Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 3 urami, dAlencc87 pravi:

A je to Z800?

z800 + 100 :ras:

pred 3 urami, vandrovec pravi:

bolj je podoben 750, starejši model :P

Z je Z

vi me kr ZeZajte :ras:

ps. super igračka je

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, IZTOK pravi:

A je to sveza barva ali si samo mlako povozil?

nekaj betonirajo pa vrtajo, pol je pa stroje pral, dovolj da sem fsral. Sicer je pa že opran in spucan :D

V glavnem, lepo se pelje, 50 komot v 6 brzini, človek ne rabi šaltat. :D

Zavore so se tudi ulegle in primejo kot morajo. Ostalih posebnosti ni, menjalnik ko maslo, sklopka na zajlo boljš kot hidravlična. Čez Rebernice igrivo, zlo enostaven za vozit. Sicer se ne more primerjati z beštjo od KTMja in semiactive vzmetenjem, vendar za ta denar in klasično vzmetenje zlo dobro deluje. Malce se privajam še krajši medosni, vse ostalo pa kot sem napisal. Zabavno. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

Ne moreš verjet, kakšen agregat ima napram ... :) 

popolnoma drugačen, marsikomu bi absolutno sedel, ker je kot elektromotor, v 6 brzini od 40km-250km/h :D

Definitivno se pa ne more kosati s presežki superduka, je čist drug svet. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

popolnoma drugačen, marsikomu bi absolutno sedel, ker je kot elektromotor, v 6 brzini od 40km-250km/h :D

Definitivno se pa ne more kosati s presežki superduka, je čist drug svet. 

Ne bom se zgražal,da si se v Slo peljal 250kmh bom se pa zgražal,da takšne reči poizkušaš z novim mopedom

pred 3 minutami, Snecer pravi:

Meni bi ziher sedel, ne pa tudi drugi omenjeni :) 

Nije žvaka za seljaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, sesir pravi:

Ne bom se zgražal,da si se v Slo peljal 250kmh bom se pa zgražal,da takšne reči poizkušaš z novim mopedom

A sem napisal? Nism ne, torej 40km/h v 6 brzini sem vozil, 250 pač ne ampak toliko mu je končna, pobrano iz testov. :D

Trenutno ga utekam, uradno ne preko 4k obratov, načeloma pa vse mopede utekam po istem kopitu, čimveč šaltanja, čimveč enakomerno gas gor in dol, lahko tudi na 6k obratov, čimveč ovinkov. Izogibam se pa konstantnemu gasu, pa četudi je to 4k obratov. Do sedaj se mi je izšlo, predvidevam, da se mi bo tudi pri tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snecer pravi:

Meni bi ziher sedel, ne pa tudi drugi omenjeni :) 

Z ozirom, da je GT toliko nasukan in naloudan z elektroniko, da ga vsak butl lahko vozi, bi ti tudi GT sedel, bi pač v 3 brzini 50 vozil ,pa v 6 šaltal šele na AC. Meni je v končni fazi vseeno v kateri imam, dokler agregat lepo prede. Razlika z budget motorji je v aktivnem vzmetenju, kar se hudo pozna, neskončnem navoru in lahkosti ostre vožnje, enostavnosti vožnje v dvoje, veterni zaščiti...itd.

Kar pa se tiče kawasakijev:

Bi pa SXu in Z900 vseeno dal daljše prestave, ker agregati zmorejo in ne vidim štosa da 50 v 6 vozim, na ac pa teram v obrate. Ker imata oba moč bi lahko po AC kruzal pri 4-5 k obratih (nekje 130-150) namesto 5-6k obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Polaktivnem :) 

ok ok, semiactive, aktivnega še nima nihče pri motorjih. Aktivno pomeni, da ni več vzmeti in aktivno poriva gor in dol.

