Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Vprašanje: Ali je potrebno na nepredelanem vozilu (avto, motor) imeti homologacijski kartonček vedno sabo?

No bull shit; prosim, da napise odgovor tisti, ki misli da ve...

če se ne motim, bi ga moral vedno nositi s sabo, ne glede na to ali imaš ... predelano ali nepredelano vozilo. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se ne motim, bi ga moral vedno nositi s sabo, ne glede na to ali imaš ... predelano ali nepredelano vozilo. :hmm:

Se ne motiš, zmeri bolj bi vsi radi gledali v tist bel kartonček...po novem so menda zdej tud drugačni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne motiš, zmeri bolj bi vsi radi gledali v tist bel kartonček...po novem so menda zdej tud drugačni...

Ja A4 format! :eek: :cry: :angry: :SS

Kmalu si bo treba prikolico zraven motorja naštimat, da boš lahko vse tisto, kar se bo birokracija spomnila, s sabo vozil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starejša vozila nimajo homologacije in jo potemtakem ni potrebno imeti s sabo. Če bi bila potrebna, bi jo sigurno naknadno izdali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starejša vozila nimajo homologacije in jo potemtakem ni potrebno imeti s sabo. Če bi bila potrebna, bi jo sigurno naknadno izdali.

Vozila registrirana v RS pred 1.6.1995..... mislim, da se nisem zmotil v datumu...sem ga potegnil iz glave!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojih homologacijah za motor in avto piše, da potrebno izjavo predložiti ob registraciji in ob vsakem tehničnem pregledu. V drugem stavku pa: Uporabnik vozila, ki ga NI potrebno registrirati, mora imeti ti izjavo vedno pri sebi, kadar uporablja vozilo.

Torej izjave ni potrebno imeti s sabo, razen kadar vozimo kolo z motorjem, ki ne preseže 25 km/h, ali delovni stroj.

Osebno imam homologacije spravljene doma, za firbce pa imam s sabo fotokopijo. Do sedaj me še ni ustavil noben firbec, vsi policisti so bili zadovoljni s prometnim dovoljenjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojih homologacijah za motor in avto piše, da potrebno izjavo predložiti ob registraciji in ob vsakem tehničnem pregledu. V drugem stavku pa: Uporabnik vozila, ki ga NI potrebno registrirati, mora imeti ti izjavo vedno pri sebi, kadar uporablja vozilo.

Torej izjave ni potrebno imeti s sabo, razen kadar vozimo kolo z motorjem, ki ne preseže 25 km/h, ali delovni stroj.

Osebno imam homologacije spravljene doma, za firbce pa imam s sabo fotokopijo. Do sedaj me še ni ustavil noben firbec, vsi policisti so bili zadovoljni s prometnim dovoljenjem.

Homologacija se je izdajala res že leta '95 za nekatere, obvezna pa je za vozila, prvič reg. po 1.5.98, vendar so določena vozila (traktorji npr) dobila homologacijo bistveno kasneje. Danes je klasično homologacijo ("izjava o ustreznosti in tehnični brezhibnosti vozila") zamenjalo "Potrdilo o skladnosti", ki je usklajeno z evropskimi direktivami in ga dobi vsako (novo) vozilo.

Za lastnike, ki so homologacijo nekoč imeli, a so jo izgubili, izdeluje nadomestne LPP Ljubljana za os. voz., Avtoplus KP za motocikle in RTI MB za tovorna voz.

Potrdila o skladnosti izdaja le Ministrstvo za promet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojih homologacijah za motor in avto piše, da potrebno izjavo predložiti ob registraciji in ob vsakem tehničnem pregledu. V drugem stavku pa: Uporabnik vozila, ki ga NI potrebno registrirati, mora imeti ti izjavo vedno pri sebi, kadar uporablja vozilo.

Torej izjave ni potrebno imeti s sabo, razen kadar vozimo kolo z motorjem, ki ne preseže 25 km/h, ali delovni stroj.

