Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno

Ali lahko dobim telefonsko številko od Vas @Luka66 Rad bi vas vprašal glede olja

Moj tel je 031549224 

Iščem kontakt od vas Luka66, vprašanje glede olja ktm. Moj tel 031549224 Lp

Objavljeno
pred 25 minutami, Milan kuhelj pravi:

Ali lahko dobim telefonsko številko od Vas Luka66. Rad bi vas vprašal glede olja

Moj tel je 031549224 

Iščem kontakt od vas Luka66, vprašanje glede olja ktm. Moj tel 031549224 Lp

predlagam da mu pošlješ privat sporočilo. Zgoraj desno klikni na pismo in vpiši nick od člana itd..prav tako (sedaj sem ti jaz popravil) če vpišeš v postu najprej @ in nato začetne črke nicka člana, ti ga sugerira, pa še član dobi obvestilo, da si ga omenil.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

V MB ni več pooblaščenega ktm serviserja...Simon Nerat ni več ktm pooblaščenec... Čudno, vedno več motorjev prodajo, servisov pa zmeraj manj... 

  • Žalosten 2
Objavljeno
18 minutes ago, siks said:

V MB ni več pooblaščenega ktm serviserja...Simon Nerat ni več ktm pooblaščenec... Čudno, vedno več motorjev prodajo, servisov pa zmeraj manj... 

Eh? To je sveža info? Bil pred mescem dni pri njem in ni blo videt kakšnih problemov ..

Ah f**k o** .. torej bom za kur**v servis rabil dan dopusta vzet .. ma whatever, res .. servisna mreža katastrofalna ...

Objavljeno
pred 17 urami, siks pravi:

V MB ni več pooblaščenega ktm serviserja...Simon Nerat ni več ktm pooblaščenec... Čudno, vedno več motorjev prodajo, servisov pa zmeraj manj... 

To je zelo zelo slabo za KTM. Pa za nas kupce.

Prav zanimivo bi bilo slišati, kaj o tem meni Dolanc, pa Jaka.

Namreč mam občutek, da se prodaja KTMjev z vsemi novimi modeli, dobro prijemlje, kar pomeni, da se rabi tudi malce bolj razvejano servisno mrežo.

Objavljeno

Ne bi rad smetil, a tudi BMW, pri vseh prodanih motorjih, ne premore več, kot 2 servisa...

Objavljeno

ja sj, in to jim potem omogoča recimo monopolno obdelavo itd (govorim na splošno, ne vezano na znamko). Slabo za stranke, pa še daleč je za nas s periferije. Za vsak servis dopust vzet..

 

Objavljeno

Ktm-ov še vedno prodajo veliko premalo, da bi se to splačalo. Pred leti govoril z Dolancem in je "jokal in stokal" , da ima premalo marže, da vsi hočemo popuste, da ga KTM (tovarna) ne "razume" ...

V glavnem, da bi lahko držal "mrežo" na nivoju, bi morali prodati nekajkrat več motorjev, kar pa zaenkrat ni.

Verjetno smo lahko "srečni" , da ni še slabše.

lp

Objavljeno
pred 4 urami, franc pravi:

Ktm-ov še vedno prodajo veliko premalo, da bi se to splačalo. Pred leti govoril z Dolancem in je "jokal in stokal" , da ima premalo marže, da vsi hočemo popuste, da ga KTM (tovarna) ne "razume" ...

V glavnem, da bi lahko držal "mrežo" na nivoju, bi morali prodati nekajkrat več motorjev, kar pa zaenkrat ni.

Verjetno smo lahko "srečni" , da ni še slabše.

lp

slaba tolažba :P

Po domače, vsi bi sam prodajali...nihče ne bi skrbel za poprodajo, pa čeprav se jo plača. 

Kapo dol Selesu oz njegovim mehanikom, ko morajo celo SLO rihtat. Pa ostale dva ki na črno šalabajzerita.

