Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

kaj pa tale primer.

prpelem moped po uvozu na homologacijo in mi model noče obenem (predvsem mislim na ceno) shomologerat še auspuha.

pravi, da je to dodatno in bo obdelal posebej. +30eur, tam nekje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res je. Razen če ni bil izpuh vpisan že v stari prometni. V tem primeru se samo prepiše v homologacijo/identifikacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha, zadeva je bila sicer vpisana v nemški TUV ampak to tle verjetno nima veze.

Pol bo ok. tnx za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še več če prideš po homologacijo narejeno pri njih in rečeš, da si jo zgubil in bi rad novo ti rečejo ne. Pol ko jim rečeš če so prizadeti ali kaj ti povejo da lahko dobiš kopijo (WTF?) in plačaš nekje 33€. Zastopi če moraš. To da moram plačat je pač tipično zakaj pa lahko dobim le kopijo (namesto normalnega papirja) pa ne razumem oz. čemu sploh služi kopija...

Pa 33€ za eno kopijo... živela Slovenija... :headbang:

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nej se jebejo.

to mi je neprijazen mini-on na avtoKrka u lj razložu takoj po tem k ni hotu uzet vijolce za unih 100 homologacije. ...nima za nazaj, ....pa sej ne prodaja uhane na stojnici....

...na konc ma sevede sam eno, da bo čimprej na cesti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, dlicen pravi:

Vsekakor je bistvo, da zaračunajo dvakrat.

Kaj zaračunajo dvakrat ? 

Je potrebno razlikovati med posamično odobritvijo vozila in med vpisom predelave vozila v homologacijo. Bo sedaj bolj jasno, zakaj so različni stroški oziroma, zakaj prihaja do dvakratnega plačila, ampak seveda za različne stvari ?

pred 3 urami, StaraFeltna pravi:

Še več če prideš po homologacijo narejeno pri njih in rečeš, da si jo zgubil in bi rad novo ti rečejo ne. Pol ko jim rečeš če so prizadeti ali kaj ti povejo da lahko dobiš kopijo (WTF?) in plačaš nekje 33€. Zastopi če moraš. To da moram plačat je pač tipično zakaj pa lahko dobim le kopijo (namesto normalnega papirja) pa ne razumem oz. čemu sploh služi kopija...

Pa 33€ za eno kopijo... živela Slovenija... :headbang:

Seveda je homologacijski organ kriv, da si izgubil homologacijo. Poišči vse uradne dokumente in se pozanimaj, če ti izdajo original ali kopijo namesto originala. Si kdaj presnel kakšno kaseto ? Koliko originalov je nastalo ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, Borutt said:

Kaj zaračunajo dvakrat ? 

Je potrebno razlikovati med posamično odobritvijo vozila in med vpisom predelave vozila v homologacijo. Bo sedaj bolj jasno, zakaj so različni stroški oziroma, zakaj prihaja do dvakratnega plačila, ampak seveda za različne stvari ?

Borut, meni je jasno, da za to kar delajo, imajo zakonsko podlago. Jasno mi je tudi, da sta to formalno dva postopka, posebej se homologira vozilo in posebej oprema na njem. Zdrava pamet pa veli, da če je oprema že prisotna na vozilu, bi lahko to združili v eno. A seveda, zakaj bi, če lahko zaračunajo dve storitvi.

Še bolj se pa zdrava pamet sprašuje, zakaj je potrebna odobritev vozila, če je tako vozilo že odobreno v EU in bi kontrolo številk komot naredili na tehničnem pregledu pred registracijo. Odgovor je podoben: ker to nekje piše.

