Jump to content

BMW F 800 GS


DeReN

Recommended Posts

Rdečko (F700GS) je pravkar obrnil števec preko 40K. Pri preverjanju stanja pred naslednjo turo sem ugotovil, da je čeljust zadnje zavore nekam "trda". Zadevo "podrem" in zopet najdem šlaparijo,

Gumica.thumb.jpg.c7c5d474634e942b739daaaa58d60cf9.jpg

lepo se vidi poškodovan rob gumice, ki pokriva drsni pin, kjer se giblje sedlo čeljusti.

ZavoraZ.JPG.22b1783b7642fdd9348114bf38c2fcdc.JPG

Pin je že bil rahlo rjast. zadevo sem očisti, in namazal s temperaturno obstojno silikonsko mastjo. Deluje kot nov.

Enak šlamperaj sem reševal na prejšnjem F650GS vendar šele pri 80K. Gumica je bila deformirana na podoben način.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 737
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MiNa

    163

  • blazius

    44

  • Kmet2

    35

  • THOMPSON

    21

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Enaka slika (drugo ozadje) in 63Kkm kasneje... Ko sem že pri delu še menjava olja v zavorah spredaj in zadaj, menjava prednjih ploščic, po 112Kkm je bil že čas in menj

Khm, lahko bi kar tele slike nalimu.... Moj rdečko je po sedmih sezonah in po malo manj kot 30Kkm zaslužil novo "kri" v sprednjih blažilnikih. Glede na to, da sem to že parkrat počel, je postala

Na par zadnjih vožnjah me je "rdečko" parkrat opozoril na težavo z gorivom. Začelo se je pred par K kilometri, ko je količina goriva padla pod 4l, ni pa še na rezervi, začne med vožnjo "cukat". Kljub

Posted Images

  • 1 month later...

Ker se hitro bliža malo daljša pot, sem se danes posvetil tehniki...

Menjava olja in filtrov na obeh motorjih in po opravljenem priklop na GS911.

GS_911.thumb.jpg.ae83da53f05621712164b7fdd1d53a89.jpg

 

Nobenih napak le opomnik za sevis sem prestavil za 10Kkm.

IMG_20180716_144846.thumb.jpg.d7a9029cbf5f00889781d53c63995414.jpg

 
Malo sem prevetril še ABS modul na obeh motorjih, da malo "zaigrajo" ventili in motor v modulu...

IMG_20180716_144646.thumb.jpg.58966a4449aa8913c83574f67734dd93.jpg

in oba preobu v "gojzarje" Mitas E07. 12mm profila na novih, bova videla kako bo a kilometrino kot jo je imel @avtomoto sigurno ne...

IMG_20180716_151318.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Po prihodu domov po prevoženih 7800km pa lepa okrogla cifra na števcu.

IMG_20180804_170109.thumb.jpg.3ba723c0ec53561d5b3741ba7368f642.jpg

Ob 19. 7. 2018 ob 15:20, avtomoto pravi:

Če bosta nežna z "desanko rukič" (in na zaviranju) bodo E07 zdržale - preverjeno . . . .  :OK:

"obrila" sva cca 4mm od 12-ih.

Edited by MiNa
Link to post
Share on other sites
pred 11 urami, MiNa pravi:

Po prihodu domov po prevoženih 7800km pa lepa okrogla cifra na števcu.

IMG_20180804_170109.thumb.jpg.3ba723c0ec53561d5b3741ba7368f642.jpg

"obrila" sva cca 4mm od 12-ih.

...gre za trši model E 07 z rumeno črto verjetno, ker meni je navadne po takšnih km že skoraj pobralo

Edited by xtzs
Link to post
Share on other sites
SAR-Solo Adventure rider
Ob 5. 8. 2018 ob 21:50, MiNa pravi:

Ni Dakar, so kar navadne (brez rumene črte). Sva se pa držala priporočila, ki ga je podal  @avtomoto

Jaz sem imel Dakar varijanto. 10k km in so bile obrabljene na polovici. Pol je Tenerejka odšla na Korčulo k novem lastniku.

Dakar ima samo ojačane boke pnevmatike. Bif vozi navadne in prav tako dela zavidljivo kilometrino. Sama mešanica gume je popolnoma enaka. Ko bom moje Battlax skuril gredo E07 na VStorma. Dobra pnevmatika za malo denarja ;) 

Link to post
Share on other sites
pred 4 urami, celjan89 pravi:

Zdravo. Zanima me če je mogoče že šel kdo gledat tale motor https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13288754&display=BMW F 800 GS F800GS    Mogoče kakšno mnenje izkušnje itd. Kaj moram biti na kaj pozoren? Hvala za nasvete

Če ni bil v rokah "divjaka" nekaj o tem pove tudi splošni izgled in je bil redno servisiran potem kakšnih hudih srbi ni. Pri uradnih zastopnikih BMW lahko preveriš, kakšni so bili zares servisni intervali (VIN številka).

