Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
gbabic

Triumph servisi

Recommended Posts

gbabic

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

Pozdravjeni,

lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.

Lp

G

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

jerman depala vas

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Jerman. Bom mogu čez ene 14 dni spet k njemu na servis. Kilometri se nabirajo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

a je kdo od vas urejal kakšno konkretno reklamacijo ali vpoklic v garancijskem roku pri kom drugem kot jermanu? 

kot sem slišal je neka slovenska motorevija podala ocenjevanje slovenskih moto servisov .. na podlagi izjave enega od lastnikov novega explorerja , ki je motor prevzel pri mariborskem prodajalcu so jermana ocenili negativno .

na podlagi nestokovnega prodajalca , ki je nepravilno softwearsko pripravil nov motor je motor počepnil čez vikend . lastnik je jermana ocenil negativno , ker je bil fizično odsoten in se ni mogel odzvati  s takojšnjim prihodom na teren in prevzemom motorja ..

kakšno mnenje imate o tem ? moje se ve - olje in filtre zna vsak zamenjat..pa nov motor prodat in pokasirat .. če je pravilno zložen in aktiviran za uporabo za kar pa "prodajalci" zgleda niso usposobljeni..

treba je iti na šolanje , kupiti opremo in software od proizvajalca pa še kaj - kar stane in vzame čas , ko bi lahko kaj zaslužil.. garancijska popravila pa so normirana in ure slabo plačane odgovornost za kvalitetno popravilo pa pade na tistega , ki šraufa ... zdej naj si pa mislijo kar hočejo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Slovenija je majhen in posledično izkrivljen trg. Ne moreš o serviserju sklepati na podlagi enega mnenja...

Jaz sem bil letos prvič pri Jermanu in sem imel odlično izkušnjo. Se vseeno pozna, da je človek sam izkušen motorist.

Btw, mislim, da je bil tudi tvoj Boni tam. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Explorer

K Jermanu hodim na servis od leta 2002 ( Tiger 955i) pa do danes.Zamenjal sem kar nekaj motorjev, vedno sem prišel z novim, tako, da sem  opravljal servise znotraj garancijskih rokov in tudi po izteku teh. Motorji so bili servisirani tako kot  morajo biti. Kar se tiče reklamacij v garancijskem so se vedno rešile v mojo korist, brez komplikacij in hitro. Opravljam dolge poti (8-10k km) v kosu pa me zaenkrat še noben motor ni pustil na cedilu, za kar gre verjetno zahvala tudi dobro opravljenim servisom. Ure opravljenega dela nikoli niso bile drage, material pa pač je kot je. Sicer pa so servisni intervali v mojem primeru na 16k km (manjši servis in 32k km večji), tako da tudi skupni strošek ni ne vem kaj. Po novem pa menda rezervni deli prihajajo direktno brez posrednikov tako da je lahko dobava  stvar dneva ali dveh.  

Tisti članek sem bral,pa ne bi o tem, (zelo pristransko in neobjektivno je ocenjevati servis na enem primeru) saj tisti, ki Jermanov servis poznajo, vedo, da temu ni tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 6 urami, dlicen pravi:

Slovenija je majhen in posledično izkrivljen trg. Ne moreš o serviserju sklepati na podlagi enega mnenja...

Jaz sem bil letos prvič pri Jermanu in sem imel odlično izkušnjo. Se vseeno pozna, da je človek sam izkušen motorist.

Btw, mislim, da je bil tudi tvoj Boni tam. :)

razkopan kot srečanje z isisovcem? :P

je pa sedaj razen gum, olja in oljnega filtra - aja pa zračnic - za naslednjih 50000km zrihtan..

če zvem naslednjič , da se mi nisi javil na kavo bojo batine.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

jutri in v nedeljo ima jerman testne vožnje triumphov - tehnični pregledi kveder lukovica .

novi bobber , street cup  in speed 1050 .poleg par ostalih seveda..

 

Edited by thumper

Share this post


Link to post
Share on other sites
gretzky
pred 11 urami, thumper pravi:

jutri in v nedeljo ima jerman testne vožnje triumphov - tehnični pregledi kveder lukovica .

novi bobber , street cup  in speed 1050 .poleg par ostalih seveda..

