Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Kupil som novga, vendar to ni važno. Če je tvoj "street legal" jim pošlji mail s podatki in boš dobil certifikat.

Sam kako nej jst vem, če je street legal??Podobn je unmu na njihovi strani, sam dušilca nimam..A si napisal mail na <techinfo@akrapovic.si>??

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam dušilca nimaš :hmm: , a si se kaj vprašal zakaj zakaj se mu reče street legal oz. v čem se razlikuje od NON street legal?

Naj ti namignem: dušilec :D (ni dušilca = ni homologacije) :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksna pa je moznost da je imel dusilec pa da ga nisem dobil zraven rabljenega motorja? Kako naj sedaj vem ali je "street legal"?

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, to je postala v glavnem "OFF TOPIC" tema.

Vsem nam paše, da bolj ropota, vsi vemo, da ne sme ropotati, a, kljub temu, vsi rinemo z glavo skozi zid....

predpisi o predpisi, zakon je zakon, decibeli pa so decibeli.....

Jaz še zmeraj vozim z original rori, enkrat prevrtanimi, drugo pregrado sem pustil celo.

Pregled glasnosti opravim brez problema, moja samozavest pa je potešena, ko Kužata potegnem iz križišča, ko ga rahlo nagnem v ovinek, navijem gas in se prilepim ob cesto iz ovinka ven, ....pa da ne nakladam naprej....

Naj mi kolegi ne nakladajo preveč, da jim je glasen izpuh rešil življenje....

Mene, kot (tudi) voznika avta, je glasen ror ene parkrat spravil na rob obupa in živčnega zloma, ko so me BEDAKI v desnem nepreglednem ovinku prehitevali po levi strani ceste, z retrovizorjem 7,6 cm od mene, s čelado pa 2,398 mm od mojega levega stebrička avta. Ob tem pa je tako zaropotalo, da nisem vedel, kako mi je ime,kaj šele, kako se pišem...

Tako, da fantje, kdor mi bo kdajkoli naložil, da mu je glasen ror rešil življenje, naj takoj neha blefirati , da naprej ne govorim.....

V tej temi namreč, koliko glasnih rorov naj bi rešilo življenja, manjka najmanj eno objektivno mnenje voznika, ki ste ga ob vsem svojem grmenju prehiteli, prestrašili in spravili v RESNO nevarnost...

Pa da se še enkrat razumemo, tudi meni je všeč, če mi "med nogami" ropota.....

Popravljeno . Popravil Damian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da bi mi roli rešili življenje...ne kolikor jaz vem...lahko pa, da se je to zgodilo brez moje vednosti...zadnja stvar zaradi česar imam Wingsa gor je prelaganje odgovornosti moje varne in srečne vožnje v prometu na kos aluminija(rol)...

zdej pa glede akrapoviča....vsi nekaj pišejo street legal al ne in ali ma dušilec ali ne...kot smatram ima street legal akrapo izpuh tudi dušilec....dušilec smatram tudi da glas utiša, oz. kot je nekdo ugotavljal na svojem motociklu vrne glasovno interpretacijo na raven original rola.....kaj se zgodi z performancom motorja glede na to da je gor montiran bodisi street legal ali ne street legal akrapo rol....to me zanima :hmm: ...v kolikor je performanc isti je kul...če pa ni pa nima smisla za akrapota odštevat 150+ k sit zgolj zaradi česa??...kot mi je jasno je odprt rol še vedno bolj doprinesel k performancu kot rol z dušilcem(sploh če je govora o akrapotu)..

torej menim, da pri akrapotu ni nobene razlike kot če kupiš Wingsa...zakaj...ker "pravega" akrapota ne "pravega" Wingsa ne moreš homologirat...al se motim?

a lahko "pravi" akrapo izpuh, kakršnega jaz poznam(na cesti še nisem vidu akrapota z dušilcem) v republiki Sloveniji spravim na zakonsko dopuščajočo raven?...ali lahko to storim s pravim Wings rolom?...to je zdaj vprašanje na katerega pričakujem odgovor

ker če ne smo v kurcu....akrapo z dušilcem pa ni akrapo....se strinjamo (to naj povedo tisti, ki so omenjeni dušilec preizkusili)

