Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

Tvoj mi je itak pisan na kožo. :P

Namesto Ančka vstavi ime lastnika kateema :lol1:.

pa to je bil point :D

 

Objavljeno

Dopuscam moznost,da bi bolj uzival s KTM :)

Objavljeno
pred 3 minutami, Nearrain pravi:

3. Imas dve vrsti uzivanja/zadovoljstva  . . . 

  • Prva je uzivanje v voznji z motorjem
  • Druga pa je uzivanje v lastnistvu motorja, katero obsega uzivanje v voznji z mopedom  in tudi  vse kar pride po voznji.... aftersale podpora (porodni krci, garancije, vpoklici), servisi, ipd.

Stvar prioritet, casa, denarja in zivcev.

 

2. BTW: Dami...k si se lih v GS-a obregnil.   Kok si se pa ti prevozil z njimi?  

1. Omenjas ESO . . .zadnja verzija ESE je bistveno drugacna kot je bila pred 2013 . . . in z nobeno,  ne staro, ne novo se ni dogajalo to kar se dogaja z KTM-ovim aktivnim vzmetjem ( motor brez kontakta, aktivno vzmetenje pa prosto telovadi...motorji pa zarad tega po tleh padajo medtem ko so lastniki odsotni.

4. Res je da je GS grd kot pes, ampak roko na srce tud GT ni noben oblikovaski presezek. Se najbolj je podoben fejsliftani Gileri CX. Ce bi izpostavil kaksen res oblikovalski presezek bi to bil Ducati Panigale, al pa kaksna Mv Avgusta

Itaq pa . . .  vsake oci imajo svojga malarja. . . 

IMHO

1. Ne vem kok GTjev si ti peljal in koliko si si jih lastil, v nasprotju z mojimi pričakovanji lahko KTMjevo (vsaj moje) semi aktiv vzmetenje pohvalim. Deluje dobro, celo zelo dobro, in na nekaterih testih, linke sem že limal je semi aktiv podjetja WP bolj pohvaljen, oziramo boljši kot BMWjevo in kot Ducatijevo. Toliko o tem.

2. da se obregnem ob dizajn, ne rabim motorja vozit, sicer pa če si mojo izjavo prebral in njen konec, tudi grdi psi imajo zelo zadovoljne lastnike kateri so njim najlepši. 

3. tako kot si ti povedal, da si na BMWejih imel kar nekaj reklamacij in so jih rešili tipi top, sem jaz tule povedal da sem imel kar nekaj reklamacij, ki so jih rešili, recimo v stilu tipi (top je prišel mace z zamudo) Tako da bistvene razlike ne vidim (seveda pišem samo zase), mene bolj osebno motijo reklamacije na dragih mopedih in na uveljavljenih kao prestižnih evropskih znamkah. Tu zmaga kawapawa, kjer ne rabiš reklamacij)

4. subjektivno ali objektivno dojemanje dizajna...o tem bi lahko razpredala ure in ure. Zakaj je GS dolgočasen, ker je razširjen kot golf. Da se da GSa naredit lepega in športnega je dokazal že Hyperjack. Prav tako ne bi zgubljal besed o dizajnerski hiši Kiska, ki po mojem delajo zelo lepe in avantgardne modele. Tu KTM skoči ven iz povprečja, ravno pri obliki se vidi njegov slogan red2rejs, to pomaga pri prepoznavnosti modelov. Maš pa čisto pravico misliti in razpredati kako je nek model mopeda grd ko pes, tako kot jaz. Tako da, včasih je pa tut fajn prebrati komu sem kaj citiral in zakaj, namreč predhodnik je govoril o tem da ga KTMji pustijo hladnega. Mene GSi...to je vsa umetniška razlaga. :P

 

Objavljeno (popravljeno)
24 minutes ago, DAMI34 said:

. subjektivno ali objektivno dojemanje dizajna...o tem bi lahko razpredala ure in ure. Zakaj je GS dolgočasen, ker je razširjen kot golf. Da se da GSa naredit lepega in športnega je dokazal že Hyperjack. Prav tako ne bi zgubljal besed o dizajnerski hiši Kiska, ki po mojem delajo zelo lepe in avantgardne modele. Tu KTM skoči ven iz povprečja, ravno pri obliki se vidi njegov slogan red2rejs, to pomaga pri prepoznavnosti modelov. Maš pa čisto pravico misliti in razpredati kako je nek model mopeda grd ko pes, tako kot jaz. Tako da, včasih je pa tut fajn prebrati komu sem kaj citiral in zakaj, namreč predhodnik je govoril o tem da ga KTMji pustijo hladnega. Mene GSi...to je vsa umetniška razlaga.

 

Vpras se raje zakaj je razsirjen kot Golf.  

Ready2Race je marketinski slogan, k se slisi zelo lepo,lih tko kot " S pticami si delimo nebo".... kar je konec koncev tudi namen. Na zalost KTM blesti bolj v marketingu kakor v aftersale-u.

KTM-i me ne puscajo hladnega. Imel sem dva in verjetno si bom nudil se kaksnega, vendar pa definitivno ne za prvi in edini motor pri hisi.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno
pred 6 minutami, Nearrain pravi:

Vpras se raje zakaj je razsirjen kot Golf.  

Ready2Race je marketinski slogan, k se slisi zelo lepo,lih tko kot " S pticami si delimo nebo".... kar je konec koncev tudi namen. Na zalost KTM blesti najbolj v marketingu. 

KTM-i me ne puscajo hladnega. Imel sem dva in verjetno si bom nudil se kaksnega, vendar pa definitivno ne za prvi in edini motor pri hisi.

Ne sprašujem se o tem, ti pa lahko povem, da zato ker je dober moped, uporabniku prijazen, pa še bi ga lahko hvalil....tako got golfa :P

Marketinški slogan morajo podpirati tudi oblikovne smernice dizajna in tu KTM ubira dobro pot, je namreč prepoznaven. Celo zajebali se bojo če bodo metal preveč modelov ven, saj kmal ne bomo vedli več kateri je kateri...aja sej jaz pri BMWeju več ne vem :(

 tvoja izjava:

KTM-i me ne puscajo hladnega. Imel sem dva in verjetno si bom nudil se kaksnega, vendar pa definitivno ne za prvi in edini motor pri hisi.

sploh ni slaba in ti priželim, podobno tudi jaz razmišljam, če pade kaka kinta...pa niti ni povezano s KTMjem ampak bolj s tem da mi je dragih modelov škoda za vsakodnevno drajsanje

Objavljeno (popravljeno)
8 minutes ago, DAMI34 said:

Ne sprašujem se o tem, ti pa lahko povem, da zato ker je dober moped, uporabniku prijazen, pa še bi ga lahko hvalil....tako got golfa :P

Marketinški slogan morajo podpirati tudi oblikovne smernice dizajna in tu KTM ubira dobro pot, je namreč prepoznaven. Celo zajebali se bojo če bodo metal preveč modelov ven, saj kmal ne bomo vedli več kateri je kateri...aja sej jaz pri BMWeju več ne vem :(

 tvoja izjava:

KTM-i me ne puscajo hladnega. Imel sem dva in verjetno si bom nudil se kaksnega, vendar pa definitivno ne za prvi in edini motor pri hisi.

sploh ni slaba in ti priželim, podobno tudi jaz razmišljam, če pade kaka kinta...pa niti ni povezano s KTMjem ampak bolj s tem da mi je dragih modelov škoda za vsakodnevno drajsanje

 

Ready2Race slogan je pri hisi veliko dlje od Kiske.

Prvi GS kot model je prisoten ze 36 let.

