Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Največ sem plačal 53 EUR za 2litra olja, ki v trgovini staneta 17 EUR :) 

Ne moreš stroškov, ki se tičejo servisne delavnice itd. "skrit" v višjo ceno materiala.

To spada med servisno storitev, to je vsa umetnost.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:
pred 13 urami, truckdriver pravi:

Jaz sem plačal prvi servis 53€. Vse enako kot pri tebi, le olje je dal Motul, ki je nekoliko ceneje od Motorexa. 

P.S.

Danes se je obrnila cifra 3K prevoženih km.  

Tomaž me je vprašal, katero olje hočem, pa sem rekel da mi je vseeno, on pa da je itak ista cena. Nisem šel preverjat cen, niti me ne zanima.

Meni je računal samo material, dela pa ne, ker pravi, da v garanciji stroške dela krije Kawasaki. 

4L Motul 5100 10-40=41,80€

Oljni filter Kawasaki original=11,10€

Skupaj za plačilo=52,90€

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

Največ sem plačal 53 EUR za 2litra olja, ki v trgovini staneta 17 EUR :) 

Ne moreš stroškov, ki se tičejo servisne delavnice itd. "skrit" v višjo ceno materiala.

To spada med servisno storitev, to je vsa umetnost.

torej 4x 17= 68

+delo recimo 30-40

+filter, ne vem cca 10-15

nekateri pa še računajo:

priklop na tester: 20-30€

In smo tam.

Saj manj težko računajo.

pred 4 minutami, truckdriver pravi:

Meni je računal samo material, dela pa ne, ker pravi, da v garanciji stroške dela krije Kawasaki. 

4L Motul 5100 10-40=41,80€

Oljni filter Kawasaki original=11,10€

Skupaj za plačilo=52,90€

To sicer prvič slišim, da stroške dela dokler je motor v garanciji krije kawasaki (dks verjetno)

Stroške dela krije Kawa v primeru uveljavljanja oz odprave napake, če gre za uveljavljanje garancije.

Kateri servis je to?

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

To sicer prvič slišim, da stroške dela dokler je motor v garanciji krije kawasaki (dks verjetno)

Stroške dela krije Kawa v primeru uveljavljanja oz odprave napake, če gre za uveljavljanje garancije.

Kateri servis je to?

Trgomoto v Krškem. Jaz sicer ne vem, kako je s kritjem stroškov dela. Vendar mi je serviser rekel, da jih ni obračunal, ker da to v garanciji krije Kawasaki. Tudi na računu delo ni obračunano. Jasno, da se zaradi tega nisem prepiral z njim, temveč sem se mu samo globoko zahvalil. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, luxsa pravi:

Ce bi bil jaz mehanik bi tistemu ki prinese olje in filter s sabo rekel da naj si se sam zamenja stempel v serv. knjigo si naj pa iz krompirja naredi.

Če bi bil pa jaz uradni serviser, bi pa tisto najboljšo sintetiko, ki bi jo kupil za 3-4€ računal 10€ na servisu in oljni filter od Mahleja, ki bi ga kupil za cca. 5€, računal 8€, vse cca. pol ceneje kot sedaj računajo, diagnostiko ne bi posebej računal, temveč bi bila v ceni ure dela,  delal kvalitetno in pošteno....... in bi imel polno delavnico in vseeno dobro zaslužil. Ljudje hitro prokužijo nategune in pridejo silom prilike, ker ni drugega uradnega servisa.......Tako pa olje full sintetiko prodajajo za 20€ in ti dajo 10% popusta, za filtre podobno.....in se delajo kako skrbijo za stranke....saj razumem, da imajo nekatere dovolj denarja in so odlični za "striženje", samo meni to ne paše. In razumem, da je potrebno tudi preživeti, investirati, se razvijati, samo se da tudi na drug način.

Ker dobim olje zastonj ga prinesem s sabo, lahko se pa seveda tudi kupi po zelo ugodnih cenah v primerjavi s servisnimi in servisiram na uradnem servisu do konca garancijskega roka, potem pa v glavnem sam, ker to naredim vsaj tako dobro, kot tisti zdolgočaseni vajenci na uradnem servisu (ne povsod, da ne bo pomote), pa še v veselje mi je in vem kako je narejeno in kaj je zagotovo nalito. Ker sem doživel že marsikatero negativno presenečenje ko sem pripeljal motor z uradnega servisa, od tega da ni bil pritegnjen filter olja, pa vijak za izpust, pa kabli razvezani, pa moje olje, ki sem ga prinesel na  omari v mojem motorju pa ?? ... so ga ponovno menjali..... in to pri najboljšem oh in sploh mehaniku.....tako, da je moje zaupanje glede servisov,........pa sem imel že x motorje različnih znamk in preizkusil praktično kompletno servisno mrežo v Slo.

To je moj pogled.

SREČNO

Objavljeno
pred 1 uro, damjandugi pravi:

Ko sem jaz kupil GS pri Selmar so mi uredili kasko pri Adriaticu za slabih 700 eur.

Triglav skoraj 1300.

Sam sem imel v štirih ali petih letih, (bi moral preverit) 1500 izrednih stroškov na starem motorju, (sklopka in ABS modulator)...ostalo servisi doma.

