Skoči na vsebino

STOP policija (vse kar ni v zvezi z motorizmom, zdravljenje frustracij, ter nabijanje do nezavesti)


Priporočene objave

Objavljeno
10 minutes ago, Borutt said:

Sedaj vsaj priznam, da te zezam. 

:yawn: :004;)

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Borutt said:

Sedaj vsaj priznam, da te zezam. 

Aja, pa še to.

Moja upa in si želi, da sta obe tvoji ključnici OK, da se ti kaj takega ne bo nikoli zgodilo, kot se je njej (po službeni al privat dolžnosti) ...

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
pred 24 minutami, Tex pravi:

Aja, pa še to.

Moja upa in si želi, da sta obe tvoji ključnici OK, da se ti kaj takega ne bo nikoli zgodilo, kot se je njej (po službeni al privat dolžnosti) ...

Kaj se ji je zgodilo? Posledica je znana. Verjetno je boleče, kar lahko razberem iz želja. 

Objavljeno

Pismo ta vikend je pa pester.. pa ga se ni konec :( 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Eno vprašanje, ker me resnično zanima, kako vi razumete zadevo. Glejte sliko. Ali mora voznik avtobusa, ko se mu rumeni pas zapre, odstopiti prednost vozilom, ki spreminjajo pas iz levega na desni pas po liniji zapiranja rumenega pasu? Zakaj da in zakaj ne?

 

bus.jpg

Objavljeno

Nekaj o tem govori 91. člen ZPrCP, da je potrebno avtobusu odstopiti prednost .. predvsem govori za vožnjo iz postajališča .. ampak tole tukaj mi je lahko vzporednica. Imajo pa avtobusi ... vsaj za mestne vem, zadaj nalepko, kjer se sklicujejo na en člen .. ne vem na pamet kerga

 

2) Avtobusu je treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Da bi mu to omogočili, morajo drugi udeleženci cestnega prometa zmanjšati hitrost in, če je potrebno, tudi ustaviti. Voznik avtobusa sme dati znak, da bo odpeljal s postajališča, šele ko zapre vrata in je pripravljen za vključitev v cestni promet. V promet se sme vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa.

Objavljeno

"Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje."

Objavljeno

evo .. najdu, ampak se ne vidi dobro na kateri člen se sklicuje

Mestni promet naj bi ljudi prepričal v svojo praktičnost in učinkovitost - žal dvigovanje cen ni najboljša pot

Objavljeno

Posevna črta samo pomeni da je konec pasu rezerviranega za avtobuse, od tu naprej veljajo normalna pravila vožnje, tisti ki menja pas lahko to stori samo v primeru da je sosednji pas prost.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, nejc74 pravi:

Posevna črta samo pomeni da je konec pasu rezerviranega za avtobuse, od tu naprej veljajo normalna pravila vožnje, tisti ki menja pas lahko to stori samo v primeru da je sosednji pas prost.

ko zapelje iz avtobusne, marsikje ni pasu za avtobuse in se vključi na cesto, ki je dovoljena vožnja vsem drugim motornim vozilom ;) 

Objavljeno
pred 54 minutami, Primosio pravi:

Eno vprašanje, ker me resnično zanima, kako vi razumete zadevo. Glejte sliko. Ali mora voznik avtobusa, ko se mu rumeni pas zapre, odstopiti prednost vozilom, ki spreminjajo pas iz levega na desni pas po liniji zapiranja rumenega pasu? Zakaj da in zakaj ne?

 

bus.jpg

Linija zapiranja prometnega pasu, rezerviranega za vozila javnega linijskega prevoza potnikov (5223) oziroma taksije (5223-1).

a)    z rumeno barvo označujejo:

-  vzdolžne in prečne označbe na vozišču, ki od preostalih prometnih pasov ločujejo prometne pasove, namenjene javnemu prevozu potnikov (RAL 1023),

(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnjeali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.

