GrCaR Objavljeno November 26, 2005 Opozori Objavljeno November 26, 2005 Dobr da je to najbl bedn motor kar ga je nardila Yamaha :S Edino kar je dobri je to, da se drži ceste :D to je pomoje kr dobr motor od yamahe, saj je primeren za učenje poligona, ker omogoče velik nagib brez zdrsavanja gume!
Nikic Objavljeno November 27, 2005 Opozori Objavljeno November 27, 2005 K sm vozu z njemu izpit, me je edino to matral, ko je bilo konec naselja sem moral pospešiti na 90km/h. A preden sm prišel do 90km/h je bila že naslednja vas ali pa znak z omejitvijo. Torej ta motor suxa.
AiroH Objavljeno November 30, 2005 Opozori Objavljeno November 30, 2005 hja no folk jst sme delal izpit prvo z kimkotom ( omg če je sploh motor tisto ? )in proti koncu z cbrjko in ne moreš verjet tudi do kolena gre čeprav neke čudne gume ima gor ! drugače ta Twjka zgleda ful čudna :P ............ K sm vozu z njemu izpit, me je edino to matral, ko je bilo konec naselja sem moral pospešiti na 90km/h. A preden sm prišel do 90km/h je bila že naslednja vas ali pa znak z omejitvijo. Torej ta motor suxa Ja itaq! Glej jst mam tudi motor k ni lih waw glede pospeškov čeprav zdje k sme ga predelau je že ok! ampak useno ali ti sereš ali ne znaš :blink: zdje pa tudi to odvisno kolko je bila razdalja glede na to da ima 1 cilinder in kao bad pospeške in ostane še vedno 125tka 90km/h rabi cirka 1km ali kaj manj ....spet odvisno kako je udelan motor ampak useno v 1 km dobi tako hitrost. Če znaš hitro menjavat in motor spravit na določe obrate da motor povleče in izkoristit vse obrate in pol menjat ! če pa si talent boš se usral k bo motor malo zacvili pa takoj menjal pa nič ne bo povleku :D ponavadi 4T 125cc motorji povlečejo na velkih obratih nekej 8k ali 7 in vlečejo do 11 k tkaoj usaj moj k je 4T
Stric Burek Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 Lej ti nabijaš, ker TWjke nisi vozu in jest sm mel skor novo in mi je šla 110km/h, po ravnem na avtocesti... Drgač pa 2T vlečejo na visokih, v nizkih so bolj ali manj mirni, 4T pa naj bi vlekli bolj enakomerno, posledično več kot 2T v nižjih, manj kot 2T v visokih... Pa ne verjamem da si šou na CBRki ko si iuzpit delu do kolena... možno pa je it tudi s Golwingo....
tlazar4 Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 hahaha keri je to napisu da je šou s cbrko do kolena? :D jao ste pa res smešni, cbrka ma skori isti motor ku yamaha, razen tega da ma vodno hlajenje drugače je ista, če bi reku da si šou z varo ki je tudi 4t ma ma vsaj 2 bta in teče zelo lepo mirno in tkao, če jo pa malo predelaš.....
AiroH Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 Lej ti nabijaš, ker TWjke nisi vozu in jest sm mel skor novo in mi je šla 110km/h, po ravnem na avtocesti... Drgač pa 2T vlečejo na visokih, v nizkih so bolj ali manj mirni, 4T pa naj bi vlekli bolj enakomerno, posledično več kot 2T v nižjih, manj kot 2T v visokih... Pa ne verjamem da si šou na CBRki ko si iuzpit delu do kolena... možno pa je it tudi s Golwingo.... 4T vlečejo čez vse obrate že če smo pri tem. z cbrjko sem šou do kolena na poligonu ti pa mi verjami ali ne BMK sam ti povem da lahko gre bilo kateri motor ...gold wing tudi ampak uno ni za polganje narjeno! btw po čem ti sklepaš da ne moreš po kolenu it z cbrjko? BTW CBRjka ko je mašina obdelana se spravi na 120km/h ali kaj malega več ker je bol airodinamično narjena in to tudi pomaga razlika od TWja ali mojga ......meni celo se spravi na 130-140 če mi ne verjameš je priča moto_mat ampak morme bit čisto naliman na rezervar ker nimam nobenga ventrobrata in ostali pizdarij in še takrat me jebe veter !
