MdAzz Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 Eh, to se je peljal na kavo in ko je s pločnika zapeljal, je počepnilo... igc1 1
poggy Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 pred 10 urami, Ni3ous pravi: Pomoje rezultat maltretiranja pretezkega motorja na off roadu: Ne vem če si videl, v komentarjih prve slike je videt na sliki še okolje, zgleda kot MX steza...
motolover Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 Zamenjali bodo šprikle in teraj dalje. Sem na lastne oči videl GS na poligonu kako se je kotalil po hribu navzdol in so ga na hitro pregledali, vžgali in šli dalje.
Ni3ous Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 (popravljeno) 1 hour ago, poggy said: Ne vem če si videl, v komentarjih prve slike je videt na sliki še okolje, zgleda kot MX steza... Ja. Brez dvoma gre za pretirano uporabo motorja na načine za katere ni narejen, tudi sami so opisali tako. Le da BMW je radi promovirajo, da je ta motor za večje extreme kot je sicer res. Za par slik narest je ok in bo zdržal. Če se pa redno voziš hard, bo pa odletelo nekaj prej ali slej... Popravljeno Oktober 13, 2017. Popravil Ni3ous Quest, poggy, MiNa in 1 other 4
ftp Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 1 hour ago, motolover said: Zamenjali bodo šprikle in teraj dalje Nihajka - paralever ni v isti liniji kot ogrodje, bo malo več dela.
motolover Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 Sliki dveh različnih motorjev.
luxsa Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 A ado ve kolk stane pokrov ventilov na boxerju.?
ftp Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 5 hours ago, motolover said: Sliki dveh različnih motorjev. Mislim na tisto prvo s polomnjenimi špicami. Je tudi paralever zlomnjen.
motolover Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 1 hour ago, ftp said: Mislim na tisto prvo s polomnjenimi špicami. Je tudi paralever zlomnjen. Jaz ne vidim tako dobro. Mogoče je samo staknjen ali izgleda premaknjen, ker je motor naslonjen nanj.
MdAzz Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 pred 6 urami, luxsa pravi: A ado ve kolk stane pokrov ventilov na boxerju.? Okol 200 eur
luxsa Objavljeno Oktober 13, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2017 1 hour ago, MdAzz said: Okol 200 eur Hvala
DAMI34 Objavljeno Oktober 15, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2017 Ob 14. 10. 2017 ob 9:33, motolover pravi: Kje je zdaj moderator? Tema je o GS 1200 2013 dalje! pritisni prijavi objavo (trikotnik desno) pa bo takoj prišel.
Quest Objavljeno Oktober 15, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2017 Ob 31/08/2017 ob 7:52, HyperJack pravi: Na koncu sem se kar za Conti odločil Drgač pa kdor ni bil dol si je sam kriv...men je blo bombastikus In kako Conti lima? Wakasaki in poggy 1 1
sivi Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 Ob 15.10.2017 ob 20:28, Quest pravi: In kako Conti lima? ...za mene najboljša pnevmatika doslej, govorim o Conti road attack 3, prevoženih cca 4.000 km in še bo šlo.. Quest 1
