Skoči na vsebino

Akrapovič izpušni sistemi


wowman

Priporočene objave

Mejdun ste zapel za te konje...

:slap:

...mene je samo firbec matral kako  in koliko ti prinese kaka stvar, ki jo zamenjaš v izpušnem sistemu.

...koonjev imam več kot dovolj...

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

Mejdun ste zapel za te konje...

:slap:

...mene je samo firbec matral kako  in koliko ti prinese kaka stvar, ki jo zamenjaš v izpušnem sistemu.

...koonjev imam več kot dovolj...

:D

Če nimaš 200hp nimaš nč :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, to razumem, da menjaš avspuh, ker ti je 150 hp premalo. Vidim pa Akrapote tudi na endurah z enim cilindrom in 50 PS. Vrednost avspuha je četrtino vrednosti celega mopeda. A ne bi bilo bolje, da bi že v štartu pri nakupu motorja dodal tistega jurja in bi imel en cilinder in 25 PS več?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Igi Pop pravi:

Ok, to razumem, da menjaš avspuh, ker ti je 150 hp premalo. Vidim pa Akrapote tudi na endurah z enim cilindrom in 50 PS. Vrednost avspuha je četrtino vrednosti celega mopeda. A ne bi bilo bolje, da bi že v štartu pri nakupu motorja dodal tistega jurja in bi imel en cilinder in 25 PS več?

 

Odvisno od namembnosti motorja. Kolikor mi je znano za resen offroad nimaš na voljo dvocilindrašev (nekaj se je pred leti Aprilia mučila, sam jim ni lih uspevalo), kubiture pa grejo nekje do 450ccm, tu pa tam se najde kak večji kramp. Sam tisto pelat je :O  Načeloma pa če hočeš držati težo nekje okoli 100 - 110kg, je enocilindraš, 2T ali 4T.

Nekaj še imaš motorjev tipa Tenere, večji LC4 in še kaj na to vižo, zadaj pa ista zgodba - hočeš relativno nizko težo, za krampanje po resnem terenu pa je 50PS prek glave zadosti. Bi pa prej rekel, da se na te motorje aftermarket izpuhi montirajo bolj zaradi prihranka pri teži (za mojo CRFko je aftermarket lonec pol lažji od originalnega) in boljšega zvoka, kak KM gor al dol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem bolj na mopede v stilu Tenerejke, ki itak ni za kakšen resen teren. Ali pa xt, ki je imela 1 cilinder in dva avspuha samo zaradi izgleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slip on je sicer bolj modni dodatek zaradi katerega moped malo shujsa, dobi kak konjicek vec, malo se popeglajo krivuje in glasek je drugacen. ampak najvecja pridobitev je ta, da o tem lahko na dolgo in siroko razglabljas na moto svetu :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Vprašajte fotra od Svetovnega prvaka, Tima Gajserja, kaj si misli o Akrapoviču...samo pred tem dejanjem, si na glavo poveznite eno dobro zaščitno čelado  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tebe ne zanima, mogoče koga drugega pa? zakaj svetovni prvak v mx2 nima akrapoviča? pa slovenec, domačin, s hondo? zakaj tako mačehovski odnos? Res moraš biti na vrhu sveta, da se lahko pogovarjaš z akrapovičem? ... in ja, vsaka čast Hondi, ki zaenkrat, podpira Gajser familijo in ne bo sodelovala z akrapovičem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jst sem raje kar motor zamenjal... ker se mi s tastarega ne da dol akrapovića šravfat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, mladench pravi:

Če tebe ne zanima, mogoče koga drugega pa? zakaj svetovni prvak v mx2 nima akrapoviča? pa slovenec, domačin, s hondo? zakaj tako mačehovski odnos? Res moraš biti na vrhu sveta, da se lahko pogovarjaš z akrapovičem? ... in ja, vsaka čast Hondi, ki zaenkrat, podpira Gajser familijo in ne bo sodelovala z akrapovičem.

Zato ker tisti ki jim dela agregate jih ne prireja z akrapoviči ;-) zato ga pač nima ker poznam človeka ki jim pripravlja agregate ;-) ker je to italjansko moštvo z tovarniško podporo jim hrc noče delat agregatov ;-) 

 

 

Drugače ostali govorite o akrapoviču kot da vi znate uspet boljše kot on, verjetno sami niti avspuha ne znate zamenjat.

Človek je uspel, je na samem vrhu v vseh vrstah avtomotošporta in to zasluženo če bi bilo to tako enostavno bi verjetno vsak mel svoj avspuh :-D 

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, mladench pravi:

Če tebe ne zanima, mogoče koga drugega pa? zakaj svetovni prvak v mx2 nima akrapoviča? pa slovenec, domačin, s hondo? zakaj tako mačehovski odnos? Res moraš biti na vrhu sveta, da se lahko pogovarjaš z akrapovičem? ... in ja, vsaka čast Hondi, ki zaenkrat, podpira Gajser familijo in ne bo sodelovala z akrapovičem.

Točno tako...

