Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno
3 hours ago, Borutt said:

Vpis blokade se opravi na podlagi papirjev, katere dobiš od proizvajalca blokade in od osebe, katera ti blokado vgradi. Same blokade so narejene različno za različne motorje. Nihče ti ne bo gledal ali je blokada vgrajena, saj nihče niti ne ve, kaj gledati. Pravzaprav pa tudi ni kaj videti, ker je blokada v notranjosti motorja in se jo ne vidi. 

Torej tudi na tehničnem pregledu ne moreš imeti problemov, saj se ne meri moč motorja. V primeru odstranjene blokade imaš ti še vedno papirje o vgrajeni blokadi in nalepko na motorju. To zadostuje, ker se samo na podlagi prometnega dovoljenja preverja pogoje za vožnjo, samega motorja pa se ne preverja, ker nimaš kaj preveriti. Obstaja en člen, kjer piše o zasegu predelanega vozila (moč, hitrost), vendar je vse skupaj nekoliko luknjasto. 

V zakonodaji so navedeni trije pogoji za motorna kolesa, da jih lahko voziš s kategorijo A2. In med njimi je tudi tisti pogoj " ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo". Ker pa je med pogoji tudi pogoj, da je lahko moč motorja do 35 kW, to pomeni, da je omejitev samo navzgor in ne navzdol. In motor s 35 kW je v originalu lahko močan 70 kW, medtem, ko je lahko motor blokiran na 30 kW ali 25 kW ali 20 kW v originalu lahko močan 60 kW ali 50 kW ali 40 kW. Razumljivo ? 

Tisto zgoraj je po črki zakona, zaradi česar si v prekršku in ... Mislim pa, da ti ne bo nihče kompliciral za tiste 3 kW, saj je motor blokiran in ti ne delaš piz... Je tudi to razumljivo ? 

Najlepsa ti hvala Borutt, zelo razumljivo. :)

Tudi instruktor v avtosoli je rekel da bi moralo biti ok, tako da bom motor kupil in je to to :)

hvala se enkrat vsem.

lp, Bg

Objavljeno

Se opravičujem za double post...

Ravnokar dobil informacijo od lastnika motorja da so enemu njegovemu kolegu v podobni situaciji (blokiran na 25kW, izvorna moč 50+kW) zasegli motor, napisali kazen, dali sodišče...  Zdaj pa počasi izgubljam živce, namreč v prekršku se ne mislim voziti. Ne kupujem si motorja zato da bom potem vedno paničen ko me ustavi policija čeprav vozim popolnoma po pravilih.

Long story short, na policijo Slovenije sem poslal mail naj mi natančno pretolmačijo zakon in povejo kako in kaj je zdaj s tem... Nekaj sem bral na raznih forumih tudi da če ima motor 25kW v prometni, kao ni problem če je izvorna moč večja in neke takšne stvari... Nič od tega pa seveda ni napisano po zakonu, temveč zgolj po osebni interpretaciji.

No, če ne dobim iz strani policije jasnega odgovora kako in kaj, bom isto sporočilo posredoval še na ministrstvo za notranje zadeve...

Neumno se mi namreč zdi, da si bom zdaj kupil zablokiran motor na 25kW, ga odblokiral, pa potem spet zablokiral na 35kW, kar je itak več kot je imel prvotno... Ko pridemo stvari do dna, javim na forum.

Čakam samo uraden dopis iz strani policije / ministrstva, da lahko potem ta motor kupim in se vozim brez težav, saj sklepam da če policistu ki me ustavi pokažem uraden dopis iz ministrstva da to mašinico lahko vozim, ne bo kompliciral, če pa bo, pa bo na sodišču mel on vsaj toliko težav kot jaz.

Lp

Objavljeno

Kolikor vem, če je bila 25kw blokada vgrajena preden je v veljavo vstopil ta nov zakon. Torej še po starem, ko si lahko blokiral karkoli ne glede na izvirno moč. Potem takem mislim, da sploh ni problema. Ker po tem takem, bi bila velika večina prej blokiranih motorjev nelegalna. Me bo pa popravil borut.