Na moji homologaciji piše: To potrdilo o skladnosti je potrebno obvezno priložiti ob registraciji vozila v RS. Uporabnik vozila mora imeti to potrdilo vedno pri sebi, kadar uporablja predmetno vozilo.

Torej, potrdilo JE potrebno imeti s sabo. Gre za novo A4 obliko potrdila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej. O oprijemu na cesti do tehničnega in nazaj raje ne pišem  :BUA: . Celoten strošek homologacije je znašal 6.400,00 SIT. Zaenkrat na tehničnem še ne vedo kje točno na rorih je TUV oznaka, pa sem jim malo pomagal  :D . Homologacija je uspešno opravljena in v roku ene 2-3 tednov pričakujem kartonček  :OK:

Že kej duha in sluha o kartončku....A si dubu kakšno potrdilo o homologacijskem pregledu in da imaš lahko ror namontiran dokler ne dobiš kartončka ali moraš po pravilih ror odmontirat in počakat, da ti pošljejo papirje....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da bo ta stric Wings,če ne bo kmal kaj pogruntal, lahko obesil na vrata štacune OUT OF BUISNIS !

Danes, sem mu poslal e-mail z vprašanjem o tej aktualni temi..me prav zanima, če si bo vzel toliko časa, da mi odogvori. (Naj povem, da je to moj drugi poizkus :angry: )

A se hecaš! DA bi pogoru?! Peh! PA sej je pri nas tekmovalno dirkalni motociklizem tako razvit, da bo pa njim prodajal :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdoi ve kje bi se dsal dobit kakšen dodaten dušilec zvoka za racink tipe akrapovičev! Zadevco bi namreč prinetal gor in še prej zadevo malce poštimal da bi vseeno imelo nekaj zvoka. LOUD PIPES SAVE LIVES!!!!!

Registriral z original izpuhi pol pa dal gor nehomologiranega akrapoviča...z manjšim blaženjem zvoka(da nebi ravno v polno nabijal).

A ima kdo nasvet kako spravt nalepko AKRAPOVIČ dol?!?!? SAm ne bi rečt s fenom!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se hecaš! DA bi pogoru?! Peh! PA sej je pri nas tekmovalno dirkalni motociklizem tako razvit, da bo pa njim prodajal  :BUA:

Dobro ne lih pogoru..sam prodaja mu bo pa sigurno mal pala :hmm: Kar se pa tiče tekmovalnega motorizma....to je drag šport....in tist, ki se z njim ukvarja si bo sigurno privoščil kaj drugega ne pa Wingsa....no sam to je pa že :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdoi ve kje bi se dsal dobit kakšen dodaten dušilec zvoka za racink tipe akrapovičev! Zadevco bi namreč prinetal gor in še prej zadevo malce poštimal da bi vseeno

Si probal pri Akrapoviču? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že kej duha in sluha o kartončku....A si dubu kakšno potrdilo o homologacijskem pregledu in da imaš lahko ror namontiran dokler ne dobiš kartončka ali moraš po pravilih ror odmontirat in počakat, da ti pošljejo papirje....

LP

Nope. Papirjev še ni. Imam pa, ko se peljem, s seboj papirje od opravljanja homologacije. Tako, da če me ustavi policaj upam, da mu bo to zadoščalo.

Kok je še do sezone?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo nasvet kako spravt nalepko AKRAPOVIČ dol?!?!? SAm ne bi rečt s fenom!!

Levi dušilec daš na desno stran, desnega pa na levo in so obe nalepke na notranji strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes dobil homologacijski kartonček :yea2: . Zdej moram pa samo še zložit zadevo, da bo sedla v prometno. Dimenzijsko je tale kartonček :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na različne informacije na tem forumu sem povprašal na Akrapovič kako je s temi homologacijami za njihov street legal in dobil sledeč odgovor: "Vpis ni potreben, res pa je, da morate ob morebitni kontroli izkazati verodostojnost produkta z certifikatom". Ker certifikata nisem dobil z auspuhom so mi ga poslali po pošti.

