Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

pred 2 urami, Snecer pravi:

13. in 14. plača gresta za servis :) 

Te v SLO sploh ni in imamo rešen problem. Seveda preostane še to, da motor servisira v SLO. Stvar organizacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, bikez said:

Te v SLO sploh ni in imamo rešen problem. Seveda preostane še to, da motor servisira v SLO. Stvar organizacije.

13 seveda imas - pri vas se rece regres, pri nas pa Urlaubsgeld ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, vuk76 pravi:

13 seveda imas - pri vas se rece regres, pri nas pa Urlaubsgeld ;)

Regres je, samo daleč od višine plače :blush:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

specialne stvari naj naredijo "specialisti", travo pa ja menda sam pokosiš okoli hiše, ali?

računica se ti ne izzide, imeli bi enako kot sedaj, ker bi tudi več potrošil za "strokovnjake"

 

Res je, ampak če v službi v dveh urah zaslužiš več, kot plačaš za košnjo trave, si na profitu, to je bistvo mojega posta, razen, če kosiš travo za sproščanje (ampak jaz namesto Honde z nastavljivo višino košnje, raje vozim Kawasakija brez nastavljive višine sedeža)

Sicer pa sem izven teme, kot tudi naslednja izjava branjevke na tržnici: Nimam jaz drage robe ampak si se ti slabo poročila.

Naslednjič pa samo še o Trunkenpolzu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Darko3g pravi:

Sicer pa bi moralo biti normalno, da delajo servise serviserji, vodovod vodovodarji, elektriko elektrikarji, mi pa tisto, za kar smo izučeni. Tudi zob si ne popravljamo sami, čeprav je drago. Tako bi tudi vsak več zaslužil, država bi pobrala več davkov, imeli bi boljše ceste, boljše šole, znali bi več, več bi naredili in imeli bi večje plače.

Velja za tiste, ki pac tega posla ne obvladate. Ce pa znas in imas cas pa bo ziher narejeno enako ali bolje. Tezava je edino v zapiranju elektronike s strani proizvajalcev. Oni ze vedo zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, IZTOK said:

Velja za tiste, ki pac tega posla ne obvladate. Ce pa znas in imas cas pa bo ziher narejeno enako ali bolje. Tezava je edino v zapiranju elektronike s strani proizvajalcev. Oni ze vedo zakaj.

Pa u neki besedici garancija. Ampak to bi ti zihr sfolgal drugac.....se boljse. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pa u neki besedici garancija. Ampak to bi ti zihr sfolgal drugac.....se boljse. 

Garancija ne velja vecno a ne?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tok strokovnjakov, pa samo 2 resna servisa pri nas za KTM. :D

Fantje, jaz bom zelo rad dal zaslužiti članu MSja, če se bo kdo resno lotil servisiranja KTMjev, ampak dokler tega ni, se bo v ali izven garancije vozilo na uradni servis, predvsem zato, kot pravi @IZTOKzapiranja elektronike, ko ne moreš brez povezave z matično tovarno  in zakompiciranostjo softwerja enostavno več nič narediti , razen menjati olje in fitre, ali zamenjati poškodovano plastiko in kovinske dele. Že za popravek prednapetosti semiactive vzmetenja rabiš "compjuter"

Ampak verjetno tudi "frendi" z MSja ne bodo naredili kontrole ventilov in menjavo olja zastonj. Pa daleč od tega da podpiram zlatarke ure na servisih, vendar je debata ušla malce spod kontrole, saj smo obirali AU servis. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, DAMI34 said:

Tok strokovnjakov, pa samo 2 resna servisa pri nas za KTM. :D

Mi je bivši pooblaščeni ktm serviser štajerskega dela obrazložil, da je bilo dosti preveč zajebancije z principalom in je zato ukinil servis/prodajo ktm mopedov .. trenutno ima v ponudbi samo še pecikle ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Tex pravi:

Mi je bivši pooblaščeni ktm serviser štajerskega dela obrazložil, da je bilo dosti preveč zajebancije z principalom in je zato ukinil servis/prodajo ktm mopedov .. trenutno ima v ponudbi samo še pecikle ..

