spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 (popravljeno) pred 49 minutami, MiNa pravi: Zrel si za uporabo premium znamke, tam prilagodiš vzmetenje med vožnjo (vse elektronsko). Je pa cena takega konjička enaka 2kratniku tvojega . Če je vzmetenje elektronsko še ne pomeni, da ni zanič Pri motorjih ni premium znamk pred 43 minutami, DAMI34 pravi: Ja, al pa da še 1x nastaviš vzmetenje, začenjši s posedom, potem pa dalje. Že 2x naredil. Po moje je vzmetenje Kayaba (fabriško), tukaj ni kaj za narediti več. Kaj so naredili, so pač naredili. Da bom pa dal jurja za izboljšanje vzmetenja, mi pa ni, saj tega denarja ne bom dobil nikoli nazaj. Sedaj sem dal na max. soft...za ostalo se bom pa moral lukenj na cesti izogibati. Popravljeno Maj 19, 2021. Popravil spartanbp
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 Konkretneje je cena "boljših" komponent 1.400 €....brez vgradnje seveda.
MiNa Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 (popravljeno) pred 3 urami, spartanbp pravi: Da bom pa dal jurja za izboljšanje vzmetenja, mi pa ni, saj tega denarja ne bom dobil nikoli nazaj. Ja glej v prejšnjem mojem postu je bilo nekaj grenke resnice je pač tako... Kot ti je svetoval @DAMI34 kar imaš imaš, se pravi strokovna nastavitev, da izvlečeš maksimum, ali z nekaj dodatnega vložka v vzmetenje za boljši občutek. Sem nekaj postov nazaj zapisal, kako se je ob zamenjavi vzmetenja na MT07 poznalo pri vožnji. Denarja pa nikakor pri hobiju ne boš dobil nazaj!! To je menda jasno. Za "službo" pri nas le redki vozijo svoje motorje (praktično ne poznam nikogar) Reševalci, policaji in poštarji pa ne štejejo... Popravljeno Maj 19, 2021. Popravil MiNa DAMI34 in Joker 2
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 15 minutami, MiNa pravi: Ja glej v prejšnjem mojem postu je bilo nekaj grenke resnice je pač tako... Kot ti je svetoval @DAMI34 kar imaš imaš, se pravi strokovna nastavitev, da izvlečeš maksimum, ali z nekaj dodatnega vložka v vzmetenje za boljši občutek. Sem nekaj postov nazaj zapisal, kako se je ob zamenjavi vzmetenja na MT07 poznalo pri vožnji. Denarja pa nikakor pri hobiju ne boš dobil nazaj!! To je menda jasno. Za "službo" pri nas le redki vozijo svoje motorje (praktično ne poznam nikogar) Reševalci, policaji in poštarji pa ne štejejo... 1.400 € je brez dela. Pri prodaji motorja seveda ne bom mogel postaviti 1.400 € višjo ceno, to je jasno. Nastavil sem sam tako, kot meni najbolj ustreza...bolj strokovno bo težka Se bom vozil najbolj na mehko, pa bo. Luknjam se bom izogibal Priporočal pa drugim Yamaho Tracer ne bom...že 125 cc motorji imajo USD vilice.
DAMI34 Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 35 minutami, MiNa pravi: Ja glej v prejšnjem mojem postu je bilo nekaj grenke resnice je pač tako... Kot ti je svetoval @DAMI34 kar imaš imaš, se pravi strokovna nastavitev, da izvlečeš maksimum, ali z nekaj dodatnega vložka v vzmetenje za boljši občutek. Sem nekaj postov nazaj zapisal, kako se je ob zamenjavi vzmetenja na MT07 poznalo pri vožnji. Denarja pa nikakor pri hobiju ne boš dobil nazaj!! To je menda jasno. Za "službo" pri nas le redki vozijo svoje motorje (praktično ne poznam nikogar) Reševalci, policaji in poštarji pa ne štejejo... včasih smo tut sitni takoj v štartu, dokler se zadevbe ne normalizirajo.
