Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno

To čisto razumem. Samo če nekaj kupim, potem naj bi bilo to moje in moj problem (če sem tak idiot, da se spustim v stvari, ki jih ne obvladam) . Torej s kakšno pravico proizvajalec omejuje moje lastništvo? (seveda je to čisto teoretiziranje) .

Moti me monopolizem, ki ga zganjajo proizvajalci. To je čisto navadno odiranje kupcev. Zakaj mora motor "na računalnik" , če mu nič ne manjka ne moreš pa ga "resetirati"  in podobno.

lp

Objavljeno

To ni samo domena KTM, so tudi druge znamke, ki podobno počnejo.

Objavljeno

Vem, pa pri avtomobilih je še bolj očitno. Sem bil pred časom na nekem "Varovanju osebnih podatkov" , si tudi ne predstavljate kaj  vse je "problem" istočasno pa dovoljujemo proizvajalcem avtomobilov, da nadzirajo naše gibanje in bo to celo obvezno (sistem za klicanje v sili) in se vsi delajo neumne in "gledajo stran" .

lp

Objavljeno
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

Ne, ne, ni bilo nič narobe, sam moped teži za vsak qurac...sej veš ko prebereš front brake...pol se pa srce ustavi....šele nato sem prišel do swiča :D

V bistvu je bilo stikalo na ročici verjetno toliko zamazano, da je slabo vn skakalo. Mušice, mana z dreves itd...tako, da problem mi je javljalo občasno, potem se je pa sama napaka zbrisala.

Sedaj sem očistil, dela ok, preverim samo še na servisu a je pri SDje fiksno pritrjeno ali ima malce lufta kot na mojem.

Za sklopko pa bom zahteval v sklopu podaljšane garancije zamenjavo ročice, ker se mi res ne da odzračevat vsakih 500-1000km.

Kar prebiram tuje forume o SDGT, ni še nihče nič izzumil. Še vedno tudi ni podatka ali je dogle za exhaust loputo ok ali ne.

Menjava v okviru garancije že, samo ročica ti ne bo nič pomagala. Če imaš vedno znova zrak v hidravliki za sklopko je verjetno napaka v delovnem cilindru ( na bloku motorja ). Kaj točno pa ti bo že serviser povedal. Sumim pa, da gre za serijsko napako, zrak prihaja skozi tesnila, ki so verjetno konstrukcijsko zafušana. A piše Brembo na cilindru? Potem več koliko je ura, spomni se na prednjo bremzo :D Pa ne misli, da sem škodoželjen, samo mam na svojem oranžnem Brembo hidravliko za sklopko pa je bil isto problem. Po menjavi cilindra dela dobro, kako dolgo pa ne vem.

Aprilia RS4 in Tuono V4, pa Ducati Multistrada 1200 so imeli enake težave, povrhu je tam bil luft na vsakih 1000 - 2000 km v zadnji zavori. To šele mora biti hec :lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, jskrablin pravi:

Elektronika se vedno bolj zaklepa. Nekaj zaradi kompleksnosti/varnosti (nočeš da ti nekdo po ABS modulu čara nekaj po svoje), nekaj zaradi želje po obvladovanju trga/poprodajnih storitev. Zaenkrat so alternativa starejši/preprostejši modeli.

Na žalost imaš prav, predvsem evropski proizvajalci gredo v to smer. Japonci so zaenkrat še odprti.  Misli pa, da to počnejo predvsem zaradi izključevanja konkurence pri servisu, kar pa je v evropski direktivi o motornih vozilih jasno prepovedano. Na žalost velja samo za uvožene znamke, domači proizvajalci pa lahko počnejo, kar se jim zljubi. Po krempljih dobijo šele izven EU, kot VW npr,

Moja Yamaha YT1200Z ima TCS, ABS, throtle by wire, ... skratka veliko elektronike in senzorike. Vse je pod nadzorom računalnika, vse pa lahko sam prebereš in zbrišeš error-je. Samo dva gumba stisneš TCS/Reset hkrati in obrneš ključ pa si v menuju za ECU. Potem pregledaš podmenuje, ki so zloženi po sklopih, v navodilih so lepo opisane kode napak in če ni nič posebnega zbrišeš. Sploh ne rabiš testerja, tester je sam računalnik motorja z LCD zaslonom!