Sicer pa študiram malo, kje bi bil smisel kaznovati nekoga zato ker ima motor preveč omejen, ko bi ga lahko imel manj... :slap:

Objavljeno
45 minutes ago, jamar said:

Kolikor vem, če je bila 25kw blokada vgrajena preden je v veljavo vstopil ta nov zakon. Torej še po starem, ko si lahko blokiral karkoli ne glede na izvirno moč. Potem takem mislim, da sploh ni problema. Ker po tem takem, bi bila velika večina prej blokiranih motorjev nelegalna. Me bo pa popravil borut.

Sicer pa študiram malo, kje bi bil smisel kaznovati nekoga zato ker ima motor preveč omejen, ko bi ga lahko imel manj... :slap:

Ma ja, jaz sem istega mnenja... Samo ne da se mi bit poskusni zajcek da se mi nekdo vpici v to blokado pa izgubim motor, izpit, pa 500€ ki jih nimam. :/

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, Bg pravi:

Ma ja, jaz sem istega mnenja... Samo ne da se mi bit poskusni zajcek da se mi nekdo vpici v to blokado pa izgubim motor, izpit, pa 500€ ki jih nimam. :/

Te popolnoma razumem. Sem bil na istem mestu točno leto dni nazaj. Na koncu sem raje sam dal vgrajevati blokado in nardil vse po reglcih. Pa še zdaj se tu pa tam najde nekdo, ki mi reče, da ker mam v prometni 35kw in ne 34,9kw, da nimam vredu.

Objavljeno

lahko pa kupis naknadno 35kw blokado in jo vgradis ter homologiras. Te bo pa prslo cca 200e.

Glede odgovora ki ga cakas - nebos ga dobil, zal. 

Jaz sem imel lani dost podobno situacijo, pa sem se pozanimal na enem zavodu za varnost v prometu(se mi zdi), PP in nikjer niso tocno vedeli.

No najbolj smesno mi je pa bilo ko sem to dejstvo postavil pred sodnico, ALI pomeni da 25kw lahko vozis najvec z izvorno mocjo 50kw mi je odgovorila da ona ni tehnik da bi to vedela!!

Sicer kazni nisem dobil, ampak pustmo detajle.

Sem pa imel 25kw blokado na 86kw izvorne(ja vem ze tako sem bil v prekrsku). 

Objavljeno
Ob 12. 5. 2016 at 20:08, jamar pravi:

Kolikor vem, če je bila 25kw blokada vgrajena preden je v veljavo vstopil ta nov zakon. Torej še po starem, ko si lahko blokiral karkoli ne glede na izvirno moč. Potem takem mislim, da sploh ni problema. Ker po tem takem, bi bila velika večina prej blokiranih motorjev nelegalna. Me bo pa popravil borut.

Sicer pa študiram malo, kje bi bil smisel kaznovati nekoga zato ker ima motor preveč omejen, ko bi ga lahko imel manj... :slap:

Včasih je bila omejitev 25 kW in včasih je potekala pridobitev kategorije A na podlagi dopolnjene starosti. In vsega tega ni več. Marsikdo je imel kategorijo A do 125 ali kakšno drugo takrat veljavno kategorijo nižjo od kategorije A, pa ni šel na upravno enoto vpisati kategorijo A na podlagi dopolnjene starosti, zaradi česar se je obrisal pod nosom za brezplačno pridobitev kategorije A, saj so se v tem času spremenili predpisi. 

Ta sedanji sistem je v veljavi že osem let in so se mu prilagodili tako proizvajalci motornih koles, kot proizvajalci blokad. Zato so sedaj blokade narejene za 35 kW in ne za 25 kW, katere so samo za starejša motorna kolesa zaradi prejšnje zakonodaje. Torej bi lahko vsakdo, če bi seveda imel željo, v tem času opravil vse potrebno za pridobitev kategorije A, s čimer bi lahko vozil karkoli. Sedaj so pač v veljavi takšni predpisi, katere je potrebno upoštevati. 