Torej ni iz trte izvita objava, da matične tovarne hočejo in zahtevajo pooblaščence, ter onemogočajo delo ostalim.

Da ne govorimo, koliko je šla tehnologija naprej in še sami velikokrat ne znajo reševati problemov, ki jih povzročijo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, IZTOK pravi:

Velja za tiste, ki pac tega posla ne obvladate. Ce pa znas in imas cas pa bo ziher narejeno enako ali bolje. Tezava je edino v zapiranju elektronike s strani proizvajalcev. Oni ze vedo zakaj.

Glej, po celi hiši sem sam položil ploščice, sam položil talno gretje (še polietilenske, ki so bile mnogo težje za polagat), sam popravljam in spreminjam vodovod ali elektriko. Porabim bistveno več časa kot mojster ampak to delam, ker znam in ker se bolj potrudim,saj delam zase. Tudi menjavo olja in filtrov na avtu in motorju sem že delal sam. Sedaj to prepuščam mehaniku.

Včasih smo si tudi prikolice švasali sami, pa si gradili jadrnice, da o celih hišah ne govorimo. Tudi zato je bilo osnovno delo slabo opravljeno in posledično plače nižje. In ker mehanik tudi doma polaga ploščice in zida bazen, tvoj servis naredi slabo, zato ga ti raje delaš sam. O tem pišem.

Pred leti je med Evropo in Ameriko letel Concorde, ki je porabil 4 ure manj kot običajno letalo, stal pa je dvakrat več. Ko sem vprašal na agenciji, kdo leti s takimi letali, so mi rekli, da tisti, ki v 4 urah več zasluži, kot stane karta.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Darko3g pravi:

Glej, po celi hiši sem sam položil ploščice, sam položil talno gretje (še polietilenske, ki so bile mnogo težje za polagat), sam popravljam in spreminjam vodovod ali elektriko. Porabim bistveno več časa kot mojster ampak to delam, ker znam in ker se bolj potrudim,saj delam zase. Tudi menjavo olja in filtrov na avtu in motorju sem že delal sam. Sedaj to prepuščam mehaniku.

Včasih smo si tudi prikolice švasali sami, pa si gradili jadrnice, da o celih hišah ne govorimo. Tudi zato je bilo osnovno delo slabo opravljeno in posledično plače nižje. In ker mehanik tudi doma polaga ploščice in zida bazen, tvoj servis naredi slabo, zato ga ti raje delaš sam. O tem pišem.

Pred leti je med Evropo in Ameriko letel Concorde, ki je porabil 4 ure manj kot običajno letalo, stal pa je dvakrat več. Ko sem vprašal na agenciji, kdo leti s takimi letali, so mi rekli, da tisti, ki v 4 urah več zasluži, kot stane karta.

Po drugu stranj pa, ne samo da privarcuem ampak sem lahko 100% siguren, da je vse narejeno in to je moj primarni razlog. Malo si poglej, kaksni mulci sravfajo po servisih.  Samo par mojih zapazk. Po predzadnjem servisu avta sem nasel v motornem prostoru polno suhega kruha in ostanke papirja - je pozabil sendvic na motorju. Ko sem na moji Yamahi na 30000 prvic napravil servis sam ( mesec dni pred iztekom garancije ) je bila na eni vzigalni tuljavi raztrgana manseta in svecka popolnoma rjava. In taksen motor ti vrnejo, sklumpan, nic ne povejo in mirno kasirajo za delo. Seveda sem zagnal vik in krik a v prvi vrtsti tega sploh be bi smel najti. In koliko je tega neodkritega, ker pac nihce ne opazi? Zato sem mnenja, da nikomur vec ne zaupam. Verjamem, da so tudi dobri in posteni serviserji, najboljsi in najbolj posten pa sem za svoj motor jaz sam :D predvsem zato, ker sem picajzlast in porabim 4 x toliko casa kot ga ima serviser normiranega.