Edino ABS se posebej testira. Potrebuješ samo konektor, na katerem sta dva kontakta v kratkem stiku. To si lahko sam napraviš. Natakneš konektor, obrneš ključ in ABS ti sam z trzanjem ročice ( kolikokrat in kako dolgi intervali ) signalizira kodo napake, ki je opisana v navodilih. Enostavno in efikasno.

Objavljeno
pred 14 urami, IZTOK pravi:

Menjava v okviru garancije že, samo ročica ti ne bo nič pomagala. Če imaš vedno znova zrak v hidravliki za sklopko je verjetno napaka v delovnem cilindru ( na bloku motorja ). Kaj točno pa ti bo že serviser povedal. Sumim pa, da gre za serijsko napako, zrak prihaja skozi tesnila, ki so verjetno konstrukcijsko zafušana. A piše Brembo na cilindru? Potem več koliko je ura, spomni se na prednjo bremzo :D Pa ne misli, da sem škodoželjen, samo mam na svojem oranžnem Brembo hidravliko za sklopko pa je bil isto problem. Po menjavi cilindra dela dobro, kako dolgo pa ne vem.

Aprilia RS4 in Tuono V4, pa Ducati Multistrada 1200 so imeli enake težave, povrhu je tam bil luft na vsakih 1000 - 2000 km v zadnji zavori. To šele mora biti hec :lol1:

tenx za info, reklamiral bom tak al tak, batek je že bil menjan v ročici, pa ni nič bolje. Da napaka je pogosta, saj se mnogi pritožujejo in imajo enak problem, pojav zraka v ročici, s tem tudi zmanjšano delovanje (odvajanje) težko vržeš v ler.

samo en od postov na FB

https://www.facebook.com/groups/224793567875981/permalink/591328774555790/?comment_id=591680544520613&reply_comment_id=591730537848947&notif_id=1525443182783355&notif_t=group_comment_reply&ref=notif

Objavljeno

Moje izkušnje s KTM servisom so pozitivne.

 

Pred nekaj leti kupil novega Duka 390, po 14dneh se mi je motor ugasnil med vožnjo po Ljubljani.

Razlog, povišana temperatura, ker se ventilator ni vklopil.

Diagnoza: pokvarjen ventilator...

Zamenjano v parih dneh na servisu v garanciji.

 

Druga napaka, počen vijak na tački, odpadel sam od sebe

Peljem na servis, uredijo, peljem domov...

 

Servisne storitve v garanciji vse ok...

 

Motor sem po 1letu in 4000km prodal, ker sem želel Yamaho Mt-07

Duke 390 je top motor, za 400ccm in 45KM vleče zelo dobro, za v ovinke je skalpel, bolj so ovinki zaprti bolje se obnaša, ride so njegov poligon, top gume so bile že tovarniško montirane Diablo rosso 2.

Vendar na dolgi rok nisem imel nekega zaupanja v njega...

Prodal, sem ga možakarju, ki se je po 20letih vrnil v motorizem.

 

Kupil in 2x uveljavljal garancijo v Seleš Moto, vse brez problemov.

 

Mare25

Objavljeno

sem že večkrat napisal, tole je tema, kjer se rešujejo problemi s kTM blagovno znamko. Konec, pika. Ne mi klobasat o drugem, ker bom brisal.

ps. tudi jaz imam Kawasaki, a o kawasakiju bom pisal drugje.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
Ob 24. 4. 2018 ob 1:29, Dolanc Igor pravi:

Z vsem spoštovanjem g. Pevec, ne spuščam se v vaše življenje in ga ne ocenjujem ali kako drugače vrednotim. Ta forum sicer ni namenjen življenskim izpovedim a vseeno vam moram povedati par besed o življenju o katerem se mi niti ne sanja.

Kot petletniku so se mi ločili starši in tako je šlo otroštvo in mladost po neobičajni poti. Dokaj mlad sem se moral postaviti na lastne noge izven domačega okolja. Deseti dan po rojstvu hčere mi je le ta skoraj umrla na rokah ko ji je odpovedal center za motoriko zaradi vodne bule na malih možganih. Z vratolomno skoraj filmsko vožnjo smo jo v zadnjem trenutku pripeljali v bolnišnico in mesec dni je bila v inkubatorju prebodena z ducat iglami, priklopljena na vse možne aparate, se borila za svoje življenje.