GrCaR Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 4T vlečejo čez vse obrate že če smo pri tem. z cbrjko sem šou do kolena na poligonu ti pa mi verjami ali ne BMK sam ti povem da lahko gre bilo kateri motor ...gold wing tudi ampak uno ni za polganje narjeno! btw po čem ti sklepaš da ne moreš po kolenu it z cbrjko? BTW CBRjka ko je mašina obdelana se spravi na 120km/h ali kaj malega več ker je bol airodinamično narjena in to tudi pomaga razlika od TWja ali mojga ......meni celo se spravi na 130-140 če mi ne verjameš je priča moto_mat ampak morme bit čisto naliman na rezervar ker nimam nobenga ventrobrata in ostali pizdarij in še takrat me jebe veter ! daelim tut ni lih za polaganje narjen ampak z jezerskega gre pa skor do kolena :P
Zigc Objavljeno December 4, 2005 Opozori Objavljeno December 4, 2005 daelim tut ni lih za polaganje narjen ampak z jezerskega gre pa skor do kolena :P Ti pazi d ne bos zacev drsat s komolcem al pa z balanco k tok polagas :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Drgac je pa ta TWjka luskan motorck (ista k razred 50ccm tomosv) sam d ne prdi, se da pa lepo po zadnji startat :slap: seveda prevozenih 16ur z njo pri AMDju. No vidi se da ta motor ni narejen za asvaltirane površine, pa tut glih kšne pičke pomoje ne padajo na tako lepoto motorjev :naughty: :naughty:
tlazar4 Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 hm maš prou, sam meni edino kr mi je še všeč pr tem motorju je zvok, ki ma auspuh res lep zvokec, skori ko kšni večji enduroti...
Stric Burek Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 A zdej boš pa reku da je tanova CBRka narjena za polaganje?, ne me basat :blink:
AiroH Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 nova cbrjka je narjena za tiste k nimajo dosti denarja in gledajo za en sport varjanto motorja k je 125 in da prešparajo na denarju...glede uprabe cbrjke je od vsakega posameznika odvisna.....drugače zakaj pa polagat z njo ? a ti veš da z to CBRjko dirkajo na nekaterih moto tekmovanjih .........
Zigc Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 hm maš prou, sam meni edino kr mi je še všeč pr tem motorju je zvok, ki ma auspuh res lep zvokec, skori ko kšni večji enduroti... Ja ce ga ne gonis v visje obrate, potem vidis kje si :D
tlazar4 Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Ja ce ga ne gonis v visje obrate, potem vidis kje si :D kaj si pa hotu s tem povedat?
Mte :) Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 verjetn vibracije na visokih obratih... :BUA:
Nikic Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Ta motor še v visokih obratih, ne nardi nč, razen da vibrira :BUA: Sploh ni vredn omembe, je pa dobr za avtošole, da se jim kšne budale ne dvigujejo na zadna kolesa :D
Zigc Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Ta motor še v visokih obratih, ne nardi nč, razen da vibrira :BUA: Sploh ni vredn omembe, je pa dobr za avtošole, da se jim kšne budale ne dvigujejo na zadna kolesa :D Ti meni budala :naughty: :naughty: :kva2: kaj si pa hotu s tem povedat? TREEEESSEEEE, pri 100 res motor nima nobene lege na cesti, premetuje, skace, vijuga... :BUA: , ce vam je to res v tak uzitek pol je ta motor glih za vas :yes: :yes: :zzz:
Grilzz Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Ti meni budala :naughty: :naughty: :kva2: TREEEESSEEEE, pri 100 res motor nima nobene lege na cesti, premetuje, skace, vijuga... :BUA: , ce vam je to res v tak uzitek pol je ta motor glih za vas :yes: :yes: :zzz: Ja sej je narejen iz nezlomljive plastike, tako da je itak vseeno če odletiš :OK: . Ne vem jaz bi ga imel, samo pod pogojem, da je to drugi ali tretji motor pri hiši.
