Jump to content

Triumph servisi


gbabic

Recommended Posts

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

Pozdravjeni,

lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.

Lp

G

Link to comment
Share on other sites

jerman depala vas

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jerman. Bom mogu čez ene 14 dni spet k njemu na servis. Kilometri se nabirajo.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

a je kdo od vas urejal kakšno konkretno reklamacijo ali vpoklic v garancijskem roku pri kom drugem kot jermanu? 

kot sem slišal je neka slovenska motorevija podala ocenjevanje slovenskih moto servisov .. na podlagi izjave enega od lastnikov novega explorerja , ki je motor prevzel pri mariborskem prodajalcu so jermana ocenili negativno .

na podlagi nestokovnega prodajalca , ki je nepravilno softwearsko pripravil nov motor je motor počepnil čez vikend . lastnik je jermana ocenil negativno , ker je bil fizično odsoten in se ni mogel odzvati  s takojšnjim prihodom na teren in prevzemom motorja ..

kakšno mnenje imate o tem ? moje se ve - olje in filtre zna vsak zamenjat..pa nov motor prodat in pokasirat .. če je pravilno zložen in aktiviran za uporabo za kar pa "prodajalci" zgleda niso usposobljeni..

treba je iti na šolanje , kupiti opremo in software od proizvajalca pa še kaj - kar stane in vzame čas , ko bi lahko kaj zaslužil.. garancijska popravila pa so normirana in ure slabo plačane odgovornost za kvalitetno popravilo pa pade na tistega , ki šraufa ... zdej naj si pa mislijo kar hočejo....

Link to comment
Share on other sites

Slovenija je majhen in posledično izkrivljen trg. Ne moreš o serviserju sklepati na podlagi enega mnenja...

Jaz sem bil letos prvič pri Jermanu in sem imel odlično izkušnjo. Se vseeno pozna, da je človek sam izkušen motorist.

Btw, mislim, da je bil tudi tvoj Boni tam. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

K Jermanu hodim na servis od leta 2002 ( Tiger 955i) pa do danes.Zamenjal sem kar nekaj motorjev, vedno sem prišel z novim, tako, da sem  opravljal servise znotraj garancijskih rokov in tudi po izteku teh. Motorji so bili servisirani tako kot  morajo biti. Kar se tiče reklamacij v garancijskem so se vedno rešile v mojo korist, brez komplikacij in hitro. Opravljam dolge poti (8-10k km) v kosu pa me zaenkrat še noben motor ni pustil na cedilu, za kar gre verjetno zahvala tudi dobro opravljenim servisom. Ure opravljenega dela nikoli niso bile drage, material pa pač je kot je. Sicer pa so servisni intervali v mojem primeru na 16k km (manjši servis in 32k km večji), tako da tudi skupni strošek ni ne vem kaj. Po novem pa menda rezervni deli prihajajo direktno brez posrednikov tako da je lahko dobava  stvar dneva ali dveh.  

Tisti članek sem bral,pa ne bi o tem, (zelo pristransko in neobjektivno je ocenjevati servis na enem primeru) saj tisti, ki Jermanov servis poznajo, vedo, da temu ni tako.

Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami, dlicen pravi:

Slovenija je majhen in posledično izkrivljen trg. Ne moreš o serviserju sklepati na podlagi enega mnenja...

Jaz sem bil letos prvič pri Jermanu in sem imel odlično izkušnjo. Se vseeno pozna, da je človek sam izkušen motorist.

Btw, mislim, da je bil tudi tvoj Boni tam. :)

razkopan kot srečanje z isisovcem? :P

je pa sedaj razen gum, olja in oljnega filtra - aja pa zračnic - za naslednjih 50000km zrihtan..

če zvem naslednjič , da se mi nisi javil na kavo bojo batine.. :P

Link to comment
Share on other sites

jutri in v nedeljo ima jerman testne vožnje triumphov - tehnični pregledi kveder lukovica .

novi bobber , street cup  in speed 1050 .poleg par ostalih seveda..

 

Edited by thumper
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, thumper pravi:

jutri in v nedeljo ima jerman testne vožnje triumphov - tehnični pregledi kveder lukovica .

novi bobber , street cup  in speed 1050 .poleg par ostalih seveda..