Ostalo pa splošno kot pri vsakem rabljenem motorju...

Imel motor (650) z 800ccm, ki ima le 71 konjev in lahko  napišem, da je edina stvar pri tej kilometraži, ki je lahko problematična alternator.

Link to post
Share on other sites

Pozdravljeni. Na mojem F800GS letnik 2009 je očitno šel alternator pri 74kkm. V prepričanju, da je šel akumulator sem ga zamenjal z novim. Danes po 450km motor spet ne vžge. Napetost akumulatorja je bla pred vožnjo 12,4V, po končani vožnji pa 11,3V. Kaj je potrebno zamenjat in kje nabavit oz naročiti za normalno ceno in da ne bo konec sezone, ko bo rezervni del dostavljen? Ali je res, da imajo od letnika 2012 naprej močnejše navitje? Hvala za odgovore.

Link to post
Share on other sites

Welcome to the club.  Tule je podrobno opisano kako in kaj...

Menjaš samo navitje, prelistaj tole temo malo nazaj sem opisal kako zamenjaš in kje nabaviš.

Navitje ni močnejše je pa spremenjen vztrajnik (magnet) več ventilacijskih odprtin, za izboljšano cirkulacijo olja kar izboljša hlajenje navitja, seveda s tem podaljša "življensko dobo" navitja.

ps, navitje imam v rezervi.

Edited by MiNa
Link to post
Share on other sites

Težave v tem smislu?

" There is no ratchet there like on most other bikes to keep the tension up when the oil pressure bleeds down. I start it, it rattles for a second then it's gone after the oil pressure builds. The replacement spring helped a little but not enough to be worth changing out on a regular basis."

Vir F800Riders forum

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nikoli ni dolgčas...

Prejšnji teden me je na poti po Romuniji vsak dan med vožnjo strašil rumen opozorilni trikotnik in napis DWA na prikazovalniku. Vzrok opozorila je prazna ali oslabela baterija na modulu DWA (alarmna naprava). Motor sicer deluje povsem normalno vendar je moteče konstantno opozarjanje na napako.

IMG_20180828_100556.thumb.jpg.ce06b4accf833d60fc4ed7aa8e6d7b49.jpg

Pod zadnjim sedežem se nahaja modul ki kontrolira premike motorja in proži alarm, če je aktiviran,

IMG_20180828_100736.thumb.jpg.827f3b3b08c1771a75952bf19dd9e6f2.jpg

po odstranjeni okrasni plastiki za sedežem je možen dostop do modula.

IMG_20180828_101219.thumb.jpg.399f420695a3a0f4ca22ad023f850d16.jpg

2x baterija CR123A, vstavil novi

IMG_20180828_103329.thumb.jpg.44f990419d97e88c63dab01d276c445d.jpg

očistil prah in umazanijo, sestavil nazaj

IMG_20180828_103609.thumb.jpg.50ed7ac257588a8c125658402bdf8d90.jpg

in seveda po vklopu kontakta zoped vse normalno.

Link to post
Share on other sites

Pri meni je ta baterija prvič crknila po 10 dneh. Seveda so mi jo v garanciji zamenjali z drugo (Conrad). Zdržala je 3 mesece. Potem je tudi ta odpovedala.

Na mojo zahtevo so menjali celotni alarm in potem je bil par let mir.

..

V drugemu primeru je crknila teden po izteku garancije, zadevo se je popravilo doma brez znanstvenikov iz BMW SLO.

Link to post
Share on other sites

Svež na tem forumu in našel nekaj dobrih napotkov.

Od letos imam po F650GS sedaj f800GS. Rabljen, drugi lastnik, nekaj malega opreme. Se mi je pa dvakrat zgodilo isto ob podobnih pogojih: zunanja temperatura prvič 34C, drugič 32C. Rezervoar spraznjen do polovice med vožnjo. Motor začne cukati in ugasne. Po nekaj sekundah ga ponovno zaženem in se lahko peljem kakšen kilometer ali več normalno. Nato se podobno ponavlja. Če imam hitrost 100km/h, se motor sam požene (ne stisnem sklopke), ko hitrost pade na 60km/h. Problem odstranim tako, da rezervoar napolnim polno in potem je vse bp. Sem testiral enako, polovica rezervoarja, edino tokrat je bila temperatura 28, prej večkrat pa še manj, in se napaka ni pojavila. Z MiNo sva diskutirala, in najprej bom zamenjal filter goriva KL315. Nato pa bom počakal na priliko, ko bo temperatura zopet nad 30C. Nekje sem zasledilm da naj bi probal z 100okt bencinom. Tankam pa različno: omv, petrol. Nazadnje pa na INA.

