Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno

bols skuter kot nic ;)

Objavljeno

Mi je ze zal, da sm TDM prodal... :)

  • Haha 2
Objavljeno
Pravkar, DinDiin pravi:

Mi je ze zal, da sm TDM prodal... :)

Ti tud ima bit zakaj.hehehe

Objavljeno
pred 2 urami, gasperX pravi:

Zdej me pa ze skrbi kva sm to za en drek od motorja kupu... upam da mene ne caka tolk problemu :D:D

neproblematičen, ker je najmanj naloudan :D

ps. ostanimo v temi KTM, pa da še pojasnim, dva mopeda imam izklljučno zato, ker mi je škoda KTMja za prehitro nabijat kilometre in ker je odlična mašina za 2 osebi.

Objavljeno
pred 2 urami, gasperX pravi:

Zdej me pa ze skrbi kva sm to za en drek od motorja kupu... upam da mene ne caka tolk problemu :D:D

Če boš prodal jaz kupim.

Objavljeno
pred 1 minuto, sbp pravi:

Če boš prodal jaz kupim.

če daš % bomo tule še mal naložili kok se vse kvari, boš dobil pod ceno :D

 

Objavljeno

Če kdo prodaja super adventure T ga jaz kupim,da se mu ne bo kvaril.Mimogrede meni se po 38000 ni še pokvaril in tudi upam da se ne bo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

če daš % bomo tule še mal naložili kok se vse kvari, boš dobil pod ceno :D

 

Lohka bi z mano drzu 

Objavljeno

jup zarad tega suzuki ze od nakupa KTMa stoji pred blokom parkiran in pokrit ;)

Objavljeno

Včeraj bil pri Selesu, zrihtal vpoklic.

Pohvalno, zelo pohvalno. Najprej so se mi prilagodili, ker imam zelo poln delovnik, tak da so me ob 15uri točno pričakovali, vrata odprta, zapeljem direkt na mizo moped.

Počakam tisto urco, zamenjajo batek, fino odzračijo, vmes pa še saminiciativno uredijo še par zadev, ki so me motile (pa jim ne bi bilo potrebo)

Stestiram moped in vse dela končno kot mora. Kul, še pridemo, bi se reklo.

ps. Sesire, ne rabiš komentirat, sej so tudi druge bolj lahkotne teme :P

 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

Včeraj bil pri Selesu, zrihtal vpoklic.

.

ps. Sesire, ne rabiš komentirat, sej so tudi druge bolj lahkotne teme :P

Za vsak vpoklic bolj kot ne rabiš dopust in kuk 200 km v eno stran...

Kukrat si že mogu iti na vpoklic?

Vav,zdej sicer nisi rabu vzet dopusta...

Kuk so ti pa nakazali za kilometrino,ki jo moraš narediti po njihovi krivdi?

P.s

Se opravičujem a to kaj se dogaja pri KTM meji na blaznost...in se prilagajat probam...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

KTM električni pony ...   :OK:

KTM-Macina.thumb.jpg.99236c73351bf009939eb29433614eeb.jpg

Objavljeno
5 hours ago, DAMI34 said:

Včeraj bil pri Selesu, zrihtal vpoklic.

Pohvalno, zelo pohvalno. Najprej so se mi prilagodili, ker imam zelo poln delovnik, tak da so me ob 15uri točno pričakovali, vrata odprta, zapeljem direkt na mizo moped.

Počakam tisto urco, zamenjajo batek, fino odzračijo, vmes pa še saminiciativno uredijo še par zadev, ki so me motile (pa jim ne bi bilo potrebo)

Stestiram moped in vse dela končno kot mora. Kul, še pridemo, bi se reklo.

ps. Sesire, ne rabiš komentirat, sej so tudi druge bolj lahkotne teme :P

 

 

Ce sem prav razumel si bil ti 2x na servisu zaradi vpoklica bremze? 

Sprasujem ker si napisal, da si pocakal eno uro in sel meni pa je bilo receno, da bo potrebno motor pustiti tam. 