 

Ali gre kdo? Razen mene, seveda. :D

Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, gretzky pravi:

Ali gre kdo? Razen mene, seveda. :D

kam ? ...:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pred 2 tedni sem imel Speed Tripla pri Jermanu, veliki servis 20k. Zamenjano olje/filter, svecke, filter zraka in na mojo prosnjo se hladilna tekocina, ce ne bi vprasal verjetno nebi zamenjali hladilne. Za tak servis je predpisano se pregledati in podmazati headstock bearing in Rear wheel bearing ter pregledati in nastaviti ventile, nic od tega ni bilo narejeno. Meni se to zdi zelo neprofesionalno, ko sem vprasal zakaj ne to naredijo je bil odgovor, da to ni potrebno in naceloma naredijo ob naslednjem velikem servisu 40k.  

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, gbabic pravi:

Pred 2 tedni sem imel Speed Tripla pri Jermanu, veliki servis 20k. Zamenjano olje/filter, svecke, filter zraka in na mojo prosnjo se hladilna tekocina, ce ne bi vprasal verjetno nebi zamenjali hladilne. Za tak servis je predpisano se pregledati in podmazati headstock bearing in Rear wheel bearing ter pregledati in nastaviti ventile, nic od tega ni bilo narejeno. Meni se to zdi zelo neprofesionalno, ko sem vprasal zakaj ne to naredijo je bil odgovor, da to ni potrebno in naceloma naredijo ob naslednjem velikem servisu 40k.  

je motor še v garanciji ? 

Link to comment
Share on other sites

Če bi ti vse to, kar si naštel tudi naredili sam od sebe bi bil vesel?

Verjetno da, ali pa tudi ne, ko bi videl račun.

Če si toliko pedanten, da si po opravljenem servisu pregledal v dokumentacijo, kaj vse bi morali storiti, pa niso, bi si to lahko ogledal preden si motor peljal na servis in bi predhodno dogovoril želene posege, kot si dogovoril menjavo hladilne tekočine.

Na tvojo zahtevo bi mehanik ovrednotil stroške in ti bi delo potrdil ali pa si izbral tebi potrebno in pomembno. Volk bi bil sit in koza cela, mehanik pa olajšan za nepotrebno blatenje.

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, gbabic pravi:

Ne, motor je letnik 2009. 

pa 20 000 km ? ja seveda.. moj je isti letnik pa jih ima 58000km - pa se skor nič ne vozim.

bolj verjetno je , da jih ima tvoj okoli 40000 pa bi bilo verjetno potrebno kontrolirati ventile in podmazati ležaje.. 

preberi si po netu , koliko to stane po svetu.. 

sicer pa ti povem , da Jerman kot dirkač - lahko rečem svetovne elite v svojem razredu ? - čuti motor .. če mu nekaj ne bo štimalo bo to tudi hotel popraviti - če ti ne boš hotel plačati bo šlo to na tvojo odgovornost .. 

moj "veliki servis" na 20000km - ne bomo odpirali če ni treba .. zamenjal olje in oljni filter sam (moral :P ker ve da znam) ..

pri 4700km zarosilo tesnilo pokrova ventilov .. prvo kar je bilo je rekel , da bomo obenem obvezno pregledali in nastavili ventile .. od 8 ploščic sta bili 2 na 70 ali 80% tovarniškega normativa - torej v redu še zmeraj - pa jih je zamenjal..

če slučajno veš kaj pomeni zamenjati ploščice na bonnevillu ti je jasno koliko več dela si je zadal navkljub ploščicama , ki sta bili še zmeraj v dovoljenem tovarniškem normativu za zračnost ...

sedaj pri 57500km sva naredila generalni pregled motorja .. zamenjana ležaja v glavi okvirja (križi) ,zamenjan ležaj zadnjega pesta, zamenjava olja in semeringov v prednjih vilicah , zamenjava obeh zavornih tekočin , čiščenje prednje in zadnje zavorne čeljusti , zamenjana ena lambda sonda (ki je verjetno crknila zaradi zamenjanih/prekrižanih kablov pred končnimi konektorji - motor jsem kupil rabljen s 3053km in sem vedel , da je bil spredaj ruknjen in je bil zamenjan cel prednji konec vilice s komplet kolesom od truxtona - verjetno je bilo križanje samih kablov opravljeno ob popravilu motorja ) , usklajevanje vbrizga , zamenjava potezne zajle za gas in zajle za sklopko , zamenjava prednjih ploščic..

