Jump to content

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Recommended Posts

Enako. Vse garancije upoštevane in vsi problemi odpravljeni, katere sem prijavil.

 

Link to comment
Share on other sites

Sem sicer novinec na KTM, ampak tale množinska uporaba besede uveljavljanje garancij me bega. Na Hondi niti Aprilii nisem imel nikoli potrebe uveljavljati garancije. A tuki je pa to folklora? Glede na to, da mislim letos do Turčije, upam da imam moped, ki me bo pripeljal v obe smeri...

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, icko007 pravi:

Sem sicer novinec na KTM, ampak tale množinska uporaba besede uveljavljanje garancij me bega. Na Hondi niti Aprilii nisem imel nikoli potrebe uveljavljati garancije. A tuki je pa to folklora? Glede na to, da mislim letos do Turčije, upam da imam moped, ki me bo pripeljal v obe smeri...

Moped dela, bil v odaljenih državah in vedno prišepal domov. 

Sem pa bolj neobičajen uporabnik. 

Naprimer niso mi priznali počene vetrobranske šipe. 

Popokala na vijakih, kjer je pritrjena. 

In to 2x.

Niso mi priznali zlomljenega centralnega stojala, kjer se je videlo na poku, da ni bilo zavarjeno, kot treba. 

In to 2x.

Bila je hiba zvite oz. narobe zavarjeno platišče prve gume. 

Motor je tresel, cele drame, da so priznali popravilo, pa se je vedelo, ker nas je bili več z isto napako. 

Zaganjač že v štartu prešibak, motor komaj vžigal z tip top akujem. 

Niso priznali. 

Kasneje so na 1050, dali močnejšega. 

Sam imam 1190....rešil na svoje stroške, čeprav so z zgoraj opisanim dejanjem priznali napako a je niso želeli plačati. 

Alarm, če si ga imel prižganega, motor po 10 dneh ni več vžgal. 

Posodabljali program, napaka ostala in je niso odpravili, tako da sem ga odklopil, če se dlje nisem vozil itd... 

Še bi ti lahko našteval. 

Men so se tako zamerili da KTM ne kupim nikoli več!!! 

Tega bom imel do smrti😁

Z samim agregatom, tehniko ni nič narobe, top motor in jaz sem prišel domov se od malo bolj odaljenih držav, kot je Turčija. 

V Turčiji ni problem s servisi, če bi jih potreboval. 

Srečno vožnjo in ne sekiraj se, motorji so ok. 

Včasih kaj poheca elektronika a misllim, da so to že izpopolnili. 

Jaz sem prvi v slo, ki je leta 2013 kupil to moderno čudo, ki je bil velik korak naprej od 990, ki je imel od elektronike samo efi. 

Še zdaj mi je žal, da sem 990adv prodal. 

Ktm vozim od leta 2010.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kolk pa ti placujes?/ ali si placeval?? Jest sem slaba primerjava ker so pr ns cene precej visje.

Link to comment
Share on other sites

cifra bi morala bit (mali servis)

uro do 2 dela (odvisno, kje je filter zraka in kok je dela z odstranitvijo rezervarja)

nekaj olja

filter olja

filter zraka

podloška

Zdej pa zračunaj. Zlatarski so, kot na BMW

Link to comment
Share on other sites

Jah, gres ketno menat, pa ventile stelat na 30k pa si takoj na 500+ delo+ olje, filtri, morda ploscice, pa je hitr bliz 1000.

 

Posebej zdej, ko je ura 30% vec od covida naprej. Ni zdrave konkurence, pa se izkorisca situacija. 

Edited by ChilliPalmer
Link to comment
Share on other sites

30kkm servis je bil pri 1050 1100€ ni skrivnosti racun je objavlen v primerni temi.... verjetno ima vsak svoje izkusnje z serrvisi in podobno zato vprasam, nevem zakaj tolk skrivnosti priu nekaterih... meni ni panike vsak racun posebej poslikat in pokazat.. sem ga sam placal  ni noben pomagal.... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, ChilliPalmer pravi:

Jah, gres ketno menat, pa ventile stelat na 30k pa si takoj na 500+ delo+ olje, filtri, morda ploscice, pa je hitr bliz 1000.