In pa... Bil si v delavnici med izvajanjem dela? Mene so vedno podili vn. 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 3 urami, Nightmare pravi:

Ce sem prav razumel si bil ti 2x na servisu zaradi vpoklica bremze? 

Sprasujem ker si napisal, da si pocakal eno uro in sel meni pa je bilo receno, da bo potrebno motor pustiti tam. 

In pa... Bil si v delavnici med izvajanjem dela? Mene so vedno podili vn. 

 

Lp, Samo

Očitno menjajo  pristop ker jst sem imel enako izkusnjo kot ti.  :grupni:

Objavljeno
pred 4 urami, Nightmare pravi:

Ce sem prav razumel si bil ti 2x na servisu zaradi vpoklica bremze? 

Sprasujem ker si napisal, da si pocakal eno uro in sel meni pa je bilo receno, da bo potrebno motor pustiti tam. 

In pa... Bil si v delavnici med izvajanjem dela? Mene so vedno podili vn. 

 

Lp, Samo

Nisem bil, pa bi lahko. Lej, če zatežim bi me pustili. Ampak ker ne bom jaz šraufal, potem popolnoma zaupam Gašperju. Zato sem pa moped odpeljal najprej na test. Bil sem tam 2x, ker je Ktm oziroma Brembo nakaj zajebal z vpoklicanim kosom, namreč ni bil pravi.

Objavljeno

No jaz sem šel danes z ženo s sinovim Dučejem na srečanje v AS in nato moto izlet na Gorenjsko, ker moj KTM   že dva tedna čaka na ne-odobritev reklamacije na servisu........res bedno in nerazumljivo  od take firme kot je KTM , kaj imajo za ugotavljat  tok časa, verjetno kaj bi našli, da ne bi priznali reklamacijo........če bo obratno bom prijetno šokiran  ....je dobro imeti dva mopeda, če je en od njih KTM  :(

  • Všeč mi je 1
  • Žalosten 2
Objavljeno

Kot je videti se je tema KTM spet razvnela. Sem bil cel teden službeno odsoten in ni bilo časa za prebiranje teme kot tudi ne za za preverjanje navedenih podatkov in odgovore. Vsak ima pravico do svojega mnenja, takšnega ali drugačnega in kot vidim se nekatere stvari spet ponavljajo in to brez veze.

Da ne bom pisal na slepo in o vsem naenkrat bom odgovoril direktno na nekatere objave ...

Objavljeno
Ob 19. 4. 2018 ob 18:53, Kmet2 pravi:

Samo čakam ko pridem domov,če niso priznali napak, počene vetrobranske šipe, zažganga diska in še par reči, jim bom naredil res dobro reklamo, me pozna kar nekaj ljudi.....more odmevat to ktm sraje!!,

Ni mi jasno o čem je govora !?

Sem preveril zgodovino za KTM 1050 Adventure 2015 / 928632 / tovarniška garancija do 28.05.2017 ... zadnjič servisiran novembra 2016 pri 16.622 km ... to je zadnji evidentiran dogodek in ni odprtega nobenega garancijskega zahtevka. Motor ima od 15.03.2017 tako imenovana podaljšano garancijo ( Extend Warranty 24 monts ) kar pa ne ureja KTM ampak CarGarantie.

Na KTM 1190 Adventure 2013 / 997954 / tovarniška garancija do 17.05.2016 ... zadnji servisiran decembra 2017 pri 31.435 km ... po tem dogodku ni evidentiranh drugih dogodkov in tudi za ta motor ni odprte nobene garancije. Za ta motor od datuma servisa velja tako imenovana SARA - Road Side Assistance.

Objavljeno
pred 16 urami, DAMI34 pravi:

Včeraj bil pri Selesu, zrihtal vpoklic.

Pohvalno, zelo pohvalno. Najprej so se mi prilagodili, ker imam zelo poln delovnik, tak da so me ob 15uri točno pričakovali, vrata odprta, zapeljem direkt na mizo moped.

