Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


motolover

Priporočene objave

pred 11 minutami, vandrovec pravi:

Ne razumem, na 30 kkm in 39 kkm so bile menjane svečke, obakrat 4 kom, ima motor 4 cilindre?

Vstrom 650 ima po dve svečki na cilinder.

pred 1 minuto, ciciban pravi:

Bo od koga tule lepša polovica brala tele račune in bo cela štala doma. Menda je pa ja vsem jasno, da se pri frizerji vse zmenjo in smo ga potem vsi nadrapal :twak:

težko prikrivam ima svoj motor.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Sej ne voziš po knjigi , po knjigi vzdržuješ in utekuješ . Pa ventile ne nastavljaš temveč preveriš , pa ne na posluh ;)

Vozim po svoji "knjigi", :) je novejša izdaja :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, MiNa pravi:

No pa da ne bom čisto OT. Danes prevzel motor, opravljen servis na 90Kkm, cena 132€.

ko imaš samo dve svečke!  :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, MiNa pravi:

No pa da ne bom čisto OT. Danes prevzel motor, opravljen servis na 90Kkm, cena 132€.

Si svoje olje prinesel :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, MiNa pravi:

Nikoli. Pustim, da nalijejo in vgradijo tisto kar imajo. Upam, da je original.

kolikor te berem si kar "ročen", zakaj pa sam ne narediš rednega servisa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Snecer pravi:

Vozim po svoji "knjigi", :) je novejša izdaja :) 

Po najnovejši knjigi menda več ni potrebno kontrolirati ventilov :lol1:.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet, tvoj citat, ker so nama očitno preprečili dajati citate: "Če bi bilo vse to res kar praviš , ne bi izpostavljal  cene  oz. kje je ceneje in moril po servisih za 0.2 l olja .....saj ti je pa motorizem ja v veselje "

 

Kmet, gre za poštenje, kraja ali goljufija je če gre za en dc ali 20l. Gre za princip in spoznanje, da nategujejo svoje dobre stranke.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Sej ne voziš po knjigi , po knjigi vzdržuješ in utekuješ . Pa ventile ne nastavljaš temveč preveriš , pa ne na posluh ;)

dej ne bluzi .. če moj mehanik po posluhu reče u redu je - potem je v redu .. ko mi je porosilo tesnilo na pokrovu ventilov jih je preveril - 2 ploščici sta bili na 80% tovarniške tolerance in ju je zamenjal vsemu navkljub - pri 47000km - sam od sebe - pol veš kje v kakšnem odstopanju je bilo ostalih 5 ... jebiga zdej ne morm več rečt da mašina ni bla odprta.. :P o ceni pa ne morem komentirat ker je moj motor napol posvojil :D

pred eno uro, ciciban pravi:

Bo od koga tule lepša polovica brala tele račune in bo cela štala doma. Menda je pa ja vsem jasno, da se pri frizerji vse zmenjo in smo ga potem vsi nadrapal :twak:

Dejmo se raje uskladit:

Motor je bil mal več kot bicikel, ker ima še mašino. Vsake tolko se ga zamenja, da barva ustreza modnim smernicam.

Komplet gum in servis je pol cenej kot en obisk pri frizerju (naj jih malo vest peče).

Bencin je pa itak napol zastonj, ker je zadeva trikrat manjša kot njen Twingo.

 

jaz odstopam od dogovarjanja .. je mela moja svojega v garanciji pa je bil servis na teh njenih tortelinih za ene 4 materiala za mojga .. 

pred eno uro, MiNa pravi:

težko prikrivam ima svoj motor.

pol sva dejansko v boljšem položaju od marsikoga tukaj :OK:

pred eno uro, Snecer pravi:

Vozim po svoji "knjigi", :) je novejša izdaja :) 

在日本原件及复印件良好

 ane..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, siks pravi:

kolikor te berem si kar "ročen", zakaj pa sam ne narediš rednega servisa?

Časovni problem. V servisu se dogovorim za servis in je končano v največ dveh dneh (pa še servisna zgodovina je znana :whistle:). V primeru, da se kontrole ventilov lotim sam je pa "kavelj" v primeru, če je potrebno nabavit kaj od materiala motor stoji v garaži neuporaben. Ima že 90K, mi včeraj serviser pri prevzemu dejal, "prede kot nov".

