Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

Ob 25. 8. 2021 ob 20:13, Dark pravi:

P.s.: Sicer pa, čeprav ni nobena tolažba za lastnike KTM, ki drago plačujemo "premijsko" znamko, 

Bilo nam lastnikom KTM bajkov všeč ali ne, to ni nobena premium znamka :naughty:  

Premium znamki, ki konkretno proizvajata, sta trenutno le dve, bavarci in rdeči iz Borgo Panigaleja............tu je še ena najstarejših znamk iz GB, ki bi pa rabila, da upraviči ta laskavi naziv premium znamke le dodelati detajle na svojih bajkih......... še MV Agusta zelo butična in z marginalno proizvodnjo.........to je to, vse ostalo zamrlo, tako ali drugače.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Luka66 pravi:

Bilo nam lastnikom KTM bajkov všeč ali ne, to ni nobena premium znamka :naughty:  

Premium znamki, ki konkretno proizvajata, sta trenutno le dve, bavarci in rdeči iz Borgo Panigaleja............tu je še ena najstarejših znamk iz GB, ki bi pa rabila, da upraviči ta laskavi naziv premium znamke le dodelati detajle na svojih bajkih......... še MV Agusta zelo butična in z marginalno proizvodnjo.........to je to, vse ostalo zamrlo, tako ali drugače.....

Kaj pa definira, da je znamka premium? Zakaj sta BMW in Ducati premium? vem zakaj KTM ni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, siks pravi:

Kaj pa definira, da je znamka premium? Zakaj sta BMW in Ducati premium? vem zakaj KTM ni...

Jah podrobno si poglej novo MS in novega SAS pa ti bo takoj jasno......zakaj eden je  :)   

Tako jih moto trgi in moto strokovna srenja po svetu pozicionira, tudi kupci.......v nasprotnem se ne bi prodajali, za take hude cene. Vse ostalo pa..... vizija znamke, zgodovina, tradicija, kvaliteta proizvodov, tehnologija, pozicioniranje znamke na trgu..........če trg to akceptira.........veš kakšen je BMW ser 5 in kakšen R Talisman.......oba super in opremljena, samo en je premium, "boljši", za X dražji in večina bi ga raje imela, ker je BMW premium brend.............človeška narava, razumevanje, vrednote, želje......taki smo :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Luka66 said:

Jah podrobno si poglej novo MS in novega SAS pa ti bo takoj jasno......zakaj eden je  :)   

Tako jih moto trgi in moto strokovna srenja po svetu pozicionira, tudi kupci.......v nasprotnem se ne bi prodajali, za take hude cene. Vse ostalo pa..... vizija znamke, zgodovina, tradicija, kvaliteta proizvodov, tehnologija, pozicioniranje znamke na trgu..........če trg to akceptira.........veš kakšen je BMW ser 5 in kakšen R Talisman.......oba super in opremljena, samo en je premium, "boljši", za X dražji in večina bi ga raje imela, ker je BMW premium brend.............človeška narava, razumevanje, vrednote, želje......taki smo :)

Joj, moji KTM-isti slabo berete pisanja... Premium sem zapisal pod narekovaji... Sedaj pa še pojasnilo, zakaj pod narekovaji: sam sem že leta voznik KTM in jih bom vozil tudi v prihodnje... Za nakup KTM-a se ne odločim, ker so cenejši kot BMW ali Ducati, temveč, ker so mi preprosto pisani na kožo. Čeprav niso najlepši (Ducati), najzaneslivejši (BMW?).... ampak imajo nekaj. Ne vem kaj, ampak jaz bi to imel...:) Da se malček pošalim.:) Da se vrnem na premium znamko in narekovaje: KTM, ki ga vozim je fantastičen z odlično ciklistiko, elektroniko, komponentami, zmoglivostjo, udobjem.. Ampak KTM v Sloveniji zaradi poprodaje, o tem s teboj soglašam - żal - ni premium znamka: nas forumu opisane težave z garancijski postopki in težave s servisom... Kljub temu pa je primerjava med BMW 5 in Renault Talisman, brez zamere, vsaj po moje, deplasirana. Če pa si resnično takšnega mišljenja, tvoj prihodnji moped ne bo KTM, temveč Ducati, moj pa bo, KTM, čeprav  ni "premijska" znamka... In si bom pač vzel dopust in peljal moped na servis v Grosuplje, kjer bodo servis odlično opravili. In čeprav se bom nanj moral naročiti in ne bom na vrsti naslednji dan... Upam, da bodo servis opravili saj v istem dnevu...Popotovanje od Maribora do Grosupelj in nazaj bom jemal kot zabavno furo... G. Jaka pa me bo morda počastil s kavo... Sicer pa sem že navajen, tudi avto servisiram v Ljubljani.