 

Ali gre kdo? Razen mene, seveda. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 14 urami, gretzky pravi:

Ali gre kdo? Razen mene, seveda. :D

kam ? ...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
gbabic

Pred 2 tedni sem imel Speed Tripla pri Jermanu, veliki servis 20k. Zamenjano olje/filter, svecke, filter zraka in na mojo prosnjo se hladilna tekocina, ce ne bi vprasal verjetno nebi zamenjali hladilne. Za tak servis je predpisano se pregledati in podmazati headstock bearing in Rear wheel bearing ter pregledati in nastaviti ventile, nic od tega ni bilo narejeno. Meni se to zdi zelo neprofesionalno, ko sem vprasal zakaj ne to naredijo je bil odgovor, da to ni potrebno in naceloma naredijo ob naslednjem velikem servisu 40k.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 2 urami, gbabic pravi:

Pred 2 tedni sem imel Speed Tripla pri Jermanu, veliki servis 20k. Zamenjano olje/filter, svecke, filter zraka in na mojo prosnjo se hladilna tekocina, ce ne bi vprasal verjetno nebi zamenjali hladilne. Za tak servis je predpisano se pregledati in podmazati headstock bearing in Rear wheel bearing ter pregledati in nastaviti ventile, nic od tega ni bilo narejeno. Meni se to zdi zelo neprofesionalno, ko sem vprasal zakaj ne to naredijo je bil odgovor, da to ni potrebno in naceloma naredijo ob naslednjem velikem servisu 40k.  

je motor še v garanciji ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Če bi ti vse to, kar si naštel tudi naredili sam od sebe bi bil vesel?

Verjetno da, ali pa tudi ne, ko bi videl račun.

Če si toliko pedanten, da si po opravljenem servisu pregledal v dokumentacijo, kaj vse bi morali storiti, pa niso, bi si to lahko ogledal preden si motor peljal na servis in bi predhodno dogovoril želene posege, kot si dogovoril menjavo hladilne tekočine.

Na tvojo zahtevo bi mehanik ovrednotil stroške in ti bi delo potrdil ali pa si izbral tebi potrebno in pomembno. Volk bi bil sit in koza cela, mehanik pa olajšan za nepotrebno blatenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 11 urami, gbabic pravi:

Ne, motor je letnik 2009. 

pa 20 000 km ? ja seveda.. moj je isti letnik pa jih ima 58000km - pa se skor nič ne vozim.

bolj verjetno je , da jih ima tvoj okoli 40000 pa bi bilo verjetno potrebno kontrolirati ventile in podmazati ležaje.. 

preberi si po netu , koliko to stane po svetu.. 

sicer pa ti povem , da Jerman kot dirkač - lahko rečem svetovne elite v svojem razredu ? - čuti motor .. če mu nekaj ne bo štimalo bo to tudi hotel popraviti - če ti ne boš hotel plačati bo šlo to na tvojo odgovornost .. 

moj "veliki servis" na 20000km - ne bomo odpirali če ni treba .. zamenjal olje in oljni filter sam (moral :P ker ve da znam) ..

pri 4700km zarosilo tesnilo pokrova ventilov .. prvo kar je bilo je rekel , da bomo obenem obvezno pregledali in nastavili ventile .. od 8 ploščic sta bili 2 na 70 ali 80% tovarniškega normativa - torej v redu še zmeraj - pa jih je zamenjal..

če slučajno veš kaj pomeni zamenjati ploščice na bonnevillu ti je jasno koliko več dela si je zadal navkljub ploščicama , ki sta bili še zmeraj v dovoljenem tovarniškem normativu za zračnost ...

sedaj pri 57500km sva naredila generalni pregled motorja .. zamenjana ležaja v glavi okvirja (križi) ,zamenjan ležaj zadnjega pesta, zamenjava olja in semeringov v prednjih vilicah , zamenjava obeh zavornih tekočin , čiščenje prednje in zadnje zavorne čeljusti , zamenjana ena lambda sonda (ki je verjetno crknila zaradi zamenjanih/prekrižanih kablov pred končnimi konektorji - motor jsem kupil rabljen s 3053km in sem vedel , da je bil spredaj ruknjen in je bil zamenjan cel prednji konec vilice s komplet kolesom od truxtona - verjetno je bilo križanje samih kablov opravljeno ob popravilu motorja ) , usklajevanje vbrizga , zamenjava potezne zajle za gas in zajle za sklopko , zamenjava prednjih ploščic..

olje in oljni filter si moram pa na 60000km zamenjat sam .. :D

tako da : izven garancije se od lasnikov triumpha pričakuje , da so toliko podkovani v motoroznanstvu , da naročijo dela in zamenjave za katere želijo , da so opravljene (govorim za slovenijo , kjer nas je vsaj nekaj lastnikov , ki vozimo triumphe pa nimamo plače čez jurja)..

od tistih malo , ki pa niso teoretično podkovani pa so pismeni se pa pričakuje , da se za servise izven garancije dogovorijo tako , da želijo imeti veliki servis na 20000km po servisni knjižici in tovarniških predpisih za te kilometre ..

a sem omenil servisno knjižico? sem.. ob takih zahtevah jo je treba predložiti..pa mogoče povedat realne kilometre ..pa plačat 700-800e (si se tukaj?) za veliki servis po tovarniških navodilih.

jerman ni butl..daleč od tega ..in če bi bilo potrebno kaj narediti na motorju , kar je izven predpisanega vzdrževanja bi te poklical in to -skoraj - zahteval od tebe.. če bi odklonil je to tvoj problem.. ni pa nategator in ne bo delal brezveznih stroškov nekomu - ki po svojih zapisih - naredi manj kot 3000km na leto ..

dej no ..to vsako leto motor na novo ulavfavaš? :lol1:

 

Pravkar, zmilan pravi:

Raza, sem te hotel že zdavnaj vprašat.Si ti zadovoljen z tvojim TEX - om

če sem ga prav razumel ko je peljav novega - ne več.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
gbabic
12 hours ago, raza said:

Če bi ti vse to, kar si naštel tudi naredili sam od sebe bi bil vesel?