Ampak vsak pac po svoje. Je pa potrebno imeti cas, prostor, kupit orodje in imet talent za to. Jaz ga pac imam, bi pa bil slab slikar ali pisatelj :) Sicer pa imam tudi tehnicno izobrazbo in razumem teorijo mojega pocetja. Naj samo povem, da ce upostevas strosek za orodja in material ni nekega velikega prihranka.

@DAMI34 Za KTM je res premalo serviserjev, predvsem ce vzames v racun logisticni podvig spravit motor na recimo dvodnevni servis. Je pa zato servis dobro opremljen in mislim, da obvladajo zadeve. Elektroniko pa vsi Evropejcj zapirajo. Kljub temu lahko marsikaj se vedno naredis sam. Vsekakor pa vsi potrebujemo tudi uradne servise.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 8. 2018 ob 18:23, Snecer pravi:

13. in 14. plača gresta za servis :) 

pa se res sm 13to placu na pult servisa z solznimi ocmi  zlozil in rekel hvala.

Je pa tako isti servis bi me prisel v sloveniji pol manj res je....  in ko sem se zivel v sloveniji sem imel tudi place vec kot pol manjse seveda nesmemo pozabit da jo tut velikrat nisem dobil ampak to je ze druga pesem... 

Se pa naslednjic verjetno vseeno  probam nekako zorganizirat pa motor poservisirat v sloveniji. razno ce bo zopet v teh poletnih mesecih, pol bo mal tezje :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 8. 2018 ob 13:35, Tex pravi:

Mi je bivši pooblaščeni ktm serviser štajerskega dela obrazložil, da je bilo dosti preveč zajebancije z principalom in je zato ukinil servis/prodajo ktm mopedov .. trenutno ima v ponudbi samo še pecikle ..

Tex brez zamere ... ta izjava je pa res iz trte zvita !? Je težko priznat napake in krivdo je najlažje zvaliti drugam.

Sem bil zaposlen v tem bivšem štejerskem KTM pooblaščenem prodajalcu in serviserju Motorjet več kot 11 let in potem sodeloval z njimi še naprej, vendar iz druge pozicije, tako da mi je dogajanje in razlogi prekinitve podrobno poznani. Z vstopom v EU so se začele določene stvari spreminjati, Motorjet je izgubil primat generalnega zastopnika in postal pooblaščen prodajalec enakovreden takratnima uradnima prodajalcema AXLE doo in Habat Moto Center in marsikaj se je spremenilo ...

Principal ima z vsemi sklenjeno enako pogodbo in vsi uradni prodajalci / serviserji imajo enake pogoje z ozirom na državo v kateri delujejo. Spremenilo se je tudi to, da samostojnega servisa ( OSP - Orange Service Point ) ni več možno odpreti ampak je servis možen le pod okriljem uradnega prodajalca.

Za štajersko se že od zaprtja Labe na stari lokaciji Motorjeta leta 2011 išče pooblaščen prodajalec in serviser pa se ga ne najde !?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, IKE said:

Principal ima z vsemi sklenjeno enako pogodbo in vsi uradni prodajalci / serviserji imajo enake pogoje z ozirom na državo v kateri delujejo. Spremenilo se je tudi to, da samostojnega servisa ( OSP - Orange Service Point ) ni več možno odpreti ampak je servis možen le pod okriljem uradnega prodajalca.

 

Ce dobro razumem, imajo zdaj prodajalci in serviserji sklenjeno pogodbo direkt s KTM? Generlanega zastopnika ni več, OSP pa so žegen dobili prav od zastopnika? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, IKE pravi:

Tex brez zamere ... ta izjava je pa res iz trte zvita !? Je težko priznat napake in krivdo je najlažje zvaliti drugam.

