Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

5 hours ago, skalar36 said:

Kwa pa wem tale mitas. Ko je nova lima kt hudič. Zdej ko jo mam pa čez polovico, je pa nebi več kupu...

Zanimivo. Jaz pa sem jo zamenjal, da ne bi bil kriminalec. Spremembe v oprijemu nisem opazil niti na koncu profila. Ne morem pa govorit za po mokrem, nisem še mel dežja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ste nekateri osebno prizadeti (ne mislim umsko,ampak čustveno) Če nekdo pograja, oziroma napiše svoja opažanja, o neki stvari. V tem primeru pnevmatikah.

Sej se boste najdl, ne dvomim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni mi je na zx10r drzala fenomenalno dva tedna,pol pa se je zgleda pregrela al nevem kaj in desna stran ne drzi skoraj vec nic,ima pa guma 4.5 mm na sredini in 3 mm na robih po 5.000km .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Ciko86 pravi:

meni mi je na zx10r drzala fenomenalno dva tedna,pol pa se je zgleda pregrela al nevem kaj in desna stran ne drzi skoraj vec nic,ima pa guma 4.5 mm na sredini in 3 mm na robih po 5.000km .

Tako jaz prežgem Trail pnevmatike na Jadranki .....ista fora .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, Ciko86 said:

meni mi je na zx10r drzala fenomenalno dva tedna,pol pa se je zgleda pregrela al nevem kaj in desna stran ne drzi skoraj vec nic,ima pa guma 4.5 mm na sredini in 3 mm na robih po 5.000km .

No tud jz jo mal sumim da se je pregrela. Ampak! Pregrela se mi je ob cist normalni voznji. Robovi so bili zlato rumeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole se mi dogaja samo na letosnjih mitaskah,lansko leto in pozimim so drzale do platna,se tista ki sem jo su zakadit k damiju pred bolnico je drzala bila je 2015 letnik,aprila montiral 2016 in od takrat imam probleme..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Ciko86 pravi:

tole se mi dogaja samo na letosnjih mitaskah,lansko leto in pozimim so drzale do platna,se tista ki sem jo su zakadit k damiju pred bolnico je drzala bila je 2015 letnik,aprila montiral 2016 in od takrat imam probleme..

tedaj si vozil 636 ... zdaj pa 10-ko .. mal razlike je :P

men so eni strokovnjaki povedali, da na 600-tkah še kr dobr dela .. ni pa za jurja ...

vozimo različne motorje z različnimi nastavitvami ... v mojmu boxu mi svetujejo conti oziroma pirelli ... ostale znamke pa bolj v primeru, da ni drugih ... ampak raje malo počakam ....

pa ne govorim, da jemitaska slaba guma .. jaz sem pač zadovoljen z drugimi znamkami ... zaenkrat :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, skalar36 said:

Kwa pa wem tale mitas. Ko je nova lima kt hudič. Zdej ko jo mam pa čez polovico, je pa nebi več kupu...

 

Točno tole. Sam jo imam na GSXR-750 in je tudi ne dam več gor..se ne počutim več varno...sploh :(.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, skalar36 pravi:

Zakaj ste nekateri osebno prizadeti (ne mislim umsko,ampak čustveno) Če nekdo pograja, oziroma napiše svoja opažanja, o neki stvari. V tem primeru pnevmatikah.

Sej se boste najdl, ne dvomim.

Zdej če leti name, jaz nisem prizadet, pišem pa o možnih vzrokih in samo moja opažanja, ki sem jih zasledim. BMK kdo kake gume natakne, važn da limajo :D

 

pred 2 urami, skalar36 pravi:

No tud jz jo mal sumim da se je pregrela. Ampak! Pregrela se mi je ob cist normalni voznji. Robovi so bili zlato rumeni.

oprosti, sam zlato rumena barva ni znak pregretosti, vsaj kar jaz vem.

pred 1 uro, maus pravi:

tedaj si vozil 636 ... zdaj pa 10-ko .. mal razlike je :P

men so eni strokovnjaki povedali, da na 600-tkah še kr dobr dela .. ni pa za jurja ...

vozimo različne motorje z različnimi nastavitvami ... v mojmu boxu mi svetujejo conti oziroma pirelli ... ostale znamke pa bolj v primeru, da ni drugih ... ampak raje malo počakam ....

pa ne govorim, da jemitaska slaba guma .. jaz sem pač zadovoljen z drugimi znamkami ... zaenkrat :P

 

čist qul da ma kdo tut druge gume.

