moto rider Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Sicer PS, vendar ideja za tiste, ki jih moti kljun . Glih tak je, k bi enmu s skihta nos odbil...
KeC Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 (popravljeno) Tigra ne bi dal v ožji izbor ker je že bolj cestno naravnan, nižji....čeprav ima vsaj po mojem mnenju boljši motor. Preden ga vržeš stran preberi tole: http://advrider.com/...ad.php?t=704559 Ravno motor je bistvo motorja Popravljeno September 27, 2012. Popravil KeC
vandrovec Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Vse lepo in prav, odličen motor le višina sedeža je enaka kot pri TDM, kar se mi zdi prenizko za kakšno offroad vožnjo. Pred dokončno odločitvijo bom poskušal preizkusiti vse podobne motorje. Mogoče tudi kakšna Honda Africa Twin čeprav mi deluje že malo nerodno. Ne vem, zaenkrat me še pri vsakem nekaj moti.
KeC Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Malo čudno se ti pozanimaš o motociklih, ki jih izbiraš. TDM: 825mm XC: 845-865mm GS: 880mm
poggy Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Tigra ne bi dal v ožji izbor ker je že bolj cestno naravnan, nižji....čeprav ima vsaj po mojem mnenju boljši motor. Primerljiv bi bil KTM Adventure, ki mi pa tudi ni najbolj všeč, pravijo, da precej bolj trese od BMWja in porabi več goriva. Motorja ne bi rabil le za potovanja ampak tudi za vsakodnevne opravke po vseh terenih. Trenutno je prvi na spisku BMW 800, mogoče pa bi bila dovolj tudi Yamaha Tenere, drugega zaenkrat ne vidim tu zraven. Mojster, nabavi Tigra XC....
vandrovec Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Malo čudno se ti pozanimaš o motociklih, ki jih izbiraš. TDM: 825mm XC: 845-865mm GS: 880mm Hvala za popravek! Sem gledal Tigra 800 brez XC kar je malo drugače.
Kmet2 Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Vedno bolj mi je všeč BMW F 800 GS sem pa v dvomih, če se ta motor lahko primerja s kakšnim Yamahinim pri trpežnosti, porabi goriva, olja.... Če bi imel ta Bmw gor od TDM-ke motor, potem.... Pri Yamahi manjka en tak enduro, 660 se mi zdi malo švoh s tistimi 50 konji, Transalp tudi ni ravno v tem rangu....iščem pa nekaj takega za naslednji motor. Vidim ,da so te napadli Triumphovci pa še jaz dodam svoj vidik,Triumpha nisem vozil,zato tudi ne morem komentirat,ti pa lohk odgovorim iz prve roke nekaj o F800Gs. Sam sem vozil F650GS Twin in zdaj ma žena še F700GS,preden nadaljujem ti povem,da je agregat popolnoma isti kot na F800GS samo elektronika je mal priprta glede konjev (10).....motor smo gonili 3leta in nikoli imeli problema z okvarami ,pa sva se vozila 2 od tega mam jaz 110kg,o partnerki ne bom govoril,da ne bo jezna :lol: skratka kar nekaj z kovčki vred čez dovoljeno skupno težo po makedamu,večinoma pa asvaltu......edina pripomba je bila na vzmetenje,z dvemi bi mogel med močnejši zadnji feder kar F800GS ima toliko o trpežnosti... Poraba olja.......lahko pozabiš na olje,od servisa do servisa ne pade nivo olja tudi na polovico......brez dolivanja!!! Poraba,no tuki se lahko Tiger sam umakne v kot.......zelo lepa vožnja ,brez nažiganja,dinamična,skratka vožnja z ženo...470Km--16.5L,naložen in z dvema pa ne počas je pa 360km---16L......tok mal,da ti odgovorim na vprašanje,če želiš še kej informacij pa vpraš.... Kmetica2 1
biker77 Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 @Kmet2..nosilnost F650GS je 237 kg..glede na to da žena nima 90 kil in zihr nista naložila 37 kil opreme na motor, nista presegla dopustne obremenitve.. mimogrede nosilnost GSA je 217 kg in F800GS 236 kg.. drugače se pa kar strinjam..vzdržljive tele mašince in zelo prijazne.. res pa je da niso edine take.. Kmetica2 1
vandrovec Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 ......tok mal,da ti odgovorim na vprašanje,če želiš še kej informacij pa vpraš.... Hvala zaenkrat! Drugo leto bom verjetno menjal in do takrat se lahko še premislim. F 800 je bolj offroad usmerjen zato mi trenutno bolj leži kot F 1200. Odvisno tudi od cen rabljenih drugo leto in ugodne prilike.
blazius Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 Še v tej temi ... v kratkem pričakujem novega GS 800 F , zanima me kakšne izkušnje imate kaj s servisi , dobre in slabe ... kakršnakoli informacija dobrodošla ...