Sploh pa ne gre za kaznovanje nekoga, čigar motorno kolo je omejeno bolj, kot bi lahko bilo, ampak za kaznovanje nekoga, kateri ne upošteva enega od treh pogojev za vožnjo. 

Ob 12. 5. 2016 at 21:05, jamar pravi:

Te popolnoma razumem. Sem bil na istem mestu točno leto dni nazaj. Na koncu sem raje sam dal vgrajevati blokado in nardil vse po reglcih. Pa še zdaj se tu pa tam najde nekdo, ki mi reče, da ker mam v prometni 35kw in ne 34,9kw, da nimam vredu.

Eden od pogojev je, da moč motorja ne presega 35 kW. Zato je v tvojem prometnem dovoljenju popolnoma pravilno vpisana moč motorja 35 kW, zaradi česar nisi v prekršku. 

pred eno uro, ukica pravi:

lahko pa kupis naknadno 35kw blokado in jo vgradis ter homologiras. Te bo pa prslo cca 200e.

Glede odgovora ki ga cakas - nebos ga dobil, zal. 

Jaz sem imel lani dost podobno situacijo, pa sem se pozanimal na enem zavodu za varnost v prometu(se mi zdi), PP in nikjer niso tocno vedeli.

No najbolj smesno mi je pa bilo ko sem to dejstvo postavil pred sodnico, ALI pomeni da 25kw lahko vozis najvec z izvorno mocjo 50kw mi je odgovorila da ona ni tehnik da bi to vedela!!

Sicer kazni nisem dobil, ampak pustmo detajle.

Sem pa imel 25kw blokado na 86kw izvorne(ja vem ze tako sem bil v prekrsku). 

Blokado na 35 kW lahko vgradiš v motorno kolo, za katerega so jo izdelali. In, ker so bili včasih nekoliko drugačni predpisi, so tudi blokade za starejša motorna kolesa v skladu s takratnimi predpisi, torej na 25 kW. Poznam marsikoga s takšno težavo, saj imajo starejša motorna kolesa z možnostjo vgradnje blokade na 25 kW in ne na 35 kW. 

Nihče nič ne ve, ker nikogar nič ne zanima. Če mižiš, pač ne vidiš. 

Sodnica ti je odgovorila povsem napačno, saj bi morala oziroma mora poznati predpise. In za to poznavanje predpisov ni potrebno biti tehnik ali karkoli je ona že s tem mislila. V tej zadevi se gre za to, da ni hotela zaradi neke malenkosti nekoga kaznovati, ker je bilo vse ostalo po predpisih. V kolikor pa ne pozna zakonodaje, bi se morala sama pozanimati okoli celotne zadeve. Je mogoče izbrala najlažjo in najbolj enostavno varianto, s katero ji ni bilo potrebno na dolgo in široko razlagati svojo odločitev ? Je pa tudi tako, da imajo sodišča precej proste roke pri odločanju oziroma pri kaznovanju. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mene zanima, ali se da kakorkoli  priti do homologacije, kateri izpuh nima tega 9e5 certifikata oz CE,  kakorkoli se že napiše ? 

Je kakšna možnost?

Lahko tudi na ZS.

Ker gledam tale izpuh, cenovno je ugoden, predvsem pa mi je zelo všeč.

http://www.spengineering.co.uk/kawasaki-z1000-14-16-round-moto-gp-xtreme-carbon-fibre-exhausts.html

Vse drugo je dosti dražje ali pa mi oblika ni všeč, ali pa so predolgi izpuhi.

lp

Objavljeno

kaj takega bi znal imet MASS.. pobrskaj malo. menda tud homologacija ni problem..