(To bi sicer bilo za v splošno temo servisi ali stroški, pa jo ne najdem...je en kup servisov za posamezne znamke.)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 13 minutami, Luka66 pravi:

Če bi bil pa jaz uradni serviser, bi pa tisto najboljšo sintetiko, ki bi jo kupil za 3-4€ računal 10€ na servisu in oljni filter od Mahleja, ki bi ga kupil za cca. 5€, računal 8€, vse cca. pol ceneje kot sedaj računajo, diagnostiko ne bi posebej računal, temveč bi bila v ceni ure dela,  delal kvalitetno in pošteno....... in bi imel polno delavnico in vseeno dobro zaslužil. Ljudje hitro prokužijo nategune in pridejo silom prilike, ker ni drugega uradnega servisa.......Tako pa olje full sintetiko prodajajo za 20€ in ti dajo 10% popusta, za filtre podobno.....in se delajo kako skrbijo za stranke....saj razumem, da imajo nekatere dovolj denarja in so odlični za "striženje", samo meni to ne paše. In razumem, da je potrebno tudi preživeti, investirati, se razvijati, samo se da tudi na drug način.

Ker dobim olje zastonj ga prinesem s sabo, lahko se pa seveda tudi kupi po zelo ugodnih cenah v primerjavi s servisnimi in servisiram na uradnem servisu do konca garancijskega roka, potem pa v glavnem sam, ker to naredim vsaj tako dobro, kot tisti zdolgočaseni vajenci na uradnem servisu (ne povsod, da ne bo pomote), pa še v veselje mi je in vem kako je narejeno in kaj je zagotovo nalito. Ker sem doživel že marsikatero negativno presenečenje ko sem pripeljal motor z uradnega servisa, od tega da ni bil pritegnjen filter olja, pa vijak za izpust, pa kabli razvezani, pa moje olje, ki sem ga prinesel na  omari v mojem motorju pa ?? ... so ga ponovno menjali..... in to pri najboljšem oh in sploh mehaniku.....tako, da je moje zaupanje glede servisov,........pa sem imel že x motorje različnih znamk in preizkusil praktično kompletno servisno mrežo v Slo.

To je moj pogled.

SREČNO

Sam dons je pomoje kr mal tezko delat sam servise glede nato da mors za vsako jeb... stvar motor na racunalnik priklopit. OLje in filter res ni tezko zamenjat sam. Ampak vsa ostala racunalniska de je pa kr mal....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, gasperX pravi:

Sam dons je pomoje kr mal tezko delat sam servise glede nato da mors za vsako jeb... stvar motor na racunalnik priklopit. OLje in filter res ni tezko zamenjat sam. Ampak vsa ostala racunalniska de je pa kr mal....

Odvisno od motorja :) 

Objavljeno

Mislim da teli ta novi najnovejsi letniki vec ali manj vsi??? Slej ko prej bojo vsi motorji tako pomoje... al pa se motim.... 

Objavljeno
pred 2 minutami, gasperX pravi:

Sam dons je pomoje kr mal tezko delat sam servise glede nato da mors za vsako jeb... stvar motor na racunalnik priklopit. OLje in filter res ni tezko zamenjat sam. Ampak vsa ostala racunalniska de je pa kr mal....

Glede testerjev in programske opreme se to danes vse da dobit..... saj nekateri imajo in delajo to na motorjih in avtih, ljudje znajo vse, resetirat servisne intervale, nalagat nove mape.....če si pa uradni serviser pa to itak dobiš-kupiš, v garancijskem roku so običajno vsi update na mapah, potem pa samo reset km na servisu, kar je danes ........  želim povedati, da če bi kdo to dejavnost resno zastavil s pravim pristopom, bi lahko bil car.

Objavljeno

Ok. Smo povedali vse. Sedaj naprej samo še o kawasaki servisih, ter kawasaki nasplošno ( trgovci, uvozniki, problemi) pač kar ni zajeto dreugje. Da ne smetimo več.

Objavljeno

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

včeraj opravljen prvi servis...na 1000 km...Panigaz Kranj za 145 eur...

Objavljeno
pred 15 urami, cisco pravi:

včeraj opravljen prvi servis...na 1000 km...Panigaz Kranj za 145 eur...

kaj vse so opravili? Elisa na jurja računa cca 120€

olje (motorex 4l)

filter olja

diagnostika

Objavljeno

nč posebnega...olje, filter, nek drobni potrošni materijal (ne vem kaj bi to bilo), pa 2 zlatarske ure...

Objavljeno

Kako ste kaj zadovoljni s Čarman servisom v Medvodah? 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

3.25

če se sama na pohvali, jo bom pa jest

 

Objavljeno

Siamo le Kawalady di Akashi ?.

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Živjo, 

danes sem slučajno na spletu zasledil omenjeni model za novozelandski trg.

Pri nas bi prav prišel za kakšne hribovske kmetije.

A mogoče kdo ve kako bi bilo z uvozom?

Hvala in lep pozdrav

Objavljeno

na dks.si vprašaj

moje mnenje, tega v evropi ne bo, uvozit ne moreš, ker ne moreš homologirat, najbrž zaradi plinov

kupi si klx 230 in gor našvasaj zaščito za ranč/kmetijo

boš dobil enak motor

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 25 minutami, Yucco pravi:

Sem gledal in ne zgleda slab https://*****************.si/kawasaki-klx-230.html

Realno ga ne bi imel za na cesto, ampak samo za pomoč in delo na oziroma v hribih 

Realno tistih 20ccm in nekaj par konjev manj se ne pozna toliko, kajne?

realno lahko v EU kupiš (registriraš) naslednje: https://www.kawasaki.eu/en/products

KLX230 ga majo fantje, pa tema je tule:

 

 

 

 

Objavljeno

Pač živimo v EU, deželi birokratskih preseratorjev ki mislijo, da spreminjajo svet...drugje po svetu pa še normalno živijo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!