Lohk pa rečem, da na mojmu GTju zaenkrat ne opažam problemov, pa ni lih šwoh mašina, seveda ko delajo vsi kojni (no MTC error) ga znam tut mal nažgat :P

Kmet je priča :D

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Kmet je priča :D

 

gliha skup štriha :ras:

men je itak vseeno kdo kere gume vozi :P 

js zase vem :P  ... ker ti pa redko delajo vse funkcije na KTM.ju, redko zveš kok bi guma zdržala, če bi skoz vse delalo :lol1:

souzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :lol1:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 
  •  
     

Although many riders spend a great deal of time discussing the virtues of various tire brands and rubber compounds, rarely does the subject of tire pressure enter the debate. Besides performing the essential function of holding a tire on a wheel, tire pressure affects a variety of factors. While most riders know that the wrong pressure can reduce a tire's life expectancy, the amount of air you carry can also dramatically affect handling and stability.

For optimum performance while heeled over on the track, tire manufacturers usually recommend running pressures lower than those reserved for the street. Why? The lower pressure allows for a larger contact patch and therefore more grip in the corners. How low should the pressures be? They shouldn't be so low that they allow the carcass to deform and cause handling problems. Also, if the pressure is too low, the tires could overheat and the extra traction being sought will slip away. In the days of bias-ply tires, setting tire pressure was critical for keeping the tread in the correct operating temperature. Although radial tires have minimized some of the temperature fluctuations caused by pressure sensitivity, setting a tire to the proper pressure will pay off dividends measured in lap times.

While the most scientific means of determining if a particular pressure is working for a tire is the use of a pyrometer to assess whether the rubber has reached the manufacturer's recommended temperature, charting the pressure increase of a tire after track sessions will give a good impression of how hard a tire is working. Dennis Smith of Dunlop's Sport Tire Services recommends an increase of two to four pounds in front tires and six to eight in the rear. But he adds, like most of the tire representatives we contacted, that club racers should talk to their tire vendor at the track since their knowledge base will negate the need for a lot of trial and error.

Since maximum grip is a good thing, why not just run race pressures on the street? First, according to Michelin's Claude Leroux, increased cornering grip comes at the expense of stability and feel. Lower pressures decrease straight-line stability, and regardless of how talented the rider is, most street bikes spend a high percentage of their time straight up. A side benefit of using the proper pressure is that the front tire will feel more precise and turn in quicker-a good thing during point-and-shoot sessions. Second, you can easily overheat your tires simply riding in a straight line by running the pressure too low. Remember, the lower pressure is to ensure a large contact patch, which is created by the carcass flex. The same process happens when you're not cornering. Take your sport bike out on an extended interstate ride with too little air, and all that flexing of the tire's carcass can cook the life right out of it.

Tire manufacturers spend a lot of time determining what pressures will provide the best compromise of performance and tire wear on the street. While some manufacturers recommend running the same pressures listed in the owner's manual for the bike's OE tires, a significant number-such as Metzeler and Pirelli-have proprietary pressures that should be run on particular tire/bike combinations. Be sure to ask your dealer or check the tire manufacturer's product literature for specific numbers. And check the pressure before every ride! Cory Johnson from Metzeler/Pirelli says between 75 and 80 percent of the tire warranty claims he reviews are caused by underinflation. When the cost of today's premium rubber is considered, investing in a good tire gauge-and using it religiously-is cheap insurance.

This story was originally published as part of the tire test in the February 2000 issue of Sport Rider.

pred 1 minuto, maus pravi:

gliha skup štriha :ras:

men je itak vseeno kdo kere gume vozi :P 

js zase vem :P  ... ker ti pa redko delajo vse funkcije na KTM.ju, redko zveš kok bi guma zdržala, če bi skoz vse delalo :lol1:

souzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :lol1:

 

šele takrat zvem, ko ni elektronskih pomagal :P

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, maus pravi:

tedaj si vozil 636 ... zdaj pa 10-ko .. mal razlike je :P

men so eni strokovnjaki povedali, da na 600-tkah še kr dobr dela .. ni pa za jurja ...

vozimo različne motorje z različnimi nastavitvami ... v mojmu boxu mi svetujejo conti oziroma pirelli ... ostale znamke pa bolj v primeru, da ni drugih ... ampak raje malo počakam ....

pa ne govorim, da jemitaska slaba guma .. jaz sem pač zadovoljen z drugimi znamkami ... zaenkrat :P

 

na 636,mi pa se posebej drsi..zato se z njo vozim samo v sluzbo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men če bo drsela, bom gladko prešaltal na drugo znamko. Seveda bom pa predhodno ugotovil al sam meni na dotičnem odseku drsi, al vsem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js bom tudi presaltal na tako opevane gp racer da vidim kolko si lahko hitrejsi :) js sprobam gume na poligonu (črni kal al pa kubed gracisce) in 636 mimo vikija drsi da lahko cel ovinek posrek prevozis,sprednja pa samo rahlo opozori in vlece ven iz ovinka..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morm rečt, da imam tudi jaz občutek po 3000km, da ni več to kar je bla...