Veš ne gre se za to, koliko bi ali so prodal. Prodajo mnogo več, zadnjih 5 let mnogo, mnogo več.

Mreža se lahko tako ali drugače organizira, pa to ni moj problem. Zaradi slabo izdelane servisne mreže se tut kupci izgubljajo.

Razn pri vehementni znamki, ma o tej znački nebi. Tam so problemi lastniki. Ostali se pa naučimo sami šraufat, al pa porinemo moped in navodila kakemu domačemu maherju, ki se mogoče še bolj potrudi kot bi cepal na "uradno".

 Vendar ob prodaji je potrebno pričakovati, da so mašine 2-4 leta v garanciji. Takrat rabiš uraden blagoslov in odprave napak.

Nekateri bi pa samo prodajali. Potem se pa naj lastnik jebe. Axle ma en tak problem...al pa lastnik, ki je pri njem kupil motor.

 

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

slaba tolažba :P

Po domače, vsi bi sam prodajali...nihče ne bi skrbel za poprodajo, pa čeprav se jo plača. 

Kapo dol Selesu oz njegovim mehanikom, ko morajo celo SLO rihtat. Pa ostale dva ki na črno šalabajzerita.

Veš ne gre se za to, koliko bi ali so prodal. Prodajo mnogo več, zadnjih 5 let mnogo, mnogo več.

Mreža se lahko tako ali drugače organizira, pa to ni moj problem. Zaradi slabo izdelane servisne mreže se tut kupci izgubljajo.

Razn pri vehementni znamki, ma o tej znački nebi. Tam so problemi lastniki. Ostali se pa naučimo sami šraufat, al pa porinemo moped in navodila kakemu domačemu maherju, ki se mogoče še bolj potrudi kot bi cepal na "uradno".

 Vendar ob prodaji je potrebno pričakovati, da so mašine 2-4 leta v garanciji. Takrat rabiš uraden blagoslov in odprave napak.

Nekateri bi pa samo prodajali. Potem se pa naj lastnik jebe. Axle ma en tak problem...al pa lastnik, ki je pri njem kupil motor.

 

Eh, v 95% problemov, ti lahko pomaga vsak mehanik, ni potrebno voziti na pooblaščeni servis. Kar pa se tiče garancije pa je tu Uredba Komisije EU št. 461/2010, ki pravi, da lahko popravljaš vozila pri vsakem mehaniku, ki ima registrirano dejavnost za popravljanje in vzdrževanje vozil.

Objavljeno (popravljeno)

KTM nudi mobility service, 24/7 assistenco na poti po evropi, ki velja 12 mesecev od zadnjega servisa na pooblaščenem servisu. Uporabna zadeva, ki je pa nimaš, če servis opraviš pri kom drugem ..

Prav tako me zanima, kako gladko/hitro/enostavno gre skoz "Uredba Komisije EU št. 461/2010" v praksi.

V vsakem primeru je ZELO žalostno, kakšna je servisna mreža KTMa po sloveniji. Še dobro, da ima Seles pozimi akcijo, pa pride na dom po motor z kombijem in ga pripelje po servisu nazaj .. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Tex
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 minutami, Tex pravi:

KTM nudi mobility service, 24/7 assistenco na poti po evropi, ki velja 12 mesecev od zadnjega servisa na pooblaščenem servisu. Uporabna zadeva, ki je pa nimaš, če servis opraviš pri kom drugem ..

Prav tako me zanima, kako gladko/hitro/enostavno gre skoz "Uredba Komisije EU št. 461/2010" v praksi.

V vsakem primeru je ZELO žalostno, kakšna je servisna mreža KTMa po sloveniji. Še dobro, da ima Seles pozimi akcijo, pa pride na dom po motor z kombijem in ga pripelje po servisu nazaj .. :rolleyes:

Ok, če asistenca deluje kot bi morala, samo Evropa ni samo Avstrija in Nemčija, kjer verjamem, da "špila".

