Skoči na vsebino

Honda XL650V Transalp


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni.

Namen imam kupiti omenjeno transalp-ko, vendar kaj dosti o kakšnih problemih na tujih forumih nisem zasledil. Zato prosim tiste, ki si lastijo oz. so si 650 transalp, če lahko kaj več povejo okol kakšnih problemov, poraba in kaj je potrebno preveriti ali biti pozoren pred nakupom. Ali je agregat vzdržljiv (je 50000-60000km veliko?), kaj je potrebno pri teh kilometrih poštimat?

 

LP, Peter

Objavljeno (popravljeno)

Standard honda težave 650,700,750- napenajalci verige v agregatu. Pa driveshaft kjer je nasejen prednji zobnik. Pa včasih kakšne ojnice pri tistih z več kilometri.

V osnovi bi pa to moralo laufat še pa še! To je ubistvu manjša africa twin 750

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Kar se tiče 50000km nimate kaj skrbet. Pozoren bodi samo na to da bo agregat popolnoma brez nepotrebnih prizvokov ali kaj kar ne paše k zvoku mašine :D

Poraba okol 5litrov. Poštimat - redni servisi , ko pa se kaj pokaže pa porihtaš pa je. Kontroloa ventilov priporočljiva in pa redno gledat nivo olja.

Objavljeno

Kako pa da tako pogloda pogonsko gred zobnika? Ali je tako slab material? A mi lahko malo opišeš kaj se zgodi z napenjalcema verige v motorju. 

Sem mel v mislih da je TA vselih malo bol trdoživ motor. 

LP, pa hvala za odgovore.

Objavljeno

Nagloda ga ker je proizvajalec predpisal preveliko špananje ketne. Pri teh motorjih mora bit ketna raje malo bolj ohlapna kot pa preveč našponana. Poleg tega nastane problem ko ljudje dajejo aftermarket zobnike gor in jih nenazadnje skoraj vsi ša narobe obrnejo, in ketna ni povsem poravnana. Kar se tiče napanjalcev verige, ponavadi začne popuščati vzmet in posledično je glasna mašina.

Sicer s tem ni nič narobe je pa fajn to zamenjat čimprej, če se seveda sliši, da ne pride do kakšnega neljubega preskoka na zobnikih :)

V osnovi je to zelo vzdržljiv motor, ampak vseeno kar se samega agregata tiče ga pač čez bmw-jeve boxerje ni.

Objavljeno

Mel u garazi precej vozil, super udobna zadevica. Kawl ima prav, ce sledis navodilom, je veriga prevec napeta. Pri 60000 kake obrabe ni blo. Morda je mela dobre lastnike. Poraba na avtocesti zna bit 7. Motor ni mocn, in za 140km/h mors ze posteno odpret gas. Za regionalke brez guzve in zmerno zdrapane makadame, imo prva liga. 

Objavljeno

Od enega našega kolega... poglej to lepoto...

16251951_1390975290974804_1143192453192248121_o.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni. 

A pri TA ima prednji zobnik pri normalnih pogojih kaj zračnosti ali mora bit 100% primiru? Sem šel eno TA gledat in sem še zobnik pogledal pod pokrovom pa se je malenkost klecal??

LP

Objavljeno

Pozdravljeni!

Da ne odpiram novo temo sem se "priklopil" tu... Imam Transalp xl 650/2001,  64000 km pa sta se na začetku sezone pojavile dve težavi:

1. Smerokazi - lansko leto so začeli nagajati. Levi smerokaz je delal, desni je "prijel" šele ko sem stikalo vklopil 2-3 krat. Ko je bilo toplo vreme, težav ni bilo, takoj ko je bil mraz, smerokaz (desni) ni delal. Mislil sem da je stikalo, vendar ni. Nekaj dni nazaj sem motor pripravil, vendar mi sedaj nagajata oba (levi in desni) smerokaza. Dejstvo pa je, da se takoj, ko preklopim stikalo ali levo ali desno,  v armaturni plošči sliši rele, kako preklaplja (blinka - z normalno hitrostjo, občasno hitreje) vendar se levi smerokaz odzove šele po nekaj poskusih, desni pa nikakor. Ali lahko kaj sam storim. Po moje gre za kak slab stik...

2. Merilnik hitrosti - Lani, dejansko na koncu sezone sem vozil po razgibanem terenu, od takrat mi merilnik ne deluje. Ali je potrebno zamenjati pletenico skupaj z bovdnom, ali se lahko zamenja samo notranja pletenica? Ter kje to nabaviti. Seveda pod predpostavko, da naj bi sam merilnik deloval. 

Hvala za pomoč in nasvete..

A.