Seveda, bi sedaj g. Akrapovič sedaj silno rad želel sodelovati z njegovim moštvom in Hondo, ampak nima šanse, ker je bil tak gospod v preteklosti :)

Je pa žalostno to vse skupaj...tipično za Slovencelne

Sicer pa zdaj, ko pride nova okrepitev v MB, baje takoj prihaja nov sponzor :D

 

Ronaldo.jpg

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

58 minutes ago, jany said:

Zato ker tisti ki jim dela agregate jih ne prireja z akrapoviči ;-) zato ga pač nima ker poznam človeka ki jim pripravlja agregate ;-) ker je to italjansko moštvo z tovarniško podporo jim hrc noče delat agregatov ;-) 

 

 

Drugače ostali govorite o akrapoviču kot da vi znate uspet boljše kot on, verjetno sami niti avspuha ne znate zamenjat.

Človek je uspel, je na samem vrhu v vseh vrstah avtomotošporta in to zasluženo če bi bilo to tako enostavno bi verjetno vsak mel svoj avspuh :-D 

Gariboldi team je nova zgodba Honde motokrosu (od 2012 se mi zdi), ki je želela na vrh v tem tekmovanju. Takrat bi se dalo vse zment... 

... in kar se tiče Akrapoviča. Kaj je Akrapovič naredil in kako mu uspeva, kapo dol. Respekt. Uspelo mu je s takim odnosom, kakšnega pač ima res pa da mnogim ni všeč. 

P.S.: nevem če bi znal zamenjat Akrapota... do sedaj mi je uspelo le leovinčeta :huh: 

pa spet serjemo po temi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko kdo (ki ima vsaj približno verodostojene informacije) kaj več pove o (ne)odnosu Akrapovič-Honda? Da se razčisti kdo je, kdo ni, kdo bi, kdo ne bi etc.

Na nivoju MotoGP, WSBK, MXGP, če se da.

Mal deluje hecno, da na HRC rore limajo nalepko od unga italjanskega špenglarja (dobr, WSBK in MXGP majo celga italjana gor).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, gift said:

Točno tako...

Seveda, bi sedaj g. Akrapovič sedaj silno rad želel sodelovati z njegovim moštvom in Hondo, ampak nima šanse, ker je bil tak gospod v preteklosti :)

Je pa žalostno to vse skupaj...tipično za Slovencelne

 

 

 

Kdo je zdej slovencln? Bogo al Igor? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Cartman pravi:

 

Kdo je zdej slovencln? Bogo al Igor? 

odvisno od modela motorja in izgleda izpuha ...

seveda tudi cena

:ninja: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, jany pravi:

Zato ker tisti ki jim dela agregate jih ne prireja z akrapoviči ;-) zato ga pač nima ker poznam človeka ki jim pripravlja agregate ;-) ker je to italjansko moštvo z tovarniško podporo jim hrc noče delat agregatov ;-) 

 

 

Drugače ostali govorite o akrapoviču kot da vi znate uspet boljše kot on, verjetno sami niti avspuha ne znate zamenjat.

Človek je uspel, je na samem vrhu v vseh vrstah avtomotošporta in to zasluženo če bi bilo to tako enostavno bi verjetno vsak mel svoj avspuh :-D 

Sj Jankovič je tut uspel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, mladench said:

Če tebe ne zanima, mogoče koga drugega pa? zakaj svetovni prvak v mx2 nima akrapoviča? pa slovenec, domačin, s hondo? zakaj tako mačehovski odnos? Res moraš biti na vrhu sveta, da se lahko pogovarjaš z akrapovičem? ... in ja, vsaka čast Hondi, ki zaenkrat, podpira Gajser familijo in ne bo sodelovala z akrapovičem.

Kakšen odnos? V poslu je tako, da se morata dva strinjati s ponudbo in povpraševanjem.  Kot poslovnež nisi dolžan sprejeti vseh pogojev, ki ti jih morebitni partnerji postavijo. V vseh dogovorih gre za vzajemno zadovoljstvo. Nekateri tega ne razumejo, ker pač niso podjetniki. Očitno je oče TG vzel preveč osebno, ker pač ni k pogajanju pristopil kot poslovnež, ampak oče. Če je zahteval za drugo stran nesprejemljive pogoje, je jasno, da se nista dogovorila. Če bi bil profesionalec, se tudi ne bi spuščal na tak nivo o katerem govoriš. Šimfanje in podobno obnašanje jasno pove, da ni zrel poslovnež, ampak nekdo, ki bi to rad bil, pa dela preveč s čustvi in temperamentom. Če bi bil pameten, ne bi tako reagiral, v poslu se nikoli ne ve, mogoče se dogovoriš kdaj v prihodnosti, na ta naćin si pa zapreš vrata za vedno.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motolover, ne poznaš zadeve, zato jo raje ne komentiraj, ker so tvoji komentarji rahlo smešni :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, če se gre za posel, so stvari razumljive, in če domač proizvajalec gleda mene samo skozi posel, potem ne vidim niti potrebe niti želje, da bi domačega proizvajalca kakorkoli podpiral.

Torej tu ni več čustew niti pripadnosti. In zato mi je čisto vseeno a ma 10ali 20 obletnico, raj si zato zberem drug ror, recimo MASS, kjer še vedno kontaktiram s človekom in kjer mi grejo na roko, ter uredijo vse od a do ž. 

Podpora domačemu proizvajalcu?Ja, ampak samo ko gre le ta v obe smeri, v nasprotnem je to samo eden izmed proizvajalcev, ki slučajno izdeluje raufnke pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!