Vse dobro in srečno vožnjo...

P.s.: pred nakupom novega mopeda sem vedno poskusil vse konkurente in KTM je vedno zmagal. Kljub dejstvu, da je letos nova MS resnično huuudddaaa... Pa saj je novi KTM 1290 SAS tudi, ali ne? In kako je s servisem Ducatija pri nas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Dark pravi:

Joj, moji KTM-isti slabo berete pisanja... Premium sem zapisal pod narekovaji... Sedaj pa še pojasnilo, zakaj pod narekovaji: sam sem že leta voznik KTM in jih bom vozil tudi v prihodnje... Za nakup KTM-a se ne odločim, ker so cenejši kot BMW ali Ducati, temveč, ker so mi preprosto pisani na kožo. Čeprav niso najlepši (Ducati), najzaneslivejši (BMW?).... ampak imajo nekaj. Ne vem kaj, ampak jaz bi to imel...:) Da se malček pošalim.:) Da se vrnem na premium znamko in narekovaje: KTM, ki ga vozim je fantastičen z odlično ciklistiko, elektroniko, komponentami, zmoglivostjo, udobjem.. Ampak KTM v Sloveniji zaradi poprodaje, o tem s teboj soglašam - żal - ni premium znamka: nas forumu opisane težave z garancijski postopki in težave s servisom... Kljub temu pa je primerjava med BMW 5 in Renault Talisman, brez zamere, vsaj po moje, deplasirana. Če pa si resnično takšnega mišljenja, tvoj prihodnji moped ne bo KTM, temveč Ducati, moj pa bo, KTM, čeprav  ni "premijska" znamka... In si bom pač vzel dopust in peljal moped na servis v Grosuplje, kjer bodo servis odlično opravili. In čeprav se bom nanj moral naročiti in ne bom na vrsti naslednji dan... Upam, da bodo servis opravili saj v istem dnevu...Popotovanje od Maribora do Grosupelj in nazaj bom jemal kot zabavno furo... G. Jaka pa me bo morda počastil s kavo... Sicer pa sem že navajen, tudi avto servisiram v Ljubljani.

Vse dobro in srečno vožnjo...

P.s.: pred nakupom novega mopeda sem vedno poskusil vse konkurente in KTM je vedno zmagal. Kljub dejstvu, da je letos nova MS resnično huuudddaaa... Pa saj je novi KTM 1290 SAS tudi, ali ne? In kako je s servisem Ducatija pri nas?

Z vsem, res z vsem, kar si napisal, se popolnoma strinjam...pred kratkim sem s prijateljem, ki vozi že tretjega gs za na weinebene zamenjal motor, on mojega ktma js njegovega 1250...vse je bilo fajn, predvsem zavore so veliiiko boljše kot na ktm, ergonomija super...samo...nima tisto nekaj, nekaj za voznika, kar mi ktm da...pa všeč mi ni vizualno...on je rekel, da te motor kar sili v športno vožnjo...pa da bi krmilo zamenjal za širše...no to... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Dark pravi:

Joj, moji KTM-isti slabo berete pisanja... Premium sem zapisal pod narekovaji... Sedaj pa še pojasnilo, zakaj pod narekovaji: sam sem že leta voznik KTM in jih bom vozil tudi v prihodnje... Za nakup KTM-a se ne odločim, ker so cenejši kot BMW ali Ducati, temveč, ker so mi preprosto pisani na kožo. Čeprav niso najlepši (Ducati), najzaneslivejši (BMW?).... ampak imajo nekaj. Ne vem kaj, ampak jaz bi to imel...:) Da se malček pošalim.:) Da se vrnem na premium znamko in narekovaje: KTM, ki ga vozim je fantastičen z odlično ciklistiko, elektroniko, komponentami, zmoglivostjo, udobjem.. Ampak KTM v Sloveniji zaradi poprodaje, o tem s teboj soglašam - żal - ni premium znamka: nas forumu opisane težave z garancijski postopki in težave s servisom... Kljub temu pa je primerjava med BMW 5 in Renault Talisman, brez zamere, vsaj po moje, deplasirana. Če pa si resnično takšnega mišljenja, tvoj prihodnji moped ne bo KTM, temveč Ducati, moj pa bo, KTM, čeprav  ni "premijska" znamka... In si bom pač vzel dopust in peljal moped na servis v Grosuplje, kjer bodo servis odlično opravili. In čeprav se bom nanj moral naročiti in ne bom na vrsti naslednji dan... Upam, da bodo servis opravili saj v istem dnevu...Popotovanje od Maribora do Grosupelj in nazaj bom jemal kot zabavno furo... G. Jaka pa me bo morda počastil s kavo... Sicer pa sem že navajen, tudi avto servisiram v Ljubljani.

