Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, Snecer pravi:

Ne, ampak takšnega, ki ne proizvaja opilkov.

Ne pisat pravljic. Če je kaj "narobe", je oljni filter, da ujame

Saj sem napisal, da sem menjal olje v motorju in v menjalniku. Oljni filter filtrira olje motorja, medtem, ko se olje menjalnika ne filtrira. 

Objavljeno
pred 3 minutami, Borutt pravi:

Saj sem napisal, da sem menjal olje v motorju in v menjalniku. Oljni filter filtrira olje motorja, medtem, ko se olje menjalnika ne filtrira. 

Ker nimaš avtomatika. Avtomatski menjalnik pa ima filter oz. filtre.

LP

Objavljeno

Če pa je isto olje za oboje + za sklopko + celo za alternator, ki ga hladi.

In en filter za vse.

 

Objavljeno
pred 3 minutami, Snecer pravi:

Če pa je isto olje za oboje + za sklopko + celo za alternator, ki ga hladi.

In en filter za vse.

 

Pol ga je pa filter :pos:!

:D

Objavljeno
pred 11 urami, biker77 pravi:

Zakaj tega ni pri avtih? Prvi servis 40.000 ali eno leto?

Menjalnika se itak sploh ne omenja nikjer.

To se tudi jaz sprašujem. Smo imel tekom faksa vaje na inštitutu za olja v LJ. Po tistem, kar so nam tam kazal, tisti prvi servis po utekanju ni brez veze.

Mogoče, ampak res samo mogoče je v igri ekonomija oziroma marketing. Po mojem so dosti krivi tudi novinarji z članki tipa "Koliko Vas bo stal avto do 100K km"

Proizvajalci se pač prilagodijo. Tisti, ki ima denar kupi nov avto, ga vozi par let in v tem času naredi ajde recimo 130K km. V tem času ima tri servise se veselo vozi naokoli in je po prodaji vozila  tako navdušen, da kupi novega iste znamke. Kako je naslednji lastnik/revež zadovoljen, ko čaka za cesto avtovleko proizvajalca ne briga, saj za nov avto očitno nima denarja, je pa prisiljen kupovat rezervne dele.

Objavljeno
On 24. maj 2016 at 0:32 PM, DL650 said:

Zanimivo, kako ste se spravli na človeka, ki je izpostavil nepravilnosti, ki se dogajajo na BMW servisu.
Ne pomeni, če imaš BMW, da si zato bogat, kot si to nekateri napačno tolmačite. Danes si lahko vsak kupi vse, tudi ta proklet BMW, tukaj ni ovir in ni razlik, tako, da je to napačno razmišlanje. In ne pomeni, da če imaš denar, da lahko zato preplačaš zadevo, pa četudi je to 3dcl olja! Vprašajte se: bi kupili v trgovini flašo vina, ki bi bila pol prazna, plačali bi pa cel liter?

Edina napaka pri lastnikih BMWjev je, da mislijo, da je edino BMW motor na svetu in da so oni nekaj več.
 

Ne bi vedu da je tko,pomoje mas ti tud napako ,da pluvas po vseh k dajo za motor vec ko stiri jurje in se ne vozjo in hvaljo samo japonce in se to najmanj pet let stare.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 7 minutami, luxsa pravi:

Ne bi vedu da je tko,pomoje mas ti tud napako ,da pluvas po vseh k dajo za motor vec ko stiri jurje in se ne vozjo in hvaljo samo japonce in se to najmanj pet let stare.

Imam napako ja, takoj za teboj. Zanimivo, kako te je edinega zmotil zadnji odstavek. Tukaj se mi porodi star rek; ko mački stopiš na rep ....
Potem takem sem 2x pljunil tudi na sebe.

Objavljeno

....čep za izpust olja iz mašine ima ponavadi vgrajen magnet, da prilepi morebitne odpadle kovinske (feromagnetne) tujke (drugih, kot takih ne more biti not), preden pridejo do mehanskega filtra in da jih ne potegne v oljno črpalko in jo poškoduje.

Ta magnet na čepu je treba pri vsaki menjavi olja pregledati, če je čist, oz. ga vsakič očistiti. Če je teh delcev (kot droben prah zmešan z oljem) veliko, pomeni, da se nekaj čudnega dogaja v motorju....

Največ tega "prahu" naj bi bilo ob prvi menjavi olja, potem pa čedalje manj, oz. nič.

Objavljeno
pred 23 minutami, luxsa pravi:

... k dajo za motor vec ko stiri jurje in se ne vozjo in hvaljo samo japonce in se to najmanj pet let stare.

Japonski motorji, starejši kot pet let, tako dobro delajo, da jih ni treba prav nič hvalit. Se hvalijo sami zase...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ce bi se hotu vozit z old tajmerji si bi kupu 30 let staro jawo,kar se bmw servisov tice mislim da so cenovno prienglih,cosmosa ne maram ker je glavni kao serviser prevec pameten,vozim na avtoval in do sedaj nimam pripomb.Pa se to,pred bmwji sem imel honde pa se gli tko nisem nic kurcu okol da japonca vozm.

Objavljeno
pred 11 minutami, luxsa pravi:

Ce bi se hotu vozit z old tajmerji si bi kupu 30 let staro jawo,kar se bmw servisov tice mislim da so cenovno prienglih,cosmosa ne maram ker je glavni kao serviser prevec pameten,vozim na avtoval in do sedaj nimam pripomb.Pa se to,pred bmwji sem imel honde pa se gli tko nisem nic kurcu okol da japonca vozm.

