Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

KAWASAKI Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS CAFE (2018)

DAMI34

SERVICE MANUAL (KLIKNI ME) Z900_ZR900BH_Eng.pdf

Z900 mednarodni FORUM

 

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Endlich

Škoda, da nisi že sedaj naročila eno tablico več ... 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...a za motor se ne da dobit tretje tablice?... pa jih imaš pol kr s sabo ...za rezervo.

 

Jaz bi dal najmanj M16 vijak, kvalitete 12.9 .... pa potem bi malo stolkel navoj, nato gor našravfal (sicer z malo truda) tahudo matico, še prej pa namazal z LockTite, čez pa potem še samovarovalno matico s kovinskim varovalom, ne s plastiko, potem pa skozi matico in vijak zvrtaš fi 3mm luknjo, skozi katero vtakneš razcepko in jo lepo zavihaš preko matice.

 

O.k. ... šalo na stran...

... za tablico pritrdit so dovolj trije M3 ali M4 vijaki, samo (kot ste že ugotovili) pravilno morajo biti razporejeni.

Sigurno kdo izmed vas pozna koga v bližini KP, ki reže materiale z laserjem ali vodnim curkom, pa ni hudič, da ne bi izrezal en lep trikonik iz 2mm jeklene pločevine, da bi ti držalo tole tablico. ...jaz ti pa narišem v acad-u, če želiš.

Tista plastika na motorju je videti dovolj močna, da lahko nanjo dvotočkovno privijačiš ta trikotnik, ki razporedi sile zaradi vibracij na tablici na večjo površino, da se le-ta ne zlomi.

..pa ne delati iz aluminija! ... aluminij se z vibracijami hitro utrudi in pride do utrujanja materiala in loma...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Nov zaslon, KTRC in nov styling. Škoda da mu niso dali vilic od Z1000/900RS, to bi si edino želel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Že to da so KTRC namestili je bila nuja, saj vsak konkurenca že ima "pomoč".

Barvni zaslon je tudi nuja, verjetno tudi bluetooth povezava, pa app. 

Full LED luči, tut kul, še ceno preverimo, ker kar rastejo vsako leto :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo
1 hour ago, DAMI34 said:

Že to da so KTRC namestili je bila nuja, saj vsak konkurenca že ima "pomoč".

Barvni zaslon je tudi nuja, verjetno tudi bluetooth povezava, pa app. 

Full LED luči, tut kul, še ceno preverimo, ker kar rastejo vsako leto :(

 

Glede na to,  da si imel SX-a, če se ne motim in imaš zdaj 900-ko, kako bi kaj primerjal oba motorja? Isto vozim SX-a, ki je sicer bratov in v primeru, da ga bo kdaj hotu nazaj mal gledam te 900-ke, al pa rabljen Z1000...edino kar me malekonst odvrača so te 90`s vilice in zavore, vsaj po izgledu sodeč :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
apirko

Všeč mi je nova sprednja LED luč, všeč mi je zaslon in to da ima KTRC.. všečen... Tudi novi Z650 je kr všečen... 💚

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 20 urami, Voodoo pravi:

Glede na to,  da si imel SX-a, če se ne motim in imaš zdaj 900-ko, kako bi kaj primerjal oba motorja? Isto vozim SX-a, ki je sicer bratov in v primeru, da ga bo kdaj hotu nazaj mal gledam te 900-ke, al pa rabljen Z1000...edino kar me malekonst odvrača so te 90`s vilice in zavore, vsaj po izgledu sodeč :) 

SX vs Z900

rich vs budget

potovalc vs fun

Dva popolnoma različna motorja. Karakter mislim. Z900 kar pade dol, ko spustiš gas, deluje kot 2 valc, SX ko znori znori in se mučiš pred ovinkom, da zbiješ brzino, Z900 popolnoma neuporaben za 2, asketsko primeren za enega. Agregat za solo vožnjo relativno nepomembne razlike v moči, v dvoje z900 ne pride v poštev. Nakrcan z900 ne obstaja, vzmetenje da si ga prilagodiš na težo za 2 osebi nemogoče. Ciklistika: z900 faking igrača, sx potrebuje malo več moči da ga porineš, ni tako nimble (medosna razdalja je tut faktor)

Velike brzine: Z900, kaj je to? SX kot po tračnicah, tudi 250km/h

Zavore: Z900, kdo jih sploh rabi, SX odlične (takojšen pojemek)

