BRANE Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 kmet, žal ne govorim iz zapisov revij in gostilne. ktmi so vseeno dobri motorji. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 pred 1 minuto, BRANE pravi: kmet, žal ne govorim iz zapisov revij in gostilne. ktmi so vseeno dobri motorji. No sem vesel , da jaz nimam problemov in upam , da jih tvoji prijatelji rešijo ugodno stuhec in BRANE 2
stuhec Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Mel že tut par ktm LC 4 naredil 80 - 90 000 km, 30 % terena Spredaj 1 ležaj in zadaj 1 ležaji, zadnji amortizer EXC 700 - 800 h, 90% terena, spr in Zad ležaji, zad bremz celjust Na LC4 pesta zdržala se srečanje s avtom, menjal sam obroč, tak da črkujejo pesta Za 1 vem pa je bla hin, kolega mel SX a in mu je res poknila zadnja Tak da gostilne ..... DAMI34 1
jskrablin Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 pred 8 urami, BRANE pravi: a so na exc-jih porihtali, da ne pokajo zadnja pesta? pa čujem, da so veliki problemi z advenčerji... Povem čez nekaj mesecev. Drugače pa je menda treba paziti na pravilno zategnjene špice, da so peste srečne in cele... jaz jih redno 'uglašujem'. Se pa spet (zaenkrat) ne vozim toliko in ne tako na hard, da bi imele priliko kaj pokati... pred 7 urami, Kmet2 pravi: Za 2t nimam pa pojma in ti morem vrjet na besedo Na 2T mašini težko kaj resnega crkne. Ni pumpe, ni vbrizga... sama sveta preproščina. Pa ko powervalve odpre Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Kdaj bomo mel pa piknik? Kmet2 in Bmflar 2
hajoktejn Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 pred 5 minutami, DAMI34 pravi: Kdaj bomo mel pa piknik? jst sm za to da ga mamo vsakič k šraufamo jajca; se prav vsako furo Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Pravkar, hajoktejn pravi: jst sm za to da ga mamo vsakič k šraufamo jajca; se prav vsako furo ne bo šlo, nč ne šraufam sam perem in lišpam Kmet2 in Bmflar 2
stuhec Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 pred eno uro, DAMI34 pravi: ne bo šlo, nč ne šraufam sam perem in lišpam Saj to delaš PRED vsako turo Če bi ga pa pri vsaki turi še po tleh metal, bi ga pa moral še posebej prat in lišpat še PO turi DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 Ta tema bo pa čist zamrla, a ste vsi na servisih al kaj? Kmet2, Bmflar in NumLock 3
jskrablin Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 Moja ta oranžna ropotulja stoji cel avgust. Nikakor ne pridem do offroada Je pa zato resonanca spucana ko nova, zmontirana malo bolj konkretna šus plata, ščiščena protiprašna tesnila na sprednjih vilcah in obredno ob tuljenju v polno luno spucan in naoljen zračni filter. Enkrat te dni še 'brake snake' naredim iz kosa odslužene bremz zajle od bicikla. Frdaman jajc holcerski. Tud ko sam stoji je treba šravfat Frenk 67, DAMI34 in hajoktejn 3
hajoktejn Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 pred 4 minutami, jskrablin pravi: Moja ta oranžna ropotulja stoji cel avgust. Nikakor ne pridem do offroada Je pa zato resonanca spucana ko nova, zmontirana malo bolj konkretna šus plata, ščiščena protiprašna tesnila na sprednjih vilcah in obredno ob tuljenju v polno luno spucan in naoljen zračni filter. Enkrat te dni še 'brake snake' naredim iz kosa odslužene bremz zajle od bicikla. Frdaman jajc holcerski. Tud ko sam stoji je treba šravfat Pridem z dopusta pa nekam zapodimo jskrablin 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 moj dela, včasih mal manj, ampak vedno pa neki ropota Miha vse zrihtu, tralalala skalar36, stuhec, Kmet2 in 4 others 7
lukec Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 CeneR, Dark, DAMI34 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 Novi modeli v letu 2017 DAMI34, C eagle, Bmflar in 4 others 7
DAMI34 Objavljeno September 15, 2016 Opozori Objavljeno September 15, 2016 Mal so za "sfrizirat" pa kak "dongle" nabit pol bo pa šlo, jaaaa Kmet2, C eagle, Bmflar in 1 other 4
Frenk 67 Objavljeno September 16, 2016 Opozori Objavljeno September 16, 2016 Kmet2, DAMI34, h2o in 1 other 4
stuhec Objavljeno September 19, 2016 Opozori Objavljeno September 19, 2016 Ob Sunday, August 28, 2016 at 12:21, DAMI34 pravi: Ta tema bo pa čist zamrla, a ste vsi na servisih al kaj? Peremo in lišpamo sam DAMI34 in Bmflar 2
Kmet2 Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 Će koga zanima, poznam lastnika,motor v top formi in redno ,vestno vzdrževan http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11337180 DAMI34, Bmflar in point 3
KilleRBee Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 Imam prigodo letos sva šla u dolomite po cca. štirih prelazih mi je zavrela tekočina v sistemu za sklopko, po 15km brez sklopke sem na pumpi dobil ATF, ki je še sedaj notri in dela BP. Magura -> Še ena fotka... S KTM mi ni nikoli dolgčas, ga konstantno božam - ampak glej še vedno ga nebi zamenjal! Točno tukaj se je tole zgodilo: Susegana... Aia brez tegale ni nič mogoče tako, da hvala KTM ker si tole dal serijsko! Prišlo prav ko smo morali tistega Gucija zadaj božat v Črni gori... Kmet2, DAMI34, stuhec in 1 other 4
siks Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 kk se je pa pokazalo v vožnji to vretje olja?