Kar se tiče "uredbe 461/2010 pa deluje 100%, preverjeno, sicer ne za motor, ampak vse je isto.

To kar počne Seles je sigurno dobro, če bi še takšno prakso razširil na poletje, pa bi bilo ODLIČNO.:whistle:

Objavljeno
pred 3 urami, MitcH' pravi:

Eh, v 95% problemov, ti lahko pomaga vsak mehanik, ni potrebno voziti na pooblaščeni servis. Kar pa se tiče garancije pa je tu Uredba Komisije EU št. 461/2010, ki pravi, da lahko popravljaš vozila pri vsakem mehaniku, ki ima registrirano dejavnost za popravljanje in vzdrževanje vozil.

na papirju je res vse lepo.

Sicer smo bolj v sektorju splošno servisi. Vendar z vidika prodaje, in prodaja raste, je smiselno imet mrežo. Poprodajna podpora veliko pomeni in na koncu prodaja motorje, ne prvega..ampak vse naslednje.

Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, MitcH' said:

Ok, če asistenca deluje kot bi morala, samo Evropa ni samo Avstrija in Nemčija, kjer verjamem, da "špila".

Kar se tiče "uredbe 461/2010 pa deluje 100%, preverjeno, sicer ne za motor, ampak vse je isto.

To kar počne Seles je sigurno dobro, če bi še takšno prakso razširil na poletje, pa bi bilo ODLIČNO.:whistle:

Tudi v SLO deluje. Kolega (.fr državljan) je imel famozen MTC error, poklical, isto popoldne prišli po motor (1290sar) in odpeljali na servis .. in to ne na najbližjega, ampak k Selesu, ker je vztrajal, da hoče, da ga tja peljejo .. verjamem, da je storitev drugje po eu podobna ali še boljša ..

Selesu pa kapa dol za storitev, ampak na spomlad zelo težko, da bo imel čas in hodil okoli po slo in pobiral ktm-e ..

Edit: in recimo sedaj, ko imam nekaj problemov, ki se pojavljajo občasno, si naj rezerviram dopust, ga peljem iz MB v LJ, samo da povem, da je zadnjič nekaj display fu**l? Da je zadnjič sredi gorskega kotarja veselo ruknil MTC FAILURE in sem boga prosil, da ga bom lahko zalaufal in nekak prišel do doma? Na servisu lahko samo errorje prebere u ECUja - dopust da dam za to? Blah ...

En naj samo še reče, da je japonec pol-izdelek ...

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
pred 30 minutami, Tex pravi:

Tudi v SLO deluje. Kolega (.fr državljan) je imel famozen MTC error, poklical, isto popoldne prišli po motor (1290sar) in odpeljali na servis .. in to ne na najbližjega, ampak k Selesu, ker je vztrajal, da hoče, da ga tja peljejo .. verjamem, da je storitev drugje po eu podobna ali še boljša ..

Selesu pa kapa dol za storitev, ampak na spomlad zelo težko, da bo imel čas in hodil okoli po slo in pobiral ktm-e ..

Edit: in recimo sedaj, ko imam nekaj problemov, ki se pojavljajo občasno, si naj rezerviram dopust, ga peljem iz MB v LJ, samo da povem, da je zadnjič nekaj display fu**l? Da je zadnjič sredi gorskega kotarja veselo ruknil MTC FAILURE in sem boga prosil, da ga bom lahko zalaufal in nekak prišel do doma? Na servisu lahko samo errorje prebere u ECUja - dopust da dam za to? Blah ...