Pa še to sem opazil: veriga, ko je motor na stojalu in zavrtim kolo, v določenem položaju manj niha kot v drugem. Opazil sem tudi, da je na nekaj členi ob gumici rjavo, kot bi ven potiskalo rjo. Poiskušam intenzivneje mazati te člene. Se pa veriga tudi neenakomerno oglaša ob vožnji. Hvala za info.

Edited by Msrblade E
Link to post
Share on other sites
Ob 1. 9. 2018 ob 22:37, Msrblade E pravi:

Opazil sem tudi, da je na nekaj členi ob gumici rjavo, kot bi ven potiskalo rjo.

To se zgodi, če veriga teče suha in se zaradi trenja valjčkov in verižnikov pregreje. Zaradi pregretega mavziva v prostoru med sornikom in valčkom popustita semeringa, ki preprečujeta iztek maziva. V primeru da s tako pregreto verigo "zapelješ" v nevihto pride v medprostor vlaga in naredi svoje. Trenje na tem mestu se poveča in izdatno mazanje ne pomaga kaj dosti.

Veriga bo slej kot prej zrela za zamenjavo.

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Ob ‎1‎.‎9‎.‎2018 ob 22:37, Msrblade E pravi:

Svež na tem forumu in našel nekaj dobrih napotkov.

Od letos imam po F650GS sedaj f800GS. Rabljen, drugi lastnik, nekaj malega opreme. Se mi je pa dvakrat zgodilo isto ob podobnih pogojih: zunanja temperatura prvič 34C, drugič 32C. Rezervoar spraznjen do polovice med vožnjo. Motor začne cukati in ugasne. Po nekaj sekundah ga ponovno zaženem in se lahko peljem kakšen kilometer ali več normalno. Nato se podobno ponavlja. Če imam hitrost 100km/h, se motor sam požene (ne stisnem sklopke), ko hitrost pade na 60km/h. Problem odstranim tako, da rezervoar napolnim polno in potem je vse bp. Sem testiral enako, polovica rezervoarja, edino tokrat je bila temperatura 28, prej večkrat pa še manj, in se napaka ni pojavila. Z MiNo sva diskutirala, in najprej bom zamenjal filter goriva KL315. Nato pa bom počakal na priliko, ko bo temperatura zopet nad 30C. Nekje sem zasledilm da naj bi probal z 100okt bencinom. Tankam pa različno: omv, petrol. Nazadnje pa na INA.

Pa še to sem opazil: veriga, ko je motor na stojalu in zavrtim kolo, v določenem položaju manj niha kot v drugem. Opazil sem tudi, da je na nekaj členi ob gumici rjavo, kot bi ven potiskalo rjo. Poiskušam intenzivneje mazati te člene. Se pa veriga tudi neenakomerno oglaša ob vožnji. Hvala za info.

Kot je omenil motom, skoraj 100%, črpalka.

Zakaj? Zato ker v ohišju črpalke je na rotorju »nataknjen« rotor, turbina, katera je plastična.

Pri povečanju temperature goriva in posledično črpalke, ki je potopljena v gorivo, prihaja do povečanja zračnosti med pogonsko osovino in rotorjem. Po domače spodletuje, drsi, in črpalka posledično ne zagotovi dovolj pritiska caa. 2-3 bar.

Problem se reši če doliješ gorivo katero je hladno (kar si tudi sam opazil). 650 oz. 800 imata tank goriva pod sedežem za agregatom zato je bolj dovzeten za gretje le tega. Saj med vožnjo topel zrak objema tank, pa tudi toplotno sevanje izpušne cevi malo pripomore k gretju.

Opisano ni težava samo BMW-jev, pojavi se lahko tudi na drugih brendih. Zato tudi nekateri ne priporočajo vožnje do zadnje kapljice goriva, ker lahko pride do pregrevanja črpalke in posledično težav z cukanjem. Težavo se reši z menjavo črpalke, ali demontažo le te in dodatno fiksiranje črpalnega dela. Slednje naj se lotijo bolj spretni, ker sama črpalka je nerazstavljivo zložena skupaj (zapertlana, kovičena).

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Naša "državica" je glede takšnih dodatkov zelo zakomplicirana. Mene je na TP spraševal za original LED smernike (F700GS) kdo mi jih namestil.

Lahko pa poskusiš srečo (z organi pregona) in zadevo namestiš, original pa prihraniš za vožnjo na TP.

Tule je podanih nekaj izkušenj uporabnikov z LED lučjo. Kolikor se spomnim lani sem prvič našel tak "svetilnik" na eBayu, prodajalec je imel v opisu zapis, da ga v Evropi ne moreš homologirat.

Edited by MiNa
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!