skalar36 Objavljeno April 22, 2018 Opozori Objavljeno April 22, 2018 pred 9 urami, Dolanc Igor pravi: Kako imajo to urejeno drugi me ne zanima ! Se ne mislim vtikat v KTM-ove zadeve in njihove uporabnike. Motorji so mi simpatični, mislim, da so nekaj posebnega na trgu, sploh ADV so mi zanimivi. Ob zadostni servisni podpori ter zglednemu urejanju težav takoj kupim ADV-ja .Vendar ob zgornji izjavi raje grem k drugi konkurenčni hiši po motor kjer me bodo sprejeli kot kupca\stranko in ne kot "daj dnar pa spizdi". Kot dobromeren nasvet, raje poglejte kako to delajo drugi, ker se rado zgodi da hitro zmanjka kupcev, ki, če že, plačajo premium, imajo radi tudi tako postrežbo\odnos. Sam kar rad pogledam k konkurenci, kako oni to delajo, da potem poudimo boljše pogoje, cene. Pa ne boste verjeli, pri mojih 35 letih uspešno vodim podjetje že 12 let. LP. Gonca, Scarabeo 500, Kawalir in 4 others 7
DAMI34 Objavljeno April 22, 2018 Opozori Objavljeno April 22, 2018 Prosim, da se v tej temi ne nabija in smeti (Šešir si prebral?, že 3 poste sem ti zbrisal ) Sem že večkrat omenil, da je tema namenjena lastnikom in kot taka lahko pripomore, k reševanju konkretnih problemov. Prav tako lahko v temi objavljajo ostali, ki so s to blagovno znamko imeli bodisi pozitivne bodisi negativne iskušnje, bi pa vseeno prosil, naj bo v prvi vrsti za to, da se rešujejo konkretni primeri, če ne drugače vsaj pismeno tule, kar je tudi ena vrsta komunikacije. V kolikor mi kaj od sedaj naprej ne bo všeč in da bo nabijanje bom sankcioniral!!! Dark, MiNa in sesir 2 1
TakeALookAround Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Joj, js sm registriral, pa to je noro kok je uzivancija tale 1050!! Tko da, upam, da bo delu,k res nebi klel no.... sesir in MiNa 1 1
RobiRoberto Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Zopet "se praskam kjer me ne srbi" in upam da me moderator ne bo poradiral. Sicer sem pred več kakor 30 leti imel KTM 250 cross, vendar je bil tisti bolj bel kakor oranžen in pri KTM-ih mi je najbolj všeč prav njihova oranžna barva.
Kmet2 Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 pred 2 urami, DinDiin pravi: Joj, js sm registriral, pa to je noro kok je uzivancija tale 1050!! Tko da, upam, da bo delu,k res nebi klel no.... Valda ,če sem že jaz vse poštimal TakeALookAround, Kugelschreiber in lukec 2 1
TakeALookAround Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 V to ne dvomim! lukec in Kmet2 2
gasperX Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Nc se zrknl... Dela k urca TakeALookAround in lukec 1 1
IZTOK Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Ob 22. 4. 2018 ob 9:43, Luka66 pravi: Pa mogoče samo v info, nek drug uradni uvoznik in serviser, v primeru grancijskega popravila ali rednega servisa pride pozimi s prevozom k lastniku po motor in ga odpelje, uredi popravilo ali servis, ter pripelje nazaj brezplačno, pozimi imajo logično manj dela in več časa, ter ima tako ima lastnik spomladi motor pripravljen na sezono .... Zakonska pravica lastnika je, da mu proizvajalec za odpravo napak v garancijskem obdobju povrne stroske transporta kakor tudi morebitne stroske, ki nastanejo zaradi nerazpolaganja z izdelkom. Zakon o zasciti potrosnikov
DAMI34 Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 pred 1 uro, IZTOK pravi: Zakonska pravica lastnika je, da mu proizvajalec za odpravo napak v garancijskem obdobju povrne stroske transporta kakor tudi morebitne stroske, ki nastanejo zaradi nerazpolaganja z izdelkom. Zakon o zasciti potrosnikov zakoni so zelo lepa reč...problem je uveljavljanje le teh. sesir 1