olje in oljni filter si moram pa na 60000km zamenjat sam .. :D

tako da : izven garancije se od lasnikov triumpha pričakuje , da so toliko podkovani v motoroznanstvu , da naročijo dela in zamenjave za katere želijo , da so opravljene (govorim za slovenijo , kjer nas je vsaj nekaj lastnikov , ki vozimo triumphe pa nimamo plače čez jurja)..

od tistih malo , ki pa niso teoretično podkovani pa so pismeni se pa pričakuje , da se za servise izven garancije dogovorijo tako , da želijo imeti veliki servis na 20000km po servisni knjižici in tovarniških predpisih za te kilometre ..

a sem omenil servisno knjižico? sem.. ob takih zahtevah jo je treba predložiti..pa mogoče povedat realne kilometre ..pa plačat 700-800e (si se tukaj?) za veliki servis po tovarniških navodilih.

jerman ni butl..daleč od tega ..in če bi bilo potrebno kaj narediti na motorju , kar je izven predpisanega vzdrževanja bi te poklical in to -skoraj - zahteval od tebe.. če bi odklonil je to tvoj problem.. ni pa nategator in ne bo delal brezveznih stroškov nekomu - ki po svojih zapisih - naredi manj kot 3000km na leto ..

dej no ..to vsako leto motor na novo ulavfavaš? :lol1:

 

Pravkar, zmilan pravi:

Raza, sem te hotel že zdavnaj vprašat.Si ti zadovoljen z tvojim TEX - om

če sem ga prav razumel ko je peljav novega - ne več.. :P

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, raza said:

Če bi ti vse to, kar si naštel tudi naredili sam od sebe bi bil vesel?

Verjetno da, ali pa tudi ne, ko bi videl račun.

Če si toliko pedanten, da si po opravljenem servisu pregledal v dokumentacijo, kaj vse bi morali storiti, pa niso, bi si to lahko ogledal preden si motor peljal na servis in bi predhodno dogovoril želene posege, kot si dogovoril menjavo hladilne tekočine.

Na tvojo zahtevo bi mehanik ovrednotil stroške in ti bi delo potrdil ali pa si izbral tebi potrebno in pomembno. Volk bi bil sit in koza cela, mehanik pa olajšan za nepotrebno blatenje.

Seveda sem pregledal dokumentacijo, zaradi tega sem ga tudi peljal na pooblasceni servis ker nimam znanja ne orodja za tak poseg. Glede hladilne pa sem se posebej vprasal ker ni bila nikoli menjana in sem hotel da se to naredi. Motor sem do sedaj servisiral v UK in ko tu pripeljes na servis ti gledena kilometre naredijo to kar je predpisano v Scheduled maintenance check sheet in ni potrebno da razlagas serviserju kaj more narediti. Ce bi to neka mala stvar nebi se toliko obremenjeval s tem ampak pregled in podmazovanje omenjenih lezajev je zelo pomembno pri take servisu. Poleg tega od kar je bilo zemenjano olje je menjalnik trsi, prej se imel Castol, zdaj je Motul. Glede na izkusnjo sem malo pobrskal po internetu in nasel nekaj podobnikh primerov, kjer so se lastniki pritozevali nad trsim menjalnikom, problem so odpravili da so spet zamenjali z oljem predpisanim za Triumphe. Stvar ni v denarju, ker je bil veliki servis sem peljal na pooblasceni pa naj oni naredijo vse skupaj. Ce bi samo olje in filter bi naredil tudi sam...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, thumper said:

pa 20 000 km ? ja seveda.. moj je isti letnik pa jih ima 58000km - pa se skor nič ne vozim.

bolj verjetno je , da jih ima tvoj okoli 40000 pa bi bilo verjetno potrebno kontrolirati ventile in podmazati ležaje.. 

preberi si po netu , koliko to stane po svetu.. 

sicer pa ti povem , da Jerman kot dirkač - lahko rečem svetovne elite v svojem razredu ? - čuti motor .. če mu nekaj ne bo štimalo bo to tudi hotel popraviti - če ti ne boš hotel plačati bo šlo to na tvojo odgovornost .. 

moj "veliki servis" na 20000km - ne bomo odpirali če ni treba .. zamenjal olje in oljni filter sam (moral :P ker ve da znam) ..

pri 4700km zarosilo tesnilo pokrova ventilov .. prvo kar je bilo je rekel , da bomo obenem obvezno pregledali in nastavili ventile .. od 8 ploščic sta bili 2 na 70 ali 80% tovarniškega normativa - torej v redu še zmeraj - pa jih je zamenjal..