Objavljeno (popravljeno)

Če kupujete neke no-name izpuhe in potem iščete in "delate homologacije" je to poneverjanje dokumentacije in podatkov in s tem neposredno vpletate tiste proizvajalce ali mehanikarje od katerih uporabite papirje in jih pritedite.

Kot je napisal carmagedon, poglej na mass strani...ima mnogo izpuhov...tudi skoraj identičnega, kot si ti pripel sliko.

Za isti denar, kot si dal gor link, ti pri mass montira izpuh in uredi vso dokumentacijo.

Preveri, če mi ne verjameš...

;)

Presenečen boš....

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

No, res niso še popolnoma nič odgovorili niti iz ministrstva za notranje zadeve, niti iz upravne enote, niti iz policije. Motor bom kupil, pa bom potem reševal zadevo. Očitno bom pač moral 200€ vstran vrečt da bom ustrezal tej naši birokraciji in ne bom imel težav... Svašta, ko sem šel delat izpit si nisem mislil da nebom moral voziti motorja zato ker ni dovolj močen... Kvečjemu obratno...

Samo čakam da naredijo zakon ki pravi da z B kategorijo lahko voziš avte do 150 konjev, in od 200 naprej. Tisti ki pa jih majo 50 vmes pa se naj j* in si vgrajujejo boosterje da bo avto bolj letel, saj bojo le tako ustrezali banana republiki.

Lp, Bg.

P.S.: Še vedno velja da javim če kakršnokoli informacijo dobim od kogarkoli.

Objavljeno

Vem, da je to poneverjanje, ampak verjeli ali ne, veliko je takšnih na naših cestah. Sej to vsi vidimo ane? 

Dajejo na motor razne race izvedbe izpuhov in podobno, ki nimajo certifikata, pa imajo vseeno homologirane izpuhe. Kako to naredijo, pa žal ne vem.

Tudi sam bi rad kupil takšen izpuh, da ima vse ustrezne papirje, ampak kolikor sem pregledal na netu , ali je cena višja od tega na linku  kr x2, ali pa mi izpuh ni všeč. Ta, ki sem ga prilepil mi je vizualno zelo všečen, ker je kratek izpuh. podobe in všečen je tudi DELKEVIC, pa tudi on nima certifikata  "street legal"

Bom kontaktiral MASS, pa da vidimo če ima kaj podobnega, ampak kolikor sem pogledal na njihovo stran, imajo same "Predolge" rore. 

Hvala obema ;)

Lp

Objavljeno

...če .ti smem pomagati....

tule imaš mnogo modelov

http://www.massmoto.si/modeli

 ...in vedi.... manjši in glasnejši kot je izpuh.... hitreje te bodo modri z loparčkom pričakali ob cesti...   :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, renyy pravi:

Mene zanima, ali se da kakorkoli  priti do homologacije, kateri izpuh nima tega 9e5 certifikata oz CE,  kakorkoli se že napiše ? 

Je kakšna možnost?

Lahko tudi na ZS.

Ker gledam tale izpuh, cenovno je ugoden, predvsem pa mi je zelo všeč.

http://www.spengineering.co.uk/kawasaki-z1000-14-16-round-moto-gp-xtreme-carbon-fibre-exhausts.html

Vse drugo je dosti dražje ali pa mi oblika ni všeč, ali pa so predolgi izpuhi.

lp

predlagam :cool:

http://www.fechter.de/DE/complete/248/2014/SHARK-Factory-Leer

Objavljeno

jp, preverjeno že na daleč se sliši kako ga opiraš, pol se pa ta plav lepo pripravi, pa te pomeri in žal tut zadane :(

Objavljeno (popravljeno)
pred 58 minutami, Suzuki GSR750 pravi:

Full lep izpuh, ampak 900 eur za slip on? Ne hvala. Še posebno ne zato, ker na teh Z-jih, slip on ne da ravno veliko zvoka, ker veliko zaduši katalizator in tista "kvadratna škatla" ki ima prekate.

