Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Bojte se tišine.

..takrat bo zih kej narobe...

...tut u vojni je blo tiho orožje najnevarnejše.

...recimo na cesti....na Rakitni recimo...se ceu dan pojajo gor pa dol motoristi..in ropotajo in ropotajo...tko da Ferbežarjeva Minka ni pa ni mogla it čez cesto na obisk Mijaučevi Francki...

...no..in pol je bil trenutek tišine...pa je šla čez cesto....jo je pa biciklist nabou... :eek:

...a štekate zdej?!? :D

:P

 

Objavljeno

Ja štekamo, Minka ga je končno fasala.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, BRANE pravi:

ma dobro.. čitam da prdi. samo naj mi dotični pove kako se pelje ta djavel. prosim.

btw: okvir je made in koper, bivši tomos.

Brane , povem ko naredim kaj km ,do zdaj sem ga samo po AC pripeljal domov z plešastimi pnevmatikami in glavobolom zaradi hrupa. Na prvi hit bi lahko rekel da mi bolj sede kot MTS  ker lahko nagneš in ne spiliš popolnoma podvozja ,toda počasi ,vozil sem z veliko rezerve in malo ovinkov . Vleče brutalno ,ne vem koliko pije in je lep kot Ducati:) 

Povem več po 1000km .

Objavljeno

Evo Borutt ...poslikana homologacija in izpuh ......:cool:

13680242_1713059402286927_62035258806217

13645340_1713059378953596_55494567344693

13680177_1712789438980590_86566806613011

Vse štima .....sam še hrup mi ne gre v račun :cool: ....

 

Objavljeno
pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Vse štima .....sam še hrup mi ne gre v račun :cool: ....

Hrup pride zraven serijsko pr  Dučeju :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, HD-Dyna pravi:

Hrup pride zraven serijsko pr  Dučeju :blush:

Rožlanje si mislil :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ampak  taprava dva se oglašata en na KTM en pa na HD ...........ropotulje :lol1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

ampak  taprava dva se oglašata en na KTM en pa na HD ...........ropotulje :lol1:

a katalizator je u auspuhu :? .. sam vprašam :blush: 

js se pa lahko oglašam :ras: 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
15 minutes ago, Kmet2 said:

Evo Borutt ...poslikana homologacija in izpuh ......:cool:

13680242_1713059402286927_62035258806217

Vse štima .....sam še hrup mi ne gre v račun :cool: ....

 

Matr je lep :D .....a voziš z/brez čepki v ušesih?

Yagi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, Yagi-san pravi:

Matr je lep :D .....a voziš z/brez čepki v ušesih?

Yagi

Ne ,ker še nisem šel nikamor dlje ,drugače pa obvezno ja :) če hočeš še kaj slišat . Je pa zanimivo kako se avti kar sami odmikajo na stran in to 50 m preden se jim približam . Podobno kot na starem 990 KTM ...je Dami najrajši za mano vozil smo meli frej od Lj do MNE :D.........ustavla me je pa vsaka patrulja do MNE :lol1:so me slišal v Zadru k sem v Pakli prižgal :P

pred 3 minutami, maus pravi:

na Akrapovičevi strani najdem samo tale model za Diavela:

http://www.akrapovic.com/sl/#!/motocikel/izdelek/cestni/275?brandId=46&modelId=422&yearId=4016

 

Kaj ti ni jasen ,a nisi vidu slike :P to je po naročilu delan ,ne kupim jaz serijsko nič hahaha

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

 

Kaj ti ni jasen ,a nisi vidu slike :P to je po naročilu delan ,ne kupim jaz serijsko nič hahaha

ja sj :dry:

moj je tut zame delan :ras:

pa zase se brigi :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pa sej sem tudi jaz ze ponudil resitev....pa je model kr o nekih doplacilih zacel (hec, pa brez zamere-kmet) :D 

 

Yagi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 minutami, Kmet2 pravi:

 

Kaj ti ni jasen ,a nisi vidu slike :P to je po naročilu delan ,ne kupim jaz serijsko nič hahaha

Ja, tega je sam Igor Akremović ročno klepal, pa identifikacijsko ploščico gor netal. Psssssssst

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 6 minutami, ukica pravi:

Tole je po aliexpresu kupljen izpuh z vgraviranimi ciframi od ducati multistrade. 

http://www.motoracingshop.com/images/Prodotti/AAA generiche/akrapovic/pdf/Akrapovic-ducati-multistrada1200-10-13-omologazione.pdf

 

sem skoraj siguren.