 

Posebej zdej, ko je ura 30% vec od covida naprej. Ni zdrave konkurence, pa se izkorisca situacija. 

če vse to kar si zapisal greš menjat na japoncu podobnega cenovnega ranga najbrž tut ni zastonj, pa ne da branim KTM, ker so dražji od poševnookih, ampak kontrola ventilov in sveče je povsod okrog 500 (cifre zaokrožujem, odvisno kok je dela z nastavljanjem)

dodaš še dobro verigo in verižnike od 200-250 z delom

zavorne ploščiče od 100-160€ itd..

 

 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, ChilliPalmer said:

To bo drzalo ja :) Sam na KTMu bos do 100k to 3x naredil, na japoncu pa 1x. 

Mal si kaksen servisna navodila preberi, tudi od kakega japonca... Da bos videl kaj vse se dela pred 100k...

 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, jvalant pravi:

Mal si kaksen servisna navodila preberi, tudi od kakega japonca... Da bos videl kaj vse se dela pred 100k...

 

tako približno je:

KTM na na 30 kek večji servis, japonc na 42-45kek s tem da nekateri japonci majo pogostejše servisne intervale 6-10-12kek, večina ktm sedaj na 15 kek, kar je za terence celo malo  ali 30% preveč

Ker si lastim japonce in ktm že nekaj let, smatram da, lahko dam primerjavo v cenah. Spet je odvisno kdaj menjaš motor, ampak recimo da ga vlečeš do 100000km, to pomeni, da boš na ktm 3x delal veliki servis, na japoncu 2x.

Da recimo omenim samo zavorne ploščice:

ktmjeve "brembo" majo mesa 3mm, service limit je 1mm, zdržijo cca 25kkm če si priden stanejo okrog 110€.

Kawa ploščice imajo 5mm mesa, service limit je 1mm, zdržijo cca 40kkm, stanejo 160€ približno.

Da, japanezerji so cca 30% cenejši. Tudi servisi so okrog 110-120€ (mali servisi, olje filtri), na pooblaščenem KTM servisu je mali servis: _____vstavi sam.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na suzukiju gsx1250fa je bil servis vsake 6000km in 24000km ta velk servis, na konc se ga znebit nism mogu,  na ktm vsake 15kkm.... zaribal mi se ni noben, vsakega servisiram tako kot je treba. Placam pa tut sam....

Link to comment
Share on other sites

Ok, pa gremo tako, če že primerjamo z japonci:

ktm 1290sas, prvi servis pri 1.000km - drobiž čez 200€ (olje, filter, rač reset delo) ..

yamaha tracer 900, servis pri 1.000km 45€ (ok, sem se zmenil ob nakupu, da plačam samo material) .. servis pri 20.000km (20.000 ker je cenovno primerljiv; olje, filter, svečke, filter zraka, ..) - 210€ ..

Oba pri pooblaščenem ..

Link to comment
Share on other sites

Sistem, "prvi snif zastonj" :P

V večini je pa tako, kot sem že enkrat napisal. Skrb in odnos do stranke je pomembna.

Veliki so to že osvojili...

