Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

4 hours ago, Borutt said:

Nekateri še vedno nočejo ali pa ne zmorejo razumeti. Pustite motor v originalnem stanju, pa ne bo nobenih meritev ali preverjanj dokumentov. Pri predelavah vedno tvegate, da boste izven homologacijskih zahtev. In točno za to kupujete druge izpuhe, da bo vse skupaj glasneje in bolj fensi ter šmensi. Zakaj potem jočete, ko vam stric izmeri preveč hrupa, katerega več ste sami želeli ? 

Če se ne bi policaji vtikali v vsako malenkost tudi ne bi bilo težav. :) 

Tistim, ki se jih sliši na 10km pa takoj kazen, če ne najde takoj dušilca pa krivine stisnt z rorcangami, da ne bo grmelo :mad: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 14. 7. 2016 at 5:24 PM, Borutt said:

Pusti GPU, ker ne vedo niti, kje je morje niti, kje so parkirali svoja vozila. Jaz sem vprašanje naslovil na Ministrstvo za notranje zadeve in na Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, katera sta izdajatelja omenjenih pravilnikov.

Si ze dobil kak odgovor?
Pri meni je več kot 14 dni mimo in z ministrstva nisem dobil nič.

Torej, ministrstvu se ne sanja, policiji se ne sanja, delamo lahko kar hočemo?
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Lenkas pravi:

Si ze dobil kak odgovor?
Pri meni je več kot 14 dni mimo in z ministrstva nisem dobil nič.

Torej, ministrstvu se ne sanja, policiji se ne sanja, delamo lahko kar hočemo?
 

Samo nekateri......priviligirani ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Lenkas pravi:

Si ze dobil kak odgovor?
Pri meni je več kot 14 dni mimo in z ministrstva nisem dobil nič.

Torej, ministrstvu se ne sanja, policiji se ne sanja, delamo lahko kar hočemo?
 

Iz MNZ so sporočili, da so vprašanje naslovili na Ministrstvo za infrastrukturo, ker naj bi bilo to njihovo področje. Kljub temu, da sem jim odgovoril, da so oni izdajatelj pravilnika, vztrajajo pri odgovoru o razdelitvi področja. Čakam. 

Sem pa že napisal, da je potrebno brati dva pravilnika, kjer je napisano, kako se opravlja meritve oziroma,  kaj se upošteva. V enem pravilniku piše o izvedbi meritve, v drugem pa o homologacijskih zahtevah. Torej se meritev opravi v skladu s homologacijo v primeru podatka v homologaciji in v skladu s pravilnikom v primeru, ko nimamo podatka. Sem šel kasneje preveriti na tehnični pregled in so mi potrdili, kar sem napisal sedaj in nekaj objav nazaj. 

P.S. Če se nikomur ne sanja, vprašaj mene. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, kaj naj naredim v mojem primeru.
Motor ima napisano 86db(A) pri 3000 rpm. Kupil sem izpuh GPR, ki je homologiran za ta motor in ima vse papirje, vendar so teste oni delali pri 4000 rpm, kjer proizvede 89db(A). Kakšen nivo hrupa proizvede pri 3000 ne vem, tudi ni nikjer napisano. Torej, meni bo policist delal meritev pri 3000rpm, kot praviš bo gledal po homologaciji. In kaj naj naredim v primeru da bo nivo hrupa višji? Sam nič ne morem, izpuh pa je homologiran za ta motor.

Popravljeno . Popravil Lenkas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Lenkas pravi:

Torej, kaj naj naredim v mojem primeru.
Motor ima napisano 86db(A) pri 3000 rpm. Kupil sem izpuh GPR, ki je homologiran za ta motor in ima vse papirje, vendar so teste oni delali pri 4000 rpm, kjer proizvede 89db(A). Kakšen nivo hrupa proizvede pri 3000 ne vem, tudi ni nikjer napisano. Torej, meni bo policist delal meritev pri 3000rpm, kot praviš bo gledal po homologaciji. In kaj naj naredim v primeru da bo nivo hrupa višji? Sam nič ne morem, izpuh pa je homologiran za ta motor.

Če že moraš menjati izpuh, potem kupi ustrezen izpuh. Simpl. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Borutt pravi:

Če že moraš menjati izpuh, potem kupi ustrezen izpuh. Simpl. 