Poraba: 5 proti 5,5 do 5,7 v korist 900ke

Vetrna zaščita: Z900 kaj je to, SX zadovoljiva

Komoditeta sedenja: Z900 skoraj rabi comfort sedež, sx ima stock zelo in zame popolnoma dovolj udobno sedenje tudi za dolge fure

Kvaliteta izdelave: plastike, barva, skladnost itd, je en level višje SX, daleč od tega da je Z900 malomarno narejen, ampak je SX tako dobro, da prekaša tudi marsikaterega EU proizvajalca

Cena: Z900 skoraj 4-5 jurjev cenejši, sploh 2020 letnik dobi ogromno opreme in če bi se sam vozil, majkemi bi že premislil, če ni Z900 za kupit. Veliko mopeda za ta denar. Ne morem reči da pri SXu ne dobiš veliko v primerjavi s konkurenco, ampak 8,5-10 jurjev koliko bo verjetno Z900 2020 letnik, je že za premisliti. Pa super je za kako jebanje po slabšem terenu.

Tehnično gledano, popolnoma 2 različna mopeda. Mel bi oba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

hahaha :) ok :)

Mislim, sem sm v zadnji sezoni 12k naredu z SX-om, tako da mi je dokaj jasno kako dela. Ja nič, misim da bom kr na Z1000/SX ostal, neglede na to, da se 99% vozim sam. Sem pa proti koncu sezone prvič 55 zadnjo gumo montiral ter nastavil vzmetenje pri čarmanu in je občutek tako kot da bi 30kg snel z motorja, tudi v ovinek pade neprimerno prej.

Edino kar bi si mogoče želel je, da bi se mal prej zavrtel v obrate...kakšen zob al pa dva večji zobnik mogoče, je probal kdo? Mislim, da ima Z1000 2 zoba več kot SX?

Kar se pa porabe tiče sem pa skoz bolj okrog 6,5-7 na SX...bolš kot pa SV650, ki sm ga težko pod 8 spravu :D

Hvala za izčrpno primerjavo iz prve roke drugače!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Daleč od tega, da bi solil pamet, jaz sem z SXi skoraj 90kkm scepal, pa pravkar študiram, da bi novega nabavil :D ampak kuzla od Z900 je taka igrača, moraš probat. Na zaviti cesti, drugje je brezveze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Prijatelj ima sx, pa sem mu nekaj govorila o tistih treh krogcih, ki kažejo kao varčno vožnjo.

Pa je rekel, da pojma nima, ker se menda njemu niso še nikoli prikazali 🤣🤣🤣.

Menda mu motor pije, kot da bi bil na Octoberfestu 🤯🤯🤯.

Drugače pa zjček v ovinkih 💖💖💖💖💖...... ni boljšega 🤪.

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 16 urami, KARMEN1 pravi:

Prijatelj ima sx, pa sem mu nekaj govorila o tistih treh krogcih, ki kažejo kao varčno vožnjo.

Pa je rekel, da pojma nima, ker se menda njemu niso še nikoli prikazali 🤣🤣🤣.

Menda mu motor pije, kot da bi bil na Octoberfestu 🤯🤯🤯.

Drugače pa zjček v ovinkih 💖💖💖💖💖...... ni boljšega 🤪.

sicer bi ti podatki že bolj sodili v SX temo, pa vseeno.

SX agregat ni namenjen "vrtenju v obrate". Agregat ima dovolj moči in navora, da v spodnjih in srednjih legah lepo vleče in tam je poraba primerjalno gledano napram Z900 cca 0,8 dcl razlike.

Če tišiš SXa boš preko 6 litrov

Če tišiš Z900 boš preko 5,5

Na sxu imam cca 90 jurjev na Z900 pa nekaj čez 20 jurjev in sem prepričan vanje.

Recimo Z900 imam povprečje zadnjih 10 jurjev 4,9 l/100km (po števcu), na AC in pri 130km/h zihr pije liter več tudi preverjeno.

Je precej odvisno od načina vožnje.

SDGT še najmanj pije na AC med 130-140km/h, medtem ko pokam po jadranki skozi med 3 in 4 brzino pa hitro skoči kak liter gor.

ps. pa pozimi in v mrazu gre avtomatsko poraba za 0,5 litra al pa še več gor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!