Primer, na prejšnjem R1150GS mi je krepala črpalka goriva. Pri menjavi sem opazil, da je potrebno menjat tudi gumijast nosilec, pri naročilu so mi ga "obljubili" v dveh dneh, čakal pa sem ga 3 tedne (avgusta). Cena pa vsega skupaj manj kot 10€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Kmet2 pravi:

Ker ima motor pod garancijo mora menjat , kar piše v navodilih ! Ko gre iz garancije jih sploh več ne rabiš menjat :P tud ventile se da preverit po posluhu pri garažnem mojstru ........ glavno da je lep ,čeprav ni :lol1:al nekaj takšnega ......pozor,zdej bo 3 2 1 .....

Ni nujno, sem ti napisal,, da je v dogovoru s serviserjem. Vedno sem počel tako, in nikoli ni bilo problemov z garancijo. Seveda je pa velika razlika ali zanemariš menjavo sveč, ali pa spustiš kontrolo ventilov :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Ni nujno, sem ti napisal,, da je v dogovoru s serviserjem. Vedno sem počel tako, in nikoli ni bilo problemov z garancijo. Seveda je pa velika razlika ali zanemariš menjavo sveč, ali pa spustiš kontrolo ventilov :D

Seveda nisi imel nikoli problemov ....pa veš zakaj .....ker nisi imel problemov , ko nastane problem , takrat ti tud serviser ne bo pomagal ,problem bo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Kmet2 pravi:

Seveda nisi imel nikoli problemov ....pa veš zakaj .....ker nisi imel problemov , ko nastane problem , takrat ti tud serviser ne bo pomagal ,problem bo :P

Ne, ne bo, garancijo sproži in rešuje serviser (odobri proizvajalec/uvoznik), kdaj so bile sveče menjane ne igra vloge, ker ne ve. Štempelj je v knjigici in to je to. Prav tako je zabeležen servis v PCju. 

Mel sem sicer manjšo reklamacijo na SXu ko mi je opletal verižnik, in je serviser poskrbel, da sem dobil novo pušo, nov ležaj , če pa bi vztrajal bi dobil celo novo feltno. Ampak se mi ni dalo, sem raje mal podložil in izravnal nepravilnost na feltni. Vse skupaj pa ni igralo nobene vloge, ko sem se s serviserjem dogovoril za režim servisov na 10kkm (po knjigi naj bi vozil na 6kkm, s tem, da je menjava olja pa na 12kkm-butasto.)

Hočem povedat, da če je v dogovoru s serviserjem se da. Se je pa potrebno zavedati, da opustiš ali povečaš lahko režim menjave za stvari, ki veš, da se jih lahko. Kontrola ventilov pa sigurno ni vmes. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Hočem povedat, da če je v dogovoru s serviserjem se da. Se je pa potrebno zavedati, da opustiš ali povečaš lahko režim menjave za stvari, ki veš, da se jih lahko. Kontrola ventilov pa sigurno ni vmes. 

 

praviloma.

je pa dejstvo (po analiziranju tujih forumov), da v primeru ktm 990 poročajo, da ob kontroli ventilov na 15kkm v veliki večini primerov ni bilo odstopanj, oz. so bila v okviru toleranc. na 30kkm pa se je že nastavljalo, pa še to ne vsi.

je pa smiselno na 15kkm narediti kontrolo ventilov, če je zaradi menjave zračnega filtra in svečk že pol motorja narazen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, siks pravi:

praviloma.

je pa dejstvo (po analiziranju tujih forumov), da v primeru ktm 990 poročajo, da ob kontroli ventilov na 15kkm v veliki večini primerov ni bilo odstopanj, oz. so bila v okviru toleranc. na 30kkm pa se je že nastavljalo, pa še to ne vsi.

je pa smiselno na 15kkm narediti kontrolo ventilov, če je zaradi menjave zračnega filtra in svečk že pol motorja narazen...

to je za vsak moped posebej predpisano, recimo SX ima na 42kkm, vsaj na 45 je že pametno pogledat. drugače pa ja, najbolj smiselno je ventile čekirat takrat, ko tudi sveče menjaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Ne, ne bo, garancijo sproži in rešuje serviser (odobri proizvajalec/uvoznik), kdaj so bile sveče menjane ne igra vloge, ker ne ve. Štempelj je v knjigici in to je to. Prav tako je zabeležen servis v PCju. 

Mel sem sicer manjšo reklamacijo na SXu ko mi je opletal verižnik, in je serviser poskrbel, da sem dobil novo pušo, nov ležaj , če pa bi vztrajal bi dobil celo novo feltno. Ampak se mi ni dalo, sem raje mal podložil in izravnal nepravilnost na feltni. Vse skupaj pa ni igralo nobene vloge, ko sem se s serviserjem dogovoril za režim servisov na 10kkm (po knjigi naj bi vozil na 6kkm, s tem, da je menjava olja pa na 12kkm-butasto.)