MiNa Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 Motorja še nimaš pa te že zanimajo servisi!? OK, a te zanima odnos "serviserjev" do tebe ali odnos mehanikov do motorja na teh servisih. Servis je na vsakih 10kkm cene so povsod skoraj enake. Na prvem servisu (menjava filtrov olja priklop na "računalnik"...) sem bil prisoten, na drugem malo obsežnejši vključmo z kontrolo ventilov pa ne. To pa je bilo tudi vse kar je bilo okoli servisiranja in vzdrževanja v 24kkm kolikor jih motor trenutno ima. Kmet2 1
Snečer Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 Smo ga prestra Motorja še nimaš pa te že zanimajo servisi!? En drugi topic ga je prestrašil
Kmet2 Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 Smo ga prestra En drugi topic ga je prestrašil Teb je pa res všeč BMW,v vseh temah najdeš tvoje bučke
blazius Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 Zanima me predvsem če so kje boljši ali slabši , kot na vseh področjih ... imaš dobre serviserje in pa tudi slabe , samo za to gre ... ni pa me strah ... :grrr
Kmet2 Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 Zanima me predvsem če so kje boljši ali slabši , kot na vseh področjih ... imaš dobre serviserje in pa tudi slabe , samo za to gre ... ni pa me strah ... :grrr Ma to je relativno...nekomu so v Grosuplju Top Shit drugi spet kritizirajo...itd...sam ne servisiram v Grosuplju nič,sam tok ,da ne bo kdo mislil ,da delam reklamo,zame so nateguni,zlatarji.........naj povem primer,pri njih kupim motor nov,seveda so mi kovčki ostali od starega in mudel me vpraša,če mi naroči nove ključavnice za kovčke sej če bi ga kupoval prvič,bi me še lohk nategnu,sam vaja dela mojstra,so se mi zamerli zarADI takih podlih oz pohlepnih...fuj in fej. Za vse ki imate bmfla in ga boste menjal za novejši isti model,ponavad kovčki pašejo,se dajo ključavnice nastavit na nov ključ. Pa še je blo takih bučk,sam se mi ne da pisat. Tko ,da kateri ti je dobr,kje boš dobil vljudno korektno obravnavo itd se boš mogel sam odločit
Bremzer Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 Hvala zaenkrat! Drugo leto bom verjetno menjal in do takrat se lahko še premislim. F 800 je bolj offroad usmerjen zato mi trenutno bolj leži kot F 1200. Odvisno tudi od cen rabljenih drugo leto in ugodne prilike. Od kdaj pa postoji ta model,daj ga mal opiš bi me zanimalo ! ! Če pa misliš na K 1200 pa vem za enga zelo ugodno z vso dodatno BMW-ejevo original opremo servisna knjižica potrjena motor ima ca 20K kil. !
FreeBird Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Zanima me predvsem če so kje boljši ali slabši , kot na vseh področjih ... imaš dobre serviserje in pa tudi slabe , samo za to gre ... ni pa me strah ... :grrr V velikem loku bi se ognu A cosmosa (precej slabe izkušnje ). Zaenkrat vozim v Grosuplje. So za moje pojme precej bolje organizirani in imajo korekten odnos. Lp Boris
pik1 Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 V velikem loku bi se ognu A cosmosa (precej slabe izkušnje ). Zaenkrat vozim v Grosuplje. So za moje pojme precej bolje organizirani in imajo korekten odnos. Lp Boris Kokr si velik figurc nalimu od slabih izkušenj od A cosmosa, mi pa le povej enih par slabih zgodb o njih, ker jaz namreč še vedno hodim tja, je pa res, da sem začel za drugo leto in naprej razmišljat točno od Grosuplja .... ?????? Pa moram priznat, da res ne zato, ker bi imel z Acosmosom ne vem kakšne slabe izkušnje, ampak po slišanih pripombah od drugih, bi pa mogoče res nehu z njimi ....
