bladzo Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 http://www.motosvet.com/vozili-smo-test-bmw-f800gs-2008.html
Zdrawc Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 http://www.motosvet.com/vozili-smo-test-bmw-f800gs-2008.html pozno, pozno........glede na to, kako dolgo je ta motor že zunaj
bladzo Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Pa ne po naši krivdi... Sej veš, da je letos pri BMW v Sloveniji bolj "štala"....
Zdrawc Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 Pa ne po naši krivdi... Sej veš, da je letos pri BMW v Sloveniji bolj "štala".... sm slišal nekaj ja..........ne wem, kako si lahko kaj podobnega sploh privoščijo :glare:
Noise Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 sm slišal nekaj ja..........ne wem, kako si lahko kaj podobnega sploh privoščijo :glare: ;) ;) ;)
Pips Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Tudi sam sem motor preizkusil pri Avtoval Grosuplje in sem nad njim navdušen.Vsekakor bo ,če bo to moj naslednji motor.
Kawl Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Tudi sam sem motor preizkusil pri Avtoval Grosuplje in sem nad njim navdušen.Vsekakor bo ,če bo to moj naslednji motor. V tvojem primeru bi ostal na tem kar maš :) 1200GS je še vedno 1200gs
Pips Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Za kruzanje po Evropi je 1200 boljši moja želja pa je ,da zajadram tudi po Aziji in za tam bi izbral Dakarja ali še boljše 800 gs, vse kakor motor z verigo in Škotom za mazanje.Na žalost kardanu ne zaupam.lp
PURPLE Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 (popravljeno) Pips, glej da neboš prehitro zamenjal - do bomo lahko naredli še kakšno skupno furo :yes: , ker po aziji se zaenkrat ši nimam namena vozit. Popravljeno Oktober 17, 2008. Popravil PURPLE
PURPLE Objavljeno Oktober 19, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2008 Včeraj sme ga tudi sam peljal. 1 vtis max. pozitiven, je lahkoten, agilen kot kak lipicanec proti mojemu delovnemu konju. Motor veliko bolj primeren za na teren napram več kot četrt tone + težkikm enduram. Takoj sem spremenil predhodno mnenje ustvarjeno na vizualni osnovi.
FLY Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Na žalost ga še nisem vozil,ampak iz mnogih virov praktično same pohvale.Prijateljev brat se je znebil 1200GS in kupil 800 GS.Pa da ne bo pomote:1200 da je bil špica za dva plus kufri ampak za dokaj normalne ceste.800 gs naj bi dober kompromis terenske agilnosti enocilinderskih endur in potovalne udobnosti dvocilinderskih.21 col,špice,veriga so jasno sporočilo.Dodajmo še odziven agregat in ABS na gumb pa imamo zmagovito kombinacijo.Recimo Afrika Twin močnejša za 25 KM z dodatkom ABSa.WOW !!! Po smrti AT,ST,100 GS končno nekaj pravega.(Mogoče je edina izjema LC 8)Kot kaže je edini pravi-velik minus cena:10k gol,12k s cukrčki (ah...BMW..).Počakat na rabljene,do takrat pa imet dve enduri:eno za teren ,eno za cesto :unsure: . LP FLY
japke Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Na žalost ga še nisem vozil,ampak iz mnogih virov praktično same pohvale.Prijateljev brat se je znebil 1200GS in kupil 800 GS.Pa da ne bo pomote:1200 da je bil špica za dva plus kufri ampak za dokaj normalne ceste.800 gs naj bi dober kompromis terenske agilnosti enocilinderskih endur in potovalne udobnosti dvocilinderskih.21 col,špice,veriga so jasno sporočilo.Dodajmo še odziven agregat in ABS na gumb pa imamo zmagovito kombinacijo.Recimo Afrika Twin močnejša za 25 KM z dodatkom ABSa.WOW !!! Po smrti AT,ST,100 GS končno nekaj pravega.(Mogoče je edina izjema LC 8)Kot kaže je edini pravi-velik minus cena:10k gol,12k s cukrčki (ah...BMW. .) .Počakat na rabljene,do takrat pa imet dve enduri:eno za teren ,eno za cesto :unsure: . LP FLY sicer se še nisem peljal z njim, sem pa nekajkrat sedel na njem in me na žalost moti sedež, ki je definitivno preozek in verjetno tudi neudoben.... bistveno bolj neudoben kot na starem F650GS... Drugače pa ni kaj očitati..
Zdrawc Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 bo pač treba zic zamenjat... ali pa kožo od janija gor :whistle:
Leteči Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 21 col,špice,veriga so jasno sporočilo A nima tale reč 19'' spredaj??
Zdrawc Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 A nima tale reč 19'' spredaj?? Nop, je kar 21'' :grim
poggy Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 A kdo morda ve koliko km se v povprečju prevozi na en tank? Ker se mi zdi teh 16l nekam malo...
