Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

pred 10 minutami, Kmet2 pravi:

Če se pogovarjamo o izpuhu res ne vem kaj ima to z varnostjo :hmm:..................ma pa veliko s položnicami ;)

Še vedno čakam osebne izkušnje tistih, kateri so plačali kazen, ker je bil njihov motor nepredelan oziroma v tovarniškem stanju. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Še vedno čakam osebne izkušnje tistih, kateri so plačali kazen, ker je bil njihov motor nepredelan oziroma v tovarniškem stanju. 

 

Za mojega se ve da ni v originalnem tovarniškem stanju ,nisem imel pa nikoli problemov z nobenim motorjem pa so vsi imeli after market  izpuhe,ker sem homologacije urejal sam uradno i po propisima ;)

U.1- v mirovanju  101dB/A

U.2-pri vrtilni ferkvenci 4750min -1

U.3-v vožnji 79dB/A

Razlaga borutt prosim če se ti ljubi .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi mogu napisat sem kupil ustrezen aftermarket izpuh, tisti vpis bi ti pole lahko naredu kdor kolice.

ce kupis "pametno" in seveda nimas potem "najstniskih trenutkov" in gres odstranjevat dele iz izpuha, vrtat luknje, krajsat cev, dajat gor rece only variante katerim je graver "ustrezne" stevilke itd. pole se nimas cesa bat. seveda pa z kilometri in leti postane vsak izpuh bolj glasen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, cikadina pravi:

pr meni al je db killer notr al zuni je skor isti šmorn, mogoče je brez malo bolj globok zvok. Pr leovince na zjevcu se je pa ogabno drl tako z kot brez in tudi ni blo neke razlike "z ali brez".

...ti boš to govorila...ja...

..bolj ko ti tlači DejBejbi killerja not...več hrupa proizvajaš....

...pa itak če ga tlačiš še tja...da imaš pol, ku ga daš wn....bolj globok glas....

...temu se strokovno reče globoko grlo...

...     :lol1:

:P

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, cikadina pravi:

bi mogu napisat sem kupil ustrezen aftermarket izpuh, tisti vpis bi ti pole lahko naredu kdor kolice.

ce kupis "pametno" in seveda nimas potem "najstniskih trenutkov" in gres odstranjevat dele iz izpuha, vrtat luknje, krajsat cev, dajat gor rece only variante katerim je graver "ustrezne" stevilke itd. pole se nimas cesa bat. seveda pa z kilometri in leti postane vsak izpuh bolj glasen.

Cika ne ga srat ,že motor je cel neustrezen kako če biti drugače z izpuhom :P

Če je post letel na mene ................kupil sem,  če je pametno je bolj stvar vsakega posameznika in ne nimam VEČ najstniških trenutkov ,me bolj moti kot godi hrup . 

Motor z izpuhom je takšen kupljen ,tako , da osebno nisem nič dotikal in se nimam česa bati ,že po naravi nisem bojazljiv .....;)

Če bi kaj sam predeloval ali ponarejal ...a misliš da bi težil tu gor z slikami in dokumenti ........vse kar sem izpostavil sem zaradi nekega določenega osebnega razloga , ki ga bom ob razpletu tudi pojasnil ! 

Pa lep dan tam v vaš konec :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Borutt pravi:

To je pa ena čudna logika. Pri Volkswagnu se ve, kdo je prirejal in zavajal. Medtem, ko se pri poštenih kupcih homologiranih in izpravnih izpušnih sistemih nikoli ne ve, kdo je kaj naredil narobe. 

Sem ti napisal, da v primeru upoštevanja vseh predpisov in homologacijskih zahtev s strani proizvajalca izpuha le-ta ne more biti preglasen. Je sedaj jasno, kaj sem prej napisal ? Nato pa se najde poštenjak z orodjem, kateri joče ob cesti, ker mu je stric z aparatom izmeril preveč decibelov. 

še 1x ,v primeru upoštevanja vseh predpisov in homologacijskih zahtev s strani proizvajalca, tudi WV ne more imeti prirejenih izpustov. Je sedaj jasno, kaj sem prej napisal ?

Nato pa se najdejo strici.....naprej pa že sam veš..