DAMI34 Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 21 minutami, spartanbp pravi: 1.400 € je brez dela. Pri prodaji motorja seveda ne bom mogel postaviti 1.400 € višjo ceno, to je jasno. Nastavil sem sam tako, kot meni najbolj ustreza...bolj strokovno bo težka Se bom vozil najbolj na mehko, pa bo. Luknjam se bom izogibal Priporočal pa drugim Yamaho Tracer ne bom...že 125 cc motorji imajo USD vilice. no, ti moram gladko povedat, razen če maš 60-70kg z opremo. Večina japoncev in Italjanov je defolt na te kg. Tako da strokovnost tule hudo zgreši. Vzamem za primer, da si nastavil prednapetost pravo, torej 33% poseda. Če zadnja vzmet prehitro skače gor in dol, je občutek woblanja, nestabilnosti in posedanja. Če je rebound preveč zategnjen, bo odbijalo...pa niti do pnevmatike in tlaka v nji še nisem prišel. Kaj šele do občutkov voznika, In vsa kolobocija je zapisana s predpostavko, da je prvi del vsaj "defolt" MiNa 1
jvalant Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 21 minutes ago, spartanbp said: 1.400 € je brez dela. Pri prodaji motorja seveda ne bom mogel postaviti 1.400 € višjo ceno, to je jasno. Nastavil sem sam tako, kot meni najbolj ustreza...bolj strokovno bo težka Se bom vozil najbolj na mehko, pa bo. Luknjam se bom izogibal Priporočal pa drugim Yamaho Tracer ne bom...že 125 cc motorji imajo USD vilice. Zakaj pa je treba imat USD vilice? MiNa in Joker 2
Snečer Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 10 minutami, jvalant pravi: Zakaj pa je treba imat USD vilice? ker so lepše MiNa 1
MiNa Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred eno uro, Snečer pravi: ker so lepše Ni rečeno, da lepe babe dobro kuhajo. Erik99, Mavti, tourer in 3 others 2 4
Snečer Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 15 minutami, MiNa pravi: Ni rečeno, da lepe babe dobro kuhajo. bolje požirajo (v) luknje DAMI34, MiNa, Joker in 1 other 4
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 2 urami, DAMI34 pravi: no, ti moram gladko povedat, razen če maš 60-70kg z opremo. Večina japoncev in Italjanov je defolt na te kg. Tako da strokovnost tule hudo zgreši. Vzamem za primer, da si nastavil prednapetost pravo, torej 33% poseda. Če zadnja vzmet prehitro skače gor in dol, je občutek woblanja, nestabilnosti in posedanja. Če je rebound preveč zategnjen, bo odbijalo...pa niti do pnevmatike in tlaka v nji še nisem prišel. Kaj šele do občutkov voznika, In vsa kolobocija je zapisana s predpostavko, da je prvi del vsaj "defolt" Tovarniske nastavitve so zapisane v knjigi, nic tezkega. Tlak v gumah tudi zrihtan. Lahko se poigram le s prednapetostjo vzmeti, pa se to le eno stopnjo gor in dol.
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 59 minutami, bajkr88 pravi: ma tip je čudn... druge razlage nimam.. joka kle gor že en mesc kok je vse u piz... ja dej u grabn zapel pa zakur.... nevem kaj sploh kupuje tok zanič motor če je tak dirkač in se spozna na vse nastavitve in kaj bi moglo bit in kaj ne..... js pred nakupom preverim če mi ustreza in vem da tip pretirava na polno.... Ce so jajca, nisem jaz kriv Ne mores iz osla narediti konja, ce to ze v osnovi ni. Da ponazorim...ni vsak osel rojen v Lipici tudi lipicanec Ne bom rekel, da je Yamaha Tracer sploh in oh, cetudi si motor lastim. Po 40-ih letih na 2 kolesih in po enih 15 motorjih pa ze vem, kaj govorim. Aha Tomosa v grabnu pa ni vec. Ali ga je rja pojedla ? ali pa je sel s pobiralci zeleza. Vglavnem...naj pociva v miru ?
DAMI34 Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 22 minutami, spartanbp pravi: Tovarniske nastavitve so zapisane v knjigi, nic tezkega. Tlak v gumah tudi zrihtan. Lahko se poigram le s prednapetostjo vzmeti, pa se to le eno stopnjo gor in dol. ma nekaj sem ulovil tudi o reboundu? Če je sam prednapetost in da se moped ziblje, pomeni da je cigumigu..pol nimaš kej, al aftermarket al boš pa cigumigu vozu. Nekaj malega lahko rešiš z gostejšim oljem v prvih vilicah. In ko preberem naslov teme, mi je jasno da gre za budget motor, ki nikakor ne zmore vrhunskih športnih performans. Kar pomeni , da tega od njega nit zahtevat ne moreš. Tukaj je tako ali tako never ending story: zrihtaš vzmetenje, bo premala moč, dokupiš dino, odfukaš ekologijo, pa že vedno ne zmore istega kot MT09. In na koncu, če rabiš vrhunske performanse, od vzmetenja do agregata posežeš po MT10..žwau od motorja. Prevečkrat spregledan, ker je ozko usmerjen in ozko uporaben, a po performansah zlahka parira SDGTju od KTMja.