Bom kontaktiral MASS, čeprav mi od tistih modelov ni nobeden prav ekstra všeč, najbližji mi je še nekak tale na sliki:

mass.jpg

Aja, razmišljam tudi v tej smeri, glede na to, da so mi originalni izpuhi na motorju lepi, da bi menjal samo krivine (športni kolektor), na motorju pa pustil original lonce. 

 S tem tudi odstranim vse "dušilce" torej katalizator in tisto grdo škatlo s prekati. Pa tudi verjetno s tem pridobim na zvoku, pa tudi na moči več, kot z slip on izpuhom. Kaj pravite ta varjanta?

Pa tudi na videz zgleda leo vse original, zna bit pa problem v tujini, kjer ti lahko zmerijo pline in glede na to, da ne bi imel katalizatorja, bi znal bit problem ?

Ne vem pa, ali se da z športnim kolektorjem namontirati potem original izpuhe gor? Od akrapovič kolektor sem nekje bral da ne paše direkt na original izpuhe, od arrow kolektor pa še nisem siguren.

 

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno

Renyy, pred leti sem bil za prvega SXa pri Igorju, ma vzorčne rore, pomeriš, pogledaš kater ti je lep, se dogovoriš, da ga lahko skrajšajo, prilagodiš svojemu mopedu in temu kar ti je všeč. Vse ti naredijo, vključno z homologacijo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

To govoriš za MASS ?

Če ti lahko naredi po meri, pol pa tk super ja. Hvala ti ;)

Kaj pa tista varjanta, kar sem zgoraj napisal, samo menjava krivin (kolektorja) za špornega, lonce pa pustim original, Veš mogoče kako je s tem?

 

lp

Objavljeno

ne

Objavljeno

Hehe, zdj ne vem na kaj leti tvoj odgovor ne :)  Kakorkoli, prej si omenil Igorja in da vse naredijo po meri in uredijo homologacijo, a to si govoril za MASS,ali koga drugega?

 

lp

Objavljeno
pred 6 urami, Bg pravi:

No, res niso še popolnoma nič odgovorili niti iz ministrstva za notranje zadeve, niti iz upravne enote, niti iz policije. Motor bom kupil, pa bom potem reševal zadevo. Očitno bom pač moral 200€ vstran vrečt da bom ustrezal tej naši birokraciji in ne bom imel težav... Svašta, ko sem šel delat izpit si nisem mislil da nebom moral voziti motorja zato ker ni dovolj močen... Kvečjemu obratno...

Samo čakam da naredijo zakon ki pravi da z B kategorijo lahko voziš avte do 150 konjev, in od 200 naprej. Tisti ki pa jih majo 50 vmes pa se naj j* in si vgrajujejo boosterje da bo avto bolj letel, saj bojo le tako ustrezali banana republiki.

Lp, Bg.

P.S.: Še vedno velja da javim če kakršnokoli informacijo dobim od kogarkoli.

Ne razumeš ali nočeš razumeti, da mora motor izpolnjevati tri pogoje, da ga lahko imetnik kategorije A2 legalno vozi. In tvoj motor ima v originalu preveč kW glede na blokirano verzijo. 

Objavljeno
2 minutes ago, Borutt said:

Ne razumeš ali nočeš razumeti, da mora motor izpolnjevati tri pogoje, da ga lahko imetnik kategorije A2 legalno vozi. In tvoj motor ima v originalu preveč kW glede na blokirano verzijo. 

Razumem že, vendar pa mi ni jasno čemu natančno. In zato iščem odgovor. Opažam pa, da ima več ljudi isti problem kot jaz. In opažam tudi, da ima problem s tolmačenjem tega zakona na mojem primeru še marsikdo drug, ki bi ga naj razumel. Čakam na uraden dopis iz ministrstva, upravne enote ali policije. :) 

Lp

Objavljeno

predlagam mf power, dellorto fegazer in L-bat fi 40

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!