če slučajno veš kaj pomeni zamenjati ploščice na bonnevillu ti je jasno koliko več dela si je zadal navkljub ploščicama , ki sta bili še zmeraj v dovoljenem tovarniškem normativu za zračnost ...

sedaj pri 57500km sva naredila generalni pregled motorja .. zamenjana ležaja v glavi okvirja (križi) ,zamenjan ležaj zadnjega pesta, zamenjava olja in semeringov v prednjih vilicah , zamenjava obeh zavornih tekočin , čiščenje prednje in zadnje zavorne čeljusti , zamenjana ena lambda sonda (ki je verjetno crknila zaradi zamenjanih/prekrižanih kablov pred končnimi konektorji - motor jsem kupil rabljen s 3053km in sem vedel , da je bil spredaj ruknjen in je bil zamenjan cel prednji konec vilice s komplet kolesom od truxtona - verjetno je bilo križanje samih kablov opravljeno ob popravilu motorja ) , usklajevanje vbrizga , zamenjava potezne zajle za gas in zajle za sklopko , zamenjava prednjih ploščic..

olje in oljni filter si moram pa na 60000km zamenjat sam .. :D

tako da : izven garancije se od lasnikov triumpha pričakuje , da so toliko podkovani v motoroznanstvu , da naročijo dela in zamenjave za katere želijo , da so opravljene (govorim za slovenijo , kjer nas je vsaj nekaj lastnikov , ki vozimo triumphe pa nimamo plače čez jurja)..

od tistih malo , ki pa niso teoretično podkovani pa so pismeni se pa pričakuje , da se za servise izven garancije dogovorijo tako , da želijo imeti veliki servis na 20000km po servisni knjižici in tovarniških predpisih za te kilometre ..

a sem omenil servisno knjižico? sem.. ob takih zahtevah jo je treba predložiti..pa mogoče povedat realne kilometre ..pa plačat 700-800e (si se tukaj?) za veliki servis po tovarniških navodilih.

jerman ni butl..daleč od tega ..in če bi bilo potrebno kaj narediti na motorju , kar je izven predpisanega vzdrževanja bi te poklical in to -skoraj - zahteval od tebe.. če bi odklonil je to tvoj problem.. ni pa nategator in ne bo delal brezveznih stroškov nekomu - ki po svojih zapisih - naredi manj kot 3000km na leto ..

dej no ..to vsako leto motor na novo ulavfavaš? :lol1:

 

če sem ga prav razumel ko je peljav novega - ne več.. :P

Kot sem napisal v prejsnjem postu, V UK se servisira kot je predpisano v scheduled maintenance check list. Motor je bil redno servisiran pri Clive Woods-u http://www.mk1speedtriple.co.uk/clive-wood-independant-triumph-specialist/ in on dela vse by the book! Mozakar ima preko 25 let izkusenj z Triumphi, dirkal je tudi na TT in kasneje bil head of mechanics z Jack Lilley ekipo. K njemu vozijo motorje na servis ne samo iz cele Anglije ampak tudi iz EU kadar se kaj zaplete in ne vedo kako naprej... zdaj ce pa ti ves vec kot on potem ....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, gbabic pravi:

Kot sem napisal v prejsnjem postu, V UK se servisira kot je predpisano v scheduled maintenance check list. Motor je bil redno servisiran pri Clive Woods-u http://www.mk1speedtriple.co.uk/clive-wood-independant-triumph-specialist/ in on dela vse by the book! Mozakar ima preko 25 let izkusenj z Triumphi, dirkal je tudi na TT in kasneje bil head of mechanics z Jack Lilley ekipo. K njemu vozijo motorje na servis ne samo iz cele Anglije ampak tudi iz EU kadar se kaj zaplete in ne vedo kako naprej... zdaj ce pa ti ves vec kot on potem ....

ne oporekam temu kar si napisal .. 

vendar se navkljub vsemu zavedajmo , da nismo v angliji..  pri nas so plače kar nekaj nižje.. 

by the book velik servis stane v angliji na pooblaščenem servisu koliko?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!