 

Link to comment
Share on other sites

nekaj se šušlja, da bo KTM čist porazil 3pecikl konkurenco

160 konjev 140nm, vsa živa oprema

168017271_10158478779389608_7766384532196199900_n.thumb.jpg.1b5fbaea2395dbeca706d2679f96aee0.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, DAMI34 pravi:

nekaj se šušlja, da bo KTM čist porazil 3pecikl konkurenco

160 konjev 140nm, vsa živa oprema

168017271_10158478779389608_7766384532196199900_n.thumb.jpg.1b5fbaea2395dbeca706d2679f96aee0.jpg

trojna cena servisa bo :)

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, Scarabeo 500 pravi:

Zadaj mu še manjkata dva picikla na osi. :)

tist je Xbow :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

tist je Xbow :P

 

Tisti je za po koroni, ko bomo polni denarja. :)

Link to comment
Share on other sites

Ob 1. 4. 2021 ob 16:40, DAMI34 pravi:

nekaj se šušlja, da bo KTM čist porazil 3pecikl konkurenco

160 konjev 140nm, vsa živa oprema

168017271_10158478779389608_7766384532196199900_n.thumb.jpg.1b5fbaea2395dbeca706d2679f96aee0.jpg

A se dobi dve prve pa ena zadnja Mitaska? 🙄 Če ne, ga ne bom kupu.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Frenk 67 said:

A se dobi dve prve pa ena zadnja Mitaska? 🙄 Če ne, ga ne bom kupu.

A-a, 2/2 dobiš .. tako ali tako gre cca 2 zadnji na eno prvo, tak da se poštima. Baje da so ravno zaradi tega razvili dotični model mopeta, ker prve gume hodijo viška v skladiščih ..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • motolover
      By motolover
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih........
       
       
       
       
       
      Opozorilo velja vsem lastnikom BMWjev s kardanom!
      Torej: Nekateri servisi (v mojem primeru Cosmos) obračunavajo pri menjavi olja v kardanu (kotnem gonilu po naše) pri bokser motorjih  0,5l, namesto 0,18 kolikor ga gre notri. Ker je to izgleda dokaj stalna praksa svetujem, da se vsi, ki imate na računu več kot recimo 0,2l, kar bi bilo nekje normalno, pritožite in zahtevate razliko nazaj. Le tako, jih bomo prisilili, da obračunavajo pošteno. 
      Liter olja zaračunavajo 38€ ali celo 39€, potem plačate namesto 7,8€, kar 19€. Ne bom omenjal, da liter tega istega olja stane na netu 10,90€, to tu ni važno. Važno je, da ne obračunajo pošteno po specifikaciji koliko ga gre notri. Ker v navodilih za vzdrževanje ni podatka koliko ga gre notri, so si enostavno vzeli pravico zaračunati skoraj trikrat več.
      Preverite račune, naredite reklamacijo in zahtevajte razliko pri narobe obračunani količini olja!
      Od letnika 2006 dalje imajo v kardanu namesto 0,22l, samo 0,18l. 
      BMW s tem nima nič in niso nič krivi, da si servis jemlje dodaten zaslužek na tak način. 
      Prilagam podatek iz BMW servisne knjižice, ki je na voljo samo servisom. 

    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • hvilu
      By hvilu
      Pozdravljeni!

      Ob nakupu motorja sem poleg dobil GIVI kovček, vendar brez ključa. Nekaj smo se trudili, da bi ga odklenili, pa brez uspeha, saj je nekdo pred mano kovček poskusil odpreti na silo. Kaj mi svetujete?
      Ima kdo inf., koliko stane nova ključavnica s ključem in kje bi jo dobil?

      Lp, hvilu
    • bass
      By bass
      Spoštovani soforumaši,



      Kot že naslov teme nakazuje iščem sposoben servis za motocikle APRILIA.
      Pooblaščenci v Ljubljani so neresni ter slabo opremljeni za konkretnejše posege, z Mariborskim mehanikom imam tri zaporedne izredno slabe in neprijetneizkušnje ter ga odsvetujem.

      Prosim lastnike Aprilij za nasvet, kam za vraga peljat motor?
      Neki pooblaščeni servisi so še na primorskem, razmišljam tudi, da bi peljal zadevo v Monfalcone... tujina ni ovira, le da se zadeva dokončno uredi in da je mojster strokovnjak ter ima dostop do delov.

      AIUTO REGAZZI !
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!