celjan89 Objavljeno Avgust 1, 2020 Deli Objavljeno Avgust 1, 2020 Če bo kdo prodajal f 800 gs od 2008 naprej naj javi na zs. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Avgust 4, 2020 Deli Objavljeno Avgust 4, 2020 (popravljeno) Kot sem zapisal tule me je "kljuse" skoraj pustilo na klancu v Žlebeh na laški strani. V soboto naredim eno podobno vožnjo in zgodi se enako. Kot da sem tam v Žlebeh padel v Bermudski trikotnik, motor mi je parkrat krepal, preden sem se privlekel do vrha. Potem pa do črpalke v Bovcu brez problemov tudi vzpon na Predel ni bil problematičen. Ker se mi je to že dogajalo se odločim, da pogledam, kaj bi lahko bilo. Vzrokov za "cukanje" je lahko sicer več. Stikalo bočnega stojala, tipka za izklop v sili pa še bi lahko našteval. Serija F ima tank za gorivo nameščen pod sedežem takoj za motorjem, zato se ob določenih pogojih pregreva črpalka za gorivo, še posebej pri mali količini goriva v tanku. Pri zagonu v garaži GS911 ne pokaže nikakršnih napak in tudi tlak črpalke je normalen (3200mbar). Nič, ker imam vse potrebno se odločim pogledat, seveda tudi zamenjat črpalko in filter. Po le dobrih 13Kkm od zadnje menjave filtra se je nabralo svinjarije, da je bil skoraj popolnoma zamašen. Zamenjam, kot sem opisal tule, vendar sedaj tudi črpalko in setavim nazaj. Z novim filtrom in črpalko je tlak bencina 4515mbar. Motor vžge takoj in tudi kratka testna vožnja pokaže da je vse BP. Nič sedaj pa v Bermudski trikotnik, da vidim, če sem zares popravil .... ps Vse se pokvari! Važno je da lahko popraviš sam z razumnimi stroški. Cel "poseg" traja z osnovnim orodjem lagano ob ali cca eno urco. Popravljeno Avgust 4, 2020. Popravil MiNa Bostjan L, Quest, RobiRoberto in 3 others 5 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Avgust 4, 2020 Deli Objavljeno Avgust 4, 2020 pred 2 urami, MiNa pravi: Kot sem zapisal tule me je "kljuse" skoraj pustilo na klancu v Žlebeh na laški strani. V soboto naredim eno podobno vožnjo in zgodi se enako. Kot da sem tam v Žlebeh padel v Bermudski trikotnik, motor mi je parkrat krepal, preden sem se privlekel do vrha. Potem pa do črpalke v Bovcu brez problemov tudi vzpon na Predel ni bil problematičen. Ker se mi je to že dogajalo se odločim, da pogledam, kaj bi lahko bilo. Vzrokov za "cukanje" je lahko sicer več. Stikalo bočnega stojala, tipka za izklop v sili pa še bi lahko našteval. Serija F ima tank za gorivo nameščen pod sedežem takoj za motorjem, zato se ob določenih pogojih pregreva črpalka za gorivo, še posebej pri mali količini goriva v tanku. Pri zagonu v garaži GS911 ne pokaže nikakršnih napak in tudi tlak črpalke je normalen (3200mbar). Nič, ker imam vse potrebno se odločim pogledat, seveda tudi zamenjat črpalko in filter. Po le dobrih 13Kkm od zadnje menjave filtra se je nabralo svinjarije, da je bil skoraj popolnoma zamašen. Zamenjam, kot sem opisal tule, vendar sedaj tudi črpalko in setavim nazaj. Z novim filtrom in črpalko je tlak bencina 4515mbar. Motor vžge takoj in tudi kratka testna vožnja pokaže da je vse BP. Nič sedaj pa v Bermudski trikotnik, da vidim, če sem zares popravil .... ps Vse se pokvari! Važno je da lahko popraviš sam z razumnimi stroški. Cel "poseg" traja z osnovnim orodjem lagano ob ali cca eno urco. pa zgleda da z nižjo ceno bencina tudi večjo svinjarijo tankamo. Nam je služben kombi crknil. Vzrok voda v filtru. Pa niti 15kkm po servisu. Bostjan L in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
car_freak Objavljeno Avgust 4, 2020 Deli Objavljeno Avgust 4, 2020 pred 9 urami, DAMI34 pravi: pa zgleda da z nižjo ceno bencina tudi večjo svinjarijo tankamo. Nam je služben kombi crknil. Vzrok voda v filtru. Pa niti 15kkm po servisu. Bolj je važen podatek kdaj je bil zamenjan filter za gorivo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Avgust 5, 2020 Deli Objavljeno Avgust 5, 2020 pred 10 urami, car_freak pravi: Bolj je važen podatek kdaj je bil zamenjan filter za gorivo. Težave z zamašenimi filtri in pregrevanjem črpalke so izrazite v nekaterih področjih. Avstralija, Amerika in področja s podobno klimo in okoljem... Pri nas je pa čisto odvisno od sreče. Na sivčku sem prvič mejal filter šele na 80Kkm, na sedanjem rdečku pa že drugič na 36Kkm. Od začetka so na servisih menjal cel sklop, ki stane okrog 500€, zagotovili so si delo z pogodbo, ki je prepovedala MAHLE-ju prodajat filtre KL315 v prosti prodaji. Kar nekaj uporabnikov je filter bencina namestilo izven tanka zaradi lazje menjave. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mat78 Objavljeno September 17, 2020 Deli Objavljeno September 17, 2020 Lep pozdrav formuraši! Namen imam kupiti moje prvo motorno kolo. V mislih imam kar nekaj znamk in modelov. Med drugimi mi je trenutno padel v oči, seveda na avtonet u tudi ta motor. Seveda neki grozne ponudbe do cca.5500€ ni. Z nakupom se mi tudi ne mudi, ampak do spomladi bi pa želel imeti nekaj v garaži. Ali kdo pozna motor in lastnika in na kaj bi bilo dobro da sem pazljiv. Že vnaprej se vam zahvaljujem za informacije in pomoč. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15486625&display=BMW F800GS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno September 18, 2020 Deli Objavljeno September 18, 2020 @mat78Videti je, da ga prodaja 2. lastnik, če je bil prvi lastnik iz Celja, potem mi je motor znan... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mat78 Objavljeno September 18, 2020 Deli Objavljeno September 18, 2020 MiNa, ja res je 1. lastnik je iz Celja. 2. lastnik je s tem motorjem naredil 8000 km. Baje mu je previsok, zato si je kupil nižji motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boris štuparson Objavljeno Oktober 7, 2020 Deli Objavljeno Oktober 7, 2020 Pozdravljeni. Vidim da nekateri sprašujete o kitajskem led prednjem žarometu.No jaz imam nameščenega že kakšno leto.Do sedaj nisem imel nobenih težav,ne na tehničnem pregledu,ne s policaji.Svetilnost je pa precej boljša od original. MiNa in car_freak 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno November 10, 2020 Deli Objavljeno November 10, 2020 Ni kaj za dodat.... Joker in MitcH' 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Luka66 Objavljeno November 10, 2020 Deli Objavljeno November 10, 2020 pred 28 minutami, MiNa pravi: Ni kaj za dodat.... JP Camel tank je skoraj nuja za it se neko konkretno avanturo, tako opremljen za na konc sveta MitcH' in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tone Objavljeno Januar 2, 2021 Deli Objavljeno Januar 2, 2021 Pozdravljeni Ali ima kdo spodnji del desne vilice za f800gs letnik 2008 Quest 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Januar 2, 2021 Deli Objavljeno Januar 2, 2021 pred 1 uro, Tone pravi: Pozdravljeni Ali ima kdo spodnji del desne vilice za f800gs letnik 2008 Jada,jada,jada tole je pa prej napaka mehanika (vulkanizerja), kot napaka v materialu! Ali je bil karambol? Poglej na Ebay za rabljen kos. Nov bo bolj pri nas nekje v okviru tele v cene $ preračunane v €. Vir... Zatezna sila za te vijake je "le" 19Nm. Same osi pa 30Nm. Kolegu je na "gumikliniki" OS na F700GS zatisnil tako močno, da z "gedoro" Unior nisem mogel razrahljati. DAMI34, bajkr88 in Joker 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boris štuparson Objavljeno Marec 14, 2021 Deli Objavljeno Marec 14, 2021 Živjo. Včasih nimam lih občutka za zategovanje vijakov in me zanima,če kdo ve koliko se zategujejo vijaki od pokrova statorja? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Marec 14, 2021 Deli Objavljeno Marec 14, 2021 pred 2 urami, boris štuparson pravi: Živjo. Včasih nimam lih občutka za zategovanje vijakov in me zanima,če kdo ve koliko se zategujejo vijaki od pokrova statorja? Izvoli... DAMI34 in boris štuparson 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Marec 14, 2021 Deli Objavljeno Marec 14, 2021 a je možno, da tale servis manual pripnemo na vrh? Kok je velik fajl, da ga kar uploudaš na stran? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MitcH' Objavljeno Marec 24, 2021 Deli Objavljeno Marec 24, 2021 Ob 14. 3. 2021 ob 15:49, DAMI34 pravi: a je možno, da tale servis manual pripnemo na vrh? Kok je velik fajl, da ga kar uploudaš na stran? To je programček, Partis pa je pogorel DAMI34 in MiNa 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