raza Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 27 minutami, spartanbp pravi: Po 40-ih letih na 2 kolesih in po enih 15 motorjih pa ze vem, kaj govorim. ? Po takem stažu se pa res neb smu tolk nategnt......In če si se že, bi vsaj modro molčal o stažu..... MiNa in DAMI34 2
Snečer Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 1 uro, bajkr88 pravi: ma tip je čudn... druge razlage nimam.. joka kle gor že en mesc kok je vse u piz... ja dej u grabn zapel pa zakur.... nevem kaj sploh kupuje tok zanič motor če je tak dirkač in se spozna na vse nastavitve in kaj bi moglo bit in kaj ne..... js pred nakupom preverim če mi ustreza in vem da tip pretirava na polno.... s kawasakijem je zadovoljen pravi, le yamaha ni dodelana pred 1 uro, MiNa pravi: Ni rečeno, da lepe babe dobro kuhajo. Ti si peljal tracer 700 pa nisi imel nekih pripomb? Za MS standard ni, kaj pa drugače, je vozno?
MiNa Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 (popravljeno) pred 26 minutami, Snečer pravi: Ti si peljal tracer 700 pa nisi imel nekih pripomb? Sem... Za €, ki so jih zahteval takrat povsem zadovoljiv motor. Saj sedaj ni veliko drugače... Za zahtevneže pa kako štengo višje. Ko veš kaj lahko pričakuješ za določen denar, ponavadi ne moreš bit razočaran. Saj se spomnite reklame "tiskalniki vredni svojega denarja"... Popravljeno Maj 19, 2021. Popravil MiNa bajkr88 in Akito 2
Snečer Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 38 minutami, MiNa pravi: Sem... Za €, ki so jih zahteval takrat povsem zadovoljiv motor. Saj sedaj ni veliko drugače... Za zahtevneže pa kako štengo višje. Ko veš kaj lahko pričakuješ za določen denar, ponavadi ne moreš bit razočaran. Saj se spomnite reklame "tiskalniki vredni svojega denarja"... Jaz poznam reklamo "vse, kar imajo veliki" ... MiNa 1
DAMI34 Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 40 minutami, bajkr88 pravi: snečr v vsako temo pa tiščiš ta tvoj kawasaki versis ... smo dojel da je najboljši na svetu, po vseh temah.... ugl. to je edina tema katero spremljam in me zanima, pa še ta bo zasmetena... naj raje uporabniki pišejo pa četudi šimfajo hvalijo itd... ti imaš svojo in te tam pustimo namiru ja in, saj je ista pašta ER6 ali ninja 650 je zlo podoben mt 07, kvečjemu je Versač še dražji saj ni naked ampak cestni SUV. Podobne performanse imajo vsi, podobne kubike, 2valja inline agregat. In kaj je smetenje potem? Vstopni/budget modeli so to. In da Yamaha špara, ter dela na ceni je pa itak vsesplošno znano. MiNa 1
Snečer Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 32 minutami, bajkr88 pravi: snečr v vsako temo pa tiščiš ta tvoj kawasaki versis ... smo dojel da je najboljši na svetu, po vseh temah.... ugl. to je edina tema katero spremljam in me zanima, pa še ta bo zasmetena... naj raje uporabniki pišejo pa četudi šimfajo hvalijo itd... ti imaš svojo in te tam pustimo namiru navadi se, primerjalna analiza, je fajn še slišat koga drugega ki tracer 700 vozi...