In katera guma je v tem cenovnem razredu še primerljiva z mitas-ko? Za probo bi dal gor nekaj druzga, da vidim kakšna bo razlika...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi poplesava v ovinkih,levo in desno :P....,sem poskusil napumpat na 3,0 odspredi in 3,5 odzadi mi pa preveč poskakuje :D Kaj tukaj kdo pride do roba na mitaski odzadi...,ker meni fali zmeraj ene 3 do 4 cm ,sj kolenčnike že obrusim ob kakšen zid,ker imam dolge noge :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DINAMIK pravi:

Meni tudi poplesava v ovinkih,levo in desno :P....,sem poskusil napumpat na 3,0 odspredi in 3,5 odzadi mi pa preveč poskakuje :D Kaj tukaj kdo pride do roba na mitaski odzadi...,ker meni fali zmeraj ene 3 do 4 cm ,sj kolenčnike že obrusim ob kakšen zid,ker imam dolge noge :OK:

Si pa humorist :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Globoko sem presunjen. Po več sto prebranih postih v katerih ste hvalili Mitasko sem jih še sam nabavil. Sedaj pa preobrat, naenkrat so za en k... Do sedaj sem bil z njimi zadovoljen. Na zadnji gre do roba, na sprednji mi to ne rata, glede na zadnje informacije se bom vozil bolj previdno ali pa zamenjal gume.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Damo001 said:

Morm rečt, da imam tudi jaz občutek po 3000km, da ni več to kar je bla...

In katera guma je v tem cenovnem razredu še primerljiva z mitas-ko? Za probo bi dal gor nekaj druzga, da vidim kakšna bo razlika...

 

Bridgestone BT016 PRO, ni ravno najnovejši model, kar še ne pomeni da so slabe. Cena je enaka kot Mitas, pa še multi compound je.

Mitas še nisem probal, ker sem s temi zadovoljen (dobil stare na motorju ob nakupu, pa sem probal še nov komplet, meni so ok). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, XTR pravi:

Bridgestone BT016 PRO, ni ravno najnovejši model, kar še ne pomeni da so slabe. Cena je enaka kot Mitas, pa še multi compound je.

Mitas še nisem probal, ker sem s temi zadovoljen (dobil stare na motorju ob nakupu, pa sem probal še nov komplet, meni so ok). 

16pro, je zlo podobna mitaski po obliki in obnašanju, s tem da prva mi naredi pol manj kmju, rata bolj trikotna in proti koncu začne podrsavat, zato ker je trikotna. Prva mitas je občutno boljša od bt16pro

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, XTR pravi:

Bridgestone BT016 PRO, ni ravno najnovejši model, kar še ne pomeni da so slabe. Cena je enaka kot Mitas, pa še multi compound je.

Bridgestone BT016 PRO je bila prva vgradnja na obeh ninđah ... za ulaufat motor je dobra, ko pa se začne motor mau bol vrtet, pa dol vržem in dam najboljše gume na ceumu svetu in bližnji okolici gor .. in to niso Mitas, temveć ContiSportAttack :jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm....po nekaj izrabljenih kompletih mitask-pretišane tako na pisti kot cesti še nimam takih težav kot nekateri. Niti s pregrevanjem (tišanje po pisti pri 36stopinjah), niti z odrsavanjem in plesanjem po cesti.

Ja....guma kdaj oddrsne na cesti.....ali se vprašate-je morda bil pesek, vlažen asfalt, morda že en mesec ni deževalo in asfalt nima pravega gripa, je bil cvetni prah, listje, zalivka, oljni madež.....

no....sem pa 1x opazil....na sardiniji mi je guma držala na vsakem ovinku do tačke, zadnič čez leclerc lj na krožnem mi je pa skoz drsela-pomoje je pregreta :-)

mitas ne mara nižanja tlaka-po navodilih proizvajalca.....

In zakaj ne bi bile za močnejše motorje? Guma dela-ni najboljša, daleč od tega, ampak za mojo uporabo gledano na price/performance in kilometrino ter kak občasni skok na pisto mi guma zmaga.....ko pa rekorde na pisti podiram (svoje), pa definitivno race guma gor.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, cb1300 pravi:

 

no....sem pa 1x opazil....na sardiniji mi je guma držala na vsakem ovinku do tačke, zadnič čez leclerc lj na krožnem mi je pa skoz drsela-pomoje je pregreta :-)

 

po rondojih ... še posebi v BTC-ju, vse gume drsijo... boh var, da je mau mokro ... ene bolj ene manj ... ampak ko ga mal opdprem v BTC-ju se mi vedno vklapla trekšn .. tko ta ... nekateri odseki res niso merilo za oprijem gume

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, maus said:

po rondojih ... še posebi v BTC-ju, vse gume drsijo... boh var, da je mau mokro ... ene bolj ene manj ... ampak ko ga mal opdprem v BTC-ju se mi vedno vklapla trekšn .. tko ta ... nekateri odseki res niso merilo za oprijem gume

he he....tole je bilo malo črnega humorja ;-)  Jest imam tud trekšn kontrol-v glavi in zapestju :-)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!