. Guma, ki je orientirana za cesto mora biti po svoji naravi iz drugačnih zmesi kakor dirkaška guma pri kateri se optimalen oprijam začne šele pri 80°C in več.

Tudi na Marofu sem že videl "čudne" padce, ki so imeli skupen imenovalec v obliki neprimernih cestnih gum. Pa je res počasna in neobremenjujoča steza za pnevmatike. Saj ne, da se z namensko pnevmatiko ne da past, daleč od tega, ampak načeloma veš kaj lahko od nje pričakuješ in če v 5. krogu lima, je zelo verjetno da bo bilo tako (brez večjih presenečenj) tudi v 6., 7.,.. in tako dalje.. :)

 

pred 48 minutami, maus pravi:

sem šel preverjat stare slikce ... res je .. se posipam s pepelom .. očitno takrat nisem pogledal ... bom pa sigurno, ko ti bom ninđo prodaju :P pa mitaske ti bom gor dau :jezik:

Za tvojo Ninjo bom tut Mitaske nekako prebavil :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

lovju :004

 

pred 1 uro, Nearrain pravi:

:inlove:

 

Ouuu đizus, tema je zašla. Vidim, da se "sklepajo" še druga ljubezenska razmerja, ne pa samo zaljubljenost v Mitas-ke. Bljak :P

 

 

Popravljeno . Popravil DL650
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
9 hours ago, DAMI34 said:

b. torej, če predolgo vztrajaš ležeš :D

Ampak, prebrat je potrebno vse kar sem napisal, ne sam en stavek :D

 

Ne. Ti, jez in 97% motosveta bi slo po tleh ker bi pilot bistveno prej zajebal od crknjenosti, kot v zadrego spravli dirkaske gume. Vzrok malinanja bi bil kretenizem. Ne guma. Ustrezne gume komot odpelejo 15 krogov na polno. Poprecn clovek ima po 3-4 ze polne roke dela, glava pa tezko folga. Povdarek Na POLNO. Ce tempo spustis za 2sec/krog to ni vec na polno. Pol kruzas. 

 

Eniwey, a ima kdo rezultate tistga testa? A je blo kje objavljeno? Stavu bi na dunlopice.  

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
10 hours ago, Nearrain said:

Samo en slab, slab par. 

 

 

 

tebi se zdijo slabe slabe?  (v primerjavi s pirellijem roso3 se mi zdi)

Objavljeno
Just now, Cartman said:

 

 

tebi se zdijo slabe slabe?  (v primerjavi s pirellijem roso3 se mi zdi)

Malo nerodno sem se izrazil. Zvozil sem slab komplet=nisem ga zvozil do konca 

Ne, dalec od tega da bi bile Mitaske slabe. Ce gledas price-performance so zelo dobre. V primerjavi z Rosso3 ...hmm ... R3 je boljsa predvsem  v kilometrini in mirnosti cez crte, zalivke . . . SF kronicno ne mara nobenih cestarskih instalacij

Objavljeno
pred 10 urami, Nearrain pravi:

Samo en slab, slab par. 

in?

Poanta tvojega zmedenega vprasanja mi ni jasna? Kam meris?

slabih mitask ni, je le slab šofer

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

prav nikoli za padec ni kriva guma, vedno je kriv kreten, ki to gumo vozi brez občutka:ras:

 

al preprosto povedano "neprilagojena hitrost razmeram":lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
4 minutes ago, builder said:

prav nikoli za padec ni kriva guma, vedno je kriv kreten, ki to gumo vozi brez občutka:ras:

 

al preprosto povedano "neprilagojena hitrost razmeram":lol1:

I ja kazem 

ce je ni razneslo, al pa da se je kako drugace fizicno poskodovala je vzrok prisel od "krmilnika" ... Krmaka k drzi balanco 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 urami, Profi pravi:

Primerjalni test na Grobniku kjer so sodelovale :

Metzeler M7

Dunlop Sportsmart2

Pirelli Rosso 3

Bridgestone S21

Mitas SF+

Je bil že narejen 6. in 7. junija 2016

Prenekateri pametnjakovič bi bil razočaran, če bi povedal katere gume so naredile ta bolši čas...

Povej vec ....

Objavljeno

Ja, čakamo..

Objavljeno

vsi čakamo :hmm: 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!