tudi govorit kako je zdej akrapo fajn zaradi tega ker lahko street legal linijo homologiraš Wingsa pa ne moreš nima pomena...ker omenjeno je bilo, da za akrapota SL narediš Homosranje pol pa dušilec dol vržeš pa se s takim voziš...sam a se vam ne zdi da bo policaj ko bo iza ovinka zaslišal "VTR 1000 z dvema roloma akrapo brez dušilca vendar s homosranjem v žepu motorista, ki je bilo opravljeno za akrapota z dušilcem sedaj pa dušilca ni več" tudi malo podvomil v tehnično izpravnost vozila in bo le zaradi zvoka ustavil motorista...in ko mu bo motorist izročil dokumentacijo ni strela, da ne bo stric ugotovil, da pri lepo grmečih decibelih Vtr-jke tukaj ne more biti nekaj v redu....to je isto kot če imam jaz homologacijo za original izpuh od jamahe pol se pa z Wingsom okol vozim...ker se vozim z zadevo, ki ni omenjena na Homosranju...al ne??

pa še par vprašanj....a je treba glede na to, da zakon govori o tem, da moraš vse na vozilu met homologizirano potem tudi kovček homogologizorirat in nosilec za kovček, drugo vetrno zaščito, drugo znamko in moč žarnice ki jo uporabljaš, in nevem še česa...a kdo ve???

mogoče se kje motim prosim popravite me, ker močno upam, da nimam prav...seveda pa še vedno govorimo o tehnično in zakonsko izpravnim vozilom....za vse ostalo odgovarja motorist sam, torej kdor hoče lahko tudi reskira...

Popravljeno . Popravil Thundercat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a niste eni kupoval Wingse sam zarad "lepšga in glasnejšga zvoka", ne pa zarad homologacije in zakonitosti?

zaradi homosranja ni še nihče kupil izpuha, verjami(vsaj primarni vzrok ni bil v časih ko z zakonom ni bilo predpisano, da moraš imeti vsako stvar na vozilu homoseksualizirano)....mogoče boš kdaj lahko to sam ugotovil....na svojem motorju...s svojimi roli... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma j.. kifilce..Če bom jst mel v prometnem vpisanga akrapota se bo un zapiču v gume, pa prvo pomoč, pa...Avspuh bo že pr mir pustil, če bo v homologaciji..

Čist jasn mi je da je z dušilcem homologiran..Mene sam zanima, če mi bojo pr Akrapoviču izdal tist certifikat??Če bo treba tut tist dušilc kupim,sam ne bo nikdar v roru namontiran...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš akrapota in na loncu nimaš tehle znakov, kar se vidi na tej sliki, lahko pozabiš na homologacijo. To, da bi celo imel papir ti ne pomaga. Ror mora bit označen s tem znakom.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...&cmd=si&img=272

Drugače pa... kot sem že napisal. Sam ne bi dal 10.000 sit za Akrapoviča, če bi ga moral 100% vozit v "homologirani" verziji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še par vprašanj....a je treba glede na to, da zakon govori o tem, da moraš vse na vozilu met homologizirano potem tudi kovček homogologizorirat in nosilec za kovček, drugo vetrno zaščito, drugo znamko in moč žarnice ki jo uporabljaš, in nevem še česa...a kdo ve???

No takole je, men je na imotu, kjer sem kupil prednje temno steklo mra trgovec zraven dal še tak oranžen papir in je rekel da je to nek dokument za policaje, da ti dajo mir, tako da zgleda da v Nemčiji morjo tudi spredna stekla met zakonsko poštimana. :?

Drgača pa kar se rorov tiče, sej pa je že prej blo z zakonom prepovedan glasnejši, pa s svojih izkušen še nisem imel problemov, tk da ljudje ne pretiravajte s tako paniko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sevede jaz ne vem kva tako paniko zganjate .)

Kva bojo pol vsem čoperjem pobral tablce, sej se jih pol voz z doma narejenimi rori pa jim še noben ni nč reku, vsaj jaz ne poznam primera, še celo kontra, mojga frenda k ma VN1500 je policaj ustavil na Črnmu Kalu pa je mislu da mu bo zarad rorov kej reku, ga je pa v bistvu sam zanimal ker motor se tko dere pa mal ga je pogledal in mu reku da ma lep motor :OK:

Ja načeloma pa naj bi bilo vse kar je na vozilu spremenjeno vpisano v homologacijo...

Men je na teh. pregledu lan moril zato ker mam za dolgo luč tisto ta modro žarnco,k modro svetlobo daje od sebe, je reku da nej zamenjam to, zarad auspuha mi nč ni reku, pa mam Remusa gor k je kr dost glasen... .)