Na LPP vam tega seveda ne povejo in lepo pokasirajo za stvar, ki sploh ni potrebna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa člen 248/1 - ZVCP-1?

1.).... policist lahko izloči vozilo...., in ta predelava ni vpisana v dokumentu o skladnosti vozila (homo kartonček, če se ne motim), tako vozilo izloči iz prometa in odvzame prometno nalepko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava auspuha s certifikatom ni predelava. Enako kot pri avtomobilu, ko ne kupiš originalnega ampak drugi nadomestni del s certifikatom (ne mislim športnih ala Remus ipd.)

Kako to razumejo policaji pa bomo videli ko se malo otopli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Bizo:

Po domače povedano - sam sem vprašal naše policaje kako je s tem. Če nimam vpisano v homo kartonček so posledice take kot jih je navedel LordSmith. :grim

Tko da res ne vem če se splača kregat s policaji kdo ma prou, ker te vpis v kartonček košta cca. 7000SIT (toliko je blo pred pol leta) imaš pa mir pred smrkci (vsaj delno). :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima pa me koliko od vas, ki imate zamenjane izpuhe imate te tudi vpisane v kartonček in kater izpuh. Lahko bi bilo zanimivo še za koga.

Samo v vednost!

Moj prijatel si je naredil "auspuh", ki je bil kot original. Ustavil ga je policaj, mu zaradi nehomologiranega izpuha vzel prometno in revež je plačal kot žuti!

Nazaj pa jo je dobil, ko je poravnal to, kar od "grešnikov" zahteva država.

Hoj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla.

Če kdo ve za kakšno zakonsko lukno na katero se bi lahko zgovarjali vsi tisti ki nimajo homologiranih izpuhov kar na dan z besedo.

Nekateri pišejo:"A vam je vsem rekel, da so street-legal, ali da so racing rori?

No, kaj se pol bunite!"

Sorry, jaz sem prejšno sezono kupoval wingsa in sem jih spraševal kako je z tehničnim pregledom pa so mi rekli da ne komplicirajo, sem pa za vsak slučaj kupil še dušilec.Noben ni omenjal da kupujem racing ror in če sem jim omenil da grem na tehnični pregled je že samoumevno da ne grem na pisto.In tudi oglašujejo ne da prodajajo rore samo za racing.To je čisto zavajanje kupcev in zrela zadeva za varstvo potrošnikov.Če bi vse to prej vedel definitivno nebi kupoval nekaj kar ne morem uporabljat in se verjetno tudi bunil nebi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnični pregled se lahko odkloni, v treh dneh kolikor je rok za vrnitev tablic brez dodatnih stroškov pa verjetno ni problem premontirat dušilca in narediti tehničnega :whistle:

Popravljeno . Popravil dule3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na različne informacije na tem forumu sem povprašal na Akrapovič kako je s temi homologacijami za njihov street legal in dobil sledeč odgovor: "Vpis ni potreben, res pa je, da morate ob morebitni kontroli izkazati verodostojnost produkta z certifikatom". Ker certifikata nisem dobil z auspuhom so mi ga poslali po pošti.

Na LPP vam tega seveda ne povejo in lepo pokasirajo za stvar, ki sploh ni potrebna.

Ja pa maš ti novga Akrapota al starga..K jst mam 2002 letnik, sm ga dobil poleg rablenga motorja brez papirjev..A mislis da bi men tut poslal certifikat???Hvala..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa maš ti novga Akrapota al starga..K jst mam 2002 letnik, sm ga dobil poleg rablenga motorja brez papirjev..A mislis da bi men tut poslal certifikat???Hvala..

Kupil som novga, vendar to ni važno. Če je tvoj "street legal" jim pošlji mail s podatki in boš dobil certifikat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!