HyperJack Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 Ob 15. 10. 2017 ob 20:28, Quest pravi: In kako Conti lima? Lima lima, skoraj do ušes. Do tačk pa vsakem primeru. Prvi občutek TA2 je bil v primerjavi s prvo vgradnjo MICHELIN Anakee boljši. Seveda, takojšna primerjava ni relavantna. TA2 deluje na otip mehkejša, kar se med vožnjo čuti tako, da je na grobem asfaltu manj glasna (še vedno kar glasna, vendar v primerjavi z MICHELIN Anakee cca 30 % tišja), tudi čez manjše luknje se pelje bolj mirno in mehko. Prvih nekaj ovinkov je bilo odpeljano lagano, toliko, da se je guma "ulaufala". Jadranka pa je poskrbela, da sm zaščitno plast odstranil skoraj do roba. TA2 daje zelo varen občutek skozi ovinke, bi lahko rekel, da ni dolgo trajalo, da sem ji popolnoma zaupal, tudi pri vožnji na "koleno". Pri hitrostih kjer je MICHELIN Anakee postala zelo glasna, je TA2 v primerjavi tišja za cca 20-30 %. Še vedno pa ni najtišja. Smatram, da je za glasnost kriva predvsem tudi konstrukcija motorja, saj bi moral biti sprednji del med vilicami zaprt, tako bi se ustvarila nekakšna zvočna pregrada, ki bi prav gotovo zmanjšala glasnost sprednje pnevatike. Zadnjo slišim le ko ni zadnjega kufra. TA2 se stabilno pelje skozi zalivke, tudi v vlažnem je držala, dokler mi v enem od Jadranških ovinkov ni odneslo riti. Sm na srečo rešil situacijo. Verjetno je bila to posledica premalo napolnjene zadnje gume in kar "velikega" nagiba...le 2,5 bara je bilo v zadnji pnevmatiki, cesta pa je bila tudi vlažna od megle. Če strnem z MICHELIN Anakee sem naredil 8500 km, z TA2 550 km. Vsekakor na MICHELIN Anakee ne bi šel nikoli več, prvič zaradi tega, ker je glasna in drugič zaradi tega, ker je po cca 6000 km postala čudno nezanesljiva. Občutek ni bil več taprav, tudi oprijema je bilo manj. Zaenkrat sem z TA2 zelo zelo zadovoljen. Odvisno od kilometrine se bom za naslednji komplet prav gotovo odločal med TA2 in RoadAttack. Z ostalimi pnevmatikami pomojem ne bom experimentiral, ker sem na prejšnem mopedu zvozil RoadAttack in mi sedaj TA2 nudi prav toliko zanesljivosti. Ponavadi se držim preverjenih zadev kot pes ježa. V kolikor mi bo TA2 skozi celo življensko dobo vlivala zaupanje in ne bo imela izpadov, je to to. Če ma kdo kakšna detailna vprašanja kar na plano. solorider, MdAzz, igc1 in 2 others 5
poggy Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 Ob 17. 10. 2017 ob 11:39, HyperJack pravi: Lima lima, skoraj do ušes. Do tačk pa vsakem primeru. Prvi občutek TA2 je bil v primerjavi s prvo vgradnjo MICHELIN Anakee boljši. Seveda, takojšna primerjava ni relavantna. TA2 deluje na otip mehkejša, kar se med vožnjo čuti tako, da je na grobem asfaltu manj glasna (še vedno kar glasna, vendar v primerjavi z MICHELIN Anakee cca 30 % tišja), tudi čez manjše luknje se pelje bolj mirno in mehko. Prvih nekaj ovinkov je bilo odpeljano lagano, toliko, da se je guma "ulaufala". Jadranka pa je poskrbela, da sm zaščitno plast odstranil skoraj do roba. TA2 daje zelo varen občutek skozi ovinke, bi lahko rekel, da ni dolgo trajalo, da sem ji popolnoma zaupal, tudi pri vožnji na "koleno". Pri hitrostih kjer je MICHELIN Anakee postala zelo glasna, je TA2 v primerjavi tišja za cca 20-30 %. Še vedno pa ni najtišja. Smatram, da je za glasnost kriva predvsem tudi konstrukcija motorja, saj bi moral biti sprednji del med vilicami zaprt, tako bi se ustvarila nekakšna zvočna pregrada, ki bi prav gotovo zmanjšala glasnost sprednje pnevatike. Zadnjo slišim le ko ni zadnjega kufra. TA2 se stabilno pelje skozi zalivke, tudi v vlažnem je držala, dokler mi v enem od Jadranških ovinkov ni odneslo riti. Sm na srečo rešil situacijo. Verjetno je bila to posledica premalo napolnjene zadnje gume in kar "velikega" nagiba...le 2,5 bara je bilo v zadnji pnevmatiki, cesta pa je bila tudi vlažna od megle. Če strnem z MICHELIN Anakee sem naredil 8500 km, z