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 3 urami, DAMI34 pravi: ma nekaj sem ulovil tudi o reboundu? Če je sam prednapetost in da se moped ziblje, pomeni da je cigumigu..pol nimaš kej, al aftermarket al boš pa cigumigu vozu. Nekaj malega lahko rešiš z gostejšim oljem v prvih vilicah. In ko preberem naslov teme, mi je jasno da gre za budget motor, ki nikakor ne zmore vrhunskih športnih performans. Kar pomeni , da tega od njega nit zahtevat ne moreš. Tukaj je tako ali tako never ending story: zrihtaš vzmetenje, bo premala moč, dokupiš dino, odfukaš ekologijo, pa že vedno ne zmore istega kot MT09. In na koncu, če rabiš vrhunske performanse, od vzmetenja do agregata posežeš po MT10..žwau od motorja. Prevečkrat spregledan, ker je ozko usmerjen in ozko uporaben, a po performansah zlahka parira SDGTju od KTMja. Sedaj ko bo lepse vreme, se bom poskusil z nastavitvijo prednapetosti. Kakor dam rebound vsaj za 1 klik bolj na hard (spredaj) ter 1/4 obrata zadaj, me zacne med voznjo v krizu zbadati. Vec napetosti ne smem dati, potem mi zacne takoj skakati, lahko le manj. Ni vec opcij. Ja, bi bilo potrebno nabaviti model 9 MT10 je pa raketa, seveda Ampak v dvoje ne bi slo na njem, sva ze oba starejsa
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 3 urami, raza pravi: Po takem stažu se pa res neb smu tolk nategnt......In če si se že, bi vsaj modro molčal o stažu..... Vsak motor je dolocen kompromis....da bi rekel; "to je to" se mi se ni zgodilo Snečer 1
Gassa Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 Sem imel podoben problem na tracerju 700, nikakor nisem nasel prave pozicije, pokoncna drza, kratka razdalja do krmila in pa noge... nisem pogruntal, ali je bil presirok tank ali pa so stopalke prevec narazen. Visok sem 185 cm. Sedaj na nakedu pa se pocutim kot vlit, pa ceprav je sedez kar nekaj nizji in mi pase drza naprej, noge pa bolj nazaj. Z vzmetenjem pa lahko caras kot hoces, vendar ce dosedaj nisi nasel prave nastavitve, je vprasanje, ce jo bos. agregat mi je bil pa zelo vsec, le zvok je potrebno pojacat.
Snečer Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 30 minutami, bajkr88 pravi: dami uredu je... preber vse kar piše pa ti bo jasno... tud v temo o janši bo uturil da je kawasaki versis najboljši...njegov... da ne bo pomote... drgač pa ja tud sam primerjam in prav je...sam ne da on..istoo skoz... si pač siten nezadovoljen bivši lastnik versysa... no fino je,da so tudi drugi uporabniki tracera 700 še kaj napisali, tvojih prispevkov praktično ni, samo jamranje, a to bo urejeno... bajkr88 1
spartanbp Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 pred 44 minutami, Gassa pravi: Sem imel podoben problem na tracerju 700, nikakor nisem nasel prave pozicije, pokoncna drza, kratka razdalja do krmila in pa noge... nisem pogruntal, ali je bil presirok tank ali pa so stopalke prevec narazen. Visok sem 185 cm. Sedaj na nakedu pa se pocutim kot vlit, pa ceprav je sedez kar nekaj nizji in mi pase drza naprej, noge pa bolj nazaj. Z vzmetenjem pa lahko caras kot hoces, vendar ce dosedaj nisi nasel prave nastavitve, je vprasanje, ce jo bos. agregat mi je bil pa zelo vsec, le zvok je potrebno pojacat. To si verjetno prejsnji model Tracerja vozil? Ker prejsnji model sem tudi sam pomeril in mi ze sprva v startu ni ugajal. Na novem modelu je boljsa ergonomija, vsaj zame. Krmilo je sirse, polozaj vzravnan. Kolena niso prevec pokrcena, tank ni presirok, motocikl je s prejsnjim tudi visji ze v osnovi, s tem da da komfort sedez doda se par cm visine. Glede tega sem zadovoljen. Vzravnana drza se pozna pri voznji po hribu navzdol, kjer ni toliksne obremenitve na prednje roke kot na športakih in se lahko bistveno hitreje ter varneje peljem cez ovinke. Da ne bom le sinfal preko Yamahe, agregat zvezno pospesuje. Sicer ga trenutno se utekam in imam omejitev do 5.000 o/min., ampak se vidi, da je zadosti mocan. Na 4.800 o/min. ze krizari s 100 km/h. Ta rezim bom imel do 1.000 km, potem pa se dodatnih 600 km rezim voznje do 6.000 o/min. Imam se varianto pri prednapetosti vzmeti spredaj in zadaj, za 1 stopnjo Poskusil bom. Sedaj sem "zabetoniran" za nekaj casa z Yamo
Gassa Objavljeno Maj 19, 2021 Opozori Objavljeno Maj 19, 2021 Ja, imel sem tastarega, nisem pa vedel, da je bilo toliko sprememb ob prenovi, meni razen zaradi krmila ergonomija deluje enaka. Overall imam lepe spomine.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se