Sem bil zaposlen v tem bivšem štejerskem KTM pooblaščenem prodajalcu in serviserju Motorjet več kot 11 let in potem sodeloval z njimi še naprej, vendar iz druge pozicije, tako da mi je dogajanje in razlogi prekinitve podrobno poznani. Z vstopom v EU so se začele določene stvari spreminjati, Motorjet je izgubil primat generalnega zastopnika in postal pooblaščen prodajalec enakovreden takratnima uradnima prodajalcema AXLE doo in Habat Moto Center in marsikaj se je spremenilo ...

Principal ima z vsemi sklenjeno enako pogodbo in vsi uradni prodajalci / serviserji imajo enake pogoje z ozirom na državo v kateri delujejo. Spremenilo se je tudi to, da samostojnega servisa ( OSP - Orange Service Point ) ni več možno odpreti ampak je servis možen le pod okriljem uradnega prodajalca.

Za štajersko se že od zaprtja Labe na stari lokaciji Motorjeta leta 2011 išče pooblaščen prodajalec in serviser pa se ga ne najde !?

Iste pogoje vsi:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Kmet2 said:

Iste pogoje vsi:lol1:

Ponavadi gre tako v poslih z večjimi podjetji. Težko verjamem, da bi spreminjali pogoje za vsakega posebej. Že če pogledamo s stroškov, ker morajo za vsako stvar imeti pogodbo s pravili, kar pa ni poceni. Če imaš konkretne argumente in podatke, pa na plan z njimi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, IKE pravi:

Tex brez zamere ... ta izjava je pa res iz trte zvita !? Je težko priznat napake in krivdo je najlažje zvaliti drugam.

Sem bil zaposlen v tem bivšem štejerskem KTM pooblaščenem prodajalcu in serviserju Motorjet več kot 11 let in potem sodeloval z njimi še naprej, vendar iz druge pozicije, tako da mi je dogajanje in razlogi prekinitve podrobno poznani. Z vstopom v EU so se začele določene stvari spreminjati, Motorjet je izgubil primat generalnega zastopnika in postal pooblaščen prodajalec enakovreden takratnima uradnima prodajalcema AXLE doo in Habat Moto Center in marsikaj se je spremenilo ...

Principal ima z vsemi sklenjeno enako pogodbo in vsi uradni prodajalci / serviserji imajo enake pogoje z ozirom na državo v kateri delujejo. Spremenilo se je tudi to, da samostojnega servisa ( OSP - Orange Service Point ) ni več možno odpreti ampak je servis možen le pod okriljem uradnega prodajalca.

Za štajersko se že od zaprtja Labe na stari lokaciji Motorjeta leta 2011 išče pooblaščen prodajalec in serviser pa se ga ne najde !?

če hočeš servisirat, ti vsilijo še prodajo? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Ce dobro razumem, imajo zdaj prodajalci in serviserji sklenjeno pogodbo direkt s KTM? Generlanega zastopnika ni več, OSP pa so žegen dobili prav od zastopnika? 

Kot že napisano, generalnega zastopnika ni več od leta 2006, ko je principal KTM  v Sloveniji ustanovil hčerinsko podjetje KTM Sportmotorcycle d.o.o. katero je prevzelo skrb za slovensko prodajno mrežo.

Uradni prodajalci / serviserji imajo sklenjeno pogodbo direktno z KTM Sportmotorcycle GmbH, prav tako tudi oba delujoča OSP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Kmet2 pravi:

Iste pogoje vsi:lol1:

Ne vem kaj te muči oziroma s kakšnimi podatki razpolagaš !? Ponavljam, VSI v Sloveniji imajo enake pogoje sodelovanja in vsi so s principalom podpisali enako pogodbo !