IZTOK Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 pred 5 minutami, DAMI34 pravi: zakoni so zelo lepa reč...problem je uveljavljanje le teh. Ja in ne. Če nihče pristojne pri KTM ne bo stisnil ob zid, bo ostalo enako. Jaz sem kupil rabljenega in mi je vseeno, samo napišem kaj je dejanska resnica, ker se skuša zavajati, sprenevedati itd. Me pa boli, ko vidim, kako si tujci razlagajo pravni red pri nas in mislijo, da imajo pravico pobirat evrone, izpolnjevat zakonske obveze pa je španska vas. npr v tvojem primeru, serviser seveda ni nič zakrivil, je pa proizvajalec. Če je vpoklic, ker so oni zasrali, zakaj bi imel ti stroške? In to po njihovi bedariji še dvakrat? A ne bi poizkusil, da ti jih povrnejo? Zakaj bi se stranke morale strinjati, da veljajo njihova pravila, če pa je moč izbire pa še zakon povrhu na naši strani? Jaz tega ne razumem. Mogoče sem preveč zahteven ali pa si ti preveč popustljiv. Vem pa da bi jaz, če dobim sporočilo za vpoklic za svojo Yamaho sigurno zastopniku sporočil, naj mi javi kdaj pride po motor ali pa bom zahteval povračilo v znesku kilometrine po uradni tarifi v RS do najbližjega servisa. sesir in siks 2
DAMI34 Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Pravkar, IZTOK pravi: Ja in ne. Če nihče pristojne pri KTM ne bo stisnil ob zid, bo ostalo enako. Jaz sem kupil rabljenega in mi je vseeno, samo napišem kaj je dejanska resnica, ker se skuša zavajati, sprenevedati itd. Me pa boli, ko vidim, kako si tujci razlagajo pravni red pri nas in mislijo, da imajo pravico pobirat evrone, izpolnjevat zakonske obveze pa je španska vas. npr v tvojem primeru, serviser seveda ni nič zakrivil, je pa proizvajalec. Če je vpoklic, ker so oni zasrali, zakaj bi imel ti stroške? In to po njihovi bedariji še dvakrat? A ne bi poizkusil, da ti jih povrnejo? Zakaj bi se stranke morale strinjati, da veljajo njihova pravila, če pa je moč izbire pa še zakon povrhu na naši strani? Jaz tega ne razumem. Mogoče sem preveč zahteven ali pa si ti preveč popustljiv. Vem pa da bi jaz, če dobim sporočilo za vpoklic za svojo Yamaho sigurno zastopniku sporočil, naj mi javi kdaj pride po motor ali pa bom zahteval povračilo v znesku kilometrine po uradni tarifi v RS do najbližjega servisa. no super, pa ne da branim KTM, ampak prosim javi mi, ko se bo Kawa ali pa Yamaha odzvala na tvojo prošnjo. Z ozirom, da tole ni prvi vpoklic, ki sem ga imel, do sedaj še nihče ni prišel po motor, pa čeprav bi mi zelo ustrezalo. Ne yamaha, ne kawasaki, pa ktm tudi ne In ker malce prebiram tudi svetovne forume, zaenkrat nisem zasledil še, da bi na vpoklic prišel kdo iskat motor, edin, kar sem prebral, je, da so kolegu, lastniku GTja prišli po motor, ampak so baje oni sami nekaj zajebali. (dealer) Se pa strinjam s tabo, ampak čakam poročilo, kako si izterjal stroške za tvoje probleme
IZTOK Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: no super, pa ne da branim KTM, ampak prosim javi mi, ko se bo Kawa ali pa Yamaha odzvala na tvojo prošnjo. Z ozirom, da tole ni prvi vpoklic, ki sem ga imel, do sedaj še nihče ni prišel po motor, pa čeprav bi mi zelo ustrezalo. Ne yamaha, ne kawasaki, pa ktm tudi ne In ker malce prebiram tudi svetovne forume, zaenkrat nisem zasledil še, da bi na vpoklic prišel kdo iskat motor, edin, kar sem prebral, je, da so kolegu, lastniku GTja prišli po motor, ampak so baje oni sami nekaj zajebali. (dealer) Se pa strinjam s tabo, ampak čakam poročilo, kako si izterjal stroške za tvoje probleme Novo sem kupil Yamaho in nimam vpoklicov KTM pa sam šravfam kot veš. Odgovor pa je - z odvetnikom Iz principa, ne zaradi denarja. Saj veš, velja pravilo - boj se norih in ne močnih
DAMI34 Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 pred 1 uro, IZTOK pravi: Novo sem kupil Yamaho in nimam vpoklicov KTM pa sam šravfam kot veš. Odgovor pa je - z odvetnikom Iz principa, ne zaradi denarja. Saj veš, velja pravilo - boj se norih in ne močnih sem ti že 1x zapisal, pa ti bom še 1x bijem bitke, ki se mi zdijo smiselne, za principe pa nimam časa in denarja. Čakam pa primere, kje jim je to uspelo, kar navajaš bom pa še nekaj vprašal: a je WW prišel po vsak posamezen avto pa odpravil sranja?
IZTOK Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: sem ti že 1x zapisal, pa ti bom še 1x bijem bitke, ki se mi zdijo smiselne, za principe pa nimam časa in denarja. Čakam pa primere, kje jim je to uspelo, kar navajaš bom pa še nekaj vprašal: a je WW prišel po vsak posamezen avto pa odpravil sranja? Tudi smrdljivega VW ne vozim Glej, če najdeš tisoč razlogov, da obupaš že vnaprej, nima smisla. Vsak po svoje.