KilleRBee Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 (popravljeno) Čist enostavno in dokaj nevarno - prvo mi je bilo čudno, ko mi je na vrhu prelaza moped dvakrat ugasnil pri speljevanju - premaknila se je točka na ročki kjer je motor "zagrabil" - zatem pa je ročka kar "notri" padla in je bil čist isti efekt, ko zavora na kolesu brez žice (zajle) premikaš sem ter tja čisto brez občutka in funkcije.. Posledica enostavno ne moreš ustaviti motorja ker on kar hoče iti na srečo ni bilo nobenih semaforjev do pumpe na zgornji sliki sem se ustavil z zadnjo zavoro motor seveda prej ugasnil speljal sem pa tako da so me kolegi porinili do cca 15km/h potem sem pa še zaverglal v drugi pa sem se premaknil... Seveda sem ves pokakan prvo mislil, da mi je šel potisni cilinder spodaj pri sklopki in se je vse skupaj uscalo... Tako, da je to ena izmed must do stvari za čez zimo... Popravljeno September 21, 2016. Popravil KilleRBee
franc Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 Hudo dvomim, da ti je zavrelo olje (kaj pa naj bi ga grelo? ) . Po simptomih ti je enostavno zmanjkalo olja. Malo nadziraj nivo, verjetno je gumica na "spodnjem cilindru" slaba (pa ATF olje ji ravno ne pomaga) . Jaz bi na tvojem mestu razdrl "podrejeni" (spodnji) cilinder in preveril morebitno obrabo ( O ring je par centov, ni ga ravno pod nadomestnimi deli ampak je "standardna" dimenzija) . lp
siks Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 pred 2 urami, KilleRBee pravi: Čist enostavno in dokaj nevarno - prvo mi je bilo čudno, ko mi je na vrhu prelaza moped dvakrat ugasnil pri speljevanju - premaknila se je točka na ročki kjer je motor "zagrabil" - zatem pa je ročka kar "notri" padla in je bil čist isti efekt, ko zavora na kolesu brez žice (zajle) premikaš sem ter tja čisto brez občutka in funkcije.. Posledica enostavno ne moreš ustaviti motorja ker on kar hoče iti na srečo ni bilo nobenih semaforjev do pumpe na zgornji sliki sem se ustavil z zadnjo zavoro motor seveda prej ugasnil speljal sem pa tako da so me kolegi porinili do cca 15km/h potem sem pa še zaverglal v drugi pa sem se premaknil... Seveda sem ves pokakan prvo mislil, da mi je šel potisni cilinder spodaj pri sklopki in se je vse skupaj uscalo... Tako, da je to ena izmed must do stvari za čez zimo... a pol si počakal, da se ohladi malo?! kaj boš ukrenil čez zimo? menjal olje v hidravličnem sistemu sklopke?!
DAMI34 Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 Men osebno tut ni preveč všeč hidravlična sklopka, mam občutek, da se je spremenila pozicija na ročici, prijema pozno, odpušča pa takoj, šele ko se moped segreje, je bolj normalna.
franc Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 Z obrabo sklopke se dviguje nivo olja v posodici, ko je olja preveč se začne "čudno obnašati" (pri novem motorju se to opazi, potem pa verjetno "požre" tisti višek, ali pa se sklopka bolj počasi "poseda" ) . lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se