Objavljeno
pred 13 minutami, Borutt pravi:

Linija zapiranja prometnega pasu, rezerviranega za vozila javnega linijskega prevoza potnikov (5223) oziroma taksije (5223-1).

a)    z rumeno barvo označujejo:

-  vzdolžne in prečne označbe na vozišču, ki od preostalih prometnih pasov ločujejo prometne pasove, namenjene javnemu prevozu potnikov (RAL 1023),

(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnjeali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.

se mi je zdelo, da se bolj preprosto ne da odgovorit :lol1: 

Objavljeno
1 hour ago, maus said:

evo .. najdu, ampak se ne vidi dobro na kateri člen se sklicuje

Mestni promet naj bi ljudi prepričal v svojo praktičnost in učinkovitost - žal dvigovanje cen ni najboljša pot

Mislim, da je vcasih pisalo 88.clen ZVCP....ampak clen ne drzi. Sedaj se samo zahvaljujejo za “prednost”

Objavljeno
31 minutes ago, maus said:

se mi je zdelo, da se bolj preprosto ne da odgovorit :lol1: 

saj je cisto ok odgovor, dve pravili sta

- rumena posevna crta konca cesta rezervirano samo za avtobuse

-  tisti, ki menja pas nima prednosti.

V primeru, ki ga je dal @Primosio avtobus ne menja pasu, torej ima prednost. V primeru, ki ga dajes ti, avtobus menja pas in nima prednosti.

Objavljeno
pred 2 minutami, nejc74 pravi:

V primeru, ki ga je dal @Primosio avtobus ne menja pasu, torej ima prednost. V primeru, ki ga dajes ti, avtobus menja pas in nima prednosti.

Ko zapelje iz avtobusne postaje in zapelje na vozišče, kjer ni rumene črte... tega maš recimo na Šmartinski v LJ polno ... sploh ne menja pas, ampak zapelje na pas iz postajališča .. upam, da sem dovolj jasno napisal :P

Objavljeno
1 hour ago, maus said:

Ko zapelje iz avtobusne postaje in zapelje na vozišče, kjer ni rumene črte... tega maš recimo na Šmartinski v LJ polno ... sploh ne menja pas, ampak zapelje na pas iz postajališča .. upam, da sem dovolj jasno napisal :P

hm, misliš kot večina avtobusnih postajališč na svetu? in pa kaj ima to z njegovim vprašanjem? ;)

Objavljeno
pred 18 minutami, nejc74 pravi:

hm, misliš kot večina avtobusnih postajališč na svetu? in pa kaj ima to z njegovim vprašanjem? ;)

bus postaja na voznem pasu, tudi take so

Objavljeno
pred 4 urami, Primosio pravi:

Eno vprašanje, ker me resnično zanima, kako vi razumete zadevo. Glejte sliko. Ali mora voznik avtobusa, ko se mu rumeni pas zapre, odstopiti prednost vozilom, ki spreminjajo pas iz levega na desni pas po liniji zapiranja rumenega pasu? Zakaj da in zakaj ne?

 

bus.jpg

Ne, saj je na voznem pasu.

Objavljeno
pred 4 urami, Primosio pravi:

Eno vprašanje, ker me resnično zanima, kako vi razumete zadevo. Glejte sliko. Ali mora voznik avtobusa, ko se mu rumeni pas zapre, odstopiti prednost vozilom, ki spreminjajo pas iz levega na desni pas po liniji zapiranja rumenega pasu? Zakaj da in zakaj ne?

 

bus.jpg

ker to ni postajališče (pa še to velja le za postajališče v naselju), avtobus nima prednost oziroma ko se vključi nazaj v promet,bodisi naprej bodisi levo na sosednji prometni pas, mora to nakazati in se prepričati, da kdo ne prihaja 

zakaj pa je tako? ker tako piše v zakonu oziroma ker v zakonu ne piše, da bi v tem primeru imel prednost

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

bus postaja na voznem pasu, tudi take so

Na cesti zgrajena, kajne. 

Avtobusna postaja je prostor določen za sprejem in odpravo avtobusov, ki mora imeti pokrite perone, urejene za varno vstopanje in izstopanje potnikov, prostore za zadrževanje potnikov in voznega osebja, za hrambo prtljage, elektronski medij za informacije o voznih redih ali tablo z objavo izvlečkov iz voznih redov, mesta za prodajo vozovnic, sanitarije ter prometni urad in s predpisi določeno opremo.

Objavljeno
7 minutes ago, Borutt said:

Na cesti zgrajena, kajne. 