DAMI34 Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Pravkar, IZTOK pravi: Tudi smrdljivega VW ne vozim Glej, če najdeš tisoč razlogov, da obupaš že vnaprej, nima smisla. Vsak po svoje. sem te povprašal po točno določenem primeru, če ga poznaš, da je komu to uspelo, kar navajaš, ker v nasprotnem mi citiraš samo teorijo. Pustimo zadeve, ko ti gre diler na roko, namreč meni so že odpeljali, pa pripeljali moped In jaz se ne bom šel sodnih bitk, pa angažiral 100 odvetnikov, gladko bom zamenjal najprej serviserja, če ne bo šlo blagovno znamko in ustvaril toliko antireklame, da se bodo za glavo držali. Ampak to v primeru, da me bodo imeli za norca, drugače pa ne. siks 1
IZTOK Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 pred 2 minutami, DAMI34 pravi: sem te povprašal po točno določenem primeru, če ga poznaš, da je komu to uspelo, kar navajaš, ker v nasprotnem mi citiraš samo teorijo. Pustimo zadeve, ko ti gre diler na roko, namreč meni so že odpeljali, pa pripeljali moped In jaz se ne bom šel sodnih bitk, pa angažiral 100 odvetnikov, gladko bom zamenjal najprej serviserja, če ne bo šlo blagovno znamko in ustvaril toliko antireklame, da se bodo za glavo držali. Ampak to v primeru, da me bodo imeli za norca, drugače pa ne. Serviser tule res ni nič kriv. Celo jebena stranka je, ker za garancijska popravila mu plačajo bagatelo za opravljeno storitev, veliko manj kot računa on tebi. Na proizvajalca se je treba spravit, saj ima KTM firmo v Sloveniji. Po zakonu o zaščiti potrošnikov je v tem primeru to podjetje odgovorno. Ja poznam. Proizvajalec mi je moral odpeljati in pripeljati pralni stroj, ki je crknil v času garancije. Oprosti, ker mi ni moj moped Pa zavarovalnica mi je morala plačati najem vozila za 10 dni, ker so preveč mencali z izplačilom škode, ki mi jo je povzročil njihov zavarovanec ... Ni ravno enak primer, kot ga hočeš, je pa dokaz, da lahko nekaj dosežeš, če želiš. Tvoja metoda, jebati serviserja, nato prodati zafuran proizvod drugemu revežu, blatit proizvajalca ne prinese nič v tvoj žep. V bistvu se jim tako daje potuha, da bodo nasrali še mnogo žrtev na isto finto. bosa in sesir 1 1
siks Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 (popravljeno) ...sam se lahko oglasim samo toliko, da potrdim, da je moped super za vozit...in iz tega razloga ponovno pogledujem za ktm, a zadeve, o katerih berem od drugih lastnikov in njihove izkušnje, so dejavnik, ki me lahko z veliko verjetnostjo odvrnejo od nakupa tega stroja...ker občutek, da ti po plačani premium ceni proizvajalec ne sledi oz te ne upošteva, milo rečeno peče...baje tudi pri drugih premium evropskih znamkah to ni veliko bolje...če laično razmišljam, kot je tukaj že bilo omenjeno, se strinjam, da je to v veliki meri iz želje po čim večjih dobičkih...moja prva poprodajna izkušnja s ktm pa je bila, da se v primerjvi z japonskimi znamkami nenormalno dolgo čaka na temin...sicer pa sem z delom serviserja zadovoljen...polemiziranje s strankami preko foruma pa zna biti zelo delikatno...čeprav za nevtralne opazovalce dobrodošlo... Popravljeno April 23, 2018. Popravil siks skalar36 1
nejc74 Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 2 hours ago, DAMI34 said: sem te povprašal po točno določenem primeru, če ga poznaš, da je komu to uspelo, kar navajaš, ker v nasprotnem mi citiraš samo teorijo. Tudi jaz poznam. Prodajalec igral na karto zavlačevanja. Odvetnik, serviser, kupec, na roko zapisan zapisnik, kupnina je po enem mescu, oziroma dva dni od skupnega ogleda stroja nazaj na računu. Glej, v Sloveniji je kupec ohoho zavarovan, odigrat moraš samo eno ali dve karti pravilno, torej: pravilno zahtevat odpravo napake, zbrati dokaze o neaktivnosti prodajalca / serviserja in imeti srečno roko pri odvetniku. Ta mora pazit na roke in pravočasno vlagat zahtevke. Na koncu pobereš kupnino, zamudne obresti, tvojega odvetnika plača v glavnem prodajalec, če je dovolj velik idiot da se spušča v daljšo igro. Tvoj finančni vložek je prvi razgovor in prvi dopis pri odvetniku. Ja, ponavadi nisi v plusu, si pa ohranil precej živcev, pa tudi v minusu nisi. btw, če kupiš motor s serijskimi kovčki ki so oglaševani kot vodotesni in da ti zamakajo, zapelji motor nazaj, vrži ključe na mizo v trgovini, pisno (imaš obrazec) zahtevaj odpravo stvarne napake ali vrnitev kupnine - kot se tebi sprdne in pojdi s 100% kupnino po drug motor. Ne more biti bolj enostavno. sesir, 3nity, Luka66 in 2 others 1 4