Da ne bo pomote, načeloma sem legalist. Le da je to vse težje, zadnje čase.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima samo razlaga tega absurda, da recimo nasa taljanska karjola z akrapoti je bila dokler je imela taljanske tablce za naso drzavo popolnoma tehnicno izpraven motor. ko pa pride na homologacijo pa kar na enkrat ni vec, ker niso dimniki vpisani v taljanske papirje. seveda so gluhi na razlago, da tam to ni potrebno in je treba na vrh tistih 90 se 30 da doda tistih nekaj crk. in res ne vem zakaj dimnike je treba posebi placat, ce je pa motor blokiran pa se to ne smatra pod predelavo! pa je neprimerno vecji poseg kot tej izpuhi, k so itak samo okrasek ma motorju. to je pac ena bedarija, ki cloveka zmoti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, cikadina pravi:

mene zanima samo razlaga tega absurda, da recimo nasa taljanska karjola z akrapoti je bila dokler je imela taljanske tablce za naso drzavo popolnoma tehnicno izpraven motor. ko pa pride na homologacijo pa kar na enkrat ni vec, ker niso dimniki vpisani v taljanske papirje. seveda so gluhi na razlago, da tam to ni potrebno in je treba na vrh tistih 90 se 30 da doda tistih nekaj crk. in res ne vem zakaj dimnike je treba posebi placat, ce je pa motor blokiran pa se to ne smatra pod predelavo! pa je neprimerno vecji poseg kot tej izpuhi, k so itak samo okrasek ma motorju. to je pac ena bedarija, ki cloveka zmoti. 

Se bo potrebno odločiti, kje bi rada živela. Kajti, pri nas so predpisi takšni, kakršni so in so celo veljavni. Lahko bi ti samo tako odgovoril in se delal pametnega. Ampak ne bom, ker bom poskusil nekaj razložiti. 

Potrebno bo razlikovati med tehnično brezhibnostjo, homologacijskim postopkom, vpisom predelave in še čim. Spodaj je en odstavek, kjer piše, kako in pod kakšnimi pogoji je lahko vozilo, registrirano v tujini, pri nas v cestnem prometu. Torej se s tisto vašo taljansko karjolo s taljanskimi tablicami lahko vozite pri nas, ker tista karjola pri nas ne opravlja tehničnega pregleda in tudi ne podaljšanja prometnega dovoljenja. Tukaj se ne gre za tehnično brezhibnost, ampak za pogoje za udeležbo v cestnem prometu za vozilo registrirano v tujini, kjer pri podaljšanju prometnega dovoljenja ugotavljajo tehnično brezhibnost po njihovih predpisih. Kar pomeni, da je registrirano vozilo tudi tehnično brezhibno vozilo. Pa ne mi sedaj soliti pameti z nekimi škatlami in ostalimi skoraj nevoznimi vozili, katere videvaš. Tehnični pregled je ta škatla opravila takrat, ko je bila brezhibna. Ampak, to je že druga stvar. 

Nisi napisala, vendar predvidevam, da je bil uvoz te karjole. Torej sledi pridobivanje potrdila o skladnosti. In, ker so strici opazili na vozilu spremembo, kar akrapoti pač so, je postal manjši zaplet imenovan evidentiranje spremembe na vozilu. Pri nas je pač takšen predpis, da nespremenjena vozila ne potrebujejo evidentiranja spremembe, ker na vozilu ni nobene spremembe. V kolikor se na vozilu opravi sprememba, je potrebno evidentiranje te spremembe. Čisto enostavno. 

Kako in kaj je motor blokiran ? Imaš papirje za blokado ali samo na splošno izražaš nezadovoljstvo ?

26. člen

(pogoji za udeležbo v cestnem prometu)

(1) Za udeležbo v cestnem prometu morajo motorna in priklopna vozila:

1.      biti registrirana,

2.      imeti veljavno dokazilo o tehnični brezhibnosti vozila, če gre za tovorno vozilo ali priklopno vozilo ali avtobus, s katerim se opravljajo prevozi v skladu s predpisi o prevozih v cestnem prometu,

3.      imeti veljavno prometno dovoljenje ali veljavno dovoljenje za preskusno vožnjo, razen vojaških vozil na gosenicah, in

4.      biti označena s predpisanimi registrskimi ali preskusnimi tablicami, izdanimi za njihovo označitev.

...