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Aurorra

Glede smerokazov...našpricaj z kontakt sprejem...po vsakem pranju..po vsakem dežju..in preden daš motor na zimsko spanje..

Glede merilnika hitrosti...če ni šla števec zajla je verjetno šel polž...

zajla cca 30E...Polž cca 100E

Pri vsaki menjavi sprednje gume bi ti moral vulkanizer(tisti ki ve za kaj se gre) namazati polža in zajlo...

Upam da ti je  kaj v pomoč ..lp

Popravljeno . Popravil wilier
  • Všeč mi je 2
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

 

Ojla. 

Js sm se tudi sem pridruzila, saj imam 2006 transalpko. Po manjsi nezgodi, bi rabila par takih čepov...

Ali mogoče kdo ve, kje bi lahko to kupila v Ljubljani? 

 

Hvala za info in lp

image.png

Objavljeno
On 12/3/2018 at 1:42 PM, Petra Marjetica said:

Ali mogoče kdo ve, kje bi lahko to kupila v Ljubljani?

A tukaj si vprašala?

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Glede smerokazov na transalpki.Sam sem imel na svoji popolnoma enak problem ,rešitev pa zelo enostavna.Razdreš stikalo in očistiš oksid ki se nabere na drsnih kontaktih ki vklapljajo levo in desno stran in zadeva bo spet normalno delovala.Sem klical tudi serviserja na as domžale pa se je seveda izgovarjal  da je lahko to in ono ,čeprav je to zelo pogost problem transalpke in ga serviserji zelo dobro poznajo.Dela je pol ure ,tam pa ti natvezijo da so ti pol elektrike zamenjali.Toliko o naših servisih.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep večer.

Dejan, Vnanje Gorice..prošnja za pomoč.

 

Motor je do včeraj delal normalno, danes dela po enem cilindru. Včeraj sem se vozil in je sčasoma prišel na ogenj še zadnji, danes dela samo sprednji. Imate morda idejo kaj lahko preverim? Drugače pa z motorjem nikoli nobenega problema. 

 

Hvala lepa

Dejan

Objavljeno
pred 13 urami, dejang pravi:

Lep večer.

Dejan, Vnanje Gorice..prošnja za pomoč.

 

Motor je do včeraj delal normalno, danes dela po enem cilindru. Včeraj sem se vozil in je sčasoma prišel na ogenj še zadnji, danes dela samo sprednji. Imate morda idejo kaj lahko preverim? Drugače pa z motorjem nikoli nobenega problema. 

 

Hvala lepa

Dejan

tema že obstaja, tule boš dobil prej odgovor.

Objavljeno
pred 12 urami, dejang pravi:

Mi lahko kdo pomaga?

 

svečke, kabli, gorivo...žal boš moral po principu izključevanja iskat napako

Objavljeno

Živjo.

Skratka v tanku je goriva dovolj. Ko snamem kable od svečk v zadnjem cilindru se jih vidi, sliši in tudi čutiš jih. Obratomer dela, a je možno da uplinjač kar prekine in doda gorivo? Da bi vcasih delal včasih ne? Ko kabel samo približam svečki pride cilinder na ogenj. Nikoli nisem menjaval ali karkoli izklapljal na motorju. Vedno je delal bp.

 

Hvala lepa za prijaznost. Sem vesel da stvari poznate

 

Dejan

Objavljeno
pred 5 minutami, dejang pravi:

Živjo.

Skratka v tanku je goriva dovolj. Ko snamem kable od svečk v zadnjem cilindru se jih vidi, sliši in tudi čutiš jih. Obratomer dela, a je možno da uplinjač kar prekine in doda gorivo? Da bi vcasih delal včasih ne? Ko kabel samo približam svečki pride cilinder na ogenj. Nikoli nisem menjaval ali karkoli izklapljal na motorju. Vedno je delal bp.

 

Hvala lepa za prijaznost. Sem vesel da stvari poznate

 

Dejan

žal ne dovolj, bo potrebno kakega mehanika poklicat, recimo Marincspeed bi znal to preverit.

https://www.facebook.com/marinko.rok

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Nimam idej kaj bi lahko šlo narobe.

Objavljeno

Tezko bomo ugotovili na pamet. Lahko je miljon vzrokov. Za zacetek preveri ce je iskra, potem preveri ce je svecka mokra. Sporoci ugotovitve.

Objavljeno

Svečka je mokra, iskre ni, obratomer dela, gorivo je. 

 

Dela po enem cilindru

Objavljeno

No skratka, zamenjal sem samo eno svečo v zadnjem cilindru in stvar lavfa. jutri zamenjam vse štiri. Upam da je bilo samo to.

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!