Luka66 Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 pred 45 minutami, nejc74 pravi: Tudi jaz poznam. Prodajalec igral na karto zavlačevanja. Odvetnik, serviser, kupec, na roko zapisan zapisnik, kupnina je po enem mescu, oziroma dva dni od skupnega ogleda stroja nazaj na računu. Glej, v Sloveniji je kupec ohoho zavarovan, odigrat moraš samo eno ali dve karti pravilno, torej: pravilno zahtevat odpravo napake, zbrati dokaze o neaktivnosti prodajalca / serviserja in imeti srečno roko pri odvetniku. Ta mora pazit na roke in pravočasno vlagat zahtevke. Na koncu pobereš kupnino, zamudne obresti, tvojega odvetnika plača v glavnem prodajalec, če je dovolj velik idiot da se spušča v daljšo igro. Tvoj finančni vložek je prvi razgovor in prvi dopis pri odvetniku. Ja, ponavadi nisi v plusu, si pa ohranil precej živcev, pa tudi v minusu nisi. btw, če kupiš motor s serijskimi kovčki ki so oglaševani kot vodotesni in da ti zamakajo, zapelji motor nazaj, vrži ključe na mizo v trgovini, pisno (imaš obrazec) zahtevaj odpravo stvarne napake ali vrnitev kupnine - kot se tebi sprdne in pojdi s 100% kupnino po drug motor. Ne more biti bolj enostavno. Koristen obrazec, za uporabit kdaj....... kupci smo res preveč pasivni in se pustimo "strižt k ovce" Glede kovčkov pa....ugotoviš, da zamakajo čez par mesecev, ko te prvič dobi dež........motor in ključe ravno ne moreš pustit na servisu, ker si potem brez njega in gre sezona, potem izveš, da tudi, ko pridejo novi so enake "kvalitete" in proizvajalec v vmesnem času spremeni dikcijo za kovčke iz "vodotesni" v "vodooporni" pa je zadeva rešena....... in menjat motor spet, pa dodatna oprema, ....... terja čas........ vsi imamo 24 ur časa na dan in delo, obveznosti, družino, dinamičen ritem življenja.... motor pa za užitelk, ki lahko to tudi ni..... če je preveč problemov z njim. Priznam pa, da bi bilo tako pragmatično razmišljanje včasih koristno izvest, ker kupci nismo dovolj cenjeni. Dark 1
Dolanc Igor Objavljeno April 23, 2018 Opozori Objavljeno April 23, 2018 Ob 22. 4. 2018 ob 9:43, Luka66 pravi: Pozdravljeni. Da malo razjasnim situacijo, Kot prvo nič ne jamram, navajam samo dejstva! Jamral nisem niti, ko se mi je rodil hčerka s cerebralno paralizo. Tako, da g.Dolanc sanja se Vam ne kaj je življenje in besedo jamranje uprabljajte v druge namene. Nisem pa zadovoljen s poprodajno podporo kupcev KTM motorjev, ki so cenovno over 15k€, kar je ŽALOSTNO, da smo kupci tako malo vredni in tretirani. Res je bilo tako, da sem govoril z Gašperjem pred štirimi tedni, o tej reklamaciji pa z Jako že jeseni, pripeljal sem motor pred dvema tednoma, ker prej niso imel prosto in s Selešem takrat nisem govoril, ker ga še ni bilo na servisu zjutraj, bi pa on lahko natančno vedel kaj je z motorjem, če bi vzel dopis, ki sem mu ga prinesel lani in ga prebral........Gašperju sem pa dejal, se ne mudi, v smislu enega tedna, mudi se pa v smislu, da se izteka garanciski rok in govoril sem z njim tudi ta petek, dejal, je, da niti še ni dobil odgovora s strani KTM, .............res je, da imam namen z motorjem preko praznikov na daljše potovanje in prepričan sem, da bom šel S TAKIM KOT SEM GA PRIPELJAL NA SERVIS de ne bo nič odpravljeno in verjamem, da v tem času niti niti ni mogoče, saj s strani proizvajalca niti še ni bilo ne-odobrena popravila, kaj šele morebiti dobavljeni deli....kot sem napisal, če bo bom pozitivno šokiran. Pa, da ne bo narobe razumljeno, ne krivim Gašperja, ki je korekten in dober serviser....... in zakaj nisem pripeljal prej, ker sem bil praktično celo lansko sezono več ali manj na motorju in nisem želel bit dalj čas brez motorja zaradi urejanja reklmacij, zima je bila dolga in šele sedaj je prišlo vreme, ki omogoča normalno varno vožnjo, da sem ga pripeljal........ razumem, da je potrebno motor pripeljat na servis, razumel bi pa tudi to, da bi se dokumentiran dopis slikami lahko akceptiral in bi se zadeve predebatirale med serviserjem in lastnikom, morda kake zadeve dogovorile, ne pa, da se takoj apriori zavrne.....ok ima KTM in serviserji svoj način dela... no sedaj je motor na servisu in ......... Pa mogoče samo v info, nek drug uradni uvoznik in serviser, v primeru grancijskega popravila ali rednega servisa pride pozimi s prevozom k lastniku po motor in ga odpelje, uredi popravilo ali servis, ter pripelje nazaj brezplačno, pozimi imajo logično manj dela in več časa, ter ima tako ima lastnik spomladi motor pripravljen na sezono .... pa itak Vas to ne zanima kako drugi delajo, škoda, ker se vse dobre uspešne firme ozirajo za boljšimi in uveljavljajo dobro prakso. Glede najinega pogovora lani pa sledeče, zelo težko sem Vas dobiti na tel., govorila sva o puščanju vode v kovčke, kaj bi se dalo ne-narediti........Vas bom citiral: saj so se sami (KTM) zaj... ker so napisali, da so kovčki vserdiht...... pa da ne navaj še ostalega....... Dogovarjala, sva se, da bi nekako uredila ali po lažji poti, kompenzirala zadevo, pa je na tem ostalo, ker ste zginili....meni pa se ni dalo ukvarjat več s tem, pa po vsej verjetnosti bi bil brez njih takrat, ko bi jih rabil, dokler se nebi uredila reklmacija, ker je potrebno kot veste to vse stestirat in preverit, morda se kupci kar nekaj zmišljujemo, tako sem se odločil, za lažjo pot in imel vse kovčkih v PVC vrečkah za primer dežja. In res je dobro, da se lastniki KTM že malo poznamo med seboj, da si izmenjamo koristne info. in srćno UPAM, da se te moje reklamacije ne bodo urejale pri naslednjem lastniku tega motorja, tako kot se je že pri komu!!!!! Glede spremljanja in beleženja zgodovine motorja pa super in, če se je pogledala zgodovina načina vožnje mojega motorja se z lahkoto ugotovi, da je bil pazljivo in skrbno vožen, ni bilo visokih obratov in navijanja hladnega agregata. Za info kako funkcionira KTM firma pa, naredili ste-so vpoklic za brezvezno vezico, ki ne stane praktično nič, vpoklica zaradi slabih platišča, ki so SMRTNO NEVARNE PA NI BILO NIČ, ker bi bilo predrago za tovarno, glavo v pesek, TAKA JE SKRB ZA LASTNIKE KTM MOTORJEV. Toliko o udrihanju po drugih, prvo doma uredit.. Skoda, da je taka situacija, ker je motor TOP ZA VOZIT. Upam, da ste si dobro prebrali dopis, ki sem Vam ga napisal in tudi spremni dopis v mailu. Lep pozdrav, želim Vam uspešno poslovanje in boljše storitve svojim strankam kot do sedaj. Z vsem spoštovanjem g. Pevec, ne spuščam se v vaše življenje in ga ne ocenjujem ali kako drugače vrednotim. Ta forum sicer ni namenjen življenskim izpovedim a vseeno vam moram povedati par besed o življenju o katerem se mi niti ne sanja. Kot petletniku so se mi ločili starši in tako je šlo otroštvo in mladost po neobičajni poti. Dokaj mlad sem se moral postaviti na lastne noge izven domačega okolja. Deseti dan po rojstvu hčere mi je le ta skoraj umrla na rokah ko ji je odpovedal center za motoriko zaradi vodne bule na malih možganih. Z vratolomno skoraj filmsko vožnjo smo jo v zadnjem trenutku pripeljali v bolnišnico in mesec dni je bila v inkubatorju prebodena z ducat iglami, priklopljena na vse možne aparate, se borila za svoje življenje. Toliko o ocenjevanju življen drugih ... ta tema je vezana na KTM. V glavnem vedno ste poudarili kako dolgo je motor na servisu, niste pa povedali da se vam ne mudi in da motor rabite za praznike ker planirate daljšo vožnjo, kot je bilo to povedano sedaj. Res je, do vašega odhoda se te stvari ne bodo rešile, ker je premalo časa, da se uredijo zahtevki in dobijo odgovori. Ne razumem zakaj bi bili zaradi reklamacije dalj časa brez motorja ? Mar se vam lani ni uredilo 5 reklamacijskih zahtevkov v roku dveh dni ? Seles dobiva rezervne dele dnevno, tako da tudi to ni problem. V kolikor je kaj nejasnega se je potrebno prej pogovorit, pošiljanje slik o nekaj mesecih starih napakah, ki zdaj niso prisotne ni ustrezen postopek. Glede moje dosegljivosti sem na službeni mobilni številki dosegljiv vsak dan vse dni v tednu in celo leto, tako da mi ne govorit da se me težko dobi ali da sem zginil. Ne oglašam pa se na skrite številke. Če bi me želeli najti imate od 25.11.2016 ko ste mi poslali prvi mail tudi moj elektronski naslov. Lahko govoriva vsak svojo zgodbo in glede kovčkov sem vam rekel da bom povprašal glede odlomljene nogice in za to sem vam tudi javil da se je ne da dobiti posamezno. Za kovčke pa sem rekel da jih je potrebno reklamirati in da se lahko s prodajalcem dogovorite tudi o vračilu le teh. Sam na svojo pest ne morem delati ničesar in za vse je potreben dokument. Ne vem če je kdo od drugih lastnikov urejal ali reševal reklamacije za prvim !? Sem pregledal evidenco prodaje od leta 2013 naprej in skupno se je pri nas prodalo 69 Adventure in 12 SuperDuke modelov ... skupaj 81 motorjev !? Konkretno v tej temi ste najbolj dejavni DAMI34, Kmet2 in Luka66. Pa ne si narobe interpretirat tega stavka, to ni nikakršno kazanje s prstom na koga od vas, se pa sprašujem kje je ostalih 78 lastnikov ... zdaj ko je Kmet2 prodal svojega 1050 forumašu DinDiin. Zgodovina motorja ne kako lastnik dela z motorjem ampak kdaj je bil narejen, kdaj in komu prodan in nadaljnje redno vzdrževanje ali problematika v smislu garancijskih zahtevkov. Glede vpoklicev sem povedal, da so merila kdaj in zakaj vpoklic zakonsko določena in kontrolirana preko sistema Rapex. Pri vpoklici, ki ga omenjate ni šlo za menjavo vezice, bstvo je bilo da sta dva električna kabla ( napetostni kabli in kabel od ABS ) bila preveč eden ob drugem in je v kar nekaj primerih odpovedal ali blokiral ABS ker ga je zmotil napetostni kabel in je prišlo do kar nekaj nesreč. Se v naprej opravičujem, če sem v odgovoru uporabil kakšno neprimerno besedo.
Dolanc Igor Objavljeno April 24, 2018 Opozori Objavljeno April 24, 2018 Ob 22. 4. 2018 ob 9:46, DAMI34 pravi: Ne vidim potrebe, da se nekdo, ki ni kriv opravičuje za napačno poslan kos. Tule mi je popolnoma jasno da Slovenci niste/nismo nič krivi. Se jim pa to (KTMju) večkrat zgodi. V začetku sem naročil zatemnjen vizir iz powerparts kataloga, sem dobil paket, s pravo kodo a v škatli navaden prozoren vizir. Seveda je Axle na svoje stroške zadevo prevzel in zamenjal. Torej na kratko, matični tovarni nekaj ne štima, ali imajo preveč dela, prezakompliciran sistem itd... Pa še en problem bom izpostavil, prav pri konkretno mojem GTju: Že zdavnaj sem reklamiral problem pojavljanja zraka v sklopki. Popravljali smo jo že 2x. Najprej samo menjava olja, nato batka, ampak zadeva je še vedno ista. Po določenih kmjih, moram dobesedno spustiti zrak na vrhu ven, saj je ročica vedno bolj mehka. Sprašujem pa, ali se ta reklamacija vodi kot rešena ali v reševenju? Namreč pri Selesu nismo mogli videti na PCju, (so mi pa fantje spet odzračili in od spodaj porinili zavorno tekočino v sistem, ker z vrha ne gre) ker je reklamacijo prvi zabeležil in reševal še Jamnik. Načeloma nisem tečen in kot sem že zapisal, se ljudje pri nas zelo trudijo, da se vse rešuje čimhitrej in čimbolje, velikokrat tudi na svoje stroške. Bi pa bilo fino vedeti, kako sistemi reševanja problemov na relaciji matična tovarna-slovenski zastopniki/serviserji in končnim kupcem potekajo. Tako da je vsak seznanjen in ve, kaj mu pripada/ne pripada. Prav tako smo nekateri podaljšali garancijo pri Cargarantie, tudi tule je fajn (marsikdo ne prebere pogodbe) vedeti, ali so stare reklamacije aktivne še preko osnovne garancije, ali je to spet nov zahtevek itd. Glede problematike sklopke menjava olja ni zavedena kot garancijski poseg, je pa zavedena menjava potisnega bata ročice sklopke s strani OSP Jamnik. Garancijski zahtevek je bil zaključen in poslan na KTM in s strani KTM je tudi potrjen in odobren. Prijavljena napaka preko garancijskega zahtevka je lahko v celoti odobrena ali zavrnjena, lahko pa je tudi delno priznana. Nikakor pa garancijski zahtevek ne ostane na statusu v reševanju. da je zahtevek v reševanju lahko rečem da je to od trenuka vnosa v sistem do obdelave oziroma potrditve zahtevka. S tem je ta garancijski zahtevek zaključen in se vodi kot rešen. Sam sistem reševanja garancijskega zahtevka ne glede na nastalo napako in potek reševanja je vedno enak pa naj bo to za nas ali za katerokoli drugo državo. Edina razlika je v tem da je v tehnični službi KTM večje število odgovornih oseb in so za različne države ( eno ali več, odvisno od velikosti trga ) odgovorni različne osebe. Kaj komu pripada in kaj ne je zelo težko definirati. Bi bilo pa zanimivo izvedeti, kdo od lastnikov si je prebral garancijsko knjižico kjer je vse lepo opisano. V servisni knjigi je tudi obrazec o menjavi lastnika in do danes ga ni poslal še nihče. Potek reševanja je v osnovi vedno med končnim kupcem in pooblaščenim prodajalcem, ki zastopa KTM. Prodajalec je tisti ki nato v primeru vprašanj kontaktira določene osebe znotraj KTM in da odgovor končnim kupcem. Cargarantie ne prevzema ničesar iz časa ko je bil motor tovarniški garanciji in ob podpisu podaljšanja vsak dobi pogodbo na kateri so napisani pogoji, ki so odvisni od starosti motorja in prevoženih kilometrov. Tovaniška garancija in Cargarantie nimata nobene povezave in se medsebojno ne dopolnjujeta.