Vse dobro in srečno vožnjo...

P.s.: pred nakupom novega mopeda sem vedno poskusil vse konkurente in KTM je vedno zmagal. Kljub dejstvu, da je letos nova MS resnično huuudddaaa... Pa saj je novi KTM 1290 SAS tudi, ali ne? In kako je s servisem Ducatija pri nas?

Sem opazil, da je napisano v narekovajih in razumel, da so cene v skladu z "namišljeno premium" znamko.........se strinjam z večino napisanega......ko sem kupoval ADV bajk sem potestiral praktično vse v tem razredu in ga kupil, ker mi je "najbolj pasal na dušo" in za to kar ga uporabljam..........ne zato, ker je bil cenejši, ali drugega, ker je premium znamka........kot si napisal ima nekaj........da ti zaigra srce in usta do ušes.........  Danes so praktično vsi novi bajki zelo dobri, v večini naloženi z vso ne-potrebno opremo in se dobro peljejo, eden ti bolj paše drugi manj, vsak ima + in -  gledano osebno.........vendar premium znamk je le peščica in tako pač je. Tudi dobre poprodajen storitve še ne "naredijo" premium znamko......vozil sem po državah, kjer se ljudem ni niti sanjalo o KTM brendu, za BMW so vedeli povsod, njihov servis je v vsaki luknji sveta..........v Aziji so ljudje občudovali kolegov 10 let star GS, ker je BMW, mojega še pogledali niso :cry:    no od takrat jih ob pijači od njega skoz poslušam na ta račun, kak čudn bajk vozim :P

Kar se tiče servisa, je, če odštejemo kakšno japonsko znamko, kjer je servis praktično za vsakim vogalom, pri ostalih podobno, sam imam praktično servise vseh znamk pred nosom v LJ. Za redni servis 1x na leto to niti ni tak problem se nekam peljat na servis, še na izlet zraven, ta nastane, če se pojavijo čudne, težje odpravljive softwerske okvare in reklamacijska popravila, tako, da je potrebno večkrat na servis, postane zoprno.....so taki časi, da časa ni. SLO je na žalost od moto brendov precej pozabljena, smo mali trg, vsi niti nimajo generalnega uvoznika, prodaja se pokriva iz sosednjih držav......pred časom so na spletni strani Triumpha GB, iskali generalnega uvoznika za njihovo znamko v SLO......takle imamo.

S KTM servisom pri Selešu v Grosupljem sem zelo zadovoljen, naredijo OK, fante že poznam, ker sem imel prej 1190........kar sem kupoval od dodatne opreme sem dobi večini primerov v tednu dni ali manj.......in ta bajk je eden redkih s katerim nisem imel nobenih reklamacij, ali okvar, težav in mi dela super, mu zaupam za peljat se na" konec sveta".........1x letno redni servis na pooblaščenem servisu in še eden moj vmes........nanj namontiral dodatno oprema, ki jo rabim in še kak cukrček, da je tak kot si želim.......ga poznam že v "dušo........gas in uživat.......vendar pa to kljub Ready to race sloganu je to "ljudski bajk", kot Renault........vemo pa, kaj je Renault dosegel v moto športih...F1, revolucionarne tehnične novosti, prvi turbo motor......da jih ne podcenjujemo......

In moj prihodnji moped.....jah kdo ve kaj mi bo v tistem trenutku leglo na dušo......... ali morda pragmatičen nakup, nisem zaljubljen v nobeno znamko, zato sem jih že toliko imel.......no prvo in še naslednje štiri se nikoli ne pozabi in zato mi bo Honda vedno pri srcu :)   

Je pa res, da naslednji verjetno ne bo KTM, ker upam, da bo še kakšen zraven  :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 hours ago, Dark said:

In kako je s servisem Ducatija pri nas?

