Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

A je rezervoar tudi plastik fantastik? :?

Objavljeno
5 minutes ago, IZTOK said:

A je rezervoar tudi plastik fantastik? :?

saj to ni slabo .. če ga podreš in vbočiš rezervar ga samo dobro napihneš in si nazaj na novem! ;)

Objavljeno
pred 3 minutami, Tex pravi:

saj to ni slabo .. če ga podreš in vbočiš rezervar ga samo dobro napihneš in si nazaj na novem! ;)

Fak je samo, če nobene torbe ne spraviš gor, vsaj tiste ta majhne za dokumente in telefon.

Objavljeno
pred 15 urami, IZTOK pravi:

A je rezervoar tudi plastik fantastik? :?

Ne, vendar je delno zaščiten s plastiko. Za malo magnetno torbo, bi še bil, za večjo pa ne, poleg tega magnetne torbe sovražim, ker spraskajo ščasoma lak.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 urami, DAMI34 pravi:

Ne, vendar je delno zaščiten s plastiko. Za malo magnetno torbo, bi še bil, za večjo pa ne, poleg tega magnetne torbe sovražim, ker spraskajo ščasoma lak.

Pošpricaj na mestu, kjer se torba stika z lakom s silikonskim zaščitnim sprejem, počakaj da se posuši in ne bo nič praskalo. Ampak ne silikon za mazanje, tisti ne napravi fiksne prevleke.

Objavljeno
pred 6 minutami, IZTOK pravi:

Pošpricaj na mestu, kjer se torba stika z lakom s silikonskim zaščitnim sprejem, počakaj da se posuši in ne bo nič praskalo. Ampak ne silikon za mazanje, tisti ne napravi fiksne prevleke.

na SXu sem dal kar prozorno folijo od firme tankslapper, pa je bilo rešeno. ampak tule ne gre, ker je rezervar delno prekrit s plastiko. Očitno bom, če bom hotel tut kako potovanje urezati kar nabavil zadnje stranske od Givi ali SW motech. Mal še počakam, da vidim, kaj in po kaki ceni bodo ponudili.

Baje bo mel givi nekaj takega:

5917313503854_MVBRUTALE_ST601.jpg.e50f38d54eb410d1533ed8cb61e04074.jpgST601.jpg.c1ef871131d746685a40168628a6f88e.jpg

Objavljeno

Še tole sem pozabil napisat:

moped sicer ni namenjen za potovanja (oblika, oprema), ampak se ga bo dalo uredit, da bo. (za eno osebo seveda), ker agregat je odličen z malo porabo in dovolj velikimi performansami, da se ne bo kar zmatral :D

 

1. če bo kdo kupoval novga Zja, pa z njim misli tut kak daljši izletek, vsekakor priporočam nakup višjega sedeža, ker kawa ima opcijo, hkrati bo tudi udobnejši za rit, pa malce manj pokrčene noge (men osebno sicer zadnje ni problem)

2. stranske torbice, kot sem omenil, žal ne bo druge

3. aftermarket malce večji vizir in to je to, na netu je že nekaj opcij, od sexy zadev, do grdih a bolj efektivnih. Z ozirom, da ma vizirček samo 4 vijake, se hitro zamenja.

4.12V vtičnico sem si že montiral, Z ima prosti priklop, direktno pod vizirjem, tako da ni nekega dela in je že na varovalki, prav tako je dovolj placa na krmilu za nosilec GSm oz garmina

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sicer cist offtopic.. lahko prejo te 12v vticnice tudi polnis akumulator? Ce bi seveda imel tak polnilc

Objavljeno
pred 24 minutami, ukica pravi:

sicer cist offtopic.. lahko prejo te 12v vticnice tudi polnis akumulator? Ce bi seveda imel tak polnilc

da, samo potem je potreben stalni kontakt. Tako sem imel na SXu, ko sem lojzovo vtičnico vezal direkt na accu. Te pa ne morem, ker sem povezal kar na prosti priklop pod armaturko, kateri ima stalni tok samo ob kontaktu.

Če kupiš Cytek ima itak neki mali podaljšek, ki ga povežeš na baterijo in pokriješ s sedežem, ko rabiš, ga samo potegneš ven in priklopiš.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za aku polnit je vedno najbolje direktno na sponke akumulatorja vezat, seveda z ustrezno varovalko. Jaz si ravno preurejam poceni kitajski 12 V kompresor, ki bo imel priklop na vticnico od Ctek polnilca, tako da bo imel ta priklop dve funkciji.

Objavljeno
Ob 13. 5. 2017 ob 18:12, DAMI34 pravi:

na SXu sem dal kar prozorno folijo od firme tankslapper, pa je bilo rešeno. ampak tule ne gre, ker je rezervar delno prekrit s plastiko. Očitno bom, če bom hotel tut kako potovanje urezati kar nabavil zadnje stranske od Givi ali SW motech. Mal še počakam, da vidim, kaj in po kaki ceni bodo ponudili.

