Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 12/27/2017 ob 12:19, Kawl pravi:

Ni glih priporočljivo da to počneš...

Ojoj, saj ni iz plastike, Ko skočiš sta oba kolesa v zraku in raztegnjen do konca. Za"ugoden" položaj v zraku je pa potrebno tudi vrteti zadnje kolo.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Iščem kakšnega razbitega GS-a 2014-2015?? Če ma kdo kak info nej me prosim kontaktira :)

Objavljeno
pred 5 urami, _luke_ pravi:

Iščem kakšnega razbitega GS-a 2014-2015??

Avtoval Grosuplje si že poklical? Imajo polno robe tam zadaj na dvorišču...

Objavljeno
pred 28 minutami, izibajker pravi:

Avtoval Grosuplje si že poklical? Imajo polno robe tam zadaj na dvorišču...

Da bi bil kakšen razbit nisem nič zasledil da bi mel v ponudbi...

Objavljeno
pred 3 urami, _luke_ pravi:

Da bi bil kakšen razbit nisem nič zasledil da bi mel v ponudbi...

Lahko da razbitih ne oglašujejo... Ob sredah se vozim tam mimo, pa se lahko ustavim in malo pošnofam, če ti je ok?

Objavljeno
pred 6 urami, izibajker pravi:

Lahko da razbitih ne oglašujejo... Ob sredah se vozim tam mimo, pa se lahko ustavim in malo pošnofam, če ti je ok?

Bi bil zelo hvaležen :)

Objavljeno

@_luke_, ravnokar bil tam. Trenutno nimajo nič takega kar iščeš... 

Par let nazaj sem pri njih kupil en second-hand bajk. Zelo kooperativna kontaktna oseba je bil takrat g. Danilo Kramžar. Ampak ga danes ni bilo v salonu. Pokliči ga en dan pa povprašaj... Avtoval d.o.o. Grosuplje (01/ 78 11 310 ).

Objavljeno

Sem dobil kar sem iskal! Hvala :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Yo banda, danes sem končno prevzel svojga GS-a, ki naj bi imel ta shift assist pro, ampak mi nekak ni jasno kako to deluje oz. se mi zdi da na mojem motorju ne deluje prav, zato bi rad preveru tu prej. 

Zdaj na računu piše, da ima vso opremo yadda yadda, ko pogledam motor bi vizualno kako moral zgledati s tem shift assit in kako brez? (samo preverjam, da ne bom slučajno zabluzil kje). 

Ampak glede na moje tehnično znanje, bi rekel da je 99,99% da ga ima. Skratka, se peljem po cesti, držim gas enakomerno in prestavm gor in prestavla full trdo. Probam prestavljat dol, gre še bolj trdo, nikjer nobenga gasa ne da ne nič. Menjalnik se mi zdi preklemano trd (ok štekam da je nov motor sam vseen). Če sam delam z gasom, torej na upshift spustim na kratko - prestavim ingas naprej, gre precej bolj mehko kot z shift assistom, enako za dol. Še bolj mehko gre navzdol. 

Drugi problem, je iskanje lera. Jebela cesta, ampak včasih preden najdeš ler na semaforju se ti prej zelena nazaj pržge. A to je normal, se kaj normalizira? Ugotovu sm, da iz 1. prestave zelo težko da v ler, medtem ko iz druge, če zelo zelo nežno pritisneš včasih lepo pade iz prvega poizkusa v ler. 

Se opravičavljem, če je ponovljen question, sam se mi ne da vsega brat. Je pa 2018 model GS, z vsemi paketi opreme, tako da bi shift assist moral biti gor. 

LP

Objavljeno
pred eno uro, Tepko pravi:

Yo banda, danes sem končno prevzel svojga GS-a, ki naj bi imel ta shift assist pro, ampak mi nekak ni jasno kako to deluje oz. se mi zdi da na mojem motorju ne deluje prav, zato bi rad preveru tu prej. 

Zdaj na računu piše, da ima vso opremo yadda yadda, ko pogledam motor bi vizualno kako moral zgledati s tem shift assit in kako brez? (samo preverjam, da ne bom slučajno zabluzil kje). 

Ampak glede na moje tehnično znanje, bi rekel da je 99,99% da ga ima. Skratka, se peljem po cesti, držim gas enakomerno in prestavm gor in prestavla full trdo. Probam prestavljat dol, gre še bolj trdo, nikjer nobenga gasa ne da ne nič. Menjalnik se mi zdi preklemano trd (ok štekam da je nov motor sam vseen). Če sam delam z gasom, torej na upshift spustim na kratko - prestavim ingas naprej, gre precej bolj mehko kot z shift assistom, enako za dol. Še bolj mehko gre navzdol. 

