Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
supermoto00

KTM-isti

Recommended Posts

BRANE

kmet, žal ne govorim iz zapisov revij in gostilne.

ktmi so vseeno dobri motorji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 1 minuto, BRANE pravi:

kmet, žal ne govorim iz zapisov revij in gostilne.

ktmi so vseeno dobri motorji.

No sem vesel , da jaz nimam problemov in upam , da jih tvoji prijatelji rešijo ugodno:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

Mel že tut par ktm

LC 4 naredil 80 - 90 000 km, 30 % terena

Spredaj 1 ležaj in zadaj 1 ležaji,  zadnji amortizer

EXC    700 - 800 h, 90% terena,   spr in Zad ležaji,  zad bremz celjust

Na LC4 pesta zdržala se srečanje s avtom,  menjal sam obroč,  tak da črkujejo pesta   :ras:

Za 1 vem pa je bla hin, kolega mel SX a in mu je res poknila zadnja

Tak da gostilne .....:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 8 urami, BRANE pravi:

a so na exc-jih porihtali, da ne pokajo zadnja pesta? pa čujem, da so veliki problemi z advenčerji...

Povem čez nekaj mesecev. Drugače pa je menda treba paziti na pravilno zategnjene špice, da so peste srečne in cele... jaz jih redno 'uglašujem'. Se pa spet (zaenkrat) ne vozim toliko in ne tako na hard, da bi imele priliko kaj pokati...

 

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Za 2t nimam pa pojma in ti morem vrjet na besedo :)

Na 2T mašini težko kaj resnega crkne. Ni pumpe, ni vbrizga... sama sveta preproščina. Pa :eek: ko powervalve odpre :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kdaj bomo mel pa piknik? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Kdaj bomo mel pa piknik? :D

jst sm za to da ga mamo vsakič k šraufamo jajca; se prav vsako furo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, hajoktejn pravi:

jst sm za to da ga mamo vsakič k šraufamo jajca; se prav vsako furo :D

ne bo šlo, nč ne šraufam :( sam perem in lišpam :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec
pred eno uro, DAMI34 pravi:

ne bo šlo, nč ne šraufam :( sam perem in lišpam :P

Saj to delaš PRED vsako turo

Če bi ga pa pri vsaki turi še po tleh metal,  bi ga pa moral še posebej prat in lišpat  še PO turi   :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Ta tema bo pa čist zamrla, a ste vsi na servisih al kaj? :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Moja ta oranžna ropotulja stoji cel avgust. Nikakor ne pridem do offroada :angryrant1:

Je pa zato resonanca spucana ko nova, zmontirana malo bolj konkretna šus plata, ščiščena protiprašna tesnila na sprednjih vilcah in obredno ob tuljenju v polno luno spucan in naoljen zračni filter. Enkrat te dni še 'brake snake' naredim iz kosa odslužene bremz zajle od bicikla. Frdaman jajc holcerski. Tud ko sam stoji je treba šravfat :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn
pred 4 minutami, jskrablin pravi:

Moja ta oranžna ropotulja stoji cel avgust. Nikakor ne pridem do offroada :angryrant1:

Je pa zato resonanca spucana ko nova, zmontirana malo bolj konkretna šus plata, ščiščena protiprašna tesnila na sprednjih vilcah in obredno ob tuljenju v polno luno spucan in naoljen zračni filter. Enkrat te dni še 'brake snake' naredim iz kosa odslužene bremz zajle od bicikla. Frdaman jajc holcerski. Tud ko sam stoji je treba šravfat :slap:

Pridem z dopusta pa nekam zapodimo ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

moj dela, včasih mal manj, ampak vedno pa neki ropota :P

Miha vse zrihtu, tralalala

14055168_1174273599260761_89597347486215

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Mal so za "sfrizirat" pa kak "dongle" nabit pol bo pa šlo, jaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec
Ob Sunday, August 28, 2016 at 12:21, DAMI34 pravi:

Ta tema bo pa čist zamrla, a ste vsi na servisih al kaj? :(

 