Če pa temu ni tako, pa povej, razloži zakaj ? ... te je to že 2x vprašal Motolower pa nisi odgovoril nič konkretnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Dolanc Igor pravi:

Ne vem kaj te muči oziroma s kakšnimi podatki razpolagaš !? Ponavljam, VSI v Sloveniji imajo enake pogoje sodelovanja in vsi so s principalom podpisali enako pogodbo !

Če pa temu ni tako, pa povej, razloži zakaj ? ... te je to že 2x vprašal Motolower pa nisi odgovoril nič konkretnega.

Kot volitve.......vsi smo isti, vsi se borimo za vaše boljše plače , trudimo se ......:lol1:ne seri , nisem 15 let star!!!

Razlagal ti ne bom nič , ker veš sam , samo si politik , pa tudi neprimerno mesto ............več vem , kot misliš !!!

Zdej pa pojdi raje rešavat , kako bi uporabnikom letnika 2013 1190 ADV  pomagal , da bi jim zamenjali preslaboten zaganjač , ki je že leto potem zamenjam z močnejšim , tudi na 1050 ........... napake ne priznate , motor pa po 14 dneh več ne vžge . 

Vas pa zanimajo zakulisne igrice , ki jih zelo dobro poznate !!!

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že več kot 20 let delam za nemškega proizvajalca, kmalu bo 10 let dela v njegovi poslovalnici.

Razlika med pooblaščenimi (pogodbenimi) trgovci/serviserji je le v rabatih, ki jih dobijo pri prodaji novih strojev. Glede pooblaščenih servisov so pogoji isti do vseh. Tako rabat za rez.dele kot urna postavka refundacije. To velja za kar nekaj branž strojev ki jih poznam.

Nobeden principal si nebi privoščil cenovne konkurence na  servisu, predvsem garancijskem. To pripelje do kaosa in uničenja trga. To vejo dolgo že vsi, ki jim je naloga širitev prodajno servisne mreže.

Kvaliteta posameznega servisa je odvisna od njihovih zaposlenih in od strategije in vodenja lastnikov. Principal ne more vplivati na kvaliteto storitev razen, da prekine pogodbo z "neprimernim" servisom. Čeprav je interes principala vedno dober in kvaliteten servis, to je še vedno v rokah podjetja, ki to opravlja za svoj račun in (žal) za ime principala.  Tu pa zdrava konkurenca opravi svoje . Velikokrat je kontakt med pooblaščenim servisom in principalom stvar zagnanosti in "teženja" vodje servisa.

Je pa principal zelo priljubljen naslov za prenos krivde glede napak in neznanja servisa. Velikokrat je najlažje obsoditi nekoga drugega za lastne napake in skupaj pljuvati po njem,

Edina varianta je lastna servisna mreža, tu pa naletimo na problem v velikosti trga. 

Je pa (žal) prednost kupiti stroj v trgovini ki ima pooblaščeni servis. Imaš pač (velikokrat) prioriteto "našega" kupca. Kaj to pomeni pa ste že vsi spoznali.

Glede "tovarniških" napak na strojih izven garancijskega roka; če ne ogrožajo varnosti uporabnika jih (žal) kasira uporabnik in jih odpravi za svoj račun. Temu lahko režemo smola in se pač naslednjič odločimo za nakup druge znamke v upanju, da se nam tam to ne bo zgodilo. (Upanje umre zadnje:jezik:

Tu je kapitalizem zelo izrazit in vsi delajo za profit. Saj en zaganjač ni veliko, ampak če to pomnožimo z vsemi prodanimi motorji in stroški zamenjave to ni več zanemarljiv rez v profit podjetja. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Kaldu pravi:

Že več kot 20 let delam za nemškega proizvajalca, kmalu bo 10 let dela v njegovi poslovalnici.