Baje bo mel givi nekaj takega:

5917313503854_MVBRUTALE_ST601.jpg.e50f38d54eb410d1533ed8cb61e04074.jpg

Kaj pa vem, jaz osebno nebi tlacil nanj nobenih torb. Ti sploh nimas potreb, saj mas oranznega za potovanje. Pa brez tank torbe bi bil zelo nesrecen.

Objavljeno
pred 3 urami, IZTOK pravi:

Kaj pa vem, jaz osebno nebi tlacil nanj nobenih torb. Ti sploh nimas potreb, saj mas oranznega za potovanje. Pa brez tank torbe bi bil zelo nesrecen.

saj tudi jaz nimam namena, ampak rabim nekaj za 20 litrov. Mogoče bodo kaj izzumili za tank, pa še nekaj na zadnji sedež pa bo. Mogoče si naredim pločevinasto plato namest zadnjega sedeža, pa rol bag gor..

Res je rabim ne, ampak s tem bi včasih rad do Pakle, potem pa že rabim za preobleč, ruzaka pa nočem s sabo vozit. Gt naj bi bil predvidoma za potovanja v dvoje, zna pa bit da me ne kak 3-4 dnevni trip po jugi prime tudi z Zjem, potem pa že rabim.

Sicer pa kar sem pisal sem bolj pisal kot nasvet nekomu, ki misli tudi potovati.

Objavljeno
pred 9 minutami, Snecer pravi:

zelo lepe torbe, kaj za en model so?

Mislim da so ST601, sem jih sam tud ogledoval samo se še nisem odločil za nakup, sem potem uzel zadnji kovček :D Drugače pa @DAMI34 na tanku imam jaz ST603 (15l expandable) pa pride notri ravno prav dovolj za manjše ture da ne rabim kovčkov :D 

Objavljeno
pred 11 urami, ArcaneWater pravi:

Mislim da so ST601, sem jih sam tud ogledoval samo se še nisem odločil za nakup, sem potem uzel zadnji kovček :D Drugače pa @DAMI34 na tanku imam jaz ST603 (15l expandable) pa pride notri ravno prav dovolj za manjše ture da ne rabim kovčkov :D 

mam jaz doma 3 različne torbe, dve na prstan eno na magnet. Dokler ne bo pritrditve na rezervar nobena prav ne pride. Magnetna pa tut ne, ker je rezervar delno prekrit s plastiko.

Zadnji sedež je pa mali (ozek) in bi vsak trak ali vsaka pritrditev drsala po plastiki.

pred 12 urami, Snecer pravi:

zelo lepe torbe, kaj za en model so?

kot ti je že zgoraj napisal so st601, piše da 22 litrov, drage ko pes, cca 430€+špekuliram nosilci cca 40-50€.

 

Objavljeno

Sem vide ceno 600$+, malo so hecni, itak pa ne bo nosilcev za mojega :) oz bi bilo najbrž potrebno malo predelati.

Objavljeno
pred 3 minutami, Snecer pravi:

Sem vide ceno 600$+, malo so hecni, itak pa ne bo nosilcev za mojega :) oz bi bilo najbrž potrebno malo predelati.

za tvojga so easylock, take kot imaš in so nosilci drugačni kot za multilock. Žal pa za Z900 očitno ne bo moč takih kot jih imaš ti namestiti. So že lukavi pri Giviju.

Objavljeno

še zadnje posodobitve vtisov:

1. danes odrajtal 400km (brez šparanja, normalno kot vozim) poraba povprečje 4,9 litra :D

2. zlo lepo prede med 90-110km/h kjer ni popolnoma nič vibracij, zelo malo zvoka in seveda še ni zračnega upora. tja do 130km/h se da zdržati, tudi za večje razdalje.

3. kot je že @sand66zapisal, nekje okoli 7jurjev kar ponori (v bistvu preveč, no ja, ne preveč ampak fajn in ni potrebe sploh tja vrtet)

4. Gume Dunlop OEM so kr neki, bljak, nč ne pokažejo, ne dajo filinga nazaj, sploh zadnja, dokler je ne ogreješ spoddrsuje, čez kačice in zalivke sklizne, deluje mi plastično, edin, kilometrina pa bo, zna biti tudi 10kkm (če je ne bom prej fuknil dol), pa Mitas gor.

5. Kul moped za mestno gnečo, ozke zavite cestice, kjer ne rabiš nič misliti v kateri brzini imaš, mašina skozi nekaj melje in vleče

6. vzmetenje je trdo, ker je za klasiko sicer fajn, je pa utrudljivo po slabih cestah 

7. zaradi nizkega sedeža je tudi fin za makedam, in agregata, ki deluje kot dizel (daš v 2 brzino in spustiš gas, pa vleče ko traktor). Žal pa je nizek in moraš zelo paziti, da ne udariš v filter ali karter.