če si pozorno prebral, je kupil ustrezen izpuh :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, če je izpuh za ta model motorja homologiran in ima papirje, ki so ustrezni za vpis izpuha v homologacijski karton pri za to pristojnem slovenskem organu, potem je izpuh ustrezen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Lenkas pravi:

Torej, kaj naj naredim v mojem primeru.
Motor ima napisano 86db(A) pri 3000 rpm. Kupil sem izpuh GPR, ki je homologiran za ta motor in ima vse papirje, vendar so teste oni delali pri 4000 rpm, kjer proizvede 89db(A). Kakšen nivo hrupa proizvede pri 3000 ne vem, tudi ni nikjer napisano. Torej, meni bo policist delal meritev pri 3000rpm, kot praviš bo gledal po homologaciji. In kaj naj naredim v primeru da bo nivo hrupa višji? Sam nič ne morem, izpuh pa je homologiran za ta motor.

Jaz sem siguren da je pri 3000rpm ustrezen za tvoj motor..ker nimas se kaj bat ce imas vse papirje in je vse po PS!!!Imel dokaj podoben problem..tko da sam gassss in srecno;-))Aja pa se to..pa reci policaju naj ti meri pri 4000 rpm kot kazejo testi..lp

Popravljeno . Popravil dAlencc87
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meritve hrupa se opravlja po podatkih v homologaciji. In vsakdo mora nositi posledice svoje odločitve pri menjavi izpuha v primeru neustreznosti oziroma v primeru "nepoštenega" podjetja, ki izdeluje izpuhe. Se ne spomnim niti enega primera, da bi kakšno podjetje prisililo uporabnika k zamenjavi izpuha. 

Nauk: če se že j..., potem vsaj uživajte. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Meritve hrupa se opravlja po podatkih v homologaciji. In vsakdo mora nositi posledice svoje odločitve pri menjavi izpuha v primeru neustreznosti oziroma v primeru "nepoštenega" podjetja, ki izdeluje izpuhe. Se ne spomnim niti enega primera, da bi kakšno podjetje prisililo uporabnika k zamenjavi izpuha. 

Nauk: če se že j..., potem vsaj uživajte. 

Ok..sam v čem je potem poanta, da v papirjih motorja piše za (v tem primeru)3000rpm tok pa tok dB, za isti motor za točno določen izpuh pa delajo meritve pri 4000rpm?!ne razumem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, dAlencc87 pravi:

Ok..sam v čem je potem poanta, da v papirjih motorja piše za (v tem primeru)3000rpm tok pa tok dB, za isti motor za točno določen izpuh pa delajo meritve pri 4000rpm?!ne razumem..

Si preveril pri vseh izdelovalcih izpuhov, če dajejo podatke za točno določene motorje v nasprotju s homologacijo tega istega motorja ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Meritve hrupa se opravlja po podatkih v homologaciji. In vsakdo mora nositi posledice svoje odločitve pri menjavi izpuha v primeru neustreznosti oziroma v primeru "nepoštenega" podjetja, ki izdeluje izpuhe. Se ne spomnim niti enega primera, da bi kakšno podjetje prisililo uporabnika k zamenjavi izpuha. 

Nauk: če se že j..., potem vsaj uživajte. 

 

Potem je pa to stvar pristojnega organa v RS, ki opravlja preglede in vpisuje spremembe v homologacijski karton da to zazna in v kolikor meritve ne ustrezajo prepisom, zavrne vpis takšne predelave v homologacijski karton, ne pa da to odobri.

Povprečen uporabnik naj načeloma ne bi razpolagal z nekimi znanji kaj pomeni toliko in toliko db pri določenih vrtljajih. Zato so za to pristojne službe pooblaščene s strani RS, katerim se pelje motor na pregled (se jih tudi plača da to naredijo) in ki preverijo ali izvedena predelava ustreza vsem tehničnim zahtevam.

Ne gre se za to, da bi katerokoli podjetje nekoga sililo ali ne sililo k zamenjavi izpuha. Gre se zato, da naša država predpisuje obvezno zavedbo vsakršnekoli predelave ravno zato, da preveri, ali je predelava ustrezna. In če ti takšen organ potrdi, da je predelava ustrezna, zakaj bi moral potem ti kot laik,ki se ne spozna na meritve in tehnične standarde nekaj sam raziskovati ali je res tako.