“Prava servisa za Ducati sta samo 2.....en v LJ (UBM) in pa v ZG (Tonči).......žal!

“Ne bi rad smetil, a tudi BMW, pri vseh prodanihmotorjih, ne premore več, kot 2 servisa...”

Dragi KTM-isti, vidite, da nismo lastniki  ‘oranžnih’ na sončni strani Alp v veliko slabšem položaju, kar se tiče razširjenosti servisne mreže, kot lastniki  “premijskih” mopedov BMW-ja in Ducatija.  Škoda za lastnike vseh treh znamk…

Tale majhnost našega trga… 

 

 

 

 

 

 

Torej, je moja teorija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 7/12/2021 at 8:40 PM, siks said:

Kaj je bilo z displayem? 

Sorry, spregledal. Ma ne vem, neki flickering ob robovih. 1x na 10 al 20 'hladnih' zagonov se pojavi .. nisem še poročal Selesu. Spet eno onih sr..., ko ne moreš s prstom pokazat na servisu .. včasih dela, včasih ne ..

Screenshot_20210902-104840_Gallery.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Slaba reklama za KTM Slovenija, Seleš.

Na Facebook TET objavljeno https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/permalink/2013428588812275/

Stuck again in Croatia, half an hour from Knin. The bike may have swollen a bit of water.

Brutally stop at idle speed. Fuel pump work, injector spray is good, there is a spark between the spark plug and the cable. So fuel+spark ok. Regulator ok. But we found water in the air box... There was heavy rain last night and the bike slept outside. Unfortunately I can't find my spark plug pipe so I can't open the chamber.

We towed the bike 2km 3rd gear, fuel disconnected, full throttle in order to clean the cylinder. Still no success. Engine sound is normal tho. And starter motor sounds good too.

What next ?

44.234566,16.061699

 

REŠITEV PROBLEMA

We found the problem. 4 days ago KTM Slovenia changed my fuel pump. 2 days later we discovered the tank wiring was faulty. Today we discovered the high pressure pipe between the pump and the filter has popped out. I would never had thought of this if a Croatian amateur mechanic did not insist on checking the pump again.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in odgovor avtorja objave: (nihče pa ni nezmotljiv)

 
 
 
Thomas Coulomb
Avtor
Marko Erceg selles moto near Ljubljana. Can't blame him to much tho: I wanted the pump to be changed, but he didn't had the original clamp in stock. And the bike did work perfectly every time I brought it. Not easy to put diagnostics when the damn thing run fine... He was very helpful, and the shop is full of parts, so I'd say it something to pin on the map to seek help.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dolgih letih servisiranja KTM-ov pri Simonu Neratu, sem opravil servis pri edinemu pooblaščenem serviserju v SLO Jaki Selešu v Grosupljem. Termin sem dobil na željeni dan, ko sem se vračal z morja. Namesto kave, so mi na servisu posodili motor, s katarem sem se odpeljal v Lj na kosilo. Pa še prvič sem peljal KTM 890 Adventure... Usluga in servis - odličen...

Redni servisi za vozila v garanciji tako ne bodo težava, v primeru drugih okvar, ki jih je omenil Luka66, bom pač poklical KTM asistenco, ki bodo motor odpeljai v Grosuplje, ali pa eventuelno v Gradec... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Dark pravi:

Po dolgih letih servisiranja KTM-ov pri Simonu Neratu, sem opravil servis pri edinemu pooblaščenem serviserju v SLO Jaki Selešu v Grosupljem. Termin sem dobil na željeni dan, ko sem se vračal z morja. Namesto kave, so mi na servisu posodili motor, s katarem sem se odpeljal v Lj na kosilo. Pa še prvič sem peljal KTM 890 Adventure... Usluga in servis - odličen...

Redni servisi za vozila v garanciji tako ne bodo težava, v primeru drugih okvar, ki jih je omenil Luka66, bom pač poklical KTM asistenco, ki bodo motor odpeljai v Grosuplje, ali pa eventuelno v Gradec... 

Koliko prej si se pa zmenil? Ravno danes sem klical Nerata za redni servis, pa mi je rekel, da najmanj 10 dni še nima časa. Bom moral razmisliti o Selešu!? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, siks said:

Koliko prej si se pa zmenil? Ravno danes sem klical Nerata za redni servis, pa mi je rekel, da najmanj 10 dni še nima časa. Bom moral razmisliti o Selešu!? 

