Mohorko Objavljeno Oktober 18, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2010 Mene pa zanima, kako je z vetrno zaščito in pokrčenostjo nog za voznika, višine 188 cm. Prav tako me zanima, ali bi ga kdo iz okolice MB, posodil za kratko testno vožnjo, zgolj za ugotovitev ergonomije. Na Selmar-ju v MB namreč tega ne omogočajo (=trenutno nimajo testnega modela), v Trzin pa se mi letos ne ljubi več vozickat.
Electric Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 Selmar je imel testenga, rumenega, vsaj sam sem ga vozil pred dobrim mesecom. Sam sem 180 in nisem bil navdušen preveč nad vetrno zaščito, pri 188 pa si po moje že skoraj kot na nakegu. Glede na to da sem vajen na 950 advenčerja, nisem imel težav s koleni, res pa da so na mojo željo odstranili gumo iz stopalk (fusrasterjev ) in n mojo nesrečo mislim da je enih 20 minut trajalo, da so mi spustili ročico menjalnika, ker za enduro škornje je bila enostavno prenizko, kaj šele da bi lahko stoje menjal, zgleda od lani do letos ni bilo nobegena na testu, ki bi imel primerno obutev glede na motor :naughty:
Mohorko Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 Selmar je imel testenga, rumenega, vsaj sam sem ga vozil pred dobrim mesecom. Sam sem 180 in nisem bil navdušen preveč nad vetrno zaščito, pri 188 pa si po moje že skoraj kot na nakegu. Glede na to da sem vajen na 950 advenčerja, nisem imel težav s koleni, res pa da so na mojo željo odstranili gumo iz stopalk (fusrasterjev ) in n mojo nesrečo mislim da je enih 20 minut trajalo, da so mi spustili ročico menjalnika, ker za enduro škornje je bila enostavno prenizko, kaj šele da bi lahko stoje menjal, zgleda od lani do letos ni bilo nobegena na testu, ki bi imel primerno obutev glede na motor :naughty: Hvala Electric ! Včeraj sem bil pri Selmarju in sem na info-šalteru vprašal eno lepo-mlado-deklino, če imajo kakega testnega F800GS, pa je rekla, da če ga ni v salonu, potem ga NI ... Danes pa sem poklical še enkrat po telefonu, dobil enega prijaznega Sandija in pravi, da testni motor JE in da lahko pridem .. Vseeno hvala še enkrat !
RVT Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Tegale je pa res vredno pogledat aders 1
Mavti Objavljeno November 17, 2010 Opozori Objavljeno November 17, 2010 Tegale je pa res vredno pogledat Noro!!! Svaka čast obema
nejcgs Objavljeno November 18, 2010 Opozori Objavljeno November 18, 2010 tole pa čedalje lepše zgleda in tudi lepo diši, bo treba enkrat probat: http://www.motorradonline.de/de/reise/news/fotos-und-videos-von-der-bmw-gs-trophy-2010/342699
E46Fahrer Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Pozdravljeni, sem že uporabil iskalnik po forumu, a nekako ni dal nobene pametne informacije, zato odpiram novo temo. Kot novopečenega lastnika F800 GS me zanima, kateri vetrobran bi dal zadostno vetrno zaščito pri mojih 185 cm višine (motor ima standardni sedež), kajti serijski mi dela neprijetne turbolence nad 80 km/h in posledično je vožnja pri višjih hitrostih neprijetna in neudobna. Predvsem me zanimajo nasveti lastnikov... Hvala in čim več varnih kilometrov!
Kmet2 Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Pozdravljen Nisem lastnik F800GS sem ga pa imel priložnost ene 1000km vozit,tak,da vem da je originalna vetrna zaščita bolj za silo kot za res,sem pa lastnik F650GS Twin,kar je zelo podoben motor z istim agregatom. Na svojemu sem rešil z Givi vetrobransko šipo,ki je najvišja od ponujenih(Touratech...itd) in opravlja odlično delo za mojih 188cm in ženinih 167cm,saj ga je podedovala od mene. Svetujem ti Givi 75€,za original BMW povišano steklo se boš takoj približal 200 evrom,upam,da sem ti kej pomagal,Lp
Bremzer Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Pozdravljeni, sem že uporabil iskalnik po forumu, a nekako ni dal nobene pametne informacije, zato odpiram novo temo. Kot novopečenega lastnika F800 GS me zanima, kateri vetrobran bi dal zadostno vetrno zaščito pri mojih 185 cm višine (motor ima standardni sedež), kajti serijski mi dela neprijetne turbolence nad 80 km/h in posledično je vožnja pri višjih hitrostih neprijetna in neudobna. Predvsem me zanimajo nasveti lastnikov... Hvala in čim več varnih kilometrov! Poglej si šipe od firme www. MRA.de imajo za tvoj model perfektno šippo z dodatnim vizirjem in si dodatni vizir sam nastaviš v slučaju kake turbolence !