Dolanc Igor Objavljeno April 24, 2018 Opozori Objavljeno April 24, 2018 Ob 22. 4. 2018 ob 7:34, sbp pravi: G.Dolanc.Ali je mogoče dobiti izpis zgodovine motorja meni kot kupcu oziroma vpogled v zgodovino. Vsekakor je to mogoče in javno dostopno, je pa potrebno dokazati lastništvo. Lahko se slišiva. Podatki za KTM SPORTMOTORCYCLE d.o.o. so dosegljivi na spletu.
ftp Objavljeno April 24, 2018 Opozori Objavljeno April 24, 2018 6 hours ago, Dolanc Igor said: Konkretno v tej temi ste najbolj dejavni DAMI34, Kmet2 in Luka66. Pa ne si narobe interpretirat tega stavka, to ni nikakršno kazanje s prstom na koga od vas, se pa sprašujem kje je ostalih 78 lastnikov ... zdaj ko je Kmet2 prodal svojega 1050 forumašu DinDiin. Po tej (forum) logiki je v Sloveniji nekaj 100 motoristov in od teh nekaj 10 "dejavnih". Joker 1
DAMI34 Objavljeno April 24, 2018 Opozori Objavljeno April 24, 2018 pred 11 urami, Dolanc Igor pravi: Glede problematike sklopke menjava olja ni zavedena kot garancijski poseg, je pa zavedena menjava potisnega bata ročice sklopke s strani OSP Jamnik. Garancijski zahtevek je bil zaključen in poslan na KTM in s strani KTM je tudi potrjen in odobren. Prijavljena napaka preko garancijskega zahtevka je lahko v celoti odobrena ali zavrnjena, lahko pa je tudi delno priznana. Nikakor pa garancijski zahtevek ne ostane na statusu v reševanju. da je zahtevek v reševanju lahko rečem da je to od trenuka vnosa v sistem do obdelave oziroma potrditve zahtevka. S tem je ta garancijski zahtevek zaključen in se vodi kot rešen. Sam sistem reševanja garancijskega zahtevka ne glede na nastalo napako in potek reševanja je vedno enak pa naj bo to za nas ali za katerokoli drugo državo. Edina razlika je v tem da je v tehnični službi KTM večje število odgovornih oseb in so za različne države ( eno ali več, odvisno od velikosti trga ) odgovorni različne osebe. Kaj komu pripada in kaj ne je zelo težko definirati. Bi bilo pa zanimivo izvedeti, kdo od lastnikov si je prebral garancijsko knjižico kjer je vse lepo opisano. V servisni knjigi je tudi obrazec o menjavi lastnika in do danes ga ni poslal še nihče. Potek reševanja je v osnovi vedno med končnim kupcem in pooblaščenim prodajalcem, ki zastopa KTM. Prodajalec je tisti ki nato v primeru vprašanj kontaktira določene osebe znotraj KTM in da odgovor končnim kupcem. Cargarantie ne prevzema ničesar iz časa ko je bil motor tovarniški garanciji in ob podpisu podaljšanja vsak dobi pogodbo na kateri so napisani pogoji, ki so odvisni od starosti motorja in prevoženih kilometrov. Tovaniška garancija in Cargarantie nimata nobene povezave in se medsebojno ne dopolnjujeta. potem greva lepo počasi in samo en problem: Pojav zraka v ročici sklopke. 1. Ko sem prvič prijavil problem, je še takrat Jamnik zamenjal tekočine 2. problem se je ponovno pojavil, po nekaj 1000 prevoženih kilometrih in je nato zamenjal batek. In takrat mi je bilo rečeno, testiraj, vozi in boš videl. Že takrat (pri menjavi batka) je nekaj ugotavljal, ter tudi slikal ohišje, ki je po njegovem mnenju bilo podrsano. 3. ker je vmes bila zima in s tem tudi malo vožnje, se je problem pojavil spet na pomlad. Da je problem lahko potrdi tudi serviser pri Selesu, saj mi je dobrovoljno odzračil in spet od spodaj porinil zavorno tekočino v sistem. Ker mi je začetek aprila potekla dve letna garancija, sem vplačal podaljšano pri cargarantie. Sedaj me pa zanima, kje, kako in na kakšen način naj rešim zadevo, ki mi gre počasi močno na živce. In še praktično vprašanje, kje sem jaz naredil napako ali zgrešil postopke, da problem še vedno obstaja. Da pa le ni vse tako fino, kot se rado piše, da kovčke smo tudi pri meni zamenjali (prvi so zijali 1,5cm), dobil sem popolnoma enake, novi zaenkrat zijajo samo 0,5cm bomo videli, kaj bo naredila poletna vročina. In še je nekaj drobnarij, ki jih nočem tule oglaševati, ker se verjetno nihče ne bo ubadal z njimi od tega, da v kolikor je moker motor ne bo kresnil, če vsaj nekajkrat ne obrnem ročice za gas (izgleda da vlaga vpliva na ride by wire), do tega da po 2 servisu rabi števec za gorivo cca 3-5 minut da pokaže polno posodo...itd.. ps. vse garancijske knjižice preberem, prav tako sem prebral Cargarantie podaljšano jamstvo.