Zigc Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Ja sej je narejen iz nezlomljive plastike, tako da je itak vseeno če odletiš :OK: . Ne vem jaz bi ga imel, samo pod pogojem, da je to drugi ali tretji motor pri hiši. To pomoje res, glih pred glavno vožnjo sm mel mal sesut motor, tko kar je blo zeleznega se je zvilo, sipica od stevca pocena, drugace motor pa cist ql, se spraskan ni biu dost, k sm prašu inštruktorja o motorju je reku sam d se je ena zenska skipala :lol1: :lol1: , tko d ta motor priporocam samo ŽENSKAM :lol1:
tlazar4 Objavljeno Januar 10, 2006 Opozori Objavljeno Januar 10, 2006 če kdo išče motor js prodayam to yamaho tw 125 sam je tista bolj enduro verzija, je pa zelo lepo ohranjena, nova veriga in zobinki, pa prednja guma
_ales_ Objavljeno Januar 10, 2006 Opozori Objavljeno Januar 10, 2006 če kdo išče motor js prodayam to yamaho tw 125 sam je tista bolj enduro verzija, je pa zelo lepo ohranjena, nova veriga in zobinki, pa prednja guma 5 jurjow mi dej pa jo odpelem :P hec, da nawš kej zameru! :D kok pa hočš zano?
tlazar4 Objavljeno Januar 10, 2006 Opozori Objavljeno Januar 10, 2006 ma nevem to bi s emogu zmenit s tistim ki bi kupu :D recimo tako od oka 500k za začetek, ker je res lepo ohranjena, pol pa odvisno od unga ki kupuje kaj pove :D
HHV Objavljeno Januar 11, 2006 Opozori Objavljeno Januar 11, 2006 :hmm: In v tej "strokovni" temi sem mislil dobiti kakšno informacijo o TW-ju. :slap: Vrtec!
GrCaR Objavljeno Januar 11, 2006 Opozori Objavljeno Januar 11, 2006 :hmm: In v tej "strokovni" temi sem mislil dobiti kakšno informacijo o TW-ju. :slap: Vrtec! ja dej povej, kaj te zanima, pa boš dobil konkretni odgovor! Strokovni odgovor lahko dobiš samo pri prodajalcu teh motorjev :P
HHV Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 ja dej povej, kaj te zanima, pa boš dobil konkretni odgovor! Strokovni odgovor lahko dobiš samo pri prodajalcu teh motorjev :P Nosilnost motorja!? Trajnost agregata!? Imam namen kupiti to prdulco, ker mi je všeč, je vsestransko uporabna. Menim da ji ni tuj makedam in poljske poti. Rabil bi jo namesto mopeda, a se je pod mano že preveč tomosov sesulo, zato računam, da bi TW ustrezneje prenašal obremenitve, ki jih prinaša pohajkovanje po gozdu in polju ter občasno vožnjo v službo v času ko Kawl ne bi bil registriran. Torej pospeški in končna hitrost ne igrata nobene vloge! Imam prav, ali ga bom pri tem nakupu pokronal? LP HHV (100kg + drobiž)
GrCaR Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Nosilnost motorja!? Trajnost agregata!? Imam namen kupiti to prdulco, ker mi je všeč, je vsestransko uporabna. Menim da ji ni tuj makedam in poljske poti. Rabil bi jo namesto mopeda, a se je pod mano že preveč tomosov sesulo, zato računam, da bi TW ustrezneje prenašal obremenitve, ki jih prinaša pohajkovanje po gozdu in polju ter občasno vožnjo v službo v času ko Kawl ne bi bil registriran. Torej pospeški in končna hitrost ne igrata nobene vloge! Imam prav, ali ga bom pri tem nakupu pokronal? LP HHV (100kg + drobiž) Nosilnost je okoli 130 kg, agregat pa je zelo vrdržjiv, ker se ta motor uporablja predvsem za učenje in opravljanje izpita za 125 ccm (11kW) in lahko si predstavljaš kako poteka učenje nekoga ki še nikoli ni sedel na motorju, tko da agregat je res dobr vzdržljiv. Če boš kupil tole igračko, ti ne bo žal, še posebno ko si napisal, da hitrost in pospeški ne igrajo nobene vloge! Sem tut že jaz razmišlov, če bi kupu tole igračko, da bi se mal vozu po kkšnem makadamu, pa kkšnem gozdu (sam tenutno šparam za Z750 :D ) lahko si brez skrbi, ta se ne bo kar sesula zaradi teže :D lp, GrCaR
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se