En naj samo še reče, da je japonec pol-izdelek ...

obd2 vmesnik ima ktm? moral bi imeti... pa bi lahko sproti brisal napake, če je sila

https://www.lonelec.co.uk/Motorbike-and-Car-OBD2-Adaptors/OBD2-Motorbike-Adaptors/Euro5-6-Pin-OBD2-Adaptor-ISO19689

ima, samo še app pravi najt in mirna vožnja

Objavljeno

tako je, ker napaka se potem ponovno zapiše in ti si vesel v "safe modu" :D

 

Objavljeno
pred 1 uro, MitcH' pravi:

Brisanje napak ni rešitev, potrebno je odpraviti vzrok.

v neki vuko.. morda pride prav a ne? na to sem mislil, ali pa celo izključitev par senzorjev za vedno

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

v neki vuko.. morda pride prav a ne? na to sem mislil, ali pa celo izključitev par senzorjev za vedno

ne pride, če napaka ni odpravljena. Izključitev senzorjev je tudi napaka :P  Bodite srečni vi ki imate še stroje, ki se jim jebe za 3/4 zadev. Sedanje mašine pretestirajo vse, vkljuično z vlago v zraku, pa hitr zavihajo nos, če ni vse tipi topi. :D

Sicer pa evidence servisev/garancija je vse online, pa ne samo pri KTM, tudi Kawa ma že tko.

Objavljeno

Kdo je pisal oz imel izkušnje s tresenjem prednjega konca ob zaviranju in posledično reklamacijo v garancijskem roku?! 

Objavljeno
Ob 9. 7. 2021 ob 20:27, Tex pravi:

Tudi v SLO deluje. Kolega (.fr državljan) je imel famozen MTC error, poklical, isto popoldne prišli po motor (1290sar) in odpeljali na servis .. in to ne na najbližjega, ampak k Selesu, ker je vztrajal, da hoče, da ga tja peljejo .. verjamem, da je storitev drugje po eu podobna ali še boljša ..

Selesu pa kapa dol za storitev, ampak na spomlad zelo težko, da bo imel čas in hodil okoli po slo in pobiral ktm-e ..

Edit: in recimo sedaj, ko imam nekaj problemov, ki se pojavljajo občasno, si naj rezerviram dopust, ga peljem iz MB v LJ, samo da povem, da je zadnjič nekaj display fu**l? Da je zadnjič sredi gorskega kotarja veselo ruknil MTC FAILURE in sem boga prosil, da ga bom lahko zalaufal in nekak prišel do doma? Na servisu lahko samo errorje prebere u ECUja - dopust da dam za to? Blah ...

En naj samo še reče, da je japonec pol-izdelek ...

Kaj je bilo z displayem? 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
On 7/7/2021 at 10:47 PM, siks said:

V MB ni več pooblaščenega ktm serviserja...Simon Nerat ni več ktm pooblaščenec... Čudno, vedno več motorjev prodajo, servisov pa zmeraj manj... 

Ja, tudi mene je zadeva zelo presenetila. Dobil pa sem pojasnilo, da so Nemci in Avstrijci dosegli, da mora imeti pooblaščeni serviser KTM tudi prodajni salon in tudi prodajalec servis. V tem trenutku tem pogojem zadostuje samo g. Seleš, kar je za lastnike KTM-ov iz obrobja Slovenije ni dobro. Prepričan sem, da ima trenutno edini pooblaščeni serviser KTM Seleš odlični servis in prodajo, vendar je nas z "obrobja" Slovenije pač precej od rok. Iz Mb npr. 134 km. 

Potrebno pa je zapisati še nekaj: govoril sem z obema nekdanjima pooblaščenima serviserjema (MIha, Simon), ki sta mi zatrdila, da nista imela dovolj dela za celo leto in sta servisno dejavnost KTM opravljala kot popoldansko obrt. Kot mi je znano, se pri nas proda največ off road mopedov, ki jih znajo dečki večinoma "pošravfati" sami, pa tudi med lastniki cestnih je kar nekaj ročno zelo spretnih... Kar dokazujejo tudi debate na tem forumu. 

