Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Miško , jaz nisem enega motorja probal preden sem ga kupil , AMPAK, nisem o njem tudi nič napisal ,dokler ni bilo 1kkm za mano ......je razlika anede nabijač :D

se pravi o Z900 po tvojem ne smemo govorit, dokler ga kdo ne pelje?

A mnenja so dovoljena?

Predlagam da pišeš Codeinu, pa se dogovoriš, da menjaš Damija na moderiranju. Rade volje se ti umaknem, končno bo nekdo ki se zastopi v zadeve pometel z vso nesnago :P in teme bodo čiste.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

se pravi o Z900 po tvojem ne smemo govorit, dokler ga kdo ne pelje?

A mnenja so dovoljena?

Predlagam da pišeš Codeinu, pa se dogovoriš, da menjaš Damija na moderiranju. Rade volje se ti umaknem, končno bo nekdo ki se zastopi v zadeve pometel z cso nesnago :P in teme bodo čiste.

 

Komaj čakam da ga dobiš, da se zapeljem še bolj pa da ga zapijemo , upam samo da bom nogo dobil na tačko :Dte ne zamenjam za nobenega Miško !;)

Objavljeno

miškota ... komi čakam, da ji porinem prst u saupuh ... dva ... vratim duplo, ker je ajdowc u mojo že prst porinu :(

bo ratal Z900 in še O zravn :jezik: 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, siks pravi:

...ne vem zakaj tišijo to zastarelo obliko akrapota na moderen moped...priporočam sc project...

oriđiđi zaenkrat, ker samo za vizueln učinek mi je brez veze dnar proč metat.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 minutami, siks pravi:

...priporočam sc project...

Sosed ima na cbr 1000rr l.2012 glas pa,da kurja koža,ko pride domov....

Objavljeno
pred 6 minutami, sesir pravi:

Sosed ima na cbr 1000rr l.2012 glas pa,da kurja koža,ko pride domov....

glas je na SCju odličen, sem že nekaj videov objavil tule, vendar, če hočeš da bo glas mora tudi katalizator stran, vse ostalo so samo še nianse.

meni osebno zelo lep izpuh:

 

pa še kompilacija rorčkov:

 

Objavljeno

Seveda je razlika v glasu brez ali z katalizatorjem....pri konjih na kolesu še večja!

Objavljeno
pred 5 minutami, sesir pravi:

Seveda je razlika v glasu brez ali z katalizatorjem....pri konjih na kolesu še večja!

5-10% mogoče, vendar fantje iz "stare šole" pozabljate, da so sedaj mopedi po normah EURO4 in so predelave živa jeba. Berem FB grupo za GTja, ko stavijo razne dongle, da se rešijo O2 senzorjev, druge izpuhe in spet simulacije za ror, kar pripelje do errorjev, posledično večje porabe, nemirnega teka...pol gredo na Dyno, pa poskušajo remap CPE....pa ne da se men jebat s tem. Čeprav mogoče pri Z900 zna bit enostavneje, vsaj kar se izpuha tiče. Namreč ti videi so v glavnem made in Tajvan, pa je CPE dovolj sposoben sam prilagodit mapo.

Objavljeno

Ktm pa že fenci mopi...Recimo ma R1 l.2004 je samo menjava dela izpuha,kjer je katalizator za akrapota prinesla 4konje na kolesu...nobene druge sprembe!

Jz bi imel na z900 SC ror in BMC zračni filter in spredaj zob manj,zadaj vsaj dva več...sploh,ker praviš,da bo samo za solo užitke...

Objavljeno
pred 5 minutami, sesir pravi:

Ktm pa že fenci mopi...Recimo ma R1 l.2004 je samo menjava dela izpuha,kjer je katalizator za akrapota prinesla 4konje na kolesu...nobene druge sprembe!

Jz bi imel na z900 SC ror in BMC zračni filter in spredaj zob manj,zadaj vsaj dva več...sploh,ker praviš,da bo samo za solo užitke...

ne bo držalo, preber si mal. Menjalnik je kratek, razen 6 je overdrive. Za primerjavo SX je mel fl kratke brzine, tako da si v 6 lahko 60 vozil. Končna pa okol 250. Ta ma podobno.

Zračni filter bi res lahko dal kak drug, sem ga že mel, na prvi generaciji SXa, in je zato spodaj lepše zadihal, naslednja generacija pa ni marala K˛&N. Poleg tega se velik po makedamu prevozim in ni najbolj zdravo.

Potrebno je razumet, da če hočeš dirkalno mašino potem je potrebno kupit dirkalno, nekaj kar ima črko R ali RR v nazivu :P

Če pa hočeš dizelske popeške, pa nekaj kar ima skoz cel režim obratov ugoden navor in moč, ter relativno kratko prestavno razmerje. Žrtvuješ špico obratov na račun ugodja spodaj in v sredini.

ps. na dirkalnih mašinah pridobiš manj z menjavo izpuha kot pa na kakih ST zadevah z 80 konjiči.

Yamaha Xj6 je postala čisto drug moped z menjavo rora in katalizatorja.

Objavljeno
pred 27 minutami, DAMI34 pravi:

glas je na SCju odličen, sem že nekaj videov objavil tule, vendar, če hočeš da bo glas mora tudi katalizator stran, vse ostalo so samo še nianse.

...js sem na z1000 meu dva scja...izdelava, izgled, bp....če bi odstranil še kat bi brez db killerjev bilo nevzdržno in že skor kriminalno dejanje (še posebej v A), tako je bilo pa za moj okus ravno prav...z killerji pa zvok na večini ni tapravi...