Ja super,sej agregat je isti ,če ma lahko MTS izgleda da ma lahko tudi Diavel .....:)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, Kmet2 pravi:

Evo Borutt ...poslikana homologacija in izpuh ......:cool:

 

13645340_1713059378953596_55494567344693

 

Vse štima .....sam še hrup mi ne gre v račun :cool: ....

 

 

Aluminijasti neti na titan loncu? al jaz napačno vidim

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, HyperJack pravi:

Hahaha!

Aluminijasti neti na titan loncu, to men ne moreš prodat :P. Se je možakar kar lepo potrudil. Morm rečt lepo doma dodelan izpuh =).

Pa o tem sem jaz že v tej temi razpredal, pa so mi organi zatrjevali, da ni mogoče...tale Igor Akremović se zlo znajde :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

Pa o tem sem jaz že v tej temi razpredal, pa so mi organi zatrjevali, da ni mogoče...tale Igor Akremović se zlo znajde :P

 

Ma poglej, če se lahko megaphona homologira, pol se lahko vse...ane @shibby? Upam, da nis hud k sm si dovolu sliko tvojih nog objavit :P

Pa še poglej poglej karbonski nosilc za izpuh...je bil tak dobro narjen, da je Shibby kr Akrapovičevo nalepko gor dal :D

p1010089.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Izgleda da se v naši banani ,da vse .........

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 12. 7. 2016 at 22:35, Lenkas pravi:

@Borutt Eno vprašanje.

Pravilniku o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil, 68. člen pravi:

Za moj motor, ki doseže največjo moč pri 8000 obratih, se meritev opravi pri 6000 obratih?

V nadaljevanju piše:

Za moj motor je predpisano (nalepka na motorju) 86db(A) pri 3000 obratih.

Torej, kaj policistu pomaga meritev pri 6000 obratih, če nivoja hrupa za moj motor ni določenega pri teh obratih. Meritev pri 3000 obratih, pa ni po zakonu?

Untitled.png

To pa pravi TSV. Sem preveril pri svojem motorju in so zabeleženi enaki vrtljaji. Glede Pravilnika pa čakam odgovor. 

 

2.2.4.3 Potek postopka

Vrtilno frekvenco motorja je treba vzdrževati na eni od naslednjih stalnih vrednosti:

– S/2 , če je S več kot 5000 vrt/min,

– 3S/4 , če S ni več kot 5000 vrt/min,

pri čemer pomeni S vrtilno frekvenci pri nazivni moči, navedeno v točki 3.2.1.7 Dodatka 1A.

Ko motor doseže stalno vrtilno frekvenco, se ročica plina hitro vrne v položaj praznega teka. Zvočni tlak se meri med obratovalnim ciklom, ki ga sestavljata kratko obdobje stalnih vrtljajev motorja in čas zmanjševanja vrtljajev, največji odčitek merilnika zvočnega tlaka pa se vzame za rezultat preskusa.

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Evo Borutt ...poslikana homologacija in izpuh ......:cool:

13680242_1713059402286927_62035258806217

13645340_1713059378953596_55494567344693

13680177_1712789438980590_86566806613011

Vse štima .....sam še hrup mi ne gre v račun :cool: ....

 

Zanimiva podobnost, kajne. Ampak to je le naključje. 

 

Yamaha YZF-R3 Racing Line (SS) - Slika 1Yamaha YZF-R3 Racing Line (SS) - Slika 2

pred eno uro, HyperJack pravi:

 

Aluminijasti neti na titan loncu? al jaz napačno vidim

So samo na ploščici s številkami ? Če so, le zakaj so samo tam ? Ah, samo tako je videti. 