Razlika med pooblaščenimi (pogodbenimi) trgovci/serviserji je le v rabatih, ki jih dobijo pri prodaji novih strojev. Glede pooblaščenih servisov so pogoji isti do vseh. Tako rabat za rez.dele kot urna postavka refundacije. To velja za kar nekaj branž strojev ki jih poznam.

Nobeden principal si nebi privoščil cenovne konkurence na  servisu, predvsem garancijskem. To pripelje do kaosa in uničenja trga. To vejo dolgo že vsi, ki jim je naloga širitev prodajno servisne mreže.

Kvaliteta posameznega servisa je odvisna od njihovih zaposlenih in od strategije in vodenja lastnikov. Principal ne more vplivati na kvaliteto storitev razen, da prekine pogodbo z "neprimernim" servisom. Čeprav je interes principala vedno dober in kvaliteten servis, to je še vedno v rokah podjetja, ki to opravlja za svoj račun in (žal) za ime principala.  Tu pa zdrava konkurenca opravi svoje . Velikokrat je kontakt med pooblaščenim servisom in principalom stvar zagnanosti in "teženja" vodje servisa.

Je pa principal zelo priljubljen naslov za prenos krivde glede napak in neznanja servisa. Velikokrat je najlažje obsoditi nekoga drugega za lastne napake in skupaj pljuvati po njem,

Edina varianta je lastna servisna mreža, tu pa naletimo na problem v velikosti trga. 

Je pa (žal) prednost kupiti stroj v trgovini ki ima pooblaščeni servis. Imaš pač (velikokrat) prioriteto "našega" kupca. Kaj to pomeni pa ste že vsi spoznali.

Glede "tovarniških" napak na strojih izven garancijskega roka; če ne ogrožajo varnosti uporabnika jih (žal) kasira uporabnik in jih odpravi za svoj račun. Temu lahko režemo smola in se pač naslednjič odločimo za nakup druge znamke v upanju, da se nam tam to ne bo zgodilo. (Upanje umre zadnje:jezik:

Tu je kapitalizem zelo izrazit in vsi delajo za profit. Saj en zaganjač ni veliko, ampak če to pomnožimo z vsemi prodanimi motorji in stroški zamenjave to ni več zanemarljiv rez v profit podjetja. 

 

Serviser je dobil navodila, da mora biti motor priklopljen na vzdrževalcu .   Kje to v navodilih piše , ko sem kupil motor , zavajanje potrošnika bi jaz temu rekel . 

Avtomatsko so priznali napako , ko so šibkejšemu agregatu montirali močnejši zaganjač , kot vidim , bo potrebno aktivirat odvetnika, ker le tako dobijo pri nas posluh ........

Moj kolega je uvozil motor in pri uvozu so pač poškodovali nalepko z kodo itd ( tista , ki je nalimana na geštel) po klicu pristojnemu , ki se zelo rad tu postavlja kako je vse tip top ,se ni dalo nič urediti . 

Po dopisu matični firmi , pa se je kar naenkrat dalo vse uredit , res lepo , sploh , ko ti potem takšni tupijo pravljice o transparentnosti in kako se cedi med in mleko .........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba je ločiti med prodajno službo in njenimi nalogami ter  med PPA (po-prodajne aktivnosti) oz. servisom.

Navodila za uporabo so stvar prodajne službe, če so pomanjkljiva, zavajajoča, nepopolna,.... je to stvar tržne inšpekcije.

Priznanje tovarniške, skrite,.. napake s strani proizvajalca je proces, ki ga bo odvetnik težko izsilil, ni pa to stvar iznajdljivostih serviserja. Če ni uradnega dokumenta s strani proizvajalca je dokazovanje o napaki na strani kupca, kar pa zna biti zelo dolgotrajno in drago.  

Izdaja duplikata tipske tablice je proces ki ni enostaven in zahteva veliko komunikacije do principala in dokumentov.  Kaj dosti ni mogoče zaračunati za majhno nalepko:mad:.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!