 

 

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Jure pravi:

 

Potem je pa to stvar pristojnega organa v RS, ki opravlja preglede in vpisuje spremembe v homologacijski karton da to zazna in v kolikor meritve ne ustrezajo prepisom, zavrne vpis takšne predelave v homologacijski karton, ne pa da to odobri.

Povprečen uporabnik naj načeloma ne bi razpolagal z nekimi znanji kaj pomeni toliko in toliko db pri določenih vrtljajih. Zato so to pristojne službe, katerim se pelje motor na pregled (ki se jih tudi plača) ii ki preverijo ali izvedena predelava ustreza vsem tehničnim zahtevam.

Ne gre se za to, da bi katerokoli podjetje nekoga sililo ali ne siliko k izmenjavi izpuha. Gre se zato, da naša država predpisuje obvezno zavedbo vsakršnekoli predelave ravno zato, da preveri, ali je predelava ustrezna. In če ti takšen organ potrdi, da je predelava ustrezna, zakaj bi moral potem ti kot laik,ki se ne spozna na meritve in tehnične standarde nekaj sam raziskovati ali je res tako.

 

 

Si že videl certifikat izpuha ? Če ga nisi, si ga poglej. Na njemu ni podatka o hrupu in vrtljajih. Kako naj potem stric ve tisto, o čemer pišeš ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videl sem, nisem pa nikoli imel zamar kaj točno tam not vse piše, ker me načeloma to ne zanima.

Kako na podlagi tistega organ, ki izvaja homologacije ve ali je izdelek ustrezen je stvar organa, ki tak dokument uporabi za odobritev predelave. Morajo pa iz tistega razbrat vse potrebne podatke, ker homologacijski pregled, na podlagi katerega se vpiše predelavo vozila v homologacijski karton pomeni predleg pri katerem se opravi postopek posamične odobritve predelanega vozila s katerim se ugotovi ali je vozilo tudi po predelavi skladno s predpisi. Če vozilo po predelavi ni skladno s predpisi, se predelave ne sme odobriti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Jure pravi:

Videl sem, nisem pa nikoli imel zamar kaj točno tam not vse piše, ker me načeloma to ne zanima.

Kako na podlagi tistega organ, ki izvaja homologacije ve ali je izdelek ustrezen je stvar organa, ki tak dokument uporabi za odobritev predelave. Morajo pa iz tistega razbrat vse potrebne podatke, ker homologacijski pregled, na podlagi katerega se vpiše predelavo vozila v homologacijski karton pomeni predleg pri katerem se opravi postopek posamične odobritve predelanega vozila s katerim se ugotovi ali je vozilo tudi po predelavi skladno s predpisi. Če vozilo po predelavi ni skladno s predpisi, se predelave ne sme odobriti.

Izpuh se izdela in nato odobri v skladu s homologacijo. Proizvajalec s certifikatom dokazuje skladnost s homologacijo. Če pa ta isti proizvajalec  slepari pri zahtevah, tega stric pri vpisu ne bo mogel vedeti. 

Ne mešaj postopka posamične odobritve predelanega vozila z vpisom v homologacijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Borutt pravi:

Izpuh se izdela in nato odobri v skladu s homologacijo. Proizvajalec s certifikatom dokazuje skladnost s homologacijo. Če pa ta isti proizvajalec  slepari pri zahtevah, tega stric pri vpisu ne bo mogel vedeti. 

Ne mešaj postopka posamične odobritve predelanega vozila z vpisom v homologacijo. 

Gre se za skrivanje za birokracijo in nobene odgovornosti, pa za kasiranje, ti si pa njihovo orodje za to nabirko. Lej, niti ni važno ali je posamična odobritev predelave, vsak avto ima homologacijo in kupec ne more vedeti ali je kaj narobe. Če pa organ, ki izda to homologacijo NI v stanju tega preveriti, naj ne odobri nečesa, kar je podlaga samo papir. 