Simon bo imel servis še naprej (gre po mojih dolgoletnih izkušnjah za odličnega serviserja), vendar je vprašanje, koliko lastnikov KTM-ov  bo sledilo zakonski možnosti, da lahko servisirajo motorje v garanciji tudi pri nepooblaščenem serviserju. Za tiste, ki pa jim je garancija potekla in ki potrebujejo servisne storitve pa tako ni nobene spremembe...

Drugače pa se bodo vsi lastniki novejših KTM-ov drenjali pri Selešu, kjer bodo njegovi dečki, tudi v to sem prepričan, odlično opravili svoje delo. V času Simonovega dopusta sem potreboval manjšo servisno storitev, ki mi jo je g. Gašper nemudoma in brezplačno opravil...

Glede na sloves "oranžnih" in prodajo pri nas pa upam, da bodo odgovorni pri KTM naredili vse, da se vzpostavi servisna mreža tudi na SV in JZ Slovenije. 

P.s.: Sicer pa, čeprav ni nobena tolažba za lastnike KTM, ki drago plačujemo "premijsko" znamko, kako je s servisnimi uslugami npr. pri BMW-ju in Ducatiju? Ali ni za klavrno stanje servisnih mrež potrebno vzroke iskati tudi v našem majhnem tržišču?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 uro, Dark pravi:

Ja, tudi mene je zadeva zelo presenetila. Dobil pa sem pojasnilo, da so Nemci in Avstrijci dosegli, da mora imeti pooblaščeni serviser KTM tudi prodajni salon in tudi prodajalec servis. V tem trenutku tem pogojem zadostuje samo g. Seleš, kar je za lastnike KTM-ov iz obrobja Slovenije ni dobro. Prepričan sem, da ima trenutno edini pooblaščeni serviser KTM Seleš odlični servis in prodajo, vendar je nas z "obrobja" Slovenije pač precej od rok. Iz Mb npr. 134 km. 

Potrebno pa je zapisati še nekaj: govoril sem z obema nekdanjima pooblaščenima serviserjema (MIha, Simon), ki sta mi zatrdila, da nista imela dovolj dela za celo leto in sta servisno dejavnost KTM opravljala kot popoldansko obrt. Kot mi je znano, se pri nas proda največ off road mopedov, ki jih znajo dečki večinoma "pošravfati" sami, pa tudi med lastniki cestnih je kar nekaj ročno zelo spretnih... Kar dokazujejo tudi debate na tem forumu. 

Simon bo imel servis še naprej (gre po mojih dolgoletnih izkušnjah za odličnega serviserja), vendar je vprašanje, koliko lastnikov KTM-ov  bo sledilo zakonski možnosti, da lahko servisirajo motorje v garanciji tudi pri nepooblaščenem serviserju. Za tiste, ki pa jim je garancija potekla in ki potrebujejo servisne storitve pa tako ni nobene spremembe...

Drugače pa se bodo vsi lastniki novejših KTM-ov drenjali pri Selešu, kjer bodo njegovi dečki, tudi v to sem prepričan, odlično opravili svoje delo. V času Simonovega dopusta sem potreboval manjšo servisno storitev, ki mi jo je g. Gašper nemudoma in brezplačno opravil...

Glede na sloves "oranžnih" in prodajo pri nas pa upam, da bodo odgovorni pri KTM naredili vse, da se vzpostavi servisna mreža tudi na SV in JZ Slovenije. 

P.s.: Sicer pa, čeprav ni nobena tolažba za lastnike KTM, ki drago plačujemo "premijsko" znamko, kako je s servisnimi uslugami npr. pri BMW-ju in Ducatiju? Ali ni za klavrno stanje servisnih mrež potrebno vzroke iskati tudi v našem majhnem tržišču?