 

 

pred 10 urami, Ciko86 pravi:

poznam js nekoga na ninji 636 2012 al neki takega ,ko so mu z db kilerjem notri izmerili par db vec kot bi moglo bit..nic predelan avspu al pa db kiler.

Večina aftermarket homologiranih rorov, tipa Mass, Leovince, pa še kak, vsi z Dbkillerjem, enostavno presegajo Db, ki so navedeni na identifikacijski ploščici. Pa ni nihče od lastnikov nič predeloval.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tok enga dr**nja s strani moz postave za 2db preglasnega izpuha.....jao, jao!

Potem pa naj zacnejo raje kasirat pri optimiziranih avtomobilih.....98,2% dizlov in 89,3% bencinarje (stevilke so zgolj izmisljene), kateri imajo turbino, so optmizirani ali po domace "cipani"! Pa je poseg v motorno elektroniko, dvih moci motorja, kateri ni vec isti navedeni v prometni- in se gladko malo tolerira....ampak ne, 2db preglasen izpuh je kriminal....!

lp,

Yagi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Še vedno čakam osebne izkušnje tistih, kateri so plačali kazen, ker je bil njihov motor nepredelan oziroma v tovarniškem stanju. 

 

ne gre se a kdo je plačal, ampak za razumevanje odgovornosti.

Konkreten primer: vgradili so mi izpuh, jaz sem ga z vsemi dokumenti homologiral, a le ta presega par Db identifikacijsko ploščico, in ti praviš da sem potem jaz kriv, ko me boste ob cesti merili????

Ravno tako velja za Kmetov primer izpuha na Diavelu

 

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Za mojega se ve da ni v originalnem tovarniškem stanju ,nisem imel pa nikoli problemov z nobenim motorjem pa so vsi imeli after market  izpuhe,ker sem homologacije urejal sam uradno i po propisima ;)

U.1- v mirovanju  101dB/A

U.2-pri vrtilni ferkvenci 4750min -1

U.3-v vožnji 79dB/A

Razlaga borutt prosim če se ti ljubi .

101 je precej višje od povprečja ostalih mopedov ki imajo nekje 85-95 dB. Tako da je diavel že po defoltu bolj glasen.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ne gre se a kdo je plačal, ampak za razumevanje odgovornosti.

Konkreten primer: vgradili so mi izpuh, jaz sem ga z vsemi dokumenti homologiral, a le ta presega par Db identifikacijsko ploščico, in ti praviš da sem potem jaz kriv, ko me boste ob cesti merili????

Ravno tako velja za Kmetov primer izpuha na Diavelu

 

ok ... dami ... kaj pa odgovornost, ko potem nekdo pride domov - po tehničnem pregledu - zamenja auspuh .. da eno trobento gor ... ga ustavjo policaji čez eno uro .... kdo misliš, da bo šu ugotavljat krivdo .... najebu ga bo voznik ... ajnfok

res je, da te lahko prodajalec nategne in ti v dobri veri voziš motor, ker imaš homologacijo .... edino tožba proti prodajalcu pride v poštev...

to je moje laično in nestrokovno razmišljanje ... in ja ... razmišlu sm :jezik: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

ok ... dami ... kaj pa odgovornost, ko potem nekdo pride domov - po tehničnem pregledu - zamenja auspuh .. da eno trobento gor ... ga ustavjo policaji čez eno uro .... kdo misliš, da bo šu ugotavljat krivdo .... najebu ga bo voznik ... ajnfok

res je, da te lahko prodajalec nategne in ti v dobri veri voziš motor, ker imaš homologacijo .... edino tožba proti prodajalcu pride v poštev...

to je moje laično in nestrokovno razmišljanje ... in ja ... razmišlu sm :jezik: 

lej, men je jasno da če sam nekaj čaraš, si ga najebu. Ne moreš pa nositi krivde, če so ti izpuh vgradili in homologirali. Moj primer,na bivši yamahi vse uradno, vse "prema propisima" pa vseeno je  bil bolj glasen od originala. Seveda se takrat ni nihče sekiral, ker se še ni merilo. Vendar je policija sedaj dobila novo tržno nišo, merjenje glasnosti.

Pojasni mi, zakaj bi jaz bil v tem primeru kriv, kaj sem storil narobe? Zato primerjava z Wolksvagnom, ki kao uradno ima vse dokumente, pa vseeno se je ugotovilo, da temu ni tako. Zakaj bi lastnik nosil posledice?

