Kričač Objavljeno Januar 27, 2019 Opozori Objavljeno Januar 27, 2019 pred 10 minutami, Snecer pravi: jap, hudo lačna naprava predvsem zaradi ekrana kot je že raza omenil No, jaz tega načeloma nisem opazil. Zadeva je vrhunska za moje potrebe. Za motor pa sem si pred kratkim nabavil Garmin595, saj mi je všeč možnost obračanja zaslona.
raza Objavljeno Januar 27, 2019 Opozori Objavljeno Januar 27, 2019 Sem dobil 5_ko na Ebay_u za 25€ kot defekt (ni "govorila"). Trdi reset in navigacija dela kot se šika. Joker in avtomoto 2
Snečer Objavljeno Januar 27, 2019 Opozori Objavljeno Januar 27, 2019 pred 1 minuto, Kričač pravi: No, jaz tega načeloma nisem opazil. Zadeva je vrhunska za moje potrebe. Za motor pa sem si pred kratkim nabavil Garmin595, saj mi je všeč možnost obračanja zaslona. probaj brez napajanja, boš videl kak požre baterijo
raza Objavljeno Januar 27, 2019 Opozori Objavljeno Januar 27, 2019 pred 1 minuto, Snecer pravi: probaj brez napajanja, boš videl kak požre baterijo Saj v specifikacijah piše, da drži samo 1 uro. Ko je nova baterija, ko pa se malo postara ….??. Za kako posodabljanje SW je že kar nevarno....da počepne in je štala!
Kričač Objavljeno Januar 27, 2019 Opozori Objavljeno Januar 27, 2019 Pravkar, Snecer pravi: probaj brez napajanja, boš videl kak požre baterijo Ja, to pa se strinjam s teboj, ampak v prvi fazi naprava ni namenjena temu, da bi jo nosil v roki in z njo pešačil po centru mesta od znamenitosti do znamenitosti, temveč za nenehno napajanje. Za takšne podvige so razne naprave z AA baterijami ali kakšna kolesarska navigacija kot recimo MIO Cyclo. Imam Mio Cyclo in ta naprava zdrži brez ponovnega polnjenja ogromno časa, saj je temu namenjena. Pa četudi bi se izpraznila imam s seboj vedno Powerbank in solarni polnilec, tako, da me nič ne more presenetit.
Snečer Objavljeno Januar 27, 2019 Opozori Objavljeno Januar 27, 2019 @motolover tole je tudi opcija kot montana https://mobile.willhaben.at/kaufen-und-verkaufen/d/garmin-navi-monterra-290253747/?sid=1548585068232 motolover 1
Snečer Objavljeno Januar 27, 2019 Opozori Objavljeno Januar 27, 2019 pred 11 minutami, Kričač pravi: Ja, to pa se strinjam s teboj, ampak v prvi fazi naprava ni namenjena temu, da bi jo nosil v roki in z njo pešačil po centru mesta od znamenitosti do znamenitosti, temveč za nenehno napajanje. Za takšne podvige so razne naprave z AA baterijami ali kakšna kolesarska navigacija kot recimo MIO Cyclo. Imam Mio Cyclo in ta naprava zdrži brez ponovnega polnjenja ogromno časa, saj je temu namenjena. Pa četudi bi se izpraznila imam s seboj vedno Powerbank in solarni polnilec, tako, da me nič ne more presenetit. za te namene oz za vse, moto, hoja po potrebi kak rent, ima oregon 600, preprosto brez konkurence
MiNa Objavljeno Januar 27, 2019 Opozori Objavljeno Januar 27, 2019 pred eno uro, Snecer pravi: kaj piše na cigartnem za 51ko. Tole...