Sicer pa brezveze tule debatirat, tebi bi z900 sedel al pa tudi ne, ker komot pa ravno ni. to je nagec z asketsko pokrčenimi nogami, nekje verjetno gabaritov ER6.

Bi pa takle agregat (od Z900) sedel v Versisa. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aktivno pomeni (po moje), da računalnik sam prilagodi glede na razmere (tipala), polaktivno pa da mu nastaviš program, v katerega okvirjih potem aktivno deluje. Vzmet je pri obeh, le blažilnik je različno "uravnavan".

V kerega versysa, v 1000 al nov model V900 :) 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Snecer pravi:

Aktivno pomeni (po moje), da računalnik sam prilagodi glede na razmere (tipala), polaktivno pa da mu nastaviš program, v katerega okvirjih potem aktivno deluje. Vzmet je pri obeh, le blažilnik je različno "uravnavan".

V kerega versysa, v 1000 al nov model V900 :) 

 

 

nope, narobe, poguglaj

active, nima vzmeti, ampak aktivno poriva gor in dol amortizer.

semiactive ima vzmet (ki deluje na silo teže oziroma stiska in vračanja) aktivni del je pa prilagajanje v milisekundah dušenja in povrata, glede na stil vožnje, podlago in seveda izbran program. Edina razlika med active in semiactiv je v vzmeti, ki jo aktivno nima več, ampak ga poriva gor in dol elektronika.

http://www.sportrider.com/active-versus-semi-active-suspension#page-2

 

pa še o različnih semi activ vzmetenjih:

Semi-active suspension is not to be confused with active suspension, nor any of the electronically adjustable systems currently available. In a fully active system, electromagnetic or hydraulic rams completely replace the spring and damper and “actively” control the wheel’s position relative to the chassis. 

http://www.sportrider.com/tech/semi-active-suspension#page-2

sicer sva pa zašla iz teme :P

 

pred 13 minutami, Snecer pravi:

 

V kerega versysa, v 1000 al nov model V900 :) 

 

 

Versys 800 :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

popolnoma drugačen, marsikomu bi absolutno sedel, ker je kot elektromotor, v 6 brzini od 40km-250km/h :D

A te kej u desno uleče :ras: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

Moj ni več kul, jebemti cestarje :(

js bi na tvojem mestu to prodau pa nouga kupu .. ker to je pa ... res ... zgrožen sem :O

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Lipstick pravi:

popolnoma drugačen, marsikomu bi absolutno sedel, ker je kot elektromotor, v 6 brzini od 40km-250km/h :D

A te kej u desno uleče :ras: ?

čist nč, od kje taka ideja?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17191478_311842312566769_3543069962057158319_n.jpg.a839ff8290b81681225880f30e71f966.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Lipstick pravi:

3.5 kg  ti visi na desni :ras:.

zna bit, da je še težji kot pa 3,5kg...ampak na levi bo oiler, pa se bo izenačilo :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo dodatna teža na levi nameščena :ras:

IMG_20170507_165552.thumb.jpg.a8fa914bb60c87331ece99293c3d6776.jpgIMG_20170507_165449.thumb.jpg.41b0d7b667dc7b1922a1c5538fb92bbb.jpgIMG_20170507_165426.thumb.jpg.a2732273dab4ee04d21e28e7fa57b67d.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

evo dodatna teža na levi nameščena :ras:

 

Jz bi si tu ko piše oranžno dal napis NOS to bi dalo še več konjev kot napis RR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, mladench pravi:

stari as vse vezice ponucal? :D

 

od viška glava ne boli :P

mam še 2 paketa. Pa nalašč sem vse zaveziciral, da se ne vid nosilca alu barve :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s flomastrom bi ga pobarvu :P

kolk je tale motorčk napram z750 po velikosti... višji? večji? isti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, mladench pravi:

s flomastrom bi ga pobarvu :P

kolk je tale motorčk napram z750 po velikosti... višji? večji? isti?

po mojem isti. Mala zadeušna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!