Drugi problem, je iskanje lera. Jebela cesta, ampak včasih preden najdeš ler na semaforju se ti prej zelena nazaj pržge. A to je normal, se kaj normalizira? Ugotovu sm, da iz 1. prestave zelo težko da v ler, medtem ko iz druge, če zelo zelo nežno pritisneš včasih lepo pade iz prvega poizkusa v ler. 

Se opravičavljem, če je ponovljen question, sam se mi ne da vsega brat. Je pa 2018 model GS, z vsemi paketi opreme, tako da bi shift assist moral biti gor. 

LP

Jebi ga zdaj!  To je BMW:ras:

Objavljeno

Najprej se na moped mal navadi, pol boš pa šaltal. Sem bil na servisu, ko je imel gospod težave s quickshifterjem. Pa je serviserjem kazal po parkirišču v prvi in drugi prestavi s štant gasom kako ne dela. Zadeva ni namenjena temu. Jaz ga uporabljam od tretje prestave naprej in šaltanjem navzgor. Za prehitevanje in s polnim gasom. Prestavljat je treba odločno in z dovolj obrati.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tocno tako,zadeva dela bolj grobo kot pri stirih cilindrih,za gor vec kot ima obratov bolje dela,za dol gas zapres cist,sem imel prej tri k1300 in je delal ko po putru.

Objavljeno

Zadeva deluje odlično. Je pa potrebno odločno prestavljanje. 

Objavljeno

čisto eno medvprašanje, ali ima quiki za vklopit in izklopit v meniju kot ima KTM?

Drugače se pa strinjam, sploh pri novem motorju je potrebno odločno prestavljanje (prva druga skoraj neuporaben quki), raje malce višji obrati, da se sliši kako agregat lepo vleče, pa bo vse delalo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne potrebuješ vklopa in izklopa v meniju. Uporabljaš, če želiš, če ne, prestavljaš klasično. Novi lastniki imajo težavo, ker si ga želijo na vsak način in vedno uporabljati. Zakaj enostavno ne voziš normalno s sklopko, potem pa počasi, ko se privadiš, tudi z njim? Ni to avtomatski menjalnik, da boš kar vedno vozil z njim!

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

isto eno medvprašanje, ali ima quiki za vklopit in izklopit v meniju kot ima KTM?

Pa ni to ktm,tam izklopis,pol gres pa na servis da nazaj vklopjo.:kva2:

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

čisto eno medvprašanje, ali ima quiki za vklopit in izklopit v meniju kot ima KTM?

 

ne da se pri vseh motorjih izklopit qwikija ... tudi če ga ima, lahko še vedno sklopko stisneš ... eni ga lahko izklopjo .... ali ti dela gor in dol, ali samo gor ali samo dol ali pa nobeden ...

res pa je, da pod določenimi obrati qwiki ne dela ... pri men pod 2500 obrati ne dela .... za dol, je ponavai treba gas spustiti, men ga recimo ni treba, ampak morš bit pripraulen, ker takrat men nalije in potegne, tako da je vseeno bolje gas spustit in dol nabit.

več ali manj, pri vseh qwiki dela na približno enak način - prekinja elektriko ali prekine dovod goriva, ali pa kombinirano ... drugačnega načina ne poznam.

@Tepko ... navodila v roko pa mal prebrat .... vsaj jaz tako naredim, da sploh na približno vem kaj vsa ta abeceda pomeni...

osnovne stvari za nastavitve si zapomnim ... ostalo pa pustim tako kot je

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 29 minutami, luxsa pravi:

Pa ni to ktm,tam izklopis,pol gres pa na servis da nazaj vklopjo.:kva2:

Si jih že veliko imel anede.....

Skratka poslušaj. Ko prestavljaš navzgor gas do daske in odločno po prestavni ročici,ni to japonc . Ima malo bolj grob menjalnik,ki se z kilometri malce popravi. Uporabljaj ga v prestavah 3,4,5,6. Če boš navzgor prestavljal pri malih obratih pod 2k obratov ne bo prestavljal lepo,najlepše pro prestavlja pri cca 4k obratov. 