Bambi61 Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 A kdo morda ve koliko km se v povprečju prevozi na en tank? Ker se mi zdi teh 16l nekam malo... Ja ! 300 . Ima ga moj brat in sva bila skupaj po Albaniji.Motocikel je zelo dober,mogoče ni dovolj hiter oziroma ga ne moreš udobno voziti nad 150km/h čeprav je opremljen z visoko šipo/dodatna oprema /.Kljub temu sva brez težav prevozila relacijo Bitola-Maribor v enem dnevu.Toliko o neudobnosti?? sedeža!Odlikuje ga mala poraba in lahkotnost /proti GS Adv /, po luknjastih cestah se obnaša nevtralno,sprednje vilice so malenkost premehke in bo potrebno vgraditi trše" fedre". Za potovanje v oddaljene dežele/Mongolija / kjer ni cest in so samo zvožene kolesnice im makadamske poti je po mojem mnenju neprimerno boljša izbira kot veliki GS.Ker omenjate tudi "oranžnega " mislim da je le-ta še za klaso boljši, seveda pa tudi 30% dražji! Kdor ne vozi takšnih ekstremnih tur in nima v planu prevoziti cele Karpate ima kmalu najboljšo odločitev in logično izbiro ; F 800 GS ! Pa lep pozdrav, Bambi!
poggy Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Fantje in dekleta, podjetje Touratech bo čez kak teden poslalo na trg dodaten rezervoar za gorivo za F800 GS... Skupaj z originalno posodo bi naj bila prostornina 36 litrov... To pa že naredi tale motorček hudičevo fantastičen :D
impactor Objavljeno Marec 29, 2009 Opozori Objavljeno Marec 29, 2009 Zadnjič sem tankal pri 407 km vendar sem bil že na hlapih, sem pa vseskozi pazil na porabo. Bolj realno in manj stresno je nekaj nad 350. Ko zasveti rezerva je bencina le še za dobrih 50 km. Zanimivo, da sem uspel spraviti not 17,4 l. Mislim da je bolj verjetno, da črpalkarji "lažejo" kot pa da bi imel rezervar večjo prostornino od deklarirane.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 29, 2009 Opozori Objavljeno Marec 29, 2009 Stvar je simpl - s 30-litrsko kanto po bencin, pol pa eno merilno posodo kolkrtolk dobro v roke vzet, pa litr po litr not vlivat ... :) nejcgs 1
bmwslo Objavljeno Marec 29, 2009 Opozori Objavljeno Marec 29, 2009 Zadnjič sem tankal pri 407 km vendar sem bil že na hlapih, sem pa vseskozi pazil na porabo. Bolj realno in manj stresno je nekaj nad 350. Ko zasveti rezerva je bencina le še za dobrih 50 km. Zanimivo, da sem uspel spraviti not 17,4 l. Mislim da je bolj verjetno, da črpalkarji "lažejo" kot pa da bi imel rezervar večjo prostornino od deklarirane. Mislim, da ni problem v "laganju" ampak drugje. Rezervarji so konstruirani tako, da seže v notranjost tulec skozi katerega točiš gorivo. Rezervar je "poln", ko doseže gorivo spodnji rob tega tulca. Nad tulcem je še del rezervarja, ki naj bi po priporočilih proizvajalca ostal prazen, a ker smo nekateri posiljeni, počasi dolivamo gorivo še do konca (vrha), saj ima ta tulec na vrhu oddušnik in je tako omogočeno, da se rezervar napolni takorekoč do konca. To seveda ni najbolje, saj se gorivo lahko prelije, če motor postaviš na stransko stojalo, pa še kaj drugega se verjetno najde . Če normalno točiš (curek iz ročke) se seveda tega zgornjega dela ne da natočiti, ker zrak iz tulca prepočasi uhaja. Toliko o tem. Tudi sam ponavadi nalijem "dop vrha", ker običajno potem takoj "pokurim" vsaj tisto malo čorbice do "normalne gladine" , če pa bi računal na to, da bom motor takoj postavil na stransko stojalo, ga najbrž nebi nalil do konca.
MiNa Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 (popravljeno) Danes preizkusil v Avtoval-u tegale "rumenčka" na sliki. Prvi del po avtocesti do Škafljice do 140km/h z nizko šipco še nekako gre potem je pa kar glasno v čeladi. Mogoče kriva N103 :whistle: . Nazaj pa po stari cesti Škofljica - Grosuplje. to je pa druga pesem. Kar se tiče moči in hitrosti po moji meri. Mogoče nekateri hočete več. Pri močnem zaviranju se pa precej poseda spredaj to sem nekako pozabil odkar imam telelever. Kar prehitro smo bili nazaj. Popravljeno April 4, 2009. Popravil MiNa
gusti Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 Toliko o tem. Tudi sam ponavadi nalijem "dop vrha", ker običajno potem takoj "pokurim" vsaj tisto malo čorbice do "normalne gladine" , če pa bi računal na to, da bom motor takoj postavil na stransko stojalo, ga najbrž nebi nalil do konca. A ga ne postaviš na stransko stojalo ko greš plačat?
tenere99 Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 Pozdravljeni! Na internetu in v motosi-ju sem videl da se da bmw f800r kupit že zablokiran (25kw) pa me zanima če kdo ve ali je možnost blokade tudi pri f800gs glede na to da je motor enak (vsaj kolikor sem uspel razbrati). LP
FreeBird Objavljeno April 23, 2010 Opozori Objavljeno April 23, 2010 Pozdravljen! Hm...jest sem kupil f800gs konec marca, pa nikjer nisem zasledil, da bi bili kje zablokirani. Res pa je da novih modelov nimajo na zalogi,razen v avto avalu imajo samo nista zablokirana, a-cosmosu in selmarju jih nimajo na zalogi, pa tudi če naročiš znaš čakat tudi do dva meseca. Mislim da ti ne prestane drugega, kot da pokličeš v omenjene štacune pa jih vprašaš kako je s tem. LP Pozdravljeni! Na internetu in v motosi-ju sem videl da se da bmw f800r kupit že zablokiran (25kw) pa me zanima če kdo ve ali je možnost blokade tudi pri f800gs glede na to da je motor enak (vsaj kolikor sem uspel razbrati). LP nejcgs 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se