FreeBird Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 (popravljeno) Kokr si velik figurc nalimu od slabih izkušenj od A cosmosa, mi pa le povej enih par slabih zgodb o njih, ker jaz namreč še vedno hodim tja, je pa res, da sem začel za drugo leto in naprej razmišljat točno od Grosuplja .... ?????? Pa moram priznat, da res ne zato, ker bi imel z Acosmosom ne vem kakšne slabe izkušnje, ampak po slišanih pripombah od drugih, bi pa mogoče res nehu z njimi .... Omenil ti bom samo eno cvetko. Nazadnje sem hotel naročiti ležaj za sprednje kolo. Pokličem v petek v Lj, če majo na zalogi ležaj pa semering. Komercialist pravi, če lahko pokličem naslednji dan ker je že pozna ura in da zaključujejo . Ja ni panike, sva se slišala naslednji dan v soboto, kjer sem oddal naročilo za ležaj. Ker ga niso imeli na zalogi, jest pa v planu potovanje čez 2 tedna, zatrdi, da je približni dobavni rok 1 ali 2 dni, se pravi ponedeljek ali torek in da me obvestijo, ko pride. No pa že pride sreda, seveda ni noben klical vmes. Ker zaradi slutenj iz preteklih izkušenj, raje informativno sam pokličem in že po ustaljeni proceduri me prevežejo 3* da dobim pravega človeka s katerim sem se menil za naročilo. Komercialist me še potem preveže do skladišnika. Skladišniku obnovim zgodbo o naročilu itd. Vmes me vpraša za katološke šifre naročenih delov? Mal ga okrcam kako pa naj jest to vem, sej majo komercilista za nabavo, pa naj njega vpraša lol. Pravi da bo pogledal po skladišču in da me obvesti nazaj. Me pokliče čez 10 min pravi, da nima na zalogi delov. Ok. Vprašam kdaj pa pridejo deli? Jah, ne vem točno odgovori. Kaj pa okvirno ta teden, naslednji, kdaj jebote? Ne vem, pravi da mu sistem ne omogoča vpogleda. Jah nič prekličem naročilo. Pokličem v Grosuplje, kjer pravi da ležaj na zalogi, semering pa dobijo v petek in da bom ob 10.00 lahko robo že prevzel. V petek me je roba čakala tam čakala in v soboto sem se lahko že vozil. Klic v Grosupje mi je vzel pribl. 3 min, za lj pa približno vse skupaj 15 min. LP Boris Popravljeno Oktober 27, 2012. Popravil boro legenda Mia 1
blazius Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Fantje , oz. dekleta ... mi lahko poveste kakšne nosilce kovčkov in kovčke uporabljate , original BMW se mi zdijo kar dragi , ali ima kdo nosilce od GIVI-ja in mogoče kovčke Givi trekker ... hvala lepa za kakršnkoli namig
Kmet2 Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Fantje , oz. dekleta ... mi lahko poveste kakšne nosilce kovčkov in kovčke uporabljate , original BMW se mi zdijo kar dragi , ali ima kdo nosilce od GIVI-ja in mogoče kovčke Givi trekker ... hvala lepa za kakršnkoli namig Vse kar ni original je kot da bi železje šraufal na traktor,original kovčki imajo zelo lepe nevpadljive nosilce,ko snemeš kovček je nekak za videt,ostalo železje od givija in ..itd pa ostane gor tako kot na GSA in potem ko jih ne rabiš voziš uno kletko sabo okrog ko mačka mlade. Je pa odvisno od okusa ali želiš alu ali plastične. Če nisi nek hard enduraš so alu nepotrebni. Pri plastičnih imaš še možnost povečave kapacitete le teh Pips 1
kasti Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 (popravljeno) Vse kar ni original je kot da bi železje šraufal na traktor,original kovčki imajo zelo lepe nevpadljive nosilce,ko snemeš kovček je nekak za videt,ostalo železje od givija in ..itd pa ostane gor tako kot na GSA in potem ko jih ne rabiš voziš uno kletko sabo okrog ko mačka mlade. Je pa odvisno od okusa ali želiš alu ali plastične. Če nisi nek hard enduraš so alu nepotrebni. Pri plastičnih imaš še možnost povečave kapacitete le teh Obstajajo tudi sistemi nosilcev (SwMotech, pa tudi Givi - serija PLR.. .)), kjer se to "železje" odstrani v cca. 30 sekundah - potem je pa po tvojih besedah še nekak za videt! Popravljeno Oktober 29, 2012. Popravil kasti
blazius Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Hvala lepa za konkreten in ažuren odgovor , bom kar original vzel , bomo pršli s prodajalcem skupaj z nekaj popusti ... :grim Pips in Kmet2 2
MiNa Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 V danem momentu, če prevrneš motor lako te "nagravšne cevi" obvarujejo dragoceno plastiko, še posebej, če se voziš izven urejenih cest, čemur so endure v osnovi tudi namenjene. Sicer se pa da o izgledu debatirat ja. Za info, povišan vizir, dva kovčka, nosilci za tri kovčke in zaščita motorja so me stali 466€ seveda pa nič od tega ni orginal ampak Givi. Za razliko v ceni za "orginale" sem bil pa teden v Romuniji in dvakrat po Balkanu :grim. ciciban in Kmet2 2
blazius Objavljeno November 2, 2012 Opozori Objavljeno November 2, 2012 Sem pač malo omejen v glavi , zato še v tej temi , glede na to da gre za dotični motor ... na katere pnevmatike prisegate ? Na TDM-ki sem imel Roadsmart 2 , gre pa za čisto drugo zasnovo motocikla , z allaround gumami pa nimam nekih izkušenj , vem da so na motociklu zdaj gor michelinove anakee 2. Pri pnevmatikah nimam namena šparat ker so edini stik s podlago , tako da prosim za vaše izkušnje ... kombinirana vožnja , asfalt 80% - makedam 20% (v to ni vštet nek resen offroad , če me prime kupim "štoflce" :grim)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se