Dogovoril sem se v sredo ali četrtek za ponedeljek. Kot sem zapisal, sem željeni termin za prvi servis (1.000 km) dobil, ker sem se v ponedeljek vračal z morja. Zato ne vem, kakšna je čakalna doba na servisu. Najbolje bo, da se pozanimaš. 
Npr. za moj avtomobil je čakalna doba za redni servis cca. 2 tedna. Kar se mi za redni servis ne zdi nič pretiranega. Tudi za keramično zaščito avta sem čakal 3 tedne…

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Po zgolj 30h urah mi je zadnji amortizer (WP Xplor 5746) na EXC 250 pričel puščati olje. Ima kdo kakšno razlago? Motor in vse na njemu je kot novo. Je kdo sam menjal tesnila, kakšen link do navodil? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 1. 2022 ob 19:11, mcgiver pravi:

Po zgolj 30h urah mi je zadnji amortizer (WP Xplor 5746) na EXC 250 pričel puščati olje. Ima kdo kakšno razlago? Motor in vse na njemu je kot novo. Je kdo sam menjal tesnila, kakšen link do navodil? 

Če je motor nov, se ga servisira pod garancijo.

Pravkar, HyperJack pravi:

Če je motor nov, se ga servisira pod garancijo.

KOliko kg imaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 1. 2022 ob 19:11, mcgiver pravi:

Po zgolj 30h urah mi je zadnji amortizer (WP Xplor 5746) na EXC 250 pričel puščati olje. Ima kdo kakšno razlago? Motor in vse na njemu je kot novo. Je kdo sam menjal tesnila, kakšen link do navodil? 

Četudi si mcgiver boš amortizer, brez namenskih orodij, težko zatesnil sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Hey, 

 

Ima mogoče kdo doma viška nedelujoc števec za SD? Enake imajo vsi večji KTMi do leta 2018/2019. Da ne kompliciran, rabim takega kot je spodaj na sliki. Danes mi je namreč samo od sebe počilo steklce na obratomerju. 

 

IMG_0850_5000x.webp.82ac19e7c27ba089e2b8925848253e86.webp

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Nightmare pravi:

Hey, 

 

Ima mogoče kdo doma viška nedelujoc števec za SD? Enake imajo vsi večji KTMi do leta 2018/2019. Da ne kompliciran, rabim takega kot je spodaj na sliki. Danes mi je namreč samo od sebe počilo steklce na obratomerju. 

 

IMG_0850_5000x.webp.82ac19e7c27ba089e2b8925848253e86.webp

 

Lp, Samo

Dami je kriv, skrita napaka :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, FrenkH pravi:

Dami je kriv, skrita napaka :D 

nepane, nism majkemi, celo 2 pada je prežveu :P

čeprav me čudi...tale žvera se je vozla pri -10C do +40C nekje.

 

@Nightmaresi preveril ebay? Ker drgač za steklo bo jeba, ktm nima želje faking šipce prodat, raje cel kos :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, DAMI34 said:

nepane, nism majkemi, celo 2 pada je prežveu :P

čeprav me čudi...tale žvera se je vozla pri -10C do +40C nekje.

 

@Nightmaresi preveril ebay? Ker drgač za steklo bo jeba, ktm nima želje faking šipce prodat, raje cel kos :(

 

Ja... Ti si prežgal steklo zdej je pa počilo. :P

 

Nic nisem še gledal. Danes sem opazil ko sem se vračal pa prec sm pisou ostalo pa v naslednjih dneh. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

števec je tipski za večino modelov tistega časa (nekje 2015 dalje 1050, 1090, 1190, 1290 adv in SD), ampak ko sem ebay drgnil nisem zasledil posebej stekla, cel števec pa ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Še vedno iščem števec. Sicer lahko dobiš nov okvirček kjer pa piše withouth screen za kar pa ne bi plačal 100€ da potem še vedno iščem stekelce. Na servisu žal ne vejo ali ali to pomeni zaščitno steklo ali ekran pod njim. Je kje majster, ki bi zadevo odrezal iz pleksija?

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odreže lahko vsak, ki ima "laser" . Samo ne vem koliko se ti to splača. Odreže v par sekundah samo bo "priprava" verjetno zasoljena.

Malo "pogooglaj" za material (v spominu imam, da je lexan boljši) . Če nimaš ravno dveh levih rok, "mušter" in malo potrpljenja, ga verjetno lahko odrežeš sam (žaga, pila, brusni papir... ) .

lp

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!