Ko bo, ce bo, bo naslednji KTM bo definitivno iz segmenta s katerim si je KTM ustvaril ime in kjer je se vedno dober. Enduro ali kros. 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno

Sam h sreči na svojem 690 po dobrih 16k km nisem imel še nobenega problema. Res, da so zavorne ploščice zdržale 8k km, sedaj sem pred zimovanjem zamenjal drsnik verige na vilicah katerega je že predrsalo do limita ostalo kar pa sem čaral po motorju pa je bilo izključno zaradi moje želje po spremembi in ne zaradi kake šlamparije s strani KTMa. Kot pri vsaki novi zadevi katero štancajo kot po tekočem traku je pričakovano, da ima kakšno začetno težavo katero odpraviš in uživaš dalje.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, siks pravi:

res je, ima svoje prednosti in slabosti! za pot okoli sveta pa bi si js izbral 660 tenere!

To bi bla pa ena dolgočasna pot okoli sveta :P 

 

pred 2 urami, Nearrain pravi:

Omenjas ESO . . .zadnja verzija ESE je bistveno drugacna kot je bila pred 2013 . . . in z nobeno,  ne staro, ne novo se ni dogajalo to kar se dogaja z KTM-ovim aktivnim vzmetjem ( motor brez kontakta, aktivno vzmetenje pa prosto telovadi...motorji pa zarad tega po tleh padajo medtem ko so lastniki odsotni.

Je bil kr zanimiv vpoklic v 2014... kjer so lastnikom prepovedali nadaljno uporabo motorjev. Ker je bila serijska napaka na zadnjem amortizerju smrtno nevarna. http://www.motorcyclenews.com/news/2014/june/jun0514-bmwrecall-/

 

pred 6 urami, vandrovec pravi:

Še med krosi bi izbral prej japonca, se mi zdijo nezaupljivi...ampak to je le moje mnenje 

So lihtako zahtevni za vzdrževat, nevzdrževani se pa kvarijo. Kot vsi dirkalni stroji. Pravilno vzdrževan bo pa delal. Oranžni, modro, belo-rdeči, rumeni, zeleni, nima veze. Ostalo so pa pravljice za lahko noč.

 

 

Kaj bolj pametnega  lastništvu KTM-ov pa čez kako leto napišem. EXC je zaenkrat še vedno bp (pri ubogih 31 urah itak nima kaj biti), na 690 pa jutri našravfam servisirane teleskope. Pol pa če bo in dokler bo vreme.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
55 minutes ago, jskrablin said:

 

Je bil kr zanimiv vpoklic v 2014... kjer so lastnikom prepovedali nadaljno uporabo motorjev. Ker je bila serijska napaka na zadnjem amortizerju smrtno nevarna. http://www.motorcyclenews.com/news/2014/june/jun0514-bmwrecall-/

 

Eni bi rekli taksnem vpoklicu "BOLD MOVE"

Isto potezo bi lahko KTM naredil pri problemu njihovega paradnega konja v ADV segmentu SA1290, pa je ne. 

Se je lazje in ceneje ukvarjat z advokati lastnikov glede wooblanja in prvih felten. 

Objavljeno
1 hour ago, jskrablin said:

Je bil kr zanimiv vpoklic v 2014... kjer so lastnikom prepovedali nadaljno uporabo motorjev. Ker je bila serijska napaka na zadnjem amortizerju smrtno nevarna. http://www.motorcyclenews.com/news/2014/june/jun0514-bmwrecall-/

Pametna in pogumna poteza, ki se je KTM ne bi nikoli upal potegniti. Pa še to težavo so imeli izključno zaradi šlamparije dobavitelja amortizerja Marzocchija, ki je takoj potem tudi bankrotiral:

http://www.motorbiketimes.com/news/bike-types/sports-bikes/italian-suspension-company-marzocchi-closes-down-$21385116.htm

Če izbereš napačnega partnerja(ko) imaš same težave, ekola. :)

 

 

 

Objavljeno
Ob 19. 10. 2016 at 19:47, Nearrain pravi:

 

Ready2Race slogan je pri hisi veliko dlje od Kiske.