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

lej, men je jasno da če sam nekaj čaraš, si ga najebu. Ne moreš pa nositi krivde, če so ti izpuh vgradili in homologirali. Moj primer,na bivši yamahi vse uradno, vse "prema propisima" pa vseeno je  bil bolj glasen od originala. Seveda se takrat ni nihče sekiral, ker se še ni merilo. Vendar je policija sedaj dobila novo tržno nišo, merjenje glasnosti.

Pojasni mi, zakaj bi jaz bil v tem primeru kriv, kaj sem storil narobe? Zato primerjava z Wolksvagnom, ki kao uradno ima vse dokumente, pa vseeno se je ugotovilo, da temu ni tako. Zakaj bi lastnik nosil posledice?

 

tožba .. ni druge WV bo zaradi glufanja plaču miljarde ;)

tistega, ki te je zavedel ... tožiš .... povzročena škoda .... ne morša pa enostavno rečt ... nisam znao .. in policaj reče itak nisi znao ... odpelji se v sončni zahod in srečno vožnjo ... pozabi :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak je pa zanimivo, kakšno škodo je VW sploh povzročil kupcem :)

Da so plačali več, ker je šlo za "ekološki" avto? ogroženo zdravje? posmeh sosedov zaradi "Gas Auto"? :) ... kr nekaj 

Kupca boli džoka, kaj gre v luft, važno mu je kaj dobi in kolko odšteje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

Ampak je pa zanimivo, kakšno škodo je VW sploh povzročil kupcem :)

Da so plačali več, ker je šlo za "ekološki" avto? ogroženo zdravje? posmeh sosedov zaradi "Gas Auto"? :) ... kr nekaj 

Kupca boli džoka, kaj gre v luft, važno mu je kaj dobi in kolko odšteje.

sj ni važno .. prodaju je izdelek, ki se ni ujemal s tistim, kar bi moral biti ... sj veš, američani ... če ne napišejo v navodila, da se v pralnem stroju ne sme mačk prat, te pač tožijo, da tega nisi napisal :P

VW je meu TUV certifikat in ne od lokalnega izdajatelja homologacij ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za moje pojme gre za "neznatno" napako, ki v ničemer ne vpliva na funkcionalnost vozila, prej obratno, ko gledam, da na motorju odstraniš lambda sondo in motor deluje kot mora.

Ne vem v čem bi bili kupci prikrajšani ali zavedeni, ker mislim, da prav noben ne gleda koliko ima motor izpustov... :)

Strinjam pa se, da je potrebno pošteno kaznovati nazi VW, ki je s tem škodoval planetu, tako da imajo sedaj pingvini astmo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

lej, men je jasno da če sam nekaj čaraš, si ga najebu. Ne moreš pa nositi krivde, če so ti izpuh vgradili in homologirali. Moj primer,na bivši yamahi vse uradno, vse "prema propisima" pa vseeno je  bil bolj glasen od originala. Seveda se takrat ni nihče sekiral, ker se še ni merilo. Vendar je policija sedaj dobila novo tržno nišo, merjenje glasnosti.

Pojasni mi, zakaj bi jaz bil v tem primeru kriv, kaj sem storil narobe? Zato primerjava z Wolksvagnom, ki kao uradno ima vse dokumente, pa vseeno se je ugotovilo, da temu ni tako. Zakaj bi lastnik nosil posledice?

 

Njih moti tu vmes med ko si ga odpeljal iz Masa in doma ,kjer si lahko zamenjal izpuh in imaš glasnega :P jaz štekam kaj želiva dopovedat samo vmes je veliko sivine ,če me razumeš ,na žalost .

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, maus pravi:

tožba .. ni druge WV bo zaradi glufanja plaču miljarde ;)

tistega, ki te je zavedel ... tožiš .... povzročena škoda .... ne morša pa enostavno rečt ... nisam znao .. in policaj reče itak nisi znao ... odpelji se v sončni zahod in srečno vožnjo ... pozabi :P

 

 

pa kako bi znao, če nisam znao...pa EU se bo za miljarde od WV obrisala pod nosom. 

pred 12 minutami, Snecer pravi:

Za moje pojme gre za "neznatno" napako, ki v ničemer ne vpliva na funkcionalnost vozila, prej obratno, ko gledam, da na motorju odstraniš lambda sondo in motor deluje kot mora.