Počakam tisto urco, zamenjajo batek, fino odzračijo, vmes pa še saminiciativno uredijo še par zadev, ki so me motile (pa jim ne bi bilo potrebo)

Stestiram moped in vse dela končno kot mora. Kul, še pridemo, bi se reklo.

ps. Sesire, ne rabiš komentirat, sej so tudi druge bolj lahkotne teme :P

 

 

Žal mi je za neljub dogodek prvega planiranega reševanja vpoklica. Lahko se samo še enkrat opravičim za napačno poslan in dostavljen kritični kos s strani KTM.

Me veseli da je šlo v drugo lepo po planu. Srečno in varno sezono želim.

Objavljeno
pred 5 urami, Luka66 pravi:

No jaz sem šel danes z ženo s sinovim Dučejem na srečanje v AS in nato moto izlet na Gorenjsko, ker moj KTM   že dva tedna čaka na ne-odobritev reklamacije na servisu........res bedno in nerazumljivo  od take firme kot je KTM , kaj imajo za ugotavljat  tok časa, verjetno kaj bi našli, da ne bi priznali reklamacijo........če bo obratno bom prijetno šokiran  ....je dobro imeti dva mopeda, če je en od njih KTM  :(

Sem govoril z Gašperjem ... Najprej prosim brez jamranja kako dolgo je motor že na servisu. Ko je SELES motor sprejel, je povedal kako in kaj in je bilo skupno dogovorjeno da se NE MUDI in da se motor potrebuje v tem tednu ko prihaja.

Sva si lani pisala, se pogovarjala, skratka veliko besed in časa brez pravega efekta. Zakaj ? Zato ker se reklamacije ne rešujejo po mailu ali telefonu. Najlažje je udrihati in negodovati nad drugimi kaj vse morajo oziroma kaj vse vam pripada. Pravil si niso izmislili prodajalci in tudi jaz ne - določil jih je proizvajalec in mi se jih moramo držat.

Ko je končno prišel motor na servis, da se lahko začnejo reševat težave se je takoj uredilo vseh 5 garancijskih zahtevkov. Od takrat, to je od julija 2017 do prejšnjega tedna je bilo kot kaže zgodovina motorja vse OK.

Slovenija je mala in določene skupine motoristov se med seboj zelo dobro poznajo, razumeti je treba da odgovorna oseba za tehnično problematiko pri KTM ne pozna nikogar od vas in gleda papirje oziroma izključno zgodovino motornih koles, kjer je zavedeno res vse od dneva proizvodnje naprej. Evidentiran je vsak premik motorja, datum prodaje, kode dodatnih posegov, servisi, tehnične informacije, vpoklici in vsi zavedeni garancijski zahtevki s strani pooblaščenih serviserjev ne glede na to ali so priznani ali ne.

Kako imajo to urejeno drugi me ne zanima !

Objavljeno
Ob 19. 4. 2018 ob 19:19, Kmet2 pravi:

Men so platišče prvo zrihtali po , 2-3 letih, ker sem čakal vpoklic,saj so vedeli za napako in zaradi tega tudi menjali dobavitelja,da bi naredili pa vpoklic , to pa ne .....jezen sem ,ker so motorji drugače tops, men je 1190 neprimerno boljši kot gs , pa sem si pred leti omislil novega . 

Po vsej vrjetnosti ob menjavi motorjs preidem nazaj na bavarca..

Kdaj pride do vpoklica je zakonsko točno določeno. Teh podrobnosti ne poznam in jih ne mislim raziskovat. V eropi je nastalo posebno združenje RAPAEX, ki zbira in preverja reševanje vpoklicev preko misnisterstev v vsaki državi posebej ... tudi pri nas.

KTM ni menjal dobavitelja, se je pa spremenil postopek varjenja in postopek centriranja koles. Tako imata model 2013 in model 2016 enako kataloško številko sprednjega kolesa. 

Objavljeno
pred eno uro, Dolanc Igor pravi:

Ni mi jasno o čem je govora !?