Verjetno da, ali pa tudi ne, ko bi videl račun.

Če si toliko pedanten, da si po opravljenem servisu pregledal v dokumentacijo, kaj vse bi morali storiti, pa niso, bi si to lahko ogledal preden si motor peljal na servis in bi predhodno dogovoril želene posege, kot si dogovoril menjavo hladilne tekočine.

Na tvojo zahtevo bi mehanik ovrednotil stroške in ti bi delo potrdil ali pa si izbral tebi potrebno in pomembno. Volk bi bil sit in koza cela, mehanik pa olajšan za nepotrebno blatenje.

Seveda sem pregledal dokumentacijo, zaradi tega sem ga tudi peljal na pooblasceni servis ker nimam znanja ne orodja za tak poseg. Glede hladilne pa sem se posebej vprasal ker ni bila nikoli menjana in sem hotel da se to naredi. Motor sem do sedaj servisiral v UK in ko tu pripeljes na servis ti gledena kilometre naredijo to kar je predpisano v Scheduled maintenance check sheet in ni potrebno da razlagas serviserju kaj more narediti. Ce bi to neka mala stvar nebi se toliko obremenjeval s tem ampak pregled in podmazovanje omenjenih lezajev je zelo pomembno pri take servisu. Poleg tega od kar je bilo zemenjano olje je menjalnik trsi, prej se imel Castol, zdaj je Motul. Glede na izkusnjo sem malo pobrskal po internetu in nasel nekaj podobnikh primerov, kjer so se lastniki pritozevali nad trsim menjalnikom, problem so odpravili da so spet zamenjali z oljem predpisanim za Triumphe. Stvar ni v denarju, ker je bil veliki servis sem peljal na pooblasceni pa naj oni naredijo vse skupaj. Ce bi samo olje in filter bi naredil tudi sam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
gbabic
1 hour ago, thumper said:

pa 20 000 km ? ja seveda.. moj je isti letnik pa jih ima 58000km - pa se skor nič ne vozim.

bolj verjetno je , da jih ima tvoj okoli 40000 pa bi bilo verjetno potrebno kontrolirati ventile in podmazati ležaje.. 

preberi si po netu , koliko to stane po svetu.. 

sicer pa ti povem , da Jerman kot dirkač - lahko rečem svetovne elite v svojem razredu ? - čuti motor .. če mu nekaj ne bo štimalo bo to tudi hotel popraviti - če ti ne boš hotel plačati bo šlo to na tvojo odgovornost .. 

moj "veliki servis" na 20000km - ne bomo odpirali če ni treba .. zamenjal olje in oljni filter sam (moral :P ker ve da znam) ..

pri 4700km zarosilo tesnilo pokrova ventilov .. prvo kar je bilo je rekel , da bomo obenem obvezno pregledali in nastavili ventile .. od 8 ploščic sta bili 2 na 70 ali 80% tovarniškega normativa - torej v redu še zmeraj - pa jih je zamenjal..

če slučajno veš kaj pomeni zamenjati ploščice na bonnevillu ti je jasno koliko več dela si je zadal navkljub ploščicama , ki sta bili še zmeraj v dovoljenem tovarniškem normativu za zračnost ...

sedaj pri 57500km sva naredila generalni pregled motorja .. zamenjana ležaja v glavi okvirja (križi) ,zamenjan ležaj zadnjega pesta, zamenjava olja in semeringov v prednjih vilicah , zamenjava obeh zavornih tekočin , čiščenje prednje in zadnje zavorne čeljusti , zamenjana ena lambda sonda (ki je verjetno crknila zaradi zamenjanih/prekrižanih kablov pred končnimi konektorji - motor jsem kupil rabljen s 3053km in sem vedel , da je bil spredaj ruknjen in je bil zamenjan cel prednji konec vilice s komplet kolesom od truxtona - verjetno je bilo križanje samih kablov opravljeno ob popravilu motorja ) , usklajevanje vbrizga , zamenjava potezne zajle za gas in zajle za sklopko , zamenjava prednjih ploščic..