(5) Vozila, registrirana v tujini, smejo biti v cestnem prometu v Republiki Sloveniji, če imajo registrsko tablico in listino o registraciji vozila. Vozilo mora biti označeno z oznako države, v kateri je vozilo registrirano, kot jo predpisuje veljavna mednarodna konvencija o cestnem prometu. Oznaka države sme biti na posebni nalepki ali na registrskih tablicah.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi ti postopki so seveda bilo narejeni, avto krka je pokasirala se ekstra 30 evrckov za dimničke in je stvar resena. jst mam se zmigivce ppd predelavo vposisane, da ja ne bo sitnosti. neumno bi bilo ne uredit zadeve, tako kot veleva zakon. 

sej se ne gre tolko zarad teh 30, ampak kot je ze dlicen reku se ti zdi blesavo, da ti to ekstra racunajo. pac tko pise v ceniku, tko pise v zakonu in tko je. kaj si pa o tem mislimo, pa se menda lahko napise.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, cikadina pravi:

mene zanima samo razlaga tega absurda, da recimo nasa taljanska karjola z akrapoti je bila dokler je imela taljanske tablce za naso drzavo popolnoma tehnicno izpraven motor. ko pa pride na homologacijo pa kar na enkrat ni vec, ker niso dimniki vpisani v taljanske papirje. seveda so gluhi na razlago, da tam to ni potrebno in je treba na vrh tistih 90 se 30 da doda tistih nekaj crk. in res ne vem zakaj dimnike je treba posebi placat, ce je pa motor blokiran pa se to ne smatra pod predelavo! pa je neprimerno vecji poseg kot tej izpuhi, k so itak samo okrasek ma motorju. to je pac ena bedarija, ki cloveka zmoti. 

To je pa naša zakonodaja da nas lupijo povsod kjer lahko , še malo boš menjal obleko na motorju boš moral na novo vpisat v homologacijo :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cikadina, mi lahko prosim pošlješ kakšne smernike imaš? Kje si pa dobila papirologijo? Ali imajo smerniki odtisnjen kakšen e? Kurc js bom isto svoje homologiral, glih zaradi teh sitnosti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Borutt pravi:

Se bo potrebno odločiti, kje bi rada živela. Kajti, pri nas so predpisi takšni, kakršni so in so celo veljavni. Lahko bi ti samo tako odgovoril in se delal pametnega. Ampak ne bom, ker bom poskusil nekaj razložiti. 

Potrebno bo razlikovati med tehnično brezhibnostjo, homologacijskim postopkom, vpisom predelave in še čim. Spodaj je en odstavek, kjer piše, kako in pod kakšnimi pogoji je lahko vozilo, registrirano v tujini, pri nas v cestnem prometu. Torej se s tisto vašo taljansko karjolo s taljanskimi tablicami lahko vozite pri nas, ker tista karjola pri nas ne opravlja tehničnega pregleda in tudi ne podaljšanja prometnega dovoljenja. Tukaj se ne gre za tehnično brezhibnost, ampak za pogoje za udeležbo v cestnem prometu za vozilo registrirano v tujini, kjer pri podaljšanju prometnega dovoljenja ugotavljajo tehnično brezhibnost po njihovih predpisih. Kar pomeni, da je registrirano vozilo tudi tehnično brezhibno vozilo. Pa ne mi sedaj soliti pameti z nekimi škatlami in ostalimi skoraj nevoznimi vozili, katere videvaš. Tehnični pregled je ta škatla opravila takrat, ko je bila brezhibna. Ampak, to je že druga stvar. 

 

saj mi vsi razumemo kaj zakon veleva. in se ga drzimo, saj je vendar zakon.

pa vendar SLO mora bit glede pisanja teh členov bolj papeška od papeža.. evidentiranje vgradnje dela, ki že ima homologacijo?  aja pardon, to je predelava ( ampak zakaj je ze en slip on z vgrajenim dusilcem PREDELAVA motorja, saj praktično ne poviša moči, niti glasnosti, niti izpustov, kar dokazuje tuv ? ) . potem bi tudi neoriginalni oljni filter mogo homologirat, saj gre za del vozila ki ga ni predvidela tovarna.? in pa neoriginalne zavorne ploščice ? saj so predelava, če spremenijo vozne lastnosti? pa razni kufri in podobno.

kakorkoli razmisljamo, pridemo do odgovora: tako pač je, tak je zakon. no, pa OK.  seveda ko so v igri raznorazni tajkuni in ogromni denarji so v zakonih naenkrat luknje..ampak glavno da se komplicira pri stvareh kot je evidentiranje vgradnje na vozilih in podobno ; )