Zakaj bi jaz kot končni kupec moral tožiti proizvajalca (in nositi odgovornost)? naj ga toži tisti, ki izdaja homologacije...sem ti lepo povedal primer folksvagna, le zadeva je prevelika, da bi se kaj zgodilo...

pred eno uro, Borutt pravi:

Si že videl certifikat izpuha ? Če ga nisi, si ga poglej. Na njemu ni podatka o hrupu in vrtljajih. Kako naj potem stric ve tisto, o čemer pišeš ?

torej stric ni kvalificiran, da odobri nekaj, za KAR NAJ BI BIL STROKOVNJAK. 

Sicer bi pa že bil čas, da priznaš, da je zakonodaja in predpisi na tem področju šepava.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

Gre se za skrivanje za birokracijo in nobene odgovornosti, pa za kasiranje, ti si pa njihovo orodje za to nabirko. Lej, niti ni važno ali je posamična odobritev predelave, vsak avto ima homologacijo in kupec ne more vedeti ali je kaj narobe. Če pa organ, ki izda to homologacijo NI v stanju tega preveriti, naj ne odobri nečesa, kar je podlaga samo papir. 

Zakaj bi jaz kot končni kupec moral tožiti proizvajalca (in nositi odgovornost)? naj ga toži tisti, ki izdaja homologacije...sem ti lepo povedal primer folksvagna, le zadeva je prevelika, da bi se kaj zgodilo...

torej stric ni kvalificiran, da odobri nekaj, za KAR NAJ BI BIL STROKOVNJAK. 

Sicer bi pa že bil čas, da priznaš, da je zakonodaja in predpisi na tem področju šepava.

S takšnimi izjavami bomo vsi verjeli v tvoje skoke brez padala.

Mešaš stvari, zavajaš in nakladaš o nečem, kar ne poznaš. Sem že toliko in tolikokrat napisal, kaj in kako, da bi sedaj že mogel razumeti. 

Kdo in kako se skriva za birokracijo ? Brez nakladanja, samo dejstva, prosim. 

Kupec zamenja del na vozilu. Sem že postavil vprašanje, kdaj je bil nekdo s tovarniškim vozilom v prekršku. Koliko odgovorov je bilo ?

Stric vpiše tako, kot je predpisan postopek na podlagi predpisanih papirjev. Kaj naj preveri ?

Mešaš Volkswagen v nekaj, kamor ne spada. Tam je tovarna sleparila vse po vrsti. 

Govoriš o neki šepavi zakonodaji, pa ne poznaš enega člena. Pravzaprav je zate šepavo vse, ker te predpisi omejujejo pri delanju prekrškov in vlečejo denar iz denarnice. Poskusi ne biti prekrškar. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče še bolj kot ti poznam birokracijo in skrivanje za papirji, poznam štandarde od ISO, HACCP, itd itd....povsod je skrivanje za dokumenti. 

Torej, uporabnik je krit z dokumentom, tako laufa naša EU in še bolj SLO.

Jaz sem za ror krit z vpisom v homologacijo, organ, ki je vpisal, pa s papirčkom, ki ga je izdal proizvajalec. Verjamem, da si dovolj brihten da poznaš vrstni red in hierarhijo odgovornosti.

Torej, če ponazorim plastično, in kar ti je že Jure napisal, če montiram Leovince, kateri je homologiran za moj moped, uredim homologacijski vpis, ne mislim in ne bom nosil nobene odgovornosti, če me "organi" zaradi napačne ali pomanjkljive zakonodaje preganjajo.

 

sedaj pa po vrstnem redu:

Kdo in kako se skriva za birokracijo ? Brez nakladanja, samo dejstva, prosim. 

Za birokracijo se skrivajo vsa dejanja, katera imajo za dokaz dokument, ki ga je nekdo izdal. (vključno z legaliziranimi sušilnicami sadja)

Kupec zamenja del na vozilu. Sem že postavil vprašanje, kdaj je bil nekdo s tovarniškim vozilom v prekršku. Koliko odgovorov je bilo ?

to sta dve vprašanji, teoretično so v prekrški mnogi lastniki tovarniških volksvagnov :P , pa dokazali smo tudi, da predpis (delovna navodila al kakorkol to imenuješ) ki ga uporabljate ne meri hrupa na istih obratih, kot ga prizvajalec....najmanj nedorečen je ta del

Stric vpiše tako, kot je predpisan postopek na podlagi predpisanih papirjev. Kaj naj preveri ?