MiNa Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 (popravljeno) Tudi jaz sem na manjšem bratu 8-stotke problem "prepiha" rešil z Givi-jevo vetrobransko šipo. Pri svojih 178cm so mušice po zgornjem delu čelade po vizirju bolj malo. Pripomnim lahko, da N103 ni ravno med tihimi, tako da pri hitrostih preko 120km\h vsakem trenutku veš, da si na enduri ne pa na kakšni potovalni križarki. Rešitev je kar nekaj kot je že opisal @kmet2, še največ odgovorov boš našel tukajle. Mrčes na vetrobranu pa izgleda takole.. ps, kaj je odločilo med 800 in 1200, preizkus ali cena? Popravljeno Maj 13, 2012. Popravil MiNa
E46Fahrer Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Tudi jaz sem na manjšem bratu 8-stotke problem "prepiha" rešil z Givi-jevo vetrobransko šipo. Pri svojih 178cm so mušice po zgornjem delu čelade po vizirju bolj malo. Pripomnim lahko, da N103 ni ravno med tihimi, tako da pri hitrostih preko 120km\h vsakem trenutku veš, da si na enduri ne pa na kakšni potovalni križarki. Rešitev je kar nekaj kot je že opisal @kmet2, še največ odgovorov boš našel tukajle. Mrčes na vetrobranu pa izgleda takole.. ps, kaj je odločilo med 800 in 1200, preizkus ali cena? Hvala za info. Bom pogledal še link. Je kdo preizkusil od Touratecha tisti Desierto nastavljivi vetrobran. Zakaj F800 GS? Več dejavnikov, od ugodne cene, dobrega, lažjega občutka za krmilom, do tega, da naslednje leto pride novi "veliki GS". Moram reči, da je bila dobra odločitev (da bo z vetrobranom "problem", pa je pisalo v številnih testih, tako da sem računal, da bo potrebna menjava oziroma iskanje neke rešitve).
KeC Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Vsak del vsakega motorja res ne potrebuje svoje teme. Vprašanje bi veliko bolj pasalo v tole temo: http://www.motosvet.com/tabla/topic/19848-bmw-f-800-gs/#entry790460
sayo Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Če bi ga imel jaz, bi dal gor tole Turatechovo vario šipo s spodnjo črno plastiko, samo cena je pa ubijalska 500€
Kmet2 Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Če bi ga imel jaz, bi dal gor tole Turatechovo vario šipo s spodnjo črno plastiko, samo cena je pa ubijalska 500€ Sayo kje si pa tega najdu,a je to kaka touratech predelava F800gs-a?
E46Fahrer Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Ima morda kdo kaj praktičnih izkušenj z Wunderlichovim vetrobranom ERGO Vario? Kaj pa s Touratechovim Desiertom F?
E46Fahrer Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Sayo kje si pa tega najdu,a je to kaka touratech predelava F800gs-a? Ja, tole Touratech naredi iz F800 GS in mu pravi Desierto - med drugim ima kar 36 litrski rezervoar.
Kmet2 Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Ja, tole Touratech naredi iz F800 GS in mu pravi Desierto - med drugim ima kar 36 litrski rezervoar. Jebemtiš ta je pa dobr naredu,pa to ma dometa skoraj 800km
sayo Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Sayo kje si pa tega najdu,a je to kaka touratech predelava F800gs-a? Kaj, a ni hud
Kmet2 Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Kaj, a ni hud zlo dober,bi ga mel......če bi blo kej viška dinarčkov,dober stroj
MiNa Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Sicer PS, vendar ideja za tiste, ki jih moti kljun . Kmet2 1
moto rider Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Sicer PS, vendar ideja za tiste, ki jih moti kljun . Ta kljun mi je bil od nekdaj grd k svina, ampak sem se ga tako navadil, da je sedaj brez njega kakor faca brez nosu... :grim Kmet2 1
vandrovec Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Vedno bolj mi je všeč BMW F 800 GS sem pa v dvomih, če se ta motor lahko primerja s kakšnim Yamahinim pri trpežnosti, porabi goriva, olja.... Če bi imel ta Bmw gor od TDM-ke motor, potem.... Pri Yamahi manjka en tak enduro, 660 se mi zdi malo švoh s tistimi 50 konji, Transalp tudi ni ravno v tem rangu....iščem pa nekaj takega za naslednji motor.
biker77 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Vedno bolj mi je všeč BMW F 800 GS sem pa v dvomih, če se ta motor lahko primerja s kakšnim Yamahinim pri trpežnosti, porabi goriva, olja.... Če bi imel ta Bmw gor od TDM-ke motor, potem.... Pri Yamahi manjka en tak enduro, 660 se mi zdi malo švoh s tistimi 50 konji, Transalp tudi ni ravno v tem rangu....iščem pa nekaj takega za naslednji motor. to je ziher hec a ne;) drgač maš pa še tigra 800 na voljo.. nejcgs 1
vandrovec Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Tigra ne bi dal v ožji izbor ker je že bolj cestno naravnan, nižji....čeprav ima vsaj po mojem mnenju boljši motor. Primerljiv bi bil KTM Adventure, ki mi pa tudi ni najbolj všeč, pravijo, da precej bolj trese od BMWja in porabi več goriva. Motorja ne bi rabil le za potovanja ampak tudi za vsakodnevne opravke po vseh terenih. Trenutno je prvi na spisku BMW 800, mogoče pa bi bila dovolj tudi Yamaha Tenere, drugega zaenkrat ne vidim tu zraven.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se