DAMI34 Objavljeno April 24, 2018 Opozori Objavljeno April 24, 2018 pred 15 urami, nejc74 pravi: Tudi jaz poznam. Prodajalec igral na karto zavlačevanja. Odvetnik, serviser, kupec, na roko zapisan zapisnik, kupnina je po enem mescu, oziroma dva dni od skupnega ogleda stroja nazaj na računu. Glej, v Sloveniji je kupec ohoho zavarovan, odigrat moraš samo eno ali dve karti pravilno, torej: pravilno zahtevat odpravo napake, zbrati dokaze o neaktivnosti prodajalca / serviserja in imeti srečno roko pri odvetniku. Ta mora pazit na roke in pravočasno vlagat zahtevke. Na koncu pobereš kupnino, zamudne obresti, tvojega odvetnika plača v glavnem prodajalec, če je dovolj velik idiot da se spušča v daljšo igro. Tvoj finančni vložek je prvi razgovor in prvi dopis pri odvetniku. Ja, ponavadi nisi v plusu, si pa ohranil precej živcev, pa tudi v minusu nisi. btw, če kupiš motor s serijskimi kovčki ki so oglaševani kot vodotesni in da ti zamakajo, zapelji motor nazaj, vrži ključe na mizo v trgovini, pisno (imaš obrazec) zahtevaj odpravo stvarne napake ali vrnitev kupnine - kot se tebi sprdne in pojdi s 100% kupnino po drug motor. Ne more biti bolj enostavno. pred 18 urami, IZTOK pravi: Serviser tule res ni nič kriv. Celo jebena stranka je, ker za garancijska popravila mu plačajo bagatelo za opravljeno storitev, veliko manj kot računa on tebi. Na proizvajalca se je treba spravit, saj ima KTM firmo v Sloveniji. Po zakonu o zaščiti potrošnikov je v tem primeru to podjetje odgovorno. Ja poznam. Proizvajalec mi je moral odpeljati in pripeljati pralni stroj, ki je crknil v času garancije. Oprosti, ker mi ni moj moped Pa zavarovalnica mi je morala plačati najem vozila za 10 dni, ker so preveč mencali z izplačilom škode, ki mi jo je povzročil njihov zavarovanec ... Ni ravno enak primer, kot ga hočeš, je pa dokaz, da lahko nekaj dosežeš, če želiš. Tvoja metoda, jebati serviserja, nato prodati zafuran proizvod drugemu revežu, blatit proizvajalca ne prinese nič v tvoj žep. V bistvu se jim tako daje potuha, da bodo nasrali še mnogo žrtev na isto finto. fantje, dejmo bit realni, jaz se rad vozim, jaz rad uživam na motorju, a mislite da imam res čas zapeljat motor na servis vržt ključe na mizo pa angažirat odvetnika za nekaj drobnarij, ki so mi moteče? ali pa zatežit na servisu naj si pridejo po moped? Lepo vas prosim, kar vem, razn če si premium klient in maš stroj za 30k€ ti ga bo mogoče kdo prišel iskat, pa še to samo v Ljubljano. Poleg tega, ko se pojavi bolj resna napaka (2x flap valve, ki je moteča in sem moral pregurat 1500km do doma v limp modu) ti noben bog ne pride iskat mopeda. Jaz drugih napak, ki bi zahtevale taka posredovanja, kot mi jih navajate nimam. So drobnarije, ki so moteče (oziroma jih ne bi smelo biti) za moped v vrednosti 20k€, in katere je po večini možno odpravit. pred 6 urami, ftp pravi: Po tej (forum) logiki je v Sloveniji nekaj 100 motoristov in od teh nekaj 10 "dejavnih". ali pa se eni več vozijo kot drugi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se