Kaj stric preveri ni moj problem (pa čeprav vem, ker sem že opravil vpis), v homologacijskem kartončku lepo piše, da je vgrajeno to in to, kar potrjuje skladnost z zakonodajo. Hkrati stric dobi, potrdilo o strokovni vgradnji, in homologacijski certifikat proizvajalca, torej se jasno ve kdo in v kakem vrstnem redu nosi odgovornost za pomankljive, napačne, ali potvorjene dokumente, ter za opravljeno delo.

mešaš Volkswagen v nekaj, kamor ne spada. Tam je tovarna sleparila vse po vrsti. 

Kaka je pa razlika če oslepariš dva ,ali 500 ali pol miljona ljudi? Upam da se ne boš skliceval na dobro znane besede, če ubiješ enega si morilec, ubiješ 5 si serijski morilec, pobiješ miljone, si pa osvajalec?

Govoriš o neki šepavi zakonodaji, pa ne poznaš enega člena. Pravzaprav je zate šepavo vse, ker te predpisi omejujejo pri delanju prekrškov in vlečejo denar iz denarnice. Poskusi ne biti prekrškar.

Šepavo je vse kar ne deluje dobro, oziroma, kjer je moč delati napake, tako namerno kot nenamerno. O mojem prekrškarstvu pa ne bi, lahko preveriš v vaših bazah.....in to za najmanj 7 let nazaj....takrat sem namreč plačal zadnjo kazen, pa niti ne vem, kaj je to povezano z izpuhom. Prekrškar pa nisem, če namontiram aftermarket izpuh in ga vpišem v homologacijo :P

 

Pa še kratka birokratska, pred 20 leti so bile kandirane zelene češnje strup in nevarne za človekovo zdravje. Sem jih moral vračati nazaj v Italijo. Potem je birokratski aparat, vsebnost zelene barve v njih popravil za eno decimalko, in lej ga zlomka, kar naenkrat, niso več bile nevarne. 

Birokrati in organi, so v prvem delu skoraj noreli, le kako si upam, inšpektrji so jih samo na daleč gledali, dotaknil se jih ni noben, so bile prenevarne.....v drugem delu, po spremembi zakonodaje, so pa tut kako v usta vrgli.

Tako štima birokracija....in ti se temu prilagajaš, tudi pri izpuhih.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

Mogoče še bolj kot ti poznam birokracijo in skrivanje za papirji, poznam štandarde od ISO, HACCP, itd itd....povsod je skrivanje za dokumenti. 

Torej, uporabnik je krit z dokumentom, tako laufa naša EU in še bolj SLO.

Jaz sem za ror krit z vpisom v homologacijo, organ, ki je vpisal, pa s papirčkom, ki ga je izdal proizvajalec. Verjamem, da si dovolj brihten da poznaš vrstni red in hierarhijo odgovornosti.

Torej, če ponazorim plastično, in kar ti je že Jure napisal, če montiram Leovince, kateri je homologiran za moj moped, uredim homologacijski vpis, ne mislim in ne bom nosil nobene odgovornosti, če me "organi" zaradi napačne ali pomanjkljive zakonodaje preganjajo.

 

sedaj pa po vrstnem redu:

Kdo in kako se skriva za birokracijo ? Brez nakladanja, samo dejstva, prosim. 

Za birokracijo se skrivajo vsa dejanja, katera imajo za dokaz dokument, ki ga je nekdo izdal. (vključno z legaliziranimi sušilnicami sadja)

Kupec zamenja del na vozilu. Sem že postavil vprašanje, kdaj je bil nekdo s tovarniškim vozilom v prekršku. Koliko odgovorov je bilo ?

to sta dve vprašanji, teoretično so v prekrški mnogi lastniki tovarniških volksvagnov :P , pa dokazali smo tudi, da predpis (delovna navodila al kakorkol to imenuješ) ki ga uporabljate ne meri hrupa na istih obratih, kot ga prizvajalec....najmanj nedorečen je ta del

Stric vpiše tako, kot je predpisan postopek na podlagi predpisanih papirjev. Kaj naj preveri ?