Toliko o ocenjevanju življen drugih ... ta tema je vezana na KTM.

V glavnem vedno ste poudarili kako dolgo je motor na servisu, niste pa povedali da se vam ne mudi in da motor rabite za praznike ker planirate daljšo vožnjo, kot je bilo to povedano sedaj. Res je, do vašega odhoda se te stvari ne bodo rešile, ker je premalo časa, da se uredijo zahtevki in dobijo odgovori.

Ne razumem zakaj bi bili zaradi reklamacije dalj časa brez motorja ? Mar se vam lani ni uredilo 5 reklamacijskih zahtevkov v roku dveh dni ? Seles dobiva rezervne dele dnevno, tako da tudi to ni problem. V kolikor je kaj nejasnega se je potrebno prej pogovorit, pošiljanje slik o nekaj mesecih starih napakah, ki zdaj niso prisotne ni ustrezen postopek.

Glede moje dosegljivosti sem na službeni mobilni številki dosegljiv vsak dan vse dni v tednu in celo leto, tako da mi ne govorit da se me težko dobi ali da sem zginil. Ne oglašam pa se na skrite številke. Če bi me želeli najti imate od 25.11.2016 ko ste mi poslali prvi mail tudi moj elektronski naslov.

Lahko govoriva vsak svojo zgodbo in glede kovčkov sem vam rekel da bom povprašal glede odlomljene nogice in za to sem vam tudi javil da se je ne da dobiti posamezno. Za kovčke pa sem rekel da jih je potrebno reklamirati in da se lahko s prodajalcem dogovorite tudi o vračilu le teh. Sam na svojo pest ne morem delati ničesar in za vse je potreben dokument.

Ne vem če je kdo od drugih lastnikov urejal ali reševal reklamacije za prvim !? Sem pregledal evidenco prodaje od leta 2013 naprej in skupno se je pri nas prodalo 69 Adventure in 12 SuperDuke modelov ... skupaj 81 motorjev !?

Konkretno v tej temi ste najbolj dejavni DAMI34, Kmet2 in Luka66. Pa ne si narobe interpretirat tega stavka, to ni nikakršno kazanje s prstom na koga od vas, se pa sprašujem kje je ostalih 78 lastnikov ... zdaj ko je Kmet2 prodal svojega 1050 forumašu DinDiin.

Zgodovina motorja ne kako lastnik dela z motorjem ampak kdaj je bil narejen, kdaj in komu prodan in nadaljnje redno vzdrževanje ali problematika v smislu garancijskih zahtevkov.

Glede vpoklicev sem povedal, da so merila kdaj in zakaj vpoklic zakonsko določena in kontrolirana preko sistema Rapex. Pri vpoklici, ki ga omenjate ni šlo za menjavo vezice, bstvo je bilo da sta dva električna kabla ( napetostni kabli in kabel od ABS ) bila preveč eden ob drugem in je v kar nekaj primerih odpovedal ali blokiral ABS ker ga je zmotil napetostni kabel in je prišlo do kar nekaj nesreč.

Se v naprej opravičujem, če sem v odgovoru uporabil kakšno neprimerno besedo.

