Skoči na vsebino

GARMIN naprave - kartografija / Software, izdelave rut..


NumLock

Priporočene objave

pred 10 minutami, Snecer pravi:

jap, hudo lačna naprava :) predvsem zaradi ekrana kot je že raza omenil

 

No, jaz tega načeloma nisem opazil. Zadeva je vrhunska za moje potrebe.
Za motor pa sem si pred kratkim nabavil Garmin595, saj mi je všeč možnost obračanja zaslona.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kričač pravi:

No, jaz tega načeloma nisem opazil. Zadeva je vrhunska za moje potrebe.
Za motor pa sem si pred kratkim nabavil Garmin595, saj mi je všeč možnost obračanja zaslona.

probaj brez napajanja, boš videl kak požre baterijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

probaj brez napajanja, boš videl kak požre baterijo

Saj v specifikacijah piše, da drži samo 1 uro. Ko je nova baterija, ko pa se malo postara ….??. Za kako posodabljanje SW je že kar nevarno....da počepne in je štala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

probaj brez napajanja, boš videl kak požre baterijo

Ja, to pa se strinjam s teboj, ampak v prvi fazi naprava ni namenjena temu, da bi jo nosil v roki in z njo pešačil po centru mesta od znamenitosti do znamenitosti, temveč za nenehno napajanje.

Za takšne podvige so razne naprave z AA baterijami ali kakšna kolesarska navigacija kot recimo MIO Cyclo.
Imam Mio Cyclo in ta naprava zdrži brez ponovnega polnjenja ogromno časa, saj je temu namenjena. Pa četudi bi se izpraznila imam s seboj vedno Powerbank in solarni polnilec, tako, da me nič ne more presenetit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Kričač pravi:

Ja, to pa se strinjam s teboj, ampak v prvi fazi naprava ni namenjena temu, da bi jo nosil v roki in z njo pešačil po centru mesta od znamenitosti do znamenitosti, temveč za nenehno napajanje.

Za takšne podvige so razne naprave z AA baterijami ali kakšna kolesarska navigacija kot recimo MIO Cyclo.
Imam Mio Cyclo in ta naprava zdrži brez ponovnega polnjenja ogromno časa, saj je temu namenjena. Pa četudi bi se izpraznila imam s seboj vedno Powerbank in solarni polnilec, tako, da me nič ne more presenetit.

za te namene oz za vse, moto, hoja po potrebi kak rent, ima oregon 600, preprosto brez konkurence :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Pozdravljeni! poznavalci

Spet je sezona pred vrati in potrebno bo odrinit. Malo smo že domači z Garminom, pa bi vseeno prosil za koristen nasvet pri načrtovanju potovanja. Uporabljam Garmin BaseCamp, bi pa potreboval še nekaj praktičnih nasvetov. Predvsem me zanima postopek načrtovanja.

Trenutno delam tako:

1. Načrtujem poti za vsak dan posebej.

2. Vstavljam posamezne točke, ki jih potem povežem v poti.

3. Te poti prenesem na napravo.

Vprašanja:

1. Ali je postopek pravilen?

2. Ali naj v napravo prenesem tudi vmesne točke?

3. Kako dodam v napravo posamezne lokacije (npr.: prenočišče, ali kakšno pomembno točko, ...)

4. Še kakšen koristen nasvet?

 

lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. za večdnevni izlet je verjetno smiselno narediti po dnevih, kot pa eno samo ruto.

nekako normalen postopek je, da si prvo narediš točke (waypoints) in jih nato povežeš v ruto, dodatno pa lahko še potem ruto izpiliš z dodatnimi/oblikovnimi točkami, ki so "nevidne" in služijo za optimizacijo rute. dejansko je to vmesna točka smao za namen poti

2. če si narediš prave vmesne točke potem si jih seveda preneseš na napravo in jih najdeš med priljubljenimi (to velja tudi za točko 3), ne vnašaš pa si v napravo oblikovne/vmesne točke, ki služijo zgolj temu, da greš pri pravem odcepu prav, sicer nimajo neke vsebinske vrednosti

3. pokaži kakšno ruto, da vidimo kako delaš pa se še kaj več pove

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma je to ok, jaz sicer delam bolj filigransko, več z pravimi vmesnimi točkami/waypointi.

Peti dan je malo čuden, vsaj pri meni. To bi moralo iti okoli al je tak ok?

image.thumb.png.bdd1bda31bf88cfe233dc1c2862f0ae9.png

če kliknem ta dan, tak not zgleda, jaz si te točke "lepše" poimenujem in naredim prave waypointe, pri tebi pa so to samo "navidezne" točke s "čudnimi imeni", oblikovne točke, ki jih ne boš našel na napravi med priljubljenimi.

image.thumb.png.23edce8c6fed5ef9c681570c851eeb4b.png

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

recimo, greš na prelaz Metsovo-Katara (vidim v 5.em dnevu), si tam narediš waypoint in nato povežeš, da ima tudi vodenje nek smisel, ko ti piše, da bo naslednji punkt prelaz, ne pa nek "E90 xy ":)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primer

image.thumb.png.99e8906b2c338f980c659873ded1cbf0.png

in "ogled rute" oz waypointov

image.thumb.png.4e8b273723510b92c481016de4cc9115.png

zakaj pa pravim filigransko....

ker je fajn ruto pogledat tudi malo bližje, ker če klikneš od daleč lahko morebiti po pomoti klikneš kakšno vmesno točko na drug pas ACja in potem je štala ipd...

gledam tvoj 5. dan (pač na moje nastavitve, izogibanja), mogoče je pri tebi ok

in vidim neko anomalijo, če ni namerno tak

in na AC vidim neko vožnjo po pentlji in nazaj

skratka malo je treba pogledat

image.thumb.png.62fdcf1e197baea62fe69e085eb9b921.png

image.thumb.png.37527d039f7162fe9236d02135d767b4.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, sem še v moj stari Mapsource pogledal.