O odličnosti poprodajnih storitev lahko lastniki KTMov sicer debatiramo, dejstvo pa je, da samo dobro poservisiran moped ni kvalitetna poprodajna storitev. Takoj verjamem, da je predprodajna in doprodajna storitev na veliko višjem nivoju. Še ko je Nerat bil pooblaščen, je bilo potrebno kar nekaj časa čakati na termin za servis, potem čakati na motor dan, dva,...zdaj bo pri edinem ostalem serviserju še večja gužva... O reklamacijah v garancijskem roku so na forumu že mnogi pisali, tudi sam imam slabo izkušnjo, ko me je šef servisa hotel odpraviti s par besedami kar preko telefona. Če mi KTM ne bi bil vozniško gledano najbolj všeč med tovrstno ponudbo, bi probal tudi s kakšno drugo znamko, tako pa sem z dobrim mopedom prisiljen koristiti to, kar pač KTM poprodajno nudi. Verjamem, da je nekaj od tega tudi posledica našega malega tržišča, nekaj pa tudi od sposobnosti pristojnih oz. odgovornih v mreži KTM. Kritika ne leti na Nerata, ki je vedno servisno storitev opravil korektno in bom še naprej motor servisiral pri njemu. Želim pa si sprememb na bolje tudi na poprodajnem področju, vse skupaj namreč kar drago plačujemo. 

Objavljeno
On 7/8/2021 at 4:17 PM, Joker said:

Ne bi rad smetil, a tudi BMW, pri vseh prodanih motorjih, ne premore več, kot 2 servisa...

Zanimiva informacija...

Objavljeno
Ob 25. 8. 2021 ob 20:13, Dark pravi:

Ja, tudi mene je zadeva zelo presenetila. Dobil pa sem pojasnilo, da so Nemci in Avstrijci dosegli, da mora imeti pooblaščeni serviser KTM tudi prodajni salon in tudi prodajalec servis. V tem trenutku tem pogojem zadostuje samo g. Seleš, kar je za lastnike KTM-ov iz obrobja Slovenije ni dobro. Prepričan sem, da ima trenutno edini pooblaščeni serviser KTM Seleš odlični servis in prodajo, vendar je nas z "obrobja" Slovenije pač precej od rok. Iz Mb npr. 134 km. 

Potrebno pa je zapisati še nekaj: govoril sem z obema nekdanjima pooblaščenima serviserjema (MIha, Simon), ki sta mi zatrdila, da nista imela dovolj dela za celo leto in sta servisno dejavnost KTM opravljala kot popoldansko obrt. Kot mi je znano, se pri nas proda največ off road mopedov, ki jih znajo dečki večinoma "pošravfati" sami, pa tudi med lastniki cestnih je kar nekaj ročno zelo spretnih... Kar dokazujejo tudi debate na tem forumu. 

Simon bo imel servis še naprej (gre po mojih dolgoletnih izkušnjah za odličnega serviserja), vendar je vprašanje, koliko lastnikov KTM-ov  bo sledilo zakonski možnosti, da lahko servisirajo motorje v garanciji tudi pri nepooblaščenem serviserju. Za tiste, ki pa jim je garancija potekla in ki potrebujejo servisne storitve pa tako ni nobene spremembe...

Drugače pa se bodo vsi lastniki novejših KTM-ov drenjali pri Selešu, kjer bodo njegovi dečki, tudi v to sem prepričan, odlično opravili svoje delo. V času Simonovega dopusta sem potreboval manjšo servisno storitev, ki mi jo je g. Gašper nemudoma in brezplačno opravil...

Glede na sloves "oranžnih" in prodajo pri nas pa upam, da bodo odgovorni pri KTM naredili vse, da se vzpostavi servisna mreža tudi na SV in JZ Slovenije. 

P.s.: Sicer pa, čeprav ni nobena tolažba za lastnike KTM, ki drago plačujemo "premijsko" znamko, kako je s servisnimi uslugami npr. pri BMW-ju in Ducatiju? Ali ni za klavrno stanje servisnih mrež potrebno vzroke iskati tudi v našem majhnem tržišču?

Imaš Motorjet, tam znajo popravit, nenazadnje prodajajo tudi ktm kolesa :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!