Avtobusna postaja je prostor določen za sprejem in odpravo avtobusov, ki mora imeti pokrite perone, urejene za varno vstopanje in izstopanje potnikov, prostore za zadrževanje potnikov in voznega osebja, za hrambo prtljage, elektronski medij za informacije o voznih redih ali tablo z objavo izvlečkov iz voznih redov, mesta za prodajo vozovnic, sanitarije ter prometni urad in s predpisi določeno opremo.

hja, to ga nima ...

Quote

avtobusno postajališče na vozišču

 

Objavljeno
pred 2 urami, nejc74 pravi:

hm, misliš kot večina avtobusnih postajališč na svetu? in pa kaj ima to z njegovim vprašanjem? ;)

ni res ... nekatera postajališča so v rumeni coni ... kjer se vozijo avtobusi in taksiji

Veliko ima z njegovim vprašanjem ... ali ima avtobus prednost pred vozili, ko zapusti rumeno cono ... posredno tudi iz avtobusnega postajališča, kot si mogoče opazil, je na postajališču rumena črtkana črta ... vlekel sem vzporednice ... ;)

Objavljeno
pred 3 minutami, maus pravi:

ni res ... nekatera postajališča so v rumeni coni ... kjer se vozijo avtobusi in taksiji

Veliko ima z njegovim vprašanjem ... ali ima avtobus prednost pred vozili, ko zapusti rumeno cono ... posredno tudi iz avtobusnega postajališča, kot si mogoče opazil, je na postajališču rumena črtkana črta ... vlekel sem vzporednice ... ;)

Kaj je postajališče definira podzakonski akt.

Citiraj

3. člen

(pomen izrazov)

(1) Izrazi, uporabljeni v tem pravilniku, imajo naslednji pomen:

1.      »avtobusno postajališče« je s predpisano prometno signalizacijo označen ali fizično od vozišča ločen prostor, namenjen izključno ustavljanju avtobusov v javnem linijskem cestnem prometu oziroma avtobusov ali drugih vozil, namenjenih izvajanju posebnega linijskega prevoza;

2.      »postajališče« je površina med uvozom na avtobusno postajališče in izvozom iz avtobusnega postajališča, ločena od vozišča v primeru avtobusnega postajališča izven vozišča, oziroma označena površina na vozišču, namenjena ustavljanju avtobusov v javnem linijskem cestnem prometu oziroma avtobusov ali drugih vozil, namenjenih izvajanju posebnega linijskega prevoza;

3.      »uvozni pas na postajališče« je posebej zgrajena prometna površina, ki je namenjena izključno uvozu avtobusov z vozišča ceste na postajališče izven vozišča ceste;

4.      »izvozni pas s postajališča« je posebej zgrajena prometna površina, ki je namenjena izključno izvozu avtobusov s postajališča izven vozišča na vozišče ceste;

5.      »vozišče avtobusnega postajališča« je posebej zgrajena prometna površina, ki obsega uvozni pas na postajališče, postajališče in izvozni pas s postajališča;

6.      »čakališče« je posebej zgrajena površina, ki je namenjena potnikom, ki čakajo na avtobus, oziroma vstopajo in izstopajo iz avtobusa;

7.      »avtobusno postajališče na vozišču« je avtobusno postajališče, ki ima postajališče na vozišču ceste ter čakališče neposredno ob vozišču ceste;

8.      »avtobusno postajališče izven vozišča« je avtobusno postajališče, ki ima postajališče neposredno ob vozišču ali fizično ločeno od vozišča;

9.      »PLDP« je povprečni letni dnevni promet v preteklem koledarskem letu;

10.   »območje avtobusnega postajališča« je prostor med začetno točko prvega uvoznega radija na avtobusno postajališče in zadnjo točko zadnjega izvoznega radija z avtobusnega postajališča, vključno s postajališčem, če je avtobusno postajališče vzpostavljeno izven vozišča, oziroma prostor, ki ga določa predpisana talna prometna signalizacija za zaznamovanje mesta na vozišču, ki je rezervirano za avtobusno postajališče, če je avtobusno postajališče vzpostavljeno na vozišču.

tako da je lahko tudi na vozišču, ja

na tisti sliki bo verjetno postajališče na vozišču, tako da ima avtobus prednost, seveda pa mora nakazat, da se vključuje v promet

da pa gre za postajališče pa je razvidne iz talne oznake "bus", ki to označuje

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!