Peremo in lišpamo sam    :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KilleRBee

Imam prigodo letos sva šla u dolomite po cca. štirih prelazih mi je zavrela tekočina v sistemu za sklopko, po 15km brez sklopke sem na pumpi dobil ATF, ki je še sedaj notri in dela BP. Magura -> :jezik:

Še ena fotka... S KTM mi ni nikoli dolgčas, ga konstantno božam - ampak glej še vedno ga nebi zamenjal! :winkiss:

 

Točno tukaj se je tole zgodilo: Susegana...IMG_1380.JPG

Aia brez tegale ni nič mogoče tako, da hvala KTM ker si tole dal serijsko! :OK:
Prišlo prav ko smo morali tistega Gucija zadaj božat v Črni gori... 
orodje ktm.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites
KilleRBee

Čist enostavno in dokaj nevarno - prvo mi je bilo čudno, ko mi je na vrhu prelaza moped dvakrat ugasnil pri speljevanju - premaknila se je točka na ročki kjer je motor "zagrabil" - zatem pa je ročka kar "notri" padla in je bil čist isti efekt, ko zavora na kolesu brez žice (zajle) premikaš sem ter tja čisto brez občutka in funkcije.. Posledica enostavno ne moreš ustaviti motorja ker on kar hoče iti na srečo ni bilo nobenih semaforjev do pumpe na zgornji sliki sem se ustavil z zadnjo zavoro motor seveda prej ugasnil speljal sem pa tako da so me kolegi porinili do cca 15km/h potem sem pa še zaverglal v drugi pa sem se premaknil...

Seveda sem ves pokakan prvo mislil, da mi je šel potisni cilinder spodaj pri sklopki in se je vse skupaj uscalo... Tako, da je to ena izmed must do stvari za čez zimo...

Edited by KilleRBee

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Hudo dvomim, da ti je zavrelo olje (kaj pa naj bi ga grelo? ) . Po simptomih ti je enostavno zmanjkalo olja. Malo nadziraj nivo, verjetno je gumica na "spodnjem cilindru" slaba (pa ATF olje ji ravno ne pomaga) . Jaz bi na tvojem mestu razdrl "podrejeni" (spodnji) cilinder in preveril morebitno obrabo ( O ring je par centov, ni ga ravno pod nadomestnimi deli ampak je "standardna" dimenzija) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 2 urami, KilleRBee pravi:

Čist enostavno in dokaj nevarno - prvo mi je bilo čudno, ko mi je na vrhu prelaza moped dvakrat ugasnil pri speljevanju - premaknila se je točka na ročki kjer je motor "zagrabil" - zatem pa je ročka kar "notri" padla in je bil čist isti efekt, ko zavora na kolesu brez žice (zajle) premikaš sem ter tja čisto brez občutka in funkcije.. Posledica enostavno ne moreš ustaviti motorja ker on kar hoče iti na srečo ni bilo nobenih semaforjev do pumpe na zgornji sliki sem se ustavil z zadnjo zavoro motor seveda prej ugasnil speljal sem pa tako da so me kolegi porinili do cca 15km/h potem sem pa še zaverglal v drugi pa sem se premaknil...

Seveda sem ves pokakan prvo mislil, da mi je šel potisni cilinder spodaj pri sklopki in se je vse skupaj uscalo... Tako, da je to ena izmed must do stvari za čez zimo...

a pol si počakal, da se ohladi malo?! kaj boš ukrenil čez zimo? menjal olje v hidravličnem sistemu sklopke?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Men osebno tut ni preveč všeč hidravlična sklopka, mam občutek, da se je spremenila pozicija na ročici, prijema pozno, odpušča pa takoj, šele ko se moped segreje, je bolj normalna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Z obrabo sklopke se dviguje nivo olja v posodici, ko je olja preveč se začne "čudno obnašati" (pri novem motorju se to opazi, potem pa verjetno "požre" tisti višek, ali pa se sklopka bolj počasi "poseda" ) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!