 
G. Dolanc, spoštujem Vašo življenjsko izkušnjo, jaz sem svojo omenil le za to, ker ste me oz. ste nas okarakterizirali kot "jamrače" in posledično mehkužce, ki nam nič ne paše, ker smo bili upravičeno kritični do določenih zadev, ter ste tako prvo ocenili mene in moje življenje, ne jaz vašega. Pa ne bi več o tem, vsak ima menda vsak svoj "križ za nosit v življenju" seveda različno težak in resnično Vam želim vse dobro.
Nimam niti časa niti volje razpredat o vsem,  sva na sestanku nekako  razčistila in "uredila" zadeve. Priznam pa, da mi je bilo "čudno" menjat cele kovčke zaradi odpadajočih gumijastih nogic, eno, ki se je izgubila sem naredil sam, druge pa vse prilepil, da sedaj držijo, tesnenje kovčkov pa sem "rešil" z nakupom  notranjih torb, toliko o tem, da skozi nekaj zahtevamo. Pa ne bom razpredal o tem, ali bi reklamacija sla skoz in bi KTM res menjal cele kovčke skupaj z ključavnicami zaradi odpadajočih gumijastih nogic, ki niso vredne nič, če je je že z drugimi zadevami lahko..?? ..... čudno pa, da nimajo tega pod RD, kot pri avtih, kjer je vsak plastičen čepek možno kupit.
Glede dejavnosti na forumu MS "samo nekaterih", je lahko več vzrokov, ali so vsi ostali lastniki KTM zadovoljni, kar bi bilo res super in upam, da je tako, ali pa, da veliko lastnikov tega portala sploh ne spremlja, kar je tudi verjetno, glede na pogovore z drugimi motoristi, pa tudi čas in pisanje je danes lahko problem. Vprašanje je koliko km ljudje prevozijo, ali so že v življenju prevozili in kje, kot tudi koliko se kdo spozna na delovanje motorja, da lahko sploh opazi in utemeljeno ugotavlja, da neka zadeva ne deluje dobro, ljudje smo pač različni, pa ne podcenjujem nikogar, ljudje imamo tudi različna merila, kot na žalost tudi proizvajalci tolerance. Prepričan sem, da nobeden od "komentatorjev" na forumu ni zlonameren ali kaj podobnega, živimo v demokratični, odprti družbi in vsak lahko izraža svoje mnenje na svoj način in, informacije, take, ali drugačne, se nezadržno hitro širijo. Razumem Vaš položaj, razumeti pa morate tudi nas motoriste, da smo si kupili motorje za veliko k€ in se želimo z njimi vozit, ter upravičeno pričakujemo od njih, da delujejo bp, če pa že pride do okvar v garancijskem roku, kar se dogaja vsem proizvajalcem, pa, da se le te hitro in brez pretiranih komplikacij odpravijo. Saj pa to ni nobena pretirana zahteva, to so pravice, ki vsakemu kupcu pripadajo. Kot sem že napisal, bi želel videti serviserja 2x letno na rednem servisu in na pijači, sam imam zelo dobre izkušnje s servisom KTM Seleš in bom pri njih servisiral tudi v bodoče.
Vsekakor pa je koristno, da kontaktiramo lastniki motorjev, serviserji, uvoznik in si izmenjujejo info v korist vseh....... ker je ta motor res užitek pelat  :):)
Srečno in uspešno poslovanje. 
L
 
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Moj KTM Adventure 1190 deluje brezhibno. Dve sezoni 24000km brez problemov in napak.

Objavljeno

Pssstt, tega se ne govori..... :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lepo prebrat pozitiven komentar in dejstvo, da gredo stvari na bolje. Sam sem recimo svojega pririnil na prvo tankanje pa veš koliko blizu je črpalka od salona Seles. Kar pomeni, da v rezervoarju ni bilo niti dva deci goriva.

 

 

Lp, Samo

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Trenutno lahko Selesa samo pohvalim, že 3x pri njemu, vsakokrat hitro, odzivno in tako kot pričakujem + nekaj ugodnosti. 

Tokrat smo končno sklopko upam da rešili do konca. V sklopu podaljšane garancije "cargarantie" zamenjan spodnji in zgornji cilinder.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi z moje strani pohvale za Seles servis. Kot prvo za dobavo materiala, katerega sem potreboval ko sem v nedeljo prvič krstil motor tako, da sm v sredo imel že vse pri roki kar sm v torek zjutraj naročil in lahko sestavil motor katerega pa sem v četrtek odpeljal k njim na vpoklic prednje zavore. Ker dopust ni bil opcija in ker sem nekako moral priti iz servisa do Domžal mi je Jaka brez problema posodil njihovega GTja. V tem primeru, na mojo žalost so z mojim motorjem opravili v dogovorjenem času in sm ga takoj po službi že vrnil. :quad:

Opravljeno vse kot dogovorjeno, končno imam spet lučko N za nevtralno sedaj pa upam, da bo za nekaj časa mir.

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 4 urami, Nightmare pravi:

Tudi z moje strani pohvale za Seles servis. Kot prvo za dobavo materiala, katerega sem potreboval ko sem v nedeljo prvič krstil motor tako, da sm v sredo imel že vse pri roki kar sm v torek zjutraj naročil in lahko sestavil motor katerega pa sem v četrtek odpeljal k njim na vpoklic prednje zavore. Ker dopust ni bil opcija in ker sem nekako moral priti iz servisa do Domžal mi je Jaka brez problema posodil njihovega GTja. V tem primeru, na mojo žalost so z mojim motorjem opravili v dogovorjenem času in sm ga takoj po službi že vrnil. :quad:

Opravljeno vse kot dogovorjeno, končno imam spet lučko N za nevtralno sedaj pa upam, da bo za nekaj časa mir.