5.dan si naredil klasični zaj... :) in si točko postavil na drugo stran avtoceste :) zato je nastala pentlja (in dodatek 20km po nepotrebnem), obenem pa si ta dan pozabil prelaz, tako da se mu ogneš po ac

ne rečem, da z neko "pametjo" med vožnjo sam takšnih napak ne zaznaš, vendar v tem primeru te pelje dol, si misliš aha, konec ac, gremo na stranske, potem pa te sili nazaj...

image.thumb.png.d17c9d8febec3a8b09ff8df4fa4a88bc.png

tu si prelaz zgrešil

image.thumb.png.05879c59e2808999479d7efe36c34f88.png

bi moralo biti tako

image.thumb.png.8e3c23b2f63aded93e9c4138e2d515b7.png

torej lepo si prvo narediš točke/waypointe, si jih delaš na 50-100km, seveda po pameti, če je to ac, daš na kakšno pumpo, počivališče itd. točke poimenuješ in nato začneš delati ruto

če vidiš, da kje ne pelje kot si si zamislil dodaš bodisi nov waypoint ali oblikovno točko (ki ni poimenovana, je nevidna).

waypointe za grčijo imaš itak moje, tako da je delo še lažje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snecer pravi:

...

Ok. Sem nekako poštekal.

Najprej vstaviš točke. To so takšne realne in jih poimenuješ. Bencinska, prelaz, hotel...

Navidezne so torej tiste moje zastavice?

In povežeš.

Vse povezave in točke imam potem v neki mapi. Potem to mapo izvozim v gpx?

npr.: grcija2019.gpx???

Ja 5. dan sem pa kr neki bluzu. Se bom detaljno posvetil načrtu, potem pa ti ga lahko pošljem v revizijo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo narediš točke/waypointe, tudi kasnej ko klikneš 2x na ruto lahko določiš ali je točka oblikovna/navidezna ali prava, spreminjaš ime, ikonico...

Skratka delaš enako kot papirni zemljevid, ko gledaš kje bi se vozil in ko najdeš "lociraš" ter zabeležka na papir, pri lociranju pa si previden in to storiš pametno. Na daljši dnevni kako pumpo kje vmes, da ne iščeš potem.

Kako izvoziš? priklopiš zuma al kaj imaš in nato gumb, da pošlje v napravo, tam te vpraša, kaj vse pošlje, rute, točke... ni treba ročno kopirat na napravo.

------------------------------

Saj v osnovi maš ok, samo popilit je treba (točke, natančnost, napake...), potem pa bo.

Jaz sem si vedno, če je bilo za več dni, vrstni red točk v ruti prepisal (copy-paste v word, malo dela...) in sicer če bi se kje kaj zaglavilo, da bi lahko imel vsaj vodenje od točke do točke na "roko".

To izvira še iz obdobja, ko vse navigacije niso podpirale uvoza rute z več vmesnimi točkami, ampak samo začetek in cilj (tako si si ti naredil prvi dan Celje in cilj v Dalmaciji :) . Tedaj sem si tudi točke označeval kot npr 001 ime, 002 ime...

Poleg tega, ko delaš ruto, se "naučiš" tudi zemljevida, imena krajev ipd. skratka ni ti vse neznanka, ko se klatiš po neznanem.

------------------------------

peti dan imaš pač z napakami, naprava ne bi bila kriva, ampak načrtovalec :) 

si hotel v kanjon Vikos ?

------------------------------

za začetek mi pokaži, kako imaš nastavljena izogibanja, to je zelo pomemben podatek.

jaz priporočam takole:

image.thumb.png.697d3c82a33482b5fb45ba0e51d1e14c.png

in dodatno pri izvozu rute

image.thumb.png.108f616cfc21091fd3a9794ae991c978.png

tu se dejansko vse začne...

če nočeš voziti po AC ali plačljivih pa to rešiš z vmesno točko, boljše kot z vklaplanjem izogibanj. spet samo moj nasvet

enako glede izogibanj si seveda nastaviš na zumu, da ne bo presenečenj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en praktičen nasvet glede navideznih točk in waypointov. Zumo waypointe vzame resno in če ga dejansko ne prevoziš, te neutrudno vrača nazaj. Zato imaš na napravi v bližnjicah (tri črtice v spodnji menijski vrstici) funkcijo "preskoči".  To pride prav, kadar si recimo točko postavil na mesto do koder ne moreš z motorjem. Zanimivost si pogledal in nadaljuješ z furo, zumo pa te prične vračati nazaj do te že ogledane točke. Takrat stisneš bližnjico "preskoči" in te zumo lepo odpelje dalje. Seveda je pa tudi tu treba biti pazljiv, da pomotoma ne izbrišeš še naslednje točke, ker potem sledi preračunavam in povsem nova ruta do naslednje veljavne točke. Če se to zgodi, je najbolje ruto prekiniti in jo ponovno zagnati.

Ravno vsled takih dogodkov je pametno imeti pri sebi pisno obliko roadbooka, tako kot predlaga @Snecer.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še na "Polkrožno obračanje" daš kljukico, ni pa nujno. Sicer pa vseh teh nastavitev, ki so tu v zumu niti nimaš.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!