Objavljeno
pred 3 minutami, siks pravi:

...js sem na z1000 meu dva scja...izdelava, izgled, bp....če bi odstranil še kat bi brez db killerjev bilo nevzdržno in že skor kriminalno dejanje (še posebej v A), tako je bilo pa za moj okus ravno prav...z killerji pa zvok na večini ni tapravi...

Zji od 2011 so specifični ker imajo po 2 rora . kar pomeni da ropota kkot 2x 500ccm.

Mmeni osebno je imel SX2015 zelo dober zvok, nobenih kilerjev, odprti prekati v originalu, ravno dovolj se je drl.

MASS s kilerjem na jamahi je bil boljši kot pa brez. Seveda ni bilo katalizatorja.

Objavljeno

Komaj čakam, da DAMI34 ali kdo drug, ki ga je vozil napiše kaj več o tem mopedu? Kolikor sem prebral mu povsod pišejo same hvale.

Objavljeno
pred 37 minutami, kawasaki5 pravi:

Komaj čakam, da DAMI34 ali kdo drug, ki ga je vozil napiše kaj več o tem mopedu? Kolikor sem prebral mu povsod pišejo same hvale.

baje je vse preplačano, podplačano, pa men tut ni za verjet :D

prvi, ki bo tule lahko napisal je @sand66, pravzaprav že čakam, da bo kaj napisal :D

 

 

Objavljeno
7 hours ago, siks said:

...ne vem zakaj tišijo to zastarelo obliko akrapota na moderen moped...priporočam sc project...

Kot pri Mausu ( 10 RR ) in tudu tu je to zahteva naročnika ( Kawasaki ), morda bi jim ti razložil kaj potrebujejo ...

Objavljeno
pred 42 minutami, Lipstick pravi:

Kot pri Mausu ( 10 RR ) in tudu tu je to zahteva naročnika ( Kawasaki ), morda bi jim ti razložil kaj potrebujejo ...

če smo že pri tem, denarci so ...poceni nakup.

Vizuelno ma zihr akrapo tut kaj lepšega. Al pa bi naredil.

Objavljeno

Problem Akrapoviča...Vem, da se kvaliteta in dobro ime plača, samo, da stane izpušni sistem več kot eno vrhunsko vzmetenje (vsaj za moj motor- ohlins) je pa mal "tu mač". 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 11. 4. 2017 ob 19:01, Lipstick pravi:

Kot pri Mausu ( 10 RR ) in tudu tu je to zahteva naročnika ( Kawasaki ), morda bi jim ti razložil kaj potrebujejo ...

...si mogoče želel biti ciničen?...bi jim z veseljem razložil kaj mi je všeč in kaj je staro že 15 let...če bi me vprašali...

Objavljeno
Ob 11. 4. 2017 ob 19:48, skalar36 pravi:

Problem Akrapoviča...Vem, da se kvaliteta in dobro ime plača, samo, da stane izpušni sistem več kot eno vrhunsko vzmetenje (vsaj za moj motor- ohlins) je pa mal "tu mač". 

problem akrapoviča je socialistični dizajn, če bi na tem področju imeli premium izdelke, bi se še bolj prodajalo, tako pa ponujajo drag kos dimnika, ki pa itak ne sme rohnet preko normativov

Objavljeno (popravljeno)
Ob ‎4‎/‎11‎/‎2017 ob 11:26, DAMI34 pravi:

5-10% mogoče, vendar fantje iz "stare šole" pozabljate, da so sedaj mopedi po normah EURO4 in so predelave živa jeba. Berem FB grupo za GTja, ko stavijo razne dongle, da se rešijo O2 senzorjev, druge izpuhe in spet simulacije za ror, kar pripelje do errorjev, posledično večje porabe, nemirnega teka...pol gredo na Dyno, pa poskušajo remap CPE....pa ne da se men jebat s tem. Čeprav mogoče pri Z900 zna bit enostavneje, vsaj kar se izpuha tiče. Namreč ti videi so v glavnem made in Tajvan, pa je CPE dovolj sposoben sam prilagodit mapo.

Meni je Yamaha sama prilagodila mapo na nov izpuh. Najprej je pil liter več, pa drl se je kot nor, pa pok pok po vsakem odvzemu plina, sedaj pa dela umirjeno, poraba normalna, poka le še, če mu res nabiješ plin in nato odvzameš ali pa pri naglem šaltavanju navzdol. Še vedno pa ne razumem, zakaj bi O2 senzor demontiral? Rezen če hočeš naložit race mapo, ki je prilagojena za točno določeno nadmorsko višino in temperaturo.

Počakaj malo, da bo več proizvajalcev kaj dalo na trg, pa boš sigurno kaj našel namesto originalnega dimnika.

Evo ti enega, ki ga lahko osebno priporočam, pa še zbiraš lahko med več lonci, pa decat če hočeš ...

https://www.arrow.it/en/assembled/1509

Tisto o +12 konjih pa jaz sedaj kar verjamem, vsaj na mojem se je tako izkazalo :D

Pa še paše mu tale črn GP2

 

Capture1.JPG

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno

Imaš senzor pretoka zraka in pa lambdo. To vse je dovol, da se računalnik po parih km sam prilagodi novemu sistemu. Vsekakor bi bil večji prirastek, če se naredi namenska mapa, se pravi greš na valerje in tam spišejo mapo za tvoj motor ampak tu je spet kup denarja za vprašanje kolikšen prirastek. Deugače je bilo ko so motorji delovali na vplinjače in brez raznorazne elektronike.

 

 

Lp, Samo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!