Sem preveril zgodovino za KTM 1050 Adventure 2015 / 928632 / tovarniška garancija do 28.05.2017 ... zadnjič servisiran novembra 2016 pri 16.622 km ... to je zadnji evidentiran dogodek in ni odprtega nobenega garancijskega zahtevka. Motor ima od 15.03.2017 tako imenovana podaljšano garancijo ( Extend Warranty 24 monts ) kar pa ne ureja KTM ampak CarGarantie.

Na KTM 1190 Adventure 2013 / 997954 / tovarniška garancija do 17.05.2016 ... zadnji servisiran decembra 2017 pri 31.435 km ... po tem dogodku ni evidentiranh drugih dogodkov in tudi za ta motor ni odprte nobene garancije. Za ta motor od datuma servisa velja tako imenovana SARA - Road Side Assistance.

Zlomljeno prednje steklo, zažgan zadnji dusk, odpovedalo stikalo za smernike etc,etc.....

Res zanimivo!

Objavljeno
pred 6 urami, Dolanc Igor pravi:

Kot je videti se je tema KTM spet razvnela. Sem bil cel teden službeno odsoten in ni bilo časa za prebiranje teme kot tudi ne za za preverjanje navedenih podatkov in odgovore. Vsak ima pravico do svojega mnenja, takšnega ali drugačnega in kot vidim se nekatere stvari spet ponavljajo in to brez veze.

Da ne bom pisal na slepo in o vsem naenkrat bom odgovoril direktno na nekatere objave ...

G.Dolanc.Ali je mogoče dobiti izpis zgodovine motorja meni kot kupcu oziroma vpogled v zgodovino.

Objavljeno
pred 7 urami, Dolanc Igor pravi:

Žal mi je za neljub dogodek prvega planiranega reševanja vpoklica. Lahko se samo še enkrat opravičim za napačno poslan in dostavljen kritični kos s strani KTM.

Me veseli da je šlo v drugo lepo po planu. Srečno in varno sezono želim.

Ne vidim potrebe, da se nekdo, ki ni kriv opravičuje za napačno poslan kos. Tule mi je popolnoma jasno da Slovenci niste/nismo nič krivi. Se jim pa to (KTMju) večkrat zgodi. V začetku sem naročil zatemnjen vizir iz powerparts kataloga, sem dobil paket, s pravo kodo a v škatli navaden prozoren vizir. Seveda je Axle na svoje stroške zadevo prevzel in zamenjal.

Torej na kratko, matični tovarni nekaj ne štima, ali imajo preveč dela, prezakompliciran sistem itd...

Pa še en problem bom izpostavil, prav pri konkretno mojem GTju:

Že zdavnaj sem reklamiral problem pojavljanja zraka v sklopki. Popravljali smo jo že 2x. Najprej samo menjava olja, nato batka, ampak zadeva je še vedno ista. Po določenih kmjih, moram dobesedno spustiti zrak na vrhu ven, saj je ročica vedno bolj mehka. Sprašujem pa, ali se ta reklamacija vodi kot rešena ali v reševenju? Namreč pri Selesu nismo mogli videti na PCju, (so mi pa fantje spet odzračili in od spodaj porinili zavorno tekočino v sistem, ker z vrha ne gre) ker je reklamacijo prvi zabeležil in reševal še Jamnik.

Načeloma nisem tečen in kot sem že zapisal, se ljudje pri nas zelo trudijo, da se vse rešuje čimhitrej in čimbolje, velikokrat tudi na svoje stroške.

Bi pa bilo fino vedeti, kako sistemi reševanja problemov na relaciji matična tovarna-slovenski zastopniki/serviserji in končnim kupcem potekajo. Tako da je vsak seznanjen in ve, kaj mu pripada/ne pripada. Prav tako smo nekateri podaljšali garancijo pri Cargarantie, tudi tule je fajn (marsikdo ne prebere pogodbe) vedeti, ali so stare reklamacije aktivne še preko osnovne garancije, ali je to spet nov zahtevek itd.

 

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!