A honda je japonc???:blush:

Na moji je ploščica u italijanščini rezbarjena....:D

Objavljeno
pred 15 minutami, luxsa pravi:

Ce bi se hotu vozit z old tajmerji si bi kupu 30 let staro jawo,kar se bmw servisov tice mislim da so cenovno prienglih,cosmosa ne maram ker je glavni kao serviser prevec pameten,vozim na avtoval in do sedaj nimam pripomb.Pa se to,pred bmwji sem imel honde pa se gli tko nisem nic kurcu okol da japonca vozm.

Kaj pa je GSka drugega kot oldtimer?

 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

Kaj pa je GSka drugega kot oldtimer?

 

:?

Pazi da nauš mel motozbora BMflarjeW pred bajto.... :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
10 minutes ago, Snecer said:

Kaj pa je GSka drugega kot oldtimer?

 

Posodobljeni oldtimer oziroma drek pumpa,sicer nimam gs imam rs,masina je ista,moram rect da je zanimiva za vozit,kljub vsemu se mi se zmeraj obcasno kolca po stiri cilindrih.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

 

pred 20 minutami, luxsa pravi:

Posodobljeni oldtimer oziroma drek pumpa,sicer nimam gs imam rs,masina je ista,moram rect da je zanimiva za vozit,kljub vsemu se mi se zmeraj obcasno kolca po stiri cilindrih.

...ampak meni se zdi, ko sem videl tvojega RS-a, sodeč po končni obdelavi cilindrov, da so uliti v peščenih kokilah, kar mi malo smrdi, da so ti gor namontirali mašino od Urala.

.... dej preveri malo...

:P

 

Objavljeno
26 minutes ago, Zivnorc said:

 

...ampak meni se zdi, ko sem videl tvojega RS-a, sodeč po končni obdelavi cilindrov, da so uliti v peščenih kokilah, kar mi malo smrdi, da so ti gor namontirali mašino od Urala.

.... dej preveri malo...

:P

 

Mogoce je to celo bols.:kva2:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 uro, DL650 pravi:

Imam napako ja, takoj za teboj. Zanimivo, kako te je edinega zmotil zadnji odstavek. Tukaj se mi porodi star rek; ko mački stopiš na rep ....
Potem takem sem 2x pljunil tudi na sebe.

Ni bil edini, ki ga je zmotil tvoj zadnji odstavek. Tudi mene je zmotil, ampak se mi ne da prerekati s teboj, ker mislim, da ne bi bilo nobenega učinka. Imaš svoj pogled na nekatere stvari.

Lahko pa glede BMW-jev povem svoje mnenje. Rekel bi, da se prevečkrat meša vzrok in posledico. Poznam kar nekaj ljudi, ki vozijo BMW in so čisto ok ljudje. Je pa stvar v tem, da kreteni, ki svoje komplekse rešujejo tudi preko vozil (motorji in avtomobili), radi posežejo po BMW. In tako mečejo slabo luč tudi na tiste normalne. Zato ko v ogledalu zagledam npr. 15 let starega E46, ki je napimpan in ima vsaj neke fejk xsenonke (za takega z original xsenonom ni bilo evrčkov), se raje pomaknem malo desno in opazujem kaj bo nek nedojeban čapac (to je stanje duha in nikakor ne nacionalnost) ali pa hribovc naredil. In sem vesel, če gre čimprej mimo.

Pa še to, vozim 12 let staro japonsko konfekcijsko kobilico.

Objavljeno
pred 6 urami, Zivnorc pravi:

....čep za izpust olja iz mašine ima ponavadi vgrajen magnet, da prilepi morebitne odpadle kovinske (feromagnetne) tujke (drugih, kot takih ne more biti not), preden pridejo do mehanskega filtra in da jih ne potegne v oljno črpalko in jo poškoduje.

Ta magnet na čepu je treba pri vsaki menjavi olja pregledati, če je čist, oz. ga vsakič očistiti. Če je teh delcev (kot droben prah zmešan z oljem) veliko, pomeni, da se nekaj čudnega dogaja v motorju....

Največ tega "prahu" naj bi bilo ob prvi menjavi olja, potem pa čedalje manj, oz. nič.

No zdej pa ti to razloži velemojstru Snecerju oziroma pravljičarju ......:P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

saj je napisal, "naj bi"...

po treh rundah je verjetnosŧ že večja, da ti alu blok pobrusi in se prime na magnet

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

saj je napisal, "naj bi"...

po treh rundah je verjetnosŧ že večja, da ti alu blok pobrusi in se prime na magnet

Kako če si pa reku , da so to gostilniške in da vse prej že ujame filter in bla bla bla .....sej veš pol se pa vlečeš ven zavajaš in obračaš besede ......morem te spet dati mal na ignor , da se spočijem od tebe :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 urami, SF pravi:

Benelli, Beta, Bimota ali Buell?

3 ure = Beta trial :)

Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Kako če si pa reku , da so to gostilniške in da vse prej že ujame filter in bla bla bla .....sej veš pol se pa vlečeš ven zavajaš in obračaš besede ......morem te spet dati mal na ignor , da se spočijem od tebe :P

fant se ti je vrnil, tako da boš mel itak manj časa

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Kako če si pa reku , da so to gostilniške in da vse prej že ujame filter in bla bla bla .....sej veš pol se pa vlečeš ven zavajaš in obračaš besede ......morem te spet dati mal na ignor , da se spočijem od tebe :P

da pojasnim plastično, filter je za kose ki odletijo ducATIJU (al pa GS, a ne Sneci), vijak pa lovi prah od KTMja :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 24 minutami, Agostini pravi:

3 ure = Beta trial :)

Se ti zdi, da je trial ?

20160516_180301.jpg

Objavljeno

Beta brez triala :P

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!