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ukica pravi:

cikadina, mi lahko prosim pošlješ kakšne smernike imaš? Kje si pa dobila papirologijo? Ali imajo smerniki odtisnjen kakšen e? Kurc js bom isto svoje homologiral, glih zaradi teh sitnosti..

barracuda, kupljeni v kmc, papirje so dali zravn. Tko da ni blo problemov, edino unga na homologaciji je zafrkavalo k ni mogu s svojo trotlco dovolj ostre slike narest. pol se je kr z eno na kateri se je vidla samo ena megla zadovolil :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, carmagedon pravi:

saj mi vsi razumemo kaj zakon veleva. in se ga drzimo, saj je vendar zakon.

pa vendar SLO mora bit glede pisanja teh členov bolj papeška od papeža.. evidentiranje vgradnje dela, ki že ima homologacijo?  aja pardon, to je predelava ( ampak zakaj je ze en slip on z vgrajenim dusilcem PREDELAVA motorja, saj praktično ne poviša moči, niti glasnosti, niti izpustov, kar dokazuje tuv ? ) . potem bi tudi neoriginalni oljni filter mogo homologirat, saj gre za del vozila ki ga ni predvidela tovarna.? in pa neoriginalne zavorne ploščice ? saj so predelava, če spremenijo vozne lastnosti? pa razni kufri in podobno.

kakorkoli razmisljamo, pridemo do odgovora: tako pač je, tak je zakon. no, pa OK.  seveda ko so v igri raznorazni tajkuni in ogromni denarji so v zakonih naenkrat luknje..ampak glavno da se komplicira pri stvareh kot je evidentiranje vgradnje na vozilih in podobno ; )

 

Če bi bilo res tako, kot trdiš, da slip on izpuh ne poviša moči, glasnosti, izpustov, ..., potem ne vidim potrebe po menjavi (moje mnenje, ker nekatere moti videz izpuha). Saj je v tem primeru praktično enak originalu in je na koncu razlika samo v izgledu. Potem pa je tukaj proizvajalec tega izpuha z njegovimi grafi prihranka teže in povečanja moči ter navora. Se ti ne zdi, da se v tej zgodbi nekaj ne ujema ? Spodaj si preberi, kaj je vgradnja drugega izpuha. 

Poleg tega boš našel še napisano črko o zamenjavi oljnega filtra za neoriginalnega in o zamenjavi zavornih ploščic. Samo prilepil sem nekaj, kar je veljavno že kar nekaj časa. 

 

19. člen

(predelana in popravljena vozila)

(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih pogojev:

1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila;

2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila;

3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila.

(2) Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom, razen dela, na katerem je identifikacijska številka vozila, se ne šteje za predelavo na vozilu.

53. člen

(evidentirane spremembe)

(1) Lastnik vozila mora zagotoviti, da se spremembe na vozilu, nastale po homologaciji ali posamični odobritvi, ki ne spadajo med predelave vozil po 19. členu tega zakona, v roku iz četrtega odstavka 33. člena tega zakona evidentirajo pri tehnični službi.

(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov, a so bili odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila, kot so npr.:

1.      izpušni sistemi,

2.      mehanske naprave za spenjanje vozil razreda A 50 in B 50 (vlečne krogle premera 50 mm in vlečne glave zanje), ali

3.      spojlerji.

...

                                                                                           54. člen

(neevidentirane spremembe)

Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu si potrdil to kar sem jaz hotel povedat. ( v sarkastičnem pridihu). saj pravim da je tak zakon, in se ga je potrebno držati ampak zdrava logika pač odpove. da ne bomo zahajali iz teme, in debatirali kaj bolj vpliva na varnost vožnje, ali homologiran nosilec tablice ali neustrezno izbrane zavorne ploščice, naj ostane pri izpuhih.

govorim za razne slip-one:

- grafi proizvajalcev kažejo povišanje moči verjetno brez vstavljenega silencerja, saj želijo prikazati čimveč... ker se v to nisem poglabljal sicer tega ne bom trdil a tudi če je z vstavljenim silencerjem je povečanje moči tolikšno, da je skorajda omembe vredno.. verjetno nekaj procentov. razlika v teži pa je manj kot primerjava s polnim / praznim tankom goriva... če to tako strašno vpliva na varnost... ne vem..

in ja, mnogi slip oni so na motorju zaradi izgleda, barve zvoka in nalepke. (še vedno govorim za tiste z nedotaknjenim katalizatorjem in vstavljenim dušilcem)

-kakorkoli- izpuh je dal proizvajalec na pristojne inštitute, kjer so z natančnimi meritvami ugotovili, da je primeren za določeno vozilo. in ta izpuh, kjer je črno na belem, da ustreza vsem predpisom, moram jaz zdaj evidentirati. ker iz lastnih izkušenj poznam postopek kako to poteka, je moje mnenje da je to lupljenje denarja. pa tudi če sedaj citiramo razne odstavke in člene v nedogled.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt slip on, ali natakni ga, lahko spreminja samo in še to za malenkost jakost zvoka, lahko je prihranrk pri teži, konjev oziroma prirastka moči pa ni.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Borutt slip on, ali natakni ga, lahko spreminja samo in še to za malenkost jakost zvoka, lahko je prihranrk pri teži, konjev oziroma prirastka moči pa ni.

Poglej na Akrapovičevo stran in boš videl, da si v zmoti, saj je povsod prirastek v kW in v Nm. In to pri natakni ga. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Poglej na Akrapovičevo stran in boš videl, da si v zmoti, saj je povsod prirastek v kW in v Nm. In to pri natakni ga. 

Lagauc je, poglej pri drugih firmah pa boš videl, da ni prirastkov. Sicer kar se spomnim, akrapo slipon za sx ne da nič prirastka. 

Se opravičujem, 1,7 kw je prirastka, pa kakega jurja manj v žepu. 

Logika bi bila, da proizvajalrc homolomo, ti kupiš in natakneš. Ker homologira se ror. Simpl....sam kdo bi pol služil...a se spomniš včasih smo meli nalepke za tehnični...tut tam je nekdo služil

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9. 2. 2016 at 0:12 PM, carmagedon said:

verjetno se niste razumeli. izdajo ti DUPLIKAT hom. kartona. to ni "kopija" ; )

Ne štekam. In razlika je? Raje wasu naslednjih 5min kot do konca življenja. Lahko malo razložiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hom. karton je pomemben dokument vozila.. normalno da ce ga izgubis ne mores dobiti kar kopije. ; ) lahko dobis edino duplikat - dvojnik, ki je sicer enakovreden originalu ( pač ni potrdilo o skladnosti (SA), ampak dvojnik potrdila o skladnosti (SD) )

dvojnik pa dobiš samo tam, kjer je bil izdan original, za vozila kupljena v SLO torej pri generalnem uvozniku (npr za yamahe delta team, za honde AS domžale.. itd. ) . ja pa res malce visoka cena ja ; )

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, carmagedon pravi:

hom. karton je pomemben dokument vozila.. normalno da ce ga izgubis ne mores dobiti kar kopije. ; ) lahko dobis edino duplikat - dvojnik, ki je sicer enakovreden originalu ( pač ni potrdilo o skladnosti (SA), ampak dvojnik potrdila o skladnosti (SD) )

dvojnik pa dobiš samo tam, kjer je bil izdan original, za vozila kupljena v SLO torej pri generalnem uvozniku (npr za yamahe delta team, za honde AS domžale.. itd. ) . ja pa res malce visoka cena ja ; )

1.7 Dvojnik potrdila o skladnosti

52. člen

Proizvajalec, tehnična služba oziroma strokovna organizacija, ki je izdala potrdilo o skladnosti po tem pravilniku, na zahtevo lastnika vozila izda dvojnik potrdila o skladnosti, če je bil njegov original izgubljen ali uničen. Dvojnik potrdila o skladnosti se izda na obrazcu in na način, kot je določen v Poglavju D Priloge VI tega pravilnika. Za izdelavo in nabavo dvojnika potrdila o skladnosti veljajo določbe prvega in drugega odstavka prejšnjega člena.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!