8. rit se je že navadila na trd sedež, vseeno pa nekomu, ki ima vsaj 175cm višine predlagam nakup povišanega (je opcija)

Ja, vem, spet bodo rekli, sam hvališ, ampak jebiga, za 8.500 je fajn nakup, če veš kaj rabiš in za eno osebo (za dve niti pod razno)

Je pa možno, da so mi kriteriji full padli :P

aja, GT je formula 1 napram Zju (hitrost čez ovinke, stabilnost, mehkost vzmetenja, vožnja v dvoje, velike hitrosti, elektronska podpora in varnost) , niti ni primerno ju primerjat, so pa zadeve, ki jih ima (hote ali nehote) Z bolje rešene, al pa bolj ustrezajo uporabniku.

Kaj hočem povedat: fajn je met oba, tralala

opozorilo: vsa mnenja so zgolj osebno mnenje avtorja ter njegovi osebni vtisi. Avtor ne prevezema nikakršne odgovornosti, če se bo kdo odločil za zgrešen nakup ali bil s strani njegovega mnenja zaveden :ras:

IMG_20170516_120514.jpg.b8fe214ff5832902f250cbcea6ddb7e4.jpg.b0465d11d63902bc3d750703d77fbafb.jpg

 

 

 

Objavljeno
pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

še zadnje posodobitve vtisov:

1. danes odrajtal 400km (brez šparanja, normalno kot vozim) poraba povprečje 4,9 litra :D

aja, GT je formula 1 napram Zju (hitrost čez ovinke, stabilnost, 

 

 

 

Ti manj pije ko meni skuterček...

Objavljeno
pred 48 minutami, sesir pravi:

Ti manj pije ko meni skuterček...

brez šale, mogoče kaj vpliva vreme 25 in več C ampak toliko piše, brez šparanja. (ne čist u smrt, ampak po ravnem do 120, ovinki pa dve dol ena dol, kolkor da :P )

 

Objavljeno

Dober rewiew, vključno z negativnostimi!!

 

Objavljeno

Kakšna pa je kaj odzivnost motorja, glede na to, da je izvedba z direktno kontrolo sesalnih loput? Verjetno niče ne cuka, če popravljaš v ovinku ali tudi sicer, pri počasni vožnji v mestu itd. Ker meni grejo včasih te elektronsko krmiljene lopute krepko na jetra, motor enostavno ni enak kot z navadnimi loputami. Saj vem, ekologija, TC, riding mode,  blabla.. Vse to ni možno brez teh motoriziranih loput, ampak ni pa več tistega filinga ...

Objavljeno
pred 14 urami, IZTOK pravi:

Kakšna pa je kaj odzivnost motorja, glede na to, da je izvedba z direktno kontrolo sesalnih loput? Verjetno niče ne cuka, če popravljaš v ovinku ali tudi sicer, pri počasni vožnji v mestu itd. Ker meni grejo včasih te elektronsko krmiljene lopute krepko na jetra, motor enostavno ni enak kot z navadnimi loputami. Saj vem, ekologija, TC, riding mode,  blabla.. Vse to ni možno brez teh motoriziranih loput, ampak ni pa več tistega filinga ...

 

torej, gas je na zajlo, ma pa predhodno kot ostali (SX Z1000) elektronsko krmiljeno loputo, predvidevam, da o tem govoriš.

sam moped ima nekoliko on-off efekta, če popolnoma spustiš gas (veriga je pravilno napeta) ampak, to se hitro naučiš regulirat z ročico plina, drugega ne opažam. Agregat se zelo podobno obnaša kot SX ali Z1000 le malce bolj smooth je. 

Odzivnost je pa takojšnja, oziroma imaš skozi veliko moči in navora, od 2jurja do 6 jurjev, potem pa še zakruli v airboxu in še malce pobezlja.

Torej, za počasno vožnjo in cijazenje po mestu je absolutno kul zadeva (tut ostali bratje hišne znamke) ker lahko voziš zelo mirno in mehko tudi pri 1000obratih.

 

Objavljeno

ekola GIVI je nardil :D

592be6db37406_KawasakiZ900(2017)_lato_V47SPORT-T.jpg.8d7a3bd11267758587d34479464aee23.jpg

592be8744aa71_KawasakiZ900(2017)_lato_SPORT-T.jpg.eca97d2088e2528ccce6aa42e4a4e599.jpg

Objavljeno
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

ekola GIVI je nardil :D

 

Sem nekak mislil,da boš malo pozabil,da bi šel kam daleč z Zjem,ko boš spet okusil KTM..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!