Snečer Objavljeno Januar 27, 2019 Opozori Objavljeno Januar 27, 2019 aha, torej 51ka uporablja ta10=1A in bo mir ta20 je ziher zadeva
tomash Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 Pozdravljeni! poznavalci Spet je sezona pred vrati in potrebno bo odrinit. Malo smo že domači z Garminom, pa bi vseeno prosil za koristen nasvet pri načrtovanju potovanja. Uporabljam Garmin BaseCamp, bi pa potreboval še nekaj praktičnih nasvetov. Predvsem me zanima postopek načrtovanja. Trenutno delam tako: 1. Načrtujem poti za vsak dan posebej. 2. Vstavljam posamezne točke, ki jih potem povežem v poti. 3. Te poti prenesem na napravo. Vprašanja: 1. Ali je postopek pravilen? 2. Ali naj v napravo prenesem tudi vmesne točke? 3. Kako dodam v napravo posamezne lokacije (npr.: prenočišče, ali kakšno pomembno točko, ...) 4. Še kakšen koristen nasvet? lp
Snečer Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 1. za večdnevni izlet je verjetno smiselno narediti po dnevih, kot pa eno samo ruto. nekako normalen postopek je, da si prvo narediš točke (waypoints) in jih nato povežeš v ruto, dodatno pa lahko še potem ruto izpiliš z dodatnimi/oblikovnimi točkami, ki so "nevidne" in služijo za optimizacijo rute. dejansko je to vmesna točka smao za namen poti 2. če si narediš prave vmesne točke potem si jih seveda preneseš na napravo in jih najdeš med priljubljenimi (to velja tudi za točko 3), ne vnašaš pa si v napravo oblikovne/vmesne točke, ki služijo zgolj temu, da greš pri pravem odcepu prav, sicer nimajo neke vsebinske vrednosti 3. pokaži kakšno ruto, da vidimo kako delaš pa se še kaj več pove Quest 1
tomash Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 Evo takole. Npr.: tretji dan sem razdelil na dve poti, saj je vmes trajekt. V priponki je komplet izlet za sedem dni. Bi to naredil drugače? Grcija2019.gpx
Snečer Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 Načeloma je to ok, jaz sicer delam bolj filigransko, več z pravimi vmesnimi točkami/waypointi. Peti dan je malo čuden, vsaj pri meni. To bi moralo iti okoli al je tak ok? če kliknem ta dan, tak not zgleda, jaz si te točke "lepše" poimenujem in naredim prave waypointe, pri tebi pa so to samo "navidezne" točke s "čudnimi imeni", oblikovne točke, ki jih ne boš našel na napravi med priljubljenimi.
Snečer Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 recimo, greš na prelaz Metsovo-Katara (vidim v 5.em dnevu), si tam narediš waypoint in nato povežeš, da ima tudi vodenje nek smisel, ko ti piše, da bo naslednji punkt prelaz, ne pa nek "E90 xy "
Snečer Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 primer in "ogled rute" oz waypointov zakaj pa pravim filigransko.... ker je fajn ruto pogledat tudi malo bližje, ker če klikneš od daleč lahko morebiti po pomoti klikneš kakšno vmesno točko na drug pas ACja in potem je štala ipd... gledam tvoj 5. dan (pač na moje nastavitve, izogibanja), mogoče je pri tebi ok in vidim neko anomalijo, če ni namerno tak in na AC vidim neko vožnjo po pentlji in nazaj skratka malo je treba pogledat
Snečer Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 Evo, sem še v moj stari Mapsource pogledal. 5.dan si naredil klasični zaj... in si točko postavil na drugo stran avtoceste zato je nastala pentlja (in dodatek 20km po nepotrebnem), obenem pa si ta dan pozabil prelaz, tako da se mu ogneš po ac ne rečem, da z neko "pametjo" med vožnjo sam takšnih napak ne zaznaš, vendar v tem primeru te pelje dol, si misliš aha, konec ac, gremo na stranske, potem pa te sili nazaj... tu si prelaz zgrešil bi moralo biti tako torej lepo si prvo narediš točke/waypointe, si jih delaš na 50-100km, seveda po pameti, če je to ac, daš na kakšno pumpo, počivališče itd. točke poimenuješ in nato začneš delati ruto če vidiš, da kje ne pelje kot si si zamislil dodaš bodisi nov waypoint ali oblikovno točko (ki ni poimenovana, je nevidna). waypointe za grčijo imaš itak moje, tako da je delo še lažje... sdomis, Quest in vuk76 2 1
solorider Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 Sto AC so Katara pass zjebal v nulo...mogoče po treh letih, da je kaj bolje.