Hočem povedat, da če je v dogovoru s serviserjem se da. Se je pa potrebno zavedati, da opustiš ali povečaš lahko režim menjave za stvari, ki veš, da se jih lahko. Kontrola ventilov pa sigurno ni vmes. 

 

Jaz ti želim uspešno reševanje problemov , če bi problemi slučajno prišli .....boh ne daj ,sam se veš ,kaj voziš ,čudno da se še ni pokvaril :P

Ventile preverjam po knjigici oz. jih preverijo in ne kdaj je smiselno ...po knjigici,sem imel že preveč motorjev , da bi se šel kako drugače........ko dobiš lekcijo si jo zapomniš ,do takrat pa kar lepo po dogovoru z serviserjem :P

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj sem napisal isto, ventile po predpisu, sveče pa odvisno katere imaš. Olje, raje prej, zračni filter, odvisno kje si vozil, če pa si dal knja, pa itak sam pereš.

Za reklamacije pa ne skrbi, bom že uredil da bo prav, do sedaj sem vsako nepravilnost prijavil, serviser pa zabeležil. Če bo slabše, bo menjal (govorim za ktm) ampak kot kaže ne pušča več, najbrž so bile sledi puščanja povezane z novim mopedom, ko se mora vse večkrat segreti, da se tesnila uležejo.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, DAMI34 pravi:

Pa saj sem napisal isto, ventile po predpisu, sveče pa odvisno katere imaš. Olje, raje prej, zračni filter, odvisno kje si vozil, če pa si dal knja, pa itak sam pereš.

Za reklamacije pa ne skrbi, bom že uredil da bo prav, do sedaj sem vsako nepravilnost prijavil, serviser pa zabeležil. Če bo slabše, bo menjal (govorim za ktm) ampak kot kaže ne pušča več, najbrž so bile sledi puščanja povezane z novim mopedom, ko se mora vse večkrat segreti, da se tesnila uležejo.

Motor je za k.... men ni nič puščalo pa nič se ni trebalo uležt , ko pa uležem pušča vse :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DAMI34 pravi:

Ni nujno, sem ti napisal,, da je v dogovoru s serviserjem. Vedno sem počel tako, in nikoli ni bilo problemov z garancijo. Seveda je pa velika razlika ali zanemariš menjavo sveč, ali pa spustiš kontrolo ventilov :D

Nekatere znamke imajo računalniško mrežo servisnih storitev. In od tam je razvidno, kaj vse se je delalo. Če nisi delal in plačal vse kar je predvideno, ti noben serviser ne more pomagati, če nekaj ni narejeno in zabeleženo si v malori.

Drugi način dokazovanja servisa je.  Pečat uradnega servisa in njihov podpis. Tu pa ti serviser lahko malo pogleda skozi prste, ker ni internetnega sistema beleženja storitev.

Scarabeo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem...je , vse se da....sicer pa ne učim krive vere, kar se tiče vzdrževanja mopedov sem zelo rigorozen, dokaz so moje mašine.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

to je za vsak moped posebej predpisano, recimo SX ima na 42kkm, vsaj na 45 je že pametno pogledat. drugače pa ja, najbolj smiselno je ventile čekirat takrat, ko tudi sveče menjaš.

itak ja. za vsak motor pač specifično. pisal sem za 990.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Scarabeo 500 pravi:

Nekatere znamke imajo računalniško mrežo servisnih storitev. In od tam je razvidno, kaj vse se je delalo. Če nisi delal in plačal vse kar je predvideno, ti noben serviser ne more pomagati, če nekaj ni narejeno in zabeleženo si v malori.

Drugi način dokazovanja servisa je.  Pečat uradnega servisa in njihov podpis. Tu pa ti serviser lahko malo pogleda skozi prste, ker ni internetnega sistema beleženja storitev.

Scarabeo

Dej ne razlagej mu ker ne prideš na konec on ima prav in pika :cool: se pa strinjam s teboj!  Dec je do zdaj vozil same mašine , ki servisne mreže ne poznajo kaj da bi jo imeli . Sej pravim kar naj po svoje sam pol naj ne jokca , sem kupil že kar nekaj novih motorjev ki imajo to beleženje zgodovine in vem kako potekajo stvari ko pride do komplikacij , mora pa se človek navadit zgrda . Isto je bilo z vzmetenjem in drugimi stvarmi , zanič , ne morem naštelat tako kot hočem......glej ga zlomka , zdej to deluje več kot perfektno  a jaz se smejim v sebi :)

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!