olje in oljni filter si moram pa na 60000km zamenjat sam .. :D

tako da : izven garancije se od lasnikov triumpha pričakuje , da so toliko podkovani v motoroznanstvu , da naročijo dela in zamenjave za katere želijo , da so opravljene (govorim za slovenijo , kjer nas je vsaj nekaj lastnikov , ki vozimo triumphe pa nimamo plače čez jurja)..

od tistih malo , ki pa niso teoretično podkovani pa so pismeni se pa pričakuje , da se za servise izven garancije dogovorijo tako , da želijo imeti veliki servis na 20000km po servisni knjižici in tovarniških predpisih za te kilometre ..

a sem omenil servisno knjižico? sem.. ob takih zahtevah jo je treba predložiti..pa mogoče povedat realne kilometre ..pa plačat 700-800e (si se tukaj?) za veliki servis po tovarniških navodilih.

jerman ni butl..daleč od tega ..in če bi bilo potrebno kaj narediti na motorju , kar je izven predpisanega vzdrževanja bi te poklical in to -skoraj - zahteval od tebe.. če bi odklonil je to tvoj problem.. ni pa nategator in ne bo delal brezveznih stroškov nekomu - ki po svojih zapisih - naredi manj kot 3000km na leto ..

dej no ..to vsako leto motor na novo ulavfavaš? :lol1:

 

če sem ga prav razumel ko je peljav novega - ne več.. :P

Kot sem napisal v prejsnjem postu, V UK se servisira kot je predpisano v scheduled maintenance check list. Motor je bil redno servisiran pri Clive Woods-u http://www.mk1speedtriple.co.uk/clive-wood-independant-triumph-specialist/ in on dela vse by the book! Mozakar ima preko 25 let izkusenj z Triumphi, dirkal je tudi na TT in kasneje bil head of mechanics z Jack Lilley ekipo. K njemu vozijo motorje na servis ne samo iz cele Anglije ampak tudi iz EU kadar se kaj zaplete in ne vedo kako naprej... zdaj ce pa ti ves vec kot on potem ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 4 urami, gbabic pravi:

Kot sem napisal v prejsnjem postu, V UK se servisira kot je predpisano v scheduled maintenance check list. Motor je bil redno servisiran pri Clive Woods-u http://www.mk1speedtriple.co.uk/clive-wood-independant-triumph-specialist/ in on dela vse by the book! Mozakar ima preko 25 let izkusenj z Triumphi, dirkal je tudi na TT in kasneje bil head of mechanics z Jack Lilley ekipo. K njemu vozijo motorje na servis ne samo iz cele Anglije ampak tudi iz EU kadar se kaj zaplete in ne vedo kako naprej... zdaj ce pa ti ves vec kot on potem ....

ne oporekam temu kar si napisal .. 

vendar se navkljub vsemu zavedajmo , da nismo v angliji..  pri nas so plače kar nekaj nižje.. 

by the book velik servis stane v angliji na pooblaščenem servisu koliko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • motolover
      By motolover
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih........
       
       
       
       
       
      Opozorilo velja vsem lastnikom BMWjev s kardanom!
      Torej: Nekateri servisi (v mojem primeru Cosmos) obračunavajo pri menjavi olja v kardanu (kotnem gonilu po naše) pri bokser motorjih  0,5l, namesto 0,18 kolikor ga gre notri. Ker je to izgleda dokaj stalna praksa svetujem, da se vsi, ki imate na računu več kot recimo 0,2l, kar bi bilo nekje normalno, pritožite in zahtevate razliko nazaj. Le tako, jih bomo prisilili, da obračunavajo pošteno. 
      Liter olja zaračunavajo 38€ ali celo 39€, potem plačate namesto 7,8€, kar 19€. Ne bom omenjal, da liter tega istega olja stane na netu 10,90€, to tu ni važno. Važno je, da ne obračunajo pošteno po specifikaciji koliko ga gre notri. Ker v navodilih za vzdrževanje ni podatka koliko ga gre notri, so si enostavno vzeli pravico zaračunati skoraj trikrat več.
      Preverite račune, naredite reklamacijo in zahtevajte razliko pri narobe obračunani količini olja!
      Od letnika 2006 dalje imajo v kardanu namesto 0,22l, samo 0,18l. 
      BMW s tem nima nič in niso nič krivi, da si servis jemlje dodaten zaslužek na tak način. 
      Prilagam podatek iz BMW servisne knjižice, ki je na voljo samo servisom. 

    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • hvilu
      By hvilu
      Pozdravljeni!

      Ob nakupu motorja sem poleg dobil GIVI kovček, vendar brez ključa. Nekaj smo se trudili, da bi ga odklenili, pa brez uspeha, saj je nekdo pred mano kovček poskusil odpreti na silo. Kaj mi svetujete?
      Ima kdo inf., koliko stane nova ključavnica s ključem in kje bi jo dobil?

      Lp, hvilu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!