Prvi GS kot model je prisoten ze 36 let.

Ko bo, ce bo, bo naslednji KTM bo definitivno iz segmenta s katerim si je KTM ustvaril ime in kjer je se vedno dober. Enduro ali kros. 

In kaj ima veze časovno obdobje, če je Kiska tisti, ki ga je povzdignil in dal prepoznaven pečat ktmju?

 

 

Objavljeno

Po moje švabi in jodlarji + lahi navesijo gor v svoje modele vso možno elektroniko, da lažje tržijo.

Ker pa zadeve niso dolgoročno stestirane pa so vpoklici ipd..

Druge znamke raje prisegajo na preverjeno robo in nas zato nihče ne kliče.

GSka pa zaradi štrlečih cilindrov ne more biti lepa, neestetsko, ko bierbauch.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 8 urami, motolover pravi:

Pa še to težavo so imeli izključno zaradi šlamparije dobavitelja amortizerja Marzocchija, ki je takoj potem tudi bankrotiral:

BMW je vgrajeval slabo QA-jan del. Na motorju, ki stane... veliko. Fuckit. Če meni crkne slabo QA-jan server, ki ga mam za stranko najetega pri enem večjih providerjev na svetu, kaj misliš komu pride stranka pizdit? Ja meni, kot vzdrževalcu. Simpl k keks. In to je moj problem, kot so za en k amortizerji nekega proizvajalca problem BMW-ja. Al pa kogarkoli drugega, ki jih vgrajuje.

Drugače pa se take situacije dogajajo vsem proizvajalcem. Plačujejo jih pa t.i. early adopters, ki grejo pa nabavijo, ker je novo in svetleče. Pri vsem skupaj pa me še najbolj zabava dejstvo, da skor nihče nima resnih težav z zanesljivostjo pogonskih agregatov (pa tud tu se kdaj kaj zajebe, primer znani problemi s t.i. rocker arm na 690), ki so še vedno najbolj kompliciran del motorja kot celote. Ne, najbolj crkujejo 'nadstandarni' dodatki... pol pa ti senzor za 2€ onesposobi stroj za 20k €.

 

pred 9 urami, Nearrain pravi:

Eni bi rekli taksnem vpoklicu "BOLD MOVE"

Isto potezo bi lahko KTM naredil pri problemu njihovega paradnega konja v ADV segmentu SA1290, pa je ne. 

Se je lazje in ceneje ukvarjat z advokati lastnikov glede wooblanja in prvih felten. 

Al je bil pa zajeb tako zelo epski, da bi slej ko prej meli resne težave. Ne vem, vem pa da bi precej popizdil, če bi mel v tistem trenutku v garaži dotičen stroj. Sam ajd, nima veze. Poanta je bila pokazati, da več ko se nadstandarnih dodatkov vesi na dvokolesna jajca, več je problemov in to velja za vse. Jaz sem ostal pri zelo "napredni" kombinaciji ABS in EFI za splošno namenski stroj... on ta drug je pa itak iz kamene dobe. Works for me.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tukaj so še eno študijo delali , za mene drži(KTM) :P ,se mi zdi da tud za bmflarje ........skoz se nekaj zapikovat v motoriste :lol1:

 

13325535_1071820282912318_8140645570048495684_n.jpg

Objavljeno

 

 

KTM 690 enduro R    VS  Husqvarna 701 enduro

Kateri bi bil za v stalo prpeljat?  Po"srcu sta itaq oba KTM-ja 

PROS & CONS please

2012-KTM-690EnduroR4.jpg701enduro-1.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 19 urami, vandrovec pravi:

Seveda, to je firma, katera je bila doslej večinoma prisotna le v dirkalnem moto svetu....vsakoletne izboljšave v želji biti pred drugimi. Vse to potegne za seboj tudi pogostejše in dražje servisiranje, ter hitro zastaranje modelov.

Ima svoj prednosti in slabosti, za pot okoli sveta si ga sam ne bi upal izbrati.