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon je isti ki je bil pa lani, le da letos malo bolj strašijo, kar jim je tud uspelo :BUA: . Veliko jih je, ki izpuhe prodajajo ali pa jim dajejo dušilce itd .) . Sam za mene ni športen izpuh če se ne dere :grim , zaradi izgleda pa tud ne bom 100k prešernov, al se motim :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še par vprašanj....a je treba glede na to, da zakon govori o tem, da moraš vse na vozilu met homologizirano potem tudi kovček homogologizorirat in nosilec za kovček, drugo vetrno zaščito, drugo znamko in moč žarnice ki jo uporabljaš, in nevem še česa...a kdo ve???

Jep če že gremo v to potem moraš homologirat vse kar si dodatno navlekel na motor.

Ne komplicirat ker nam nobeden nič noče. Samo se pozna da ni sezona in ker motoristi v tem letnem času nimamo kej počet potem pa folk začne neumnosti počet pa komplicirat s tole homologacijo. Sam imam doma narejen ror ki se dere ko bombnik v nizkem preletu pa mi niti na tehničnem niso nikoli niti omenili tega.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja preveč je panika, pa tud a mislite da plcaji ne berejo tega kar pišemo, po moje če kjer od plavih te teme prebira dobi še dodatne ideje za podje***nje poštenih državljanov. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tole s homologacijo lahko v skrajnem primeru velja za motorje, ki so novejši kot pa zakon.

Veliko starejših motorjev ima gor razne rore, ki se jih je takrat legalno kupovalo. Teh sedaj enostavno ne morejo prepovedati, ker noben zakon ne more delovati retroaktivno.

Če gremo še malo bolj nazaj, tudi novi, originalni rori na motorjih niso ustrezali današnjim zahtevam.

Torej v skrajmen primeru je ukrep treba jemati za naprej, ne za nazaj. Pri rorih kupljenih do dneva obvezne homologacije mora pač zadoščati račun, ker je bil to takrat edini obvezni dokument.

Za rore kupljene po datumu obvezne homologacije, bo morala biti priložena tudi homologacija.

Tudi po uvedbi katalizatorjev teh niso natikali na stare avte, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tole s homologacijo lahko v skrajnem primeru velja za motorje, ki so novejši kot pa zakon.

Seveda ne velja za nazaj, pozabljaš pa, da je tudi "stari" zakon (ZVCP iz leta 1998) predpisoval, da smejo biti v vozilu in na njem vgrajene samo naprave, rezervni deli in oprema ali posamezni sklopi, ki so homologirani...

Sicer pa se homologacija cestnih vozil opravlja od leta 1991, v letu 1993 je bila sprejeta Odredba o homologaciji vozil, ki se je redno dopolnjevala in predpisujejo obvezno preverjanje vozil in na njem vgrajenih naprav, rezervnih delov in opreme...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A jebi ga decki,vi bi novce i ovce. To vam je EU!!!!!! :cry:

Kod nas u HR nema ti h problema!!!!! :OK:

Homologacija vozil in opreme je obvezna tudi na Hrvaškem, v praksi pa se verjetno izvaja tako kot pri nas, ko nekateri še danes ne vejo da ne smeš vgrajetavi nehomologiranih delov...

Donošenjem pravilnika o homologaciji vozila (Narodne novine br. 82/96) i naredbe o homologaciji opreme i dijelova vozila (Narodne novine br. 69/98), u primjenu se sustavno uvode i novi ECE pravilnici čime se Republika Hrvatska postupno približava uređenju sustava homologacije cestovnih vozila na razini sigurnosnih, gospodarskih i ekoloških zahtjeva koji se primjenjuju u razvijenim zemljama Europe i svijeta.

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa imate 0,0 maximuma. :lol1:

Beri Naš Domači zakon in preveri, če se ti še tako sladko smeji.

Je nekoliko prijaznejši od Hrvaškega, je pa tudi bolj zajebano napisan, ... bottom line: tudi pri 0,01 ti smrkec lahko napiše kazen in prepove vožnjo, ....

Zoolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnjo ti lahko prepove tudi z 0,0, če si mentalno iz faze. Edino pravilno.

Ampak, da ti prepove vožnjo v skladu z zakonom zaradi zaužite ene zelene solate je pa smeh. Al pa jok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!