car_freak Objavljeno Marec 25, 2021 Deli Objavljeno Marec 25, 2021 Enkrat da ga nekdo enkrat objavil v eni izmed tem, samo ne vem v kateri. Takrat sem si ga tudi sam dol potegnil, bili so pa podatki do 07/2017. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PEP Objavljeno April 5, 2021 Deli Objavljeno April 5, 2021 Pozdravljeni, povezava do ene verzije programa se nahaja v objavi tukaj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
car_freak Objavljeno April 17, 2021 Deli Objavljeno April 17, 2021 Eno vprašanje: ko sem ven dajal zobnik iz kolesa so ven padli te gumijasti “distančniki”. A je potrebna menjava če je ta guma kje se drzi skupaj (označeno z rdečo), počena. Ta na sliki je cel, dva ali trije so samo poceni na tem delu. Drugače gre zobnik oz pesto lepo na tesno v kolo in nima nobenega lufta. Motor ima 35t km. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno April 17, 2021 Deli Objavljeno April 17, 2021 Blažilec sunkov. Ti blažilci so ponavadi (pri F-ih) precej tesno v ležišču. Ko jih demontiraš jih lahko poškoduješ, kot si opisal. To kar si označil ima samo funkcijo, da so v ležišču zloženi pravilno po parih. Zanimivo, pri 120Kkm so bili na mojem "sivčku" še vedno lepo v komadu. Kolesa sem pri menjavi gum vedno demontiral in montiral sam. Rumeno označeni čepki jih stabilizirajo bočno, po sliki sodeč so OK. Rdeče puščice pa označujejo smer blaženja pri pospeševanju in zaviranju z motorjem. Prelom zalepi z trenutnim lepilom. Seveda pare, ki "pašejo skupaj" In bo OK. Joker, Vito23, Kugelschreiber in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
car_freak Objavljeno April 17, 2021 Deli Objavljeno April 17, 2021 pred 3 urami, MiNa pravi: Blažilec sunkov. Ti blažilci so ponavadi (pri F-ih) precej tesno v ležišču. Ko jih demontiraš jih lahko poškoduješ, kot si opisal. To kar si označil ima samo funkcijo, da so v ležišču zloženi pravilno po parih. Zanimivo, pri 120Kkm so bili na mojem "sivčku" še vedno lepo v komadu. Kolesa sem pri menjavi gum vedno demontiral in montiral sam. Rumeno označeni čepki jih stabilizirajo bočno, po sliki sodeč so OK. Rdeče puščice pa označujejo smer blaženja pri pospeševanju in zaviranju z motorjem. Prelom zalepi z trenutnim lepilom. Seveda pare, ki "pašejo skupaj" In bo OK. Hvala odgovor. Sicer imam že vse skupaj dano, glede na nasvet ni panike, ker se je vse lepo zlagalo skupaj. So pa teli blažilci kar dragi en kom 20 eur x 4kom... MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava MiNa Objavljeno April 26, 2021 Popularna objava Deli Objavljeno April 26, 2021 Na zadnji vožnji me je moja opozrila, da se ji je prižgalo opozorilo "service". Hm a že? Doma pogledam v še "za ziher" v svojo e-evidenco in nič res je že 10 Kkm. Se pravi ogreti motor, menjava filtra, ter olja in pregled kaj se je v tem času še zgodilo... Motul 10W50 po specifikaciji cca 3l Priklop na GS911 vse BP brez napak... še ponastavitev na 10Kkm ali 1 leto od danes... Ne vem, če ne bo spet prej... raza, Quest, DAMI34 in 7 others 10 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
picpoki Objavljeno Junij 21, 2021 Deli Objavljeno Junij 21, 2021 Je kdo meril temperaturo pokrova navitja? Originalno navitje sem menjal za elektrosportovo, original regler za mosfet, z trakom ovil izpušne cevi pod navitjem ampak zadeva se precej greje. Lahko kdo pove če je po vožnji tudi pri njemu tako vroče v desno nogo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Junij 21, 2021 Deli Objavljeno Junij 21, 2021 pred 27 minutami, picpoki pravi: zadeva se precej greje. Znan problem pri F seriji. Po letu 13 so zadevo "popravili" z menjavo vztrajnika (magneta). Med vožnjo sicer vročine iz tega dela nisem čutil, je pa na otip vse skupaj zelo vroče. V ohišju je tudi motorno olje, ni vročina samo od alternatorja. Svoje prinesejo tudi krivine izpuhov. Ne vem kako je strokovnjakom uspel tak KIKS... DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se