Ne vem, jaz ne čutim čisto nič ob pogledu na KTM-a, sploh me ne pritegne posebno noben. Morda zaradi barv, ki mi niso všeč. Še med krosi bi izbral prej japonca, se mi zdijo nezaupljivi...ampak to je le moje mnenje :hmm:

Drugi in tretji odstavek lahko napiše samo Kardanfarer! Kolikokrat pa si že šel "okoli sveta"?Ker jaz sem s kardanarom prišel samo do Irana(nazaj več ne) s KTM pa Mongolija pa Portugal pa....da ne naštevam .Pač za nekatere bi bilo boljše če ne bi imeli svojega mnenja :kva2:

Pa tudi želje biti pred drugimi KTM nima!Ker je že!!

Popravljeno . Popravil bambi61
Objavljeno

Jz bi KTM , v Švici dobiš za točno ta model Dakar kit  4000 njihovih dinarjev ...pol je pa res za kamor kol :) sam ga ne najdem zdej , Menih mi je kazal varijante k je mene tud navijal za nekaj takšnega .........do nadaljnega koleno noče sodelovat v takih projektih :blush:

Objavljeno
1 minute ago, Kmet2 said:

Jz bi KTM , v Švici dobiš za točno ta model Dakar kit  4000 njihovih dinarjev ...pol je pa res za kamor kol :) sam ga ne najdem zdej , Menih mi je kazal varijante k je mene tud navijal za nekaj takšnega .........do nadaljnega koleno noče sodelovat v takih projektih :blush:

Sem gledal . . . drago kot pes 

5.950,00 CHF  :(

ktm-basel-690-quest-33.jpg

Objavljeno
Ob 20. 10. 2016 at 10:30, Nearrain pravi:

 

 

KTM 690 enduro R    VS  Husqvarna 701 enduro

Kateri bi bil za v stalo prpeljat?  Po"srcu sta itaq oba KTM-ja 

PROS & CONS please

2012-KTM-690EnduroR4.jpg701enduro-1.jpg

Jaz bi imel Huso, samo je dražnja, ni servisa, diler ne odgovarja na povpraševanja. Skratka, še slabši support kot pri KTMu. S te strani bi se odločil za KTM.

Objavljeno

Če denar ne bi bil problem, bi jaz vzel Husko.

Mojemu bratrancu že več let servisira njegovo H.450 nekdo v Podbrezju-uspešno. Mu dela brez težav.

Sam, bom verjetno vzel KTM-a, samo zaradi tega, ker se dobi "dobro" ohranjen za cca 5-6k. Huska pa samo nova cca 11K.

Objavljeno

Kot je že bilo rečeno sta to dva enaka motorja v drugih barvah. Vzameš tstega, ki ti je lepši. 

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Sta in nista.

Bojda naj bi bila Husquarna odkar Je KTM njen lastnik kao premium linija KTMa... naceloma isti motor z boljsimi komponentami.

701 naj bi imela poleg drugacnega designa boljse vmetenje, boljso elektroniko in vecji ground clearance od 690.

Objavljeno (popravljeno)

Za nadgradnje sta na voljo še rally-raidproducts.co.uk pa kit690.com Oboje pa ni lih poceni.

 

Jaz sem vzel KTM-a, ker sem dobil rabljenega. Huska je malo draga, premium gor al dol. Če mi bo 690 ustrezal, se ga bo itak še malo dodelalo in prilagodilo. V tem primeru je malo nižji začetni vložek kr racionalna izbira (se tolažim).

Popravljeno . Popravil jskrablin
Objavljeno
3 minutes ago, jskrablin said:

Za nadgradnje sta na voljo še rally-raidproducts.co.uk pa kit690.com Oboje pa ni lih poceni.

Cene kompletnih kitov so si kar podobne.

ko vse sestejes je ohoho. Ce ne mislis dirkat na relijih Je skoda denarja. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!