Kaj stric preveri ni moj problem (pa čeprav vem, ker sem že opravil vpis), v homologacijskem kartončku lepo piše, da je vgrajeno to in to, kar potrjuje skladnost z zakonodajo. Hkrati stric dobi, potrdilo o strokovni vgradnji, in homologacijski certifikat proizvajalca, torej se jasno ve kdo in v kakem vrstnem redu nosi odgovornost za pomankljive, napačne, ali potvorjene dokumente, ter za opravljeno delo.

mešaš Volkswagen v nekaj, kamor ne spada. Tam je tovarna sleparila vse po vrsti. 

Kaka je pa razlika če oslepariš dva ,ali 500 ali pol miljona ljudi? Upam da se ne boš skliceval na dobro znane besede, če ubiješ enega si morilec, ubiješ 5 si serijski morilec, pobiješ miljone, si pa osvajalec?

Govoriš o neki šepavi zakonodaji, pa ne poznaš enega člena. Pravzaprav je zate šepavo vse, ker te predpisi omejujejo pri delanju prekrškov in vlečejo denar iz denarnice. Poskusi ne biti prekrškar.

Šepavo je vse kar ne deluje dobro, oziroma, kjer je moč delati napake, tako namerno kot nenamerno. O mojem prekrškarstvu pa ne bi, lahko preveriš v vaših bazah.....in to za najmanj 7 let nazaj....takrat sem namreč plačal zadnjo kazen, pa niti ne vem, kaj je to povezano z izpuhom. Prekrškar pa nisem, če namontiram aftermarket izpuh in ga vpišem v homologacijo :P

 

Pa še kratka birokratska, pred 20 leti so bile kandirane zelene češnje strup in nevarne za človekovo zdravje. Sem jih moral vračati nazaj v Italijo. Potem je birokratski aparat, vsebnost zelene barve v njih popravil za eno decimalko, in lej ga zlomka, kar naenkrat, niso več bile nevarne. 

Birokrati in organi, so v prvem delu skoraj noreli, le kako si upam, inšpektrji so jih samo na daleč gledali, dotaknil se jih ni noben, so bile prenevarne.....v drugem delu, po spremembi zakonodaje, so pa tut kako v usta vrgli.

Tako štima birokracija....in ti se temu prilagajaš, tudi pri izpuhih.

Kdo te sili v zamenjavo izpuha ? Kaj pridobiš z zamenjavo izpuha ?  Katera je tista napačna ali pomanjkljiva zakonodaja ?  To se navezuje na tisto tvoje pisanje na začetku. 

V zvezi birokracije nakladaš, čeprav sem te prosil za dejstva.

Kupci Volkswagnov niso storili prekrška, ker je dokazano, da je tovarna sleparila. Kaj ima to veze z izpuhi ? Isto me ti sprašuješ, pa sedaj še jaz tebe. S tisto meritvijo si pokazal svoje znanje. Merijo v skladu s homologacijo. Nisi prebral, kaj vse sem napisal v prejšnjih zapisih ? Sedaj veš, zakaj napišem, da nakladaš in zavajaš ?

Stric vpiše na podlagi papirjev. Te je on silil zamenjati izpuh za netovarniškega ? Če bo izpuh glasnejši, kot imaš vpisano v homologaciji, bo ta stric kriv ? Ti si odgovoren, saj si ti kupil izpuh in je na tvojem motorju. Pritožbe in pohvale naslovi na prodajalca oziroma proizvajalca. Če mogoče ne veš, izpuh je testiran in atestiran. Kaj pa potem proizvajajo in prodajajo, da čimveč zaslužijo, pa njih vprašaj.  

Si s preglasnih izpuhom osvajalec ?

Prekrški ? Naj pogledam zapis vožnje po Balkanu ? Ne potrebujem računalnika, saj kar sam vse napišeš. Verjamem, da si bil tudi pri menjanem izpuhu prekrškar, ker je bil original pretih. 

Za tiste češnje sem pa napisal nekje v zapisu. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Izpuh se izdela in nato odobri v skladu s homologacijo. Proizvajalec s certifikatom dokazuje skladnost s homologacijo. Če pa ta isti proizvajalec  slepari pri zahtevah, tega stric pri vpisu ne bo mogel vedeti. 

Ne mešaj postopka posamične odobritve predelanega vozila z vpisom v homologacijo. 