Ko prestavljaš navzdol ,agregat sam poskrbi za med gas ,je pa pogoj za lepo prestavljanje navzdol popplnoma zapreti ročko plina. Če tega ne storiš,ne bo med gasa in ne bo gladkega prestavljanja. Dosti je že samo mm da ga ne zapreš pa ne bo lepo prestavol navzdol. 

Sprobaj in poročaj. 

Jaz ga brez pro pomagača sploh ne bi vzel.

Objavljeno
pred 37 minutami, luxsa pravi:

Pa ni to ktm,tam izklopis,pol gres pa na servis da nazaj vklopjo.:kva2:

moje vprašanje je bilo zelo smotrno, ker so se fantje pritoževali, da jim quiki ne dela. Potem jim je pa nekdo povedal da obstaja opcija v meniju da ga vklopiš ali izklopiš, pač po potrebi. Enako kot gretje ročk in enako kot DRL.

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

moje vprašanje je bilo zelo smotrno, ker so se fantje pritoževali, da jim quiki ne dela. Potem jim je pa nekdo povedal da obstaja opcija v meniju da ga vklopiš ali izklopiš, pač po potrebi. Enako kot gretje ročk in enako kot DRL.

Ne razumem potrebe po vklopu in izklopu v meniju. Najprej vklopiš v meniju, potem še kje na komandah ali kako drugače?

Objavljeno
pred 4 minutami, motolover pravi:

Ne razumem potrebe po vklopu in izklopu v meniju. Najprej vklopiš v meniju, potem še kje na komandah ali kako drugače?

Vklopiš v meniju da in potem nikjer več. Če izklopiš v meniju menjuješ klasično.

 Lahko pa tudi z vklopljenim qukijem normalno s sklopko šaltaš, le hkrati je ne smeš stisniti ko quiki začne delat, takrat lahko malo smotano strese. Zakaj je tako narejeno, pa ne bi vedel.

Ampak pustmo KTM, gs ima očitno stalno quikšifter.

ps. enako se jaz sprašujem zakaj je gumb on-off za tempomat.

Objavljeno
pred 17 urami, Tepko pravi:

Drugi problem, je iskanje lera. Jebela cesta, ampak včasih preden najdeš ler na semaforju se ti prej zelena nazaj pržge. A to je normal, se kaj normalizira? Ugotovu sm, da iz 1. prestave zelo težko da v ler, medtem ko iz druge, če zelo zelo nežno pritisneš včasih lepo pade iz prvega poizkusa v ler. 

Ostalo so ti že odgovorili glede lera pa je lepše ga najti ko se še premikaš.Na mestu je pa tako kot si opisal....

Objavljeno
8 hours ago, Kmet2 said:

Si jih že veliko imel anede.....

Skratka poslušaj. Ko prestavljaš navzgor gas do daske in odločno po prestavni ročici,ni to japonc . Ima malo bolj grob menjalnik,ki se z kilometri malce popravi. Uporabljaj ga v prestavah 3,4,5,6. Če boš navzgor prestavljal pri malih obratih pod 2k obratov ne bo prestavljal lepo,najlepše pro prestavlja pri cca 4k obratov. 

Ko prestavljaš navzdol ,agregat sam poskrbi za med gas ,je pa pogoj za lepo prestavljanje navzdol popplnoma zapreti ročko plina. Če tega ne storiš,ne bo med gasa in ne bo gladkega prestavljanja. Dosti je že samo mm da ga ne zapreš pa ne bo lepo prestavol navzdol. 

Sprobaj in poročaj. 

Jaz ga brez pro pomagača sploh ne bi vzel.

Zdaj ko je nov, šaltam gor nekje pri 3-4,5k, navzdol pa ko pade pod 2k. Zdaj kolk odločno to po prestavni, ker je včasih precej trda in po mojih izkušnjah nebi smelo biti tako trdo, če pravilno prestavljaš oz. če se vmes gas spusti ali doda (ko šaltaš dol). 

Zdaj možno je, da sam vmes z gasom delam, ker sem navajen, na 125cc sem šaltal brez sklopke pa je motor lepo pel dolge kilometre, na 650cc pa sem tudi vedno z gasom pomagal vmes pri šaltanju dol. 

Najboljš da prlimam roko vmes, k šaltam :P

Bom še mal probavu, k grem naslednjič na furo. 

Objavljeno

Sicer pa šalta lepš, če ima motor malo manj olja kot max. Tud N se ulaufa s kilometri... 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!