Ne vem v čem bi bili kupci prikrajšani ali zavedeni, ker mislim, da prav noben ne gleda koliko ima motor izpustov... :)

Strinjam pa se, da je potrebno pošteno kaznovati nazi VW, ki je s tem škodoval planetu, tako da imajo sedaj pingvini astmo.

Itak se v večini primerov gre za EU birokracijo, a misliš da Amere kaj brigajo izpusti. :D

Tut pri izpuhih se gre za birokracijo, pač stalno si nekaj novega izmišljujejo, tudi gonja EU proti GSO je več al manj političnega vzroka.

Ampak tako je, zvok baje tut onesnažuje, pol se pa na ta račun lahko kasira.

pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

Njih moti tu vmes med ko si ga odpeljal iz Masa in doma ,kjer si lahko zamenjal izpuh in imaš glasnega :P jaz štekam kaj želiva dopovedat samo vmes je veliko sivine ,če me razumeš ,na žalost .

Mah delajo se neumne, točno vejo, da se kup motorjem, ki imajo izpuh iz trebuha, odreže katalizator, pa potem navari gor cev...in vse to čisto normalno potem tudi homologira, ker nihče ne opravlja meritev. Organ se pa v tem primeru dela neumnega, kao on tega ne ve. Na pa sm povedu :P

Men ni bilo treb nič čarat, da sem dobil bolj glasen izpuh, pa še marsikomu ne :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, Yagi-san pravi:

Potem pa naj zacnejo raje kasirat pri optimiziranih avtomobilih.....98,2% dizlov in 89,3% bencinarje (stevilke so zgolj izmisljene), kateri imajo turbino, so optmizirani ali po domace "cipani"! Pa je poseg v motorno elektroniko, dvih moci motorja, kateri ni vec isti navedeni v prometni- in se gladko malo tolerira....ampak ne, 2db preglasen izpuh je kriminal....!

Boš vidal kak hec bo ratal, ko bojo začeli meriti vsebnost trdnih delcev v izpuhih dizlov. In bojo vsi oni smrdeči folcvagni na lepem ratali tudi uradno nelegalni. Ib bo treba nazaj vgrajevat, kar je bilo pobrano ven, ker kdo pa to rabi? Največji hec je, da se pri nas taki posegi na veliko oglašujejo naokoli... pa nihče ne ukrepa. Za merjenje moči je pa malo bolj kompliciran postopek in resno dvomim da se bojo šli na tehničnih pregledih te meritve. 

Btw. Enota za merjenje glasnosti oz hrupa, torej star dober decibel se opiše z logaritemsko funkcijo, vrednosti pa naraščajo eksponentno, ne linearno. 2dB glasneje... je precej glasneje, kot cifra implicira. Če pogledaš članek na wikipedii je + 3dB ~ 2x jakost od prvotne vrednosti. + 10dB pa 10x jakost glede na prvotno vrednost. Stalna izpostavljenost 90 dB lahko povzroči trajne okvare sluha. 130dB - 140 dB je meja bolečine. Preko 150dB poleg zvoka čutiš udarni val. Tako da vsa ta debata okoli dB gor in dol ima solidno utemeljitev v znanosti.

Če te od dretja auspuha boli glava... si ne delaš usluge. Sploh ne svojemu sluhu na dolgi rok. Plus hrup pod čelado zlahka prileze prek 90dB tudi ko je vse totalno legalno. Zato eni čudaki nosimo čepke v ušesih, ko smo na motorju. Pa resnici na ljubo. Meni še nihče nikol ni težil zaradi izpuha. Je homologiran Mass. In skoz 'diha' 1300 kubikov vrstnega štirivaljnika. Ni lih tih pa je dbkiller skoz not. Ne ne tehničnem, ne kontrola prometa. Tako da ne bi zdaj delali iz muhe slona. Če ga resno ne kretenčiš naokoli, se tud Policija ne bo obešala na take zadeve. Če se te sliši par kilometrov pred kontrolo, pa jih bo zanimalo, kaj za ene rore maš gor in to čisto upravičeno.

Dodajam še tole - F1 2013 z V8 in 2014 s turbo motorji. Razlika naj bi znašala "zgolj" 11dB... 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, jskrablin pravi:

 Meni še nihče nikol ni težil zaradi izpuha. Je homologiran Mass. In skoz 'diha' 1300 kubikov vrstnega štirivaljnika. Ni lih tih pa je dbkiller skoz not. Ne ne tehničnem, ne kontrola prometa. Tako da ne bi zdaj delali iz muhe slona. Če ga resno ne kretenčiš naokoli, se tud Policija ne bo obešala na take zadeve. Če se te sliši par kilometrov pred kontrolo, pa jih bo zanimalo, kaj za ene rore maš gor in to čisto upravičeno.

 

Ni ti še...kaj pa ko bodo merili glasnost in ugotovili odstopanje od deklarirane vrednosti na identifikacijski ploščici na mopedu?

Po izjavah organa si si sam kriv, pa čeprav imaš legalen izpuh. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Ni ti še...kaj pa ko bodo merili glasnost in ugotovili odstopanje od deklarirane vrednosti na identifikacijski ploščici na mopedu?

Po izjavah organa si si sam kriv, pa čeprav imaš legalen izpuh. :P

Bo pa zahteva za pravno varstvo :P Po drugi strani bo po 30kkm treba lonec pelat na servis... polnilo ziher ni več lih 'tovarniške' kvalitete. Jebi ga, sive cone. Sej se lahko tudi s komaj legalnimi bremzami spraviš čez tehničnega. Pa ko se čez en mesec nekam zagoniš in dajo vozilo na izrednega pa pogruntajo da je zaradi izrabljenosti diska le-tega razneslo - kdo je kriv?

Problem je samo, da bi morali take zadeve preveriti na tehničnem pregledu, ker je več legalnost glasnosti izpuha merilo tehnične ustreznosti vozila. Sam ga ne, ker... V glavnem, bom pomeril CB-jko z aplikacijo za telefon. Me res zanima, kolk sem ilegalca :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nista novega pomerila z Igorjem?

Tudi če ti na tehničnem pomerijo ror, velja do takrat, ko greš skozi vrata. Takoj zatem pa je preglasnost tvoj problem. Na to tudi opozarjam, na sive cone, sicer pa kot sem napisal, večina novih aftermarket rorov že presega dB, ki so vpisani po defoltu. Siva cona ali ne, organ te lahko prav zaradi tega jebe, pa čeprav je vse homologirano. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kmet2 slabo si prebral kej sm tela povedat, oz. sm slabo napisala.

 

to da z massom ni za hodit k severnim sosedom je pa ze znano. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, cikadina pravi:

@Kmet2 slabo si prebral kej sm tela povedat, oz. sm slabo napisala.

 

to da z massom ni za hodit k severnim sosedom je pa ze znano. 

pa z Leovinčijem tut ne :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Nista novega pomerila z Igorjem?

Tudi če ti na tehničnem pomerijo ror, velja do takrat, ko greš skozi vrata. Takoj zatem pa je preglasnost tvoj problem. Na to tudi opozarjam, na sive cone, sicer pa kot sem napisal, večina novih aftermarket rorov že presega dB, ki so vpisani po defoltu. Siva cona ali ne, organ te lahko prav zaradi tega jebe, pa čeprav je vse homologirano. 

 

Motor sem kupil z Massom gor. Dokumentacija štima in glede na naokoli nabrane informacije se mi zdi, da bi moral biti ok. Do sedaj ni bilo težav, pa sem bil na tehničnem, pa tudi kaka kontrola je bila. Mimo marsikake sem se pa peljal. Pa ne dvomim da bi me ustavili če bi bila zadeva očitno preglasna.

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, jskrablin pravi:

Motor sem kupil z Massom gor. Dokumentacija štima in glede na naokoli nabrane informacije se mi zdi, da bi moral biti ok. Do sedaj ni bilo težav, pa sem bil na tehničnem, pa tudi kaka kontrola je bila. Mimo marsikake sem se pa peljal. Pa ne dvomim da bi me ustavili če bi bila zadeva očitno preglasna.

Saj se ne gre za očitno preglasnost, ampak za morebitna odstopanja. Kako naj bo lastnik prepričan, če se pa kontrole glasnosti nikoli ne opravi in zakaj bi v tem primeru odgovarjal ?

to je vprašanje, ki ga organ noče razumeti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!