 

8. EMISIJE

8.1 Hrup

8.1.1 Sistem za zmanjševanje hrupa                                                                                                                                                                                                                                               Subjektivna ocena (če kontrolor meni, da gre lahko za mejno raven hrupa, se lahko opravi preizkus hrupa z merilnikom hrupa).                                                                                                                  

          (a) Ravni hrupa presegajo dovoljene v zahtevah(1)   

    . X (b) Kateri koli del sistema za zmanjševanje hrupa je zrahljan, poškodovan, nepravilno nameščen, manjka ali je očitno tako spremenjen, da lahko negativno vpliva na ravni hrupa. (b) Zelo velika nevarnost, da kateri koli del sistema za zmanjševanje hrupa odpade. X X
      

  

OPOMBE: (1) „Zahteve“ so določene s homologacijo na datum homologacije, prve registracije ali začetka uporabe, pa tudi z zahtevami glede naknadnega opremljanja ali z nacionalno zakonodajo države registracije. Ti razlogi za neustreznost se uporabljajo le, če je bila preverjena skladnost z zahtevami.

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Borutt pravi:

 

Zanimiva podobnost, kajne. Ampak to je le naključje. 

 

Yamaha YZF-R3 Racing Line (SS) - Slika 1Yamaha YZF-R3 Racing Line (SS) - Slika 2

So samo na ploščici s številkami ? Če so, le zakaj so samo tam ? Ah, samo tako je videti. 

 

Čisto tako na kratko, ne samo Akrapovič, tudi drugi proizvajalci imajo tipske slip one, ki jih homologirajo nato za različne mopede. Zgolj podobnost ne pomeni nič. 

Pri Massu si lahko izbereš kateri koli lonec, ki ti ga nato vgradijo in homologirajo. Če so menjane krivine, je pa potem to druga zgodba. Vsaj iz slik Diavela je razvidno, da so krivine original.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
1 hour ago, Borutt said:

To pa pravi TSV. Sem preveril pri svojem motorju in so zabeleženi enaki vrtljaji. Glede Pravilnika pa čakam odgovor. 

 

2.2.4.3 Potek postopka

Vrtilno frekvenco motorja je treba vzdrževati na eni od naslednjih stalnih vrednosti:

– S/2 , če je S več kot 5000 vrt/min,

– 3S/4 , če S ni več kot 5000 vrt/min,

pri čemer pomeni S vrtilno frekvenci pri nazivni moči, navedeno v točki 3.2.1.7 Dodatka 1A.

Ko motor doseže stalno vrtilno frekvenco, se ročica plina hitro vrne v položaj praznega teka. Zvočni tlak se meri med obratovalnim ciklom, ki ga sestavljata kratko obdobje stalnih vrtljajev motorja in čas zmanjševanja vrtljajev, največji odčitek merilnika zvočnega tlaka pa se vzame za rezultat preskusa.

Meni so z GPU odgovorili, da se upošteva Pravilniku o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil.
Torej vsak policaj mau svoje dela, en pravilnik, en tole kar si ti nalimal, slolvenija pač.

Kakorkoli, tudi pri tej meritvi, ki si jo nalimal, se obrati pri katerih bo policist opravljal meritev ne bodo ujemali z nalepko na mojem motorju. Razen če si "nazivno moč" tolmačijo drugače. Še to nalimaj.

Objavljeno
pred 5 minutami, Lenkas pravi:

Meni so z GPU odgovorili, da se upošteva Pravilniku o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil.
Torej vsak policaj mau svoje dela, en pravilnik, en tole kar si ti nalimal, slolvenija pač.

Kakorkoli, tudi pri tej meritvi, ki si jo nalimal, se obrati pri katerih bo policist opravljal meritev ne bodo ujemali z nalepko na mojem motorju. Razen če si "nazivno moč" tolmačijo drugače. Še to nalimaj.

če si pozorno prebral, še policija nima pojma kako se meri, da ne govorimo o meritvah na pamet, se pravi niso izvedene v kontroliranem okolju, pač kasirat je treba :D

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!