 

Lp, Samo

to pa ne vela, jaz sem dobil Xmaxa 250 :P ampak sem bil ta glavni na AC, edin pozdravu me ni pa nuben. Pa tok sm mahu harlijem ki so šli 5km hitrj kot jaz, da sem skoraj dol padu.

ps. Daj napiši vtise GTja

pss. da se strinjam, kapo dol Jakatu. Ne samo da naredijo kar je pač potrebno, tudi potem preveri, piše, pokliče. Tako se dela :D

 

Objavljeno
52 minutes ago, DAMI34 said:

to pa ne vela, jaz sem dobil Xmaxa 250 :P ampak sem bil ta glavni na AC, edin pozdravu me ni pa nuben. Pa tok sm mahu harlijem ki so šli 5km hitrj kot jaz, da sem skoraj dol padu.

ps. Daj napiši vtise GTja

pss. da se strinjam, kapo dol Jakatu. Ne samo da naredijo kar je pač potrebno, tudi potem preveri, piše, pokliče. Tako se dela :D

 

Jaz jim pustim več denarja pa so potem standardi višji. :ras:

Hec, tudi mi smo se pogovarjali o skuterju pa ga stranka zjutraj še ni vrnila nazaj. Je pa res, da ko sva se o tem pogovarjala kak mesec nazaj je bil prav tako v igri za nadomestni motor GT.

 

Vtisi.... Hja... Premalo sem se vozil, da bi lahko kaj konkretnega povedal. Kot sem rekel Jakatu samo do Domžal in nazaj pa je rekel, da grem lahko kamor hočem, no sam nisem izkoristil priložnosti.

Motor je popolnoma drug svet kot moj in bi se brez problema cele dneve vozil z njim tako kar se tiče agregata, položaja na motorju, vzmetenja, zavor kar pa me je ubijalo že na tej kratki relaciji pa je bila veterna zaščita. Kakorkoli sem si jo nastavil sem vse dobil direktno v glavo kar je bilo že pri 130 izredno moteče kaj šele ko sem šel malo hitreje.

Po prevzemu in ko sem se ponovno vsedel na moj moped je ta dejansko deloval kot moped tako po višini, širini, drži in odzivu gasa a sem se ga po prvih ovinkih ponovno navadil in ga ne bi menjal za GTja. :)

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 4 minutami, NejcZ pravi:

http://www.ktmstuff.co.uk/luggage-bag

 

Tole iščem, ima kdo slovenske cene in katalog zaloge? :)

Sigurno oba trgovca. Pa dostavo imajo tudi dokaj hitro.

Objavljeno

Tudi jaz moram pohvaliti KTM SELES MOTO: vse urejeno kot dogovorjeno, korektno, prijazni in ustrežljivi, pripravljeni rešit problem... Naročil tudi nekaj drobnarij preko spleta ter pošiljko dobil v zelo kratkem času.

28514924_1856148137789634_8734141762639647981_o.jpg

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima koliko vas je kaj prišel servis na 20.000 km (lc8) in v kolikšnem času ste imeli poservisirano? Drugače, osebno imam pozitivne izkušnje tako s Selešom kot z Jamnikom...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo "tester" in možnost nalaganja map?

Manjši problemi na RC390 :)

Objavljeno

Pomoje sm glihkar prvi in zadnji servis na ktmu naredu v avstriji.... Bankrot.... Nevem sicer kolk pride 30.000 km servis plus menjava ketne.....Sam tolk Celik k v avstriji ziher ne :)

  • Haha 1
Objavljeno
pred 12 minutami, gasperX pravi:

Pomoje sm glihkar prvi in zadnji servis na ktmu naredu v avstriji.... Bankrot.... Nevem sicer kolk pride 30.000 km servis plus menjava ketne.....Sam tolk Celik k v avstriji ziher ne :)

jaz sem za mojega objavil cifro v temi GT. servis na 30 redni+kontrola ventilov in nekaj drobnarije. Verige še nisem menjal. Je pa tko al tko ne mislim na servisu, ker bom dal EK.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!