TA2 550 km. Vsekakor na MICHELIN Anakee ne bi šel nikoli več, prvič zaradi tega, ker je glasna in drugič zaradi tega, ker je po cca 6000 km postala čudno nezanesljiva. Občutek ni bil več taprav, tudi oprijema je bilo manj. Zaenkrat sem z TA2 zelo zelo zadovoljen. Odvisno od kilometrine se bom za naslednji komplet prav gotovo odločal med TA2 in RoadAttack. Z ostalimi pnevmatikami pomojem ne bom experimentiral, ker sem na prejšnem mopedu zvozil RoadAttack in mi sedaj TA2 nudi prav toliko zanesljivosti. Ponavadi se držim preverjenih zadev kot pes ježa. V kolikor mi bo TA2 skozi celo življensko dobo vlivala zaupanje in ne bo imela izpadov, je to to. Če ma kdo kakšna detailna vprašanja kar na plano. Priporočam še Pirelli! Na ADV se pelje se za odtenek bolje kot TA2 bmwr1200gs 1
HyperJack Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 17 minutami, poggy pravi: Priporočam še Pirelli! Na ADV se pelje se za odtenek bolje kot TA2 Po prebranih par komentarjih, mi ni niti na kraj pameti prišlo da bi namontiral Pirelli . Super, prosim podaj svojo primerjavo napram TA2 =). Hvala
poggy Objavljeno Oktober 20, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2017 Ob 18. 10. 2017 ob 15:17, HyperJack pravi: Po prebranih par komentarjih, mi ni niti na kraj pameti prišlo da bi namontiral Pirelli . Super, prosim podaj svojo primerjavo napram TA2 =). Hvala Guma je dvokomponentna in se bolj enakomerno obrablja tudi pri večjih obremenitvah in višjih temperaturah. V mokrem mi daje boljši občutek, v nagibu se mi zdi malo bolj stabilna in precizna. Razlike so relativno majhne, obe sta super gumi in bi bil zadovoljen z eno ali drugo
ftp Objavljeno Oktober 20, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2017 Kolika pa je kilometrina teh gum?
poggy Objavljeno Oktober 20, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2017 pred eno uro, ftp pravi: Kolika pa je kilometrina teh gum? Trenutno je na 6500km, profila še precej, ga izmerim ko pridem domov ftp 1
Quest Objavljeno Oktober 20, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2017 pred 19 minutami, poggy pravi: Trenutno je na 6500km, profila še precej, ga izmerim ko pridem domov To se pogovarjamo do Pirelli Scorpion trail 2. Drži?
poggy Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 pred 19 urami, Quest pravi: To se pogovarjamo do Pirelli Scorpion trail 2. Drži? Drži Quest 1
poggy Objavljeno Oktober 22, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2017 Po 6000 prevoženih kilometrov je globina profila prednje gume 4mm, zadnje 6mm.
IZTOK Objavljeno Oktober 22, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2017 Pirelli Scorpion Trail 2, sicer na Super Tenerejki, zdržale so mi 10100 Km, profila na prednji je še 1,6 mm po sredini in po bokih razen na skrajnih koncih, tam je še malo več. Na zadnji prav tako 1,6 mm po sredini in na bokih malo čez 2. Za primerjavo, Bridgestone Battlewing je zdržala 9800, Metzeler tourance next pa 9500 km. Obe pa prekaša po voznih lastnostih in temu primerno sem jo tudi maltretiral po ovinkih Do 7500 Km je še imela popolnoma enakomerno obrabljen profil ( mislim na sekcije med kanali ), potem se je na prednji začela na določenih predelih obrabljat neenakomerno, nastajale so nižine. Zadnja se po bokih prav tako malo stopničasto obrablja če jo fejst poganjaš iz ovikov. Oboje ni drastično, čutit sem začel šele pri kakšnih 9000 Km. Jutri grejo dol.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se