MiNa Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 pred eno uro, solorider pravi: Sto AC so Katara pass zjebal v nulo...mogoče po treh letih, da je kaj bolje. Popolnoma so zjebal.... solorider 1
Snečer Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 pred 9 minutami, MiNa pravi: Popolnoma so zjebal.... 2013 je bla tabla stop, zarad snega, ker počakajo naravo, jaz sem peljal in je prevozno bilo... pol pa nazaj na ac MiNa 1
tomash Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 pred 5 urami, Snecer pravi: ... Ok. Sem nekako poštekal. Najprej vstaviš točke. To so takšne realne in jih poimenuješ. Bencinska, prelaz, hotel... Navidezne so torej tiste moje zastavice? In povežeš. Vse povezave in točke imam potem v neki mapi. Potem to mapo izvozim v gpx? npr.: grcija2019.gpx??? Ja 5. dan sem pa kr neki bluzu. Se bom detaljno posvetil načrtu, potem pa ti ga lahko pošljem v revizijo???
Snečer Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 Prvo narediš točke/waypointe, tudi kasnej ko klikneš 2x na ruto lahko določiš ali je točka oblikovna/navidezna ali prava, spreminjaš ime, ikonico... Skratka delaš enako kot papirni zemljevid, ko gledaš kje bi se vozil in ko najdeš "lociraš" ter zabeležka na papir, pri lociranju pa si previden in to storiš pametno. Na daljši dnevni kako pumpo kje vmes, da ne iščeš potem. Kako izvoziš? priklopiš zuma al kaj imaš in nato gumb, da pošlje v napravo, tam te vpraša, kaj vse pošlje, rute, točke... ni treba ročno kopirat na napravo. ------------------------------ Saj v osnovi maš ok, samo popilit je treba (točke, natančnost, napake...), potem pa bo. Jaz sem si vedno, če je bilo za več dni, vrstni red točk v ruti prepisal (copy-paste v word, malo dela...) in sicer če bi se kje kaj zaglavilo, da bi lahko imel vsaj vodenje od točke do točke na "roko". To izvira še iz obdobja, ko vse navigacije niso podpirale uvoza rute z več vmesnimi točkami, ampak samo začetek in cilj (tako si si ti naredil prvi dan Celje in cilj v Dalmaciji . Tedaj sem si tudi točke označeval kot npr 001 ime, 002 ime... Poleg tega, ko delaš ruto, se "naučiš" tudi zemljevida, imena krajev ipd. skratka ni ti vse neznanka, ko se klatiš po neznanem. ------------------------------ peti dan imaš pač z napakami, naprava ne bi bila kriva, ampak načrtovalec si hotel v kanjon Vikos ? ------------------------------ za začetek mi pokaži, kako imaš nastavljena izogibanja, to je zelo pomemben podatek. jaz priporočam takole: in dodatno pri izvozu rute tu se dejansko vse začne... če nočeš voziti po AC ali plačljivih pa to rešiš z vmesno točko, boljše kot z vklaplanjem izogibanj. spet samo moj nasvet enako glede izogibanj si seveda nastaviš na zumu, da ne bo presenečenj DAMI34, MiNa, Kmet2 in 1 other 3 1
raza Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 Še en praktičen nasvet glede navideznih točk in waypointov. Zumo waypointe vzame resno in če ga dejansko ne prevoziš, te neutrudno vrača nazaj. Zato imaš na napravi v bližnjicah (tri črtice v spodnji menijski vrstici) funkcijo "preskoči". To pride prav, kadar si recimo točko postavil na mesto do koder ne moreš z motorjem. Zanimivost si pogledal in nadaljuješ z furo, zumo pa te prične vračati nazaj do te že ogledane točke. Takrat stisneš bližnjico "preskoči" in te zumo lepo odpelje dalje. Seveda je pa tudi tu treba biti pazljiv, da pomotoma ne izbrišeš še naslednje točke, ker potem sledi preračunavam in povsem nova ruta do naslednje veljavne točke. Če se to zgodi, je najbolje ruto prekiniti in jo ponovno zagnati. Ravno vsled takih dogodkov je pametno imeti pri sebi pisno obliko roadbooka, tako kot predlaga @Snecer. Joker in MiNa 2
raza Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 (popravljeno) Samo še na "Polkrožno obračanje" daš kljukico, ni pa nujno. Sicer pa vseh teh nastavitev, ki so tu v zumu niti nimaš. Popravljeno Februar 27, 2019. Popravil raza
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se