Kako potem lahko uradne moto trgovine prodajajo neustrezno opremo in za to ni nobeden sankcioniran . Če bi kmet prodajal pokvarjen krompir in bi se s tem zastrupili bi nosil posledice. Zakaj potem ne nosi posledice prodajalec uradni in poblaščen od npr. LeoVinci,Akrapovič itd .......kako lahko sploh prodajajo izpuhe za specifične modele in ti ne ustrezajo homologaciji motorja  in to tudi uradno reklamirajo od tv naprej .....to je nateg na celi črti in spet nosi posledice navaden človek . Nekdo je to odobril za prodajo na našem trgu in ta bi moral nositi posledice ne pa končni člen v verigi . 

Kakor razumem bi jaz moral za šankom v uradni trgovini preverjat če se izpuh ujema z mojo homologacijo ,decibeli in ostalim sranjem ki je povprečnemu človeku povsem tuje ,v tem istem času pa mi prodajalec v trgovini govori ,da je izpuh tip top vse bp itd .......serješ ga borut...in ja členi in zakoni so pač spet tako spisani da imaš pravnoformalno prav ni pa človeško .

Tukaj ne govorimo o izpuhih ki so na motorju že ohoho let in so dotrajani itd ,govorimo ,da že novi izpuhi ne ustrezajo kar pravila zahtevajo .

In ja vem nobeden me nič ne sili , da zamenjam izpuh .....:D

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Borutt pravi:

Kdo te sili v zamenjavo izpuha ? kaj te qurac briga, če lahko, bom menjal, tako kot kupil suzuki namesto KTM, nihče me ne sili, je pa možnost in moja odločitev

Kaj pridobiš z zamenjavo izpuha ? ponovno, kaj te briga, če lahko, potem lahko menjam, mogoč se moji ženi dopade Akrapovič!!!!

Katera je tista napačna ali pomanjkljiva zakonodaja ? Tista ki lahko ugotovi da je nekaj legalnega nelegalno, ali obratno

V zvezi birokracije nakladaš, čeprav sem te prosil za dejstva. Dejstva sem ti napisal, nakladaš pa sam, ali pa si zakrivaš oči

Kupci Volkswagnov niso storili prekrška, ker je dokazano, da je tovarna sleparila. Kaj ima to veze z izpuhi ?

vezo ima v toliko, da v primeru sleparjenja proizvajalca, zastopnika ali mojstra za vgradnjo nasrka končni kupec, opaziš razliko?

Stric vpiše na podlagi papirjev. Te je on silil zamenjati izpuh za netovarniškega ? Če bo izpuh glasnejši, kot imaš vpisano v homologaciji, bo ta stric kriv ? Ti si odgovoren, saj si ti kupil izpuh in je na tvojem motorju. Pritožbe in pohvale naslovi na prodajalca oziroma proizvajalca. Če mogoče ne veš, izpuh je testiran in atestiran. Kaj pa potem proizvajajo in prodajajo, da čimveč zaslužijo, pa njih vprašaj.  Spet te vprašam, ali opaziš mogoče povezavo z volksvagnom, pa še kako cvetko iz avtomobilizma se da dobit.

Si s preglasnih izpuhom osvajalec ? Butasto vprašanje

Prekrški ? Naj pogledam zapis vožnje po Balkanu ? Govoril sem za področje SLO, ti balkana nimaš v pristojnosti, poleg tega so policaji v primeru balkana bili podkupljeni, niso pa bile plačane kazni, torej prekrški ne obstajajo. sicer sem se pa že nekaj s tabo prevozil , tako da malce vem kok prekrškov sva skupaj naredila :D

Ne potrebujem računalnika, saj kar sam vse napišeš. Verjamem, da si bil tudi pri menjanem izpuhu prekrškar, ker je bil original pretih. Tako je, a vseeno je bil homologiran in vpisan v homologacijo, torej legalen.

 

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Kmet2 pravi:

Kako potem lahko uradne moto trgovine prodajajo neustrezno opremo in za to ni nobeden sankcioniran . Če bi kmet prodajal pokvarjen krompir in bi se s tem zastrupili bi nosil posledice. Zakaj potem ne nosi posledice prodajalec uradni in poblaščen od npr. LeoVinci,Akrapovič itd .......kako lahko sploh prodajajo izpuhe za specifične modele in ti ne ustrezajo homologaciji motorja  in to tudi uradno reklamirajo od tv naprej .....to je nateg na celi črti in spet nosi posledice navaden človek . Nekdo je to odobril za prodajo na našem trgu in ta bi moral nositi posledice ne pa končni člen v verigi . 

Kakor razumem bi jaz moral za šankom v uradni trgovini preverjat če se izpuh ujema z mojo homologacijo ,decibeli in ostalim sranjem ki je povprečnemu človeku povsem tuje ,v tem istem času pa mi prodajalec v trgovini govori ,da je izpuh tip top vse bp itd .......serješ ga borut...in ja členi in zakoni so pač spet tako spisani da imaš pravnoformalno prav ni pa človeško .

Tukaj ne govorimo o izpuhih ki so na motorju že ohoho let in so dotrajani itd ,govorimo ,da že novi izpuhi ne ustrezajo kar pravila zahtevajo .

In ja vem nobeden me nič ne sili , da zamenjam izpuh .....:D

 

 

Prodajajo homologirane izpuhe in izpuhe, kateri niso dovoljeni za cestno uporabo.  Kje si ti ugotovil, da prodajajo neustrezne izpuhe ? Saj je govora o izpuhih, kajne.

Verjetno si že slišal, da so prepovedali prodajo določenega izdelka, ker le-ta ni ustrezal določenim zahtevam. In to se lahko zgodi izpuhom oziroma ne bodo več cestno legalni. 

Kupec zahteva, plača in poseduje nekaj, kar naj bi bilo cestno legalno. Lahko ga nategne pošten proizvajalec in plačuje kazni zaradi preglasnega izpuha. Se je kdo vprašal, zakaj je Akrapovič tako drag ? Eden od vzrokov je tudi ustreznost vsem zahtevam. In vsi ti preizkusi in testi stanejo. Ker pa nekateri radi varčujejo, kupijo poceni in zanič izpuh, kateri ustreza samo njim zaradi večjega hrupa.

Kupcu ni treba nič preverjati, kakor mu tudi ni treba zamenjevati izpuha. Kdo te sili v zamenjavo  ?

Postopek spraviti izpuh na cesto je strošek, zaradi česar proizvajalci sleparijo.

Svi  bi se jebali a da jim ne uđe. Težko.  

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

...

Nihče več te ne jemlje resno, ker ne znaš ene stvari utemeljiti ali pa dokazati. 

Kupi Akrapoviča, da bo vsaj nekaj kvalitetnega pleha na cesti :jezik:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Borutt pravi:

 

Prodajajo homologirane izpuhe in izpuhe, kateri niso dovoljeni za cestno uporabo.  Kje si ti ugotovil, da prodajajo neustrezne izpuhe ? Saj je govora o izpuhih, kajne.

Verjetno si že slišal, da so prepovedali prodajo določenega izdelka, ker le-ta ni ustrezal določenim zahtevam. In to se lahko zgodi izpuhom oziroma ne bodo več cestno legalni. 

Kupec zahteva, plača in poseduje nekaj, kar naj bi bilo cestno legalno. Lahko ga nategne pošten proizvajalec in plačuje kazni zaradi preglasnega izpuha. Se je kdo vprašal, zakaj je Akrapovič tako drag ? Eden od vzrokov je tudi ustreznost vsem zahtevam. In vsi ti preizkusi in testi stanejo. Ker pa nekateri radi varčujejo, kupijo poceni in zanič izpuh, kateri ustreza samo njim zaradi večjega hrupa.

Kupcu ni treba nič preverjati, kakor mu tudi ni treba zamenjevati izpuha. Kdo te sili v zamenjavo  ?

Postopek spraviti izpuh na cesto je strošek, zaradi česar proizvajalci sleparijo.

Svi  bi se jebali a da jim ne uđe. Težko.  

Spet si grob :lol1:

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Borutt pravi:

 

 

Nihče več te ne jemlje resno, ker ne znaš ene stvari utemeljiti ali pa dokazati. 

Kupi Akrapoviča, da bo vsaj nekaj kvalitetnega pleha na cesti :jezik:.

hehe...sam prepričat me ne znaš...sicer pa prou  :jezik:

mi